Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

προβλήματα με λαδιέρα?

Προβλήματα στην εκκίνηση; Διακοπές κατά τη λειτουργία; Σας γυρίζει σε βενζίνη; Safe Mode; Λαμπάκι μηχανής – κωδικοί βλάβης;

προβλήματα με λαδιέρα?

Δημοσίευσηαπό xtrailas » Δευτ 28 Μαρ, 2011 10:38

αγαπητοί φίλοι εδώ και λίγο καιρό έχω βάλει στο αυτοκίνητο ( xtrail nissan) ένα προσθετικό ( δεν ειναι ακριβώς λάδι αλλά ας το λέμε λάδι) , γερμανικό προϊόν Pro Tec ( V - Lube Valve Saver) για το οποίο ( όπως και για άλλα παρόμοια) ακούγονται διάφορα. Στο λινκ http://www.youtube.com/watch?v=v8Cfl7JQR58 μπορεί κανείς να δει ακριβώς το σχετικό βίντεο. Ερώτηση στο φορουμ : έχει κανείς προβλήματα με λαδιέρες αυτού του τυπου ? μπορούν να προκαλέσουν πρόβλημα στο μίγμα ή στον καταλύτη ή στον λάμδα σένσορα όπως ισχυρίζεται ο μηχανικός κ. Βατσος στο http://www.youtube.com/watch?v=H2-1NJgt ... re=related ? Σαφώς και δεν είναι "απαραίτητες" , αλλά επειδή το κόστος της εγκατάστασης είναι μικρό , μπορεί να μην "σώζουν" αλλά μπορούν να βλάψουν και τον κινητήρα? ευχαριστώ εκ των προτέρων για οποιαδήποτε πληροφορία .
xtrailas
 
Δημοσιευσεις: 12
Εγγραφή: Τετ 09 Μαρ, 2011 16:05

Re: προβλήματα με λαδιέρα?

Δημοσίευσηαπό LPGhostWriter » Δευτ 28 Μαρ, 2011 16:33

Πολυ καλο θεμα!
Μπραβο :clap: :clap:
Ακουγονται οντως διαφορα για φθορες σε καταλυτες και σενσορες λαμδα με την χρηση συστηματος λιπανσης βαλβιδων.
Ισχυουν αυτες οι φημες?
Μιλαμε παντοτε για σωστη χρηση, οχι σε περιπτωση που χαλασει και πεφτει το λαδι με τον τονο μεσα στον κινητηρα.
LPGhostWriter
Διαχειριστής
 
Δημοσιευσεις: 201
Εγγραφή: Κυρ 14 Νοέμ, 2010 13:17

Re: προβλήματα με λαδιέρα?

Δημοσίευσηαπό INCTEK » Τετ 30 Μαρ, 2011 17:25

Το σύστημα λίπανσης είναι υποχρεωτικό σε μερικά αυτοκίνητα, και με σωστή ρύθμιση δεν παθαίνει τίποτα ο καταλύτης. Υπάρχουν βέβαια και άλλοι τρόποι αποφυγής φθοράς των βαλβίδων, ψεκάζοντας ταυτόχρονα και ένα ποσοστό βενζίνης. Αυτό βέβαια συνεπάγεται χρήση βενζίνης σε ποσοστό περίπου 80% γκάζι – 20% βενζίνη, και υποστηρίζεται μόνο από τα πιο εξελιγμένα συστήματα υγραερίου
Χρήστος
Κινήσου έξυπνα....κινήσου με την IncTek
www.inctek.gr
Άβαταρ μέλους
INCTEK
 
Δημοσιευσεις: 63
Εγγραφή: Παρ 18 Φεβ, 2011 20:04

Re: προβλήματα με λαδιέρα?

Δημοσίευσηαπό rebel » Τετ 30 Μαρ, 2011 17:57

INCTEK έγραψε:Το σύστημα λίπανσης είναι υποχρεωτικό σε μερικά αυτοκίνητα, και με σωστή ρύθμιση δεν παθαίνει τίποτα ο καταλύτης. Υπάρχουν βέβαια και άλλοι τρόποι αποφυγής φθοράς των βαλβίδων, ψεκάζοντας ταυτόχρονα και ένα ποσοστό βενζίνης. Αυτό βέβαια συνεπάγεται χρήση βενζίνης σε ποσοστό περίπου 80% γκάζι – 20% βενζίνη, και υποστηρίζεται μόνο από τα πιο εξελιγμένα συστήματα υγραερίου
Χρήστος



Αυτο το ποσοστο(στην φθορα των βαλβιδων) Χρηστο δεν μπορουμε να το πετυχουμε αν σε καθε 100χλμ δουλευουμε και αλλα 10 με βενζινη????
ΚΙΑ Pro-ceed 1.6cc
rebel
 
Δημοσιευσεις: 123
Εγγραφή: Σάβ 19 Μαρ, 2011 16:40
Τοποθεσία: Πειραιας

Re: προβλήματα με λαδιέρα?

Δημοσίευσηαπό chrid » Τρί 05 Απρ, 2011 17:01

Τελικα ειναι απαραιτητη η λαδιερα? χρειαζεται καπου καπου να δουλευουμε και βενζινη?ειναι καλυτερα τα συστηματα που εκχυνουν και βενζινη μαζι?ερωτηματα, που κατα τη γνωμη μου , πολλοι θα ηθελαν να δουν τις απαντησεις
SEAT LEON 1.6 ΜΟΝ.2003 ΜΕ ΣΥΣΤΗΜΑ BRC 4ης ΓΕΝΙΑΣ
Άβαταρ μέλους
chrid
 
Δημοσιευσεις: 57
Εγγραφή: Κυρ 27 Μαρ, 2011 19:31

Re: προβλήματα με λαδιέρα?

Δημοσίευσηαπό INCTEK » Πέμ 07 Απρ, 2011 10:36

rebel έγραψε:
Αυτο το ποσοστο(στην φθορα των βαλβιδων) Χρηστο δεν μπορουμε να το πετυχουμε αν σε καθε 100χλμ δουλευουμε και αλλα 10 με βενζινη????


Όχι δεν μπορεί να ισχύει κάτι τέτοιο. Χρειάζεται ταυτόχρονος ψεκασμός ποσοστού βενζίνης, ή λίγο λίπανση μέσω λαδιέρας. Ο όρος να «γλυκάνει» λίγο , δουλεύοντας το 5 λεπτά με βενζίνη είναι λίγο μπακάλικος κατά τη γνώμη μου.
Χρήστος
Κινήσου έξυπνα....κινήσου με την IncTek
www.inctek.gr
Άβαταρ μέλους
INCTEK
 
Δημοσιευσεις: 63
Εγγραφή: Παρ 18 Φεβ, 2011 20:04


Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 48 επισκέπτες





cron