BOURTZI έγραψε:alexandros99 έγραψε:στελνω το πρωτο εμβολο το οποιο το εχω σε φωτο
δεν υπαρχει κατι λειωμενο στη μηχανη και δεν ειχα ποτε ενδειξη θερμοκρασιας
ανεβασα κατι δειτε το
Δεν ειμαι ρεκτιφιε αλλα μπορω να διακινδυνευσω για μια απαντηση.
Οταν εχουμε το πανω ελατηριο σπασμενο ψαχνουμε για φτωχο καυσιμο και αστοχιες αναφλεξης,οταν εχουμε κατω ελατηριο σπασμενο και λουκι ψαχνουμε για υπερβολικη φθορα στο λουκι που προερχεται απο πολλα χλμ η απο συμπιεση που ξεφευγει απο το πανω ελατηριο λογω φθορας του.
Στην δικια σου περιπτωση βλεπω οτι το διακενο αναμεσα στα δυο ελατηρια ειναι πολυ λερωμενο αρα θεωρω οτι ολα εγιναν λογω υπερβολικης φθορας του κινητηρα.Επισης νομιζω οτι στο σημειο που το ελατηριο ειχε σπασει το διακενο αυτο θα ηταν ακομη πιο βρωμικο.
Με πασα επιφυλαξη και χωρις να θελω να υπερκαλυψω τον μαστορα που εχει μπροστα του τον κινητηρα σου.
συμφωνω απολυτα