hlias έγραψε:αυτο που λες μονο, στο ρελαντι γιατι βενζινη?
Ηλία, στην αρχή δούλευε ρολόι μετά απο μερικά χιλιόμετρα παρατήρησα ότι σε κίνηση μέσα στην πόλη και από φανάρι σε φανάρι (μένω στη Θεσνικη) όταν σταματούσα δηλ. μετά από λίγη κίνηση, η μηχανή ρετάριζε και μερικές φορές έσβηνε στα φανάρια μάλιστα πατούσα πάντα αρκετό γκάζι στα φανάρια να έχω ψηλές στροφές μη τυχόν και μου σβήσει στην Τσιμισκή ή Εγνατία (κέντρο).
Έκανα αρκετά παράπονα (μάλιστα έχω κάνει και topic στο φορουμ εδώ) και μου πρότειναν να κάνουμε αυτή τη ρύθμιση. απο τότε έχω κάνει πάνω απο 20.000 χλμ και δεν είχα πρόβλημα. πιστευω ότι αυτό έκανε καλο και στη μηχανή γιατί στις χαμηλές στροφές καίει βενζίνη, έτσι δεν θερμαίνεται τόσο πολύ στην πόλη και από την άλλη κατά κάποιο τρόπο λιπαίνεται.
τώρα για τη μυρωδιά την πρωινή αυτό είναι καινούριο φασούλι και δεν ξέρω αν φταίει η αλλαγή καιρού αλλά θα κοιτάξω και αυυτό που είπε ο papoys ότι δηλ. μπορεί κάποια ελαστικά μέρη να χαλάσαν με τη χρήση και να φάνηκε στο πρώτο κρύο.
Ηλία, μια που βλέπω είσαι εγκαταστάτης μπορείς να σκεφτείς κάτι άλλο;
ευχαριστώ και πάλι