Qgas έγραψε:Απο περιεργεια για πιο λογο αντικαταστσθηκε ενα συστημα υγραεριου με ενα υποδιεστερο ; Δεν θελω να μπω σε αντιπαραθεση συστηματων αλλα απο υλικα και μονο δεν μπορει να γινει συγκριση των δυο συστηματων
Το εμουλατορ καμια σχεση δεν εχει με τον εγκεφαλο του υγραεριου ουτε χαλαει μπορει να μην εχει σωστο ρευμα μετα την αλλαγη..
Ευχαριστώ για τη συμβουλή!
Σε ότι αφορά την αντικατάσταση του συστήματος:
1) Το υποδεέστερο υποστηρίζει ψεκασμό βενζίνης και απαλλάχτηκα από τη κατάρα του valvecare το οποίο είχε τοποθετηθεί, χωρίς πρώτα να ερωτηθώ, κάτω από τον προφυλακτήρα αναγκάζοντάς με να πηγαίνω στον εγκαταστάτη για να μου αλλάζει το λιπαντικό (καθότι έπρεπε να ανοίγει το θόλο για να γίνει αυτό) και μάλιστα με διαφορετική τιμή κάθε φορά (40-50 ευρώ)... διότι δεν είχα ενημερωθεί ποτέ ότι σε περίπτωση που τελειώσει το λιπαντικό, απενεργοποιείται το υγραέριο και δεν μπορώ να συνεχίσω παρά μόνο εάν του αλλάξω λιπαντικό. Φανταστείτε λοιπόν να τελειώσει το λιπαντικό (πρακτικά αυτό συνέβαινε περίπου κάθε 7000 χλμ) και να πρέπει κάθε φορά να πηγαίνω στο μάστορα. Έπρεπε δηλαδή να προγραμματίζω τα ταξίδια μου ανάλογα ώστε να μην ξεκινήσω μεγάλο ταξίδι ενώ το λιπαντικό τελειώνει (επίσης δεν είχα ιδέα για την ακριβή του στάθμη, έπρεπε να θυμάμαι χιλιόμετρα). Επιπλέον, αφού μια φορά μου τελείωσε το λιπαντικό και αναγκάστηκα να κάνω 200 χλμ με βενζίνη, πήγα στο συνεργείο για να αλλάξω το λιπαντικό και δέχτηκα παρατήρηση ότι πήγα χωρίς ραντεβού!!
2) Το αυτοκίνητο κάθε χειμώνα τα πρωινά (Οκτώβρη με Μάρτη), γύριζε σε υγραέριο μόλις έπιανε 40 βαθμούς και έπειτα από μερικά δευτερόλεπτα πάλι πίσω σε βενζίνη (σαν να τελείωνε το υγραέριο). Έπρεπε να σταματώ το αμάξι, να το κλείνω να το ξανανάβω ώστε να μπορέσει να μπει πάλι το υγραέριο. Δεν γύριζε ξαναπατώντας τον διακόπτη εναλλαγής καυσίμου. Το βάλαμε να αλλάζει στους 50 βαθμούς. Τίποτα! Χειροκίνητα το άλλαζα εγώ στους 90. Πάλι τα ίδια! Διάγνωση; Τη μία φταίει το καύσιμο, την άλλη θέλω εξαέρωση… ποτέ δεν έμαθα πραγματικά. Έκανα ότι κατά καιρούς μου είπανε (συμπεριλαμβανομένων και αλλαγών στα φίλτρα και με μπουζί lpg) αλλά τίποτα! Το συγκεκριμένο θέμα ήταν απίστευτα εκνευριστικό, και δεν διορθώθηκε ποτέ! Με το υποδεέστερο σύστημα δεν έχω αυτό το θέμα!!!!!!!!!
3)Το αυτοκίνητο με το ανώτερο σύστημα στην αρχή είχε έντονα μουγκρίσματα, ρεταρίσματα, σβησίματα, check engine και όλα τα λοιπά καλά. Tο πρόβλημα διορθώθηκε με αναβάθμιση του εγκεφάλου του αυτοκινήτου (ήθελε τη νεότερη έκδοση του λογισμικού του την οποία βρήκε και φρόντισε να μου περάσει ο εγκαταστάτης, χωρίς χρέωση). Όλα καλά λοιπόν και τον ευχαριστώ για αυτό! Λίγες μέρες μετά, μύριζε βενζίνη το αυτοκίνητο μέσα στη καμπίνα. Αιτία: Κάποιο μπεκ της βενζίνης δεν είχαν επανατοποθετήσει τοποθετήσει σωστά. Επιδιορθώθηκε. Μετά από ένα μήνα άρχισε να μου γυρίζει το υγραεριο σε βενζίνη σε διάφορες στιγμές. Αιτία: έχανε επαφή με τις στροφές το υγραέριο και μου αλλάξανε να παίρνει τις στροφές από τον πολλαπλασιαστή αντί από τον αισθητήρα στροφών. Μετά γυρνούσε το υγραέριο σε βενζίνη στο ρελαντί μια μόλις πατούσα γκάζι για να ξεκινήσω το αυτοκίνητο, γυρνούσε πάλι σε υγραέριο… Διορθώθηκε με ρυθμίσεις. Δεν ξέρω και εγώ όμως πόσες φορές πήγα... συν το τένις φταίει το αμάξι, φταίει το γκάζι. Το υποδεέστερο σύστημα μπήκε και έφυγα.
4) Προς τιμήν του, ο εγκαταστάτης του ανώτερου συστήματος μου άλλαξε 3 φορές δωρεάν τον αισθητήρα πίεσης ακόμα και εκτός εγγύησης, αλλά αυτό συνεπάγεται άλλες 3 επισκέψεις και ξανά το αίσθημα ότι πάλι κάτι έχει το σύστημα υγραερίου….
5) σε κάποια χρονική στιγμή, η λαδιέρα χάλασε, την αντικατέστησαν αλλά μου χρέωσαν την εργασία καθώς αυτή δεν καλύπτεται από τον αντιπρόσωπο (καλύπτει μόνο το ανταλλακτικό) και φυσικά επειδή η λαδιέρα ήταν στο προφυλακτήρα, τους πήρε αρκετή ώρα να την αλλάξουν οπότε υπήρχε και η ανάλογη χρέωση. Μου συνέστησαν μάλιστα να στείλω γράμμα διαμαρτυρίας στη μαμά εταιρία στο εξωτερικό προκειμένου να καταγγείλω το γεγονός ώστε να αλλάξει η κατάσταση για τους επόμενους πελάτες!
6) Το ανώτερο κιτ, παρόλο που πήγαινε μια χαρά, όταν λειτουργούσε, έκανε κάποια μικρορεταρίσματα στο ρελαντί όταν πατούσα απότομα φρένο και ακινητοποιούσα το αυτοκίνητο, όχι πάντα όμως.
To υποδεέστερο κιτ έχει επίσης πολύ μεγαλύτερο δίκτυο συνεργείων που το ρυθμίζουν και το συντηρούν τόσο στην Ελλάδα όσο και στην Ευρώπη. Επίσης τοποθετείται και από αντιπροσωπείες και εξειδικευμένα συνεργεία peugeot-citroen οπότε εκτιμώ ότι, αν μη τι άλλο, είναι περισσότερο δοκιμασμένο σε αυτά τα αυτοκίνητα.
Έχω ήδη κάνει 4000 χλμ με το υποδεέστερο κιτ χωρίς κιχ από το πρώτο δευτερόλεπτο που το παρέλαβα. Δεν θέλω να λέω μεγάλα λόγια αλλά μέχρι στιγμής το βλέπω να συνεργάζεται πολύ καλύτερα.
Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι ότι η καλύτερη λύση είναι πάντα εκείνη που εξυπηρετεί πραγματικά τις ανάγκες μας. όχι εκείνη που ενδεχομένως να έχει απλά καλύτερη φήμη. Και εγω πίστευα ότι με ένα ολλανδικό σύστημα θα ήμουν πολύ καλύτερα, αμ δε....Μπορεί ενδεχομένως η Prins να είναι αντικειμενικά 100 φορές καλύτερη από την BRC αλλά τι να το κάνω αν στη δική μου εμπειρία δεν βίωσα κάτι τέτοιο!