από DaKancho » Σάβ 28 Μάιος, 2011 21:22
Το εργαλείο είναι σχετικά απλό, και στην τοποθέτηση, άνετα κάποιος (που "πιάνουν" τα χέρια του και ταυτόχρονα λειτουργεί το μυαλό του) μπορεί να το κάνει μόνος του, αυτό δυστυχώς δεν συνεπάγεται οτι και ο μέσος Έλληνας μάστορας ή ανθυπομάστορας, ή αλλοδαπός βοηθός του ανθυπομάστορα μπορεί να το κάνει μόνος του σωστά, αφού συνήθως είναι και αγράμματος (εκτός των άλλων), άρα πώς θα διαβάσει (και θα καταλάβει) τις οδηγίες;
Εκτός αυτών, βγαίνουν διάφορα μοντέλα αυτής της συσκευής, και όλα μοιάζουν μεταξύ τους, είναι σίγουρο οτι αυτό που έβαλαν είναι το σωστό για το αυτοκίνητο, ή έβαλαν ότι είχαν εκείνη τη στιγμή διαθέσιμο στο μαγαζί τους;
Ακόμα και αν το παρήγγειλαν για εσένα, είναι σίγουρο οτι παρήγγειλαν το σωστό, ή οτι αυτός που τους το έστειλε, έστειλε το σωστό (ήξερε να διαβάσει ποιό είναι το σωστό... μεγάλη συζήτηση αυτή).
Όσο αφορά την τοποθέτηση, πρακτικό σημείο είναι το άνοιγμα από το οποίο έχεις πρόσβαση στην αντλία βενζίνης (που συνήθως είναι μέσα στη δεξαμενή καυσίμου). Κάτω από τα πίσω καθίσματα συνήθως, μπορεί και μέσα στο χώρο αποσκευών.
Η αντλία βενζίνης έχει μια ηλεκτρική σύνδεση με τέσσερα καλώδια, τα δυο πιο χοντρά δίνουν τάση, από τα άλλα δυο, το ένα είναι αυτό που θα κόψεις, υποτίθεται οτι πρέπει να δοκιμάσεις τι αντίσταση έχει το καλώδιο αυτό και πόσο μεταβάλλεται με τη στάθμη του καυσίμου (έστω κουνώντας το αμάξι εκείνη την ώρα για να κουνηθεί το καύσιμο και μαζί του το φλοτέρ) τώρα βέβαια μπορεί να έκοψαν το άλλο ψιλό καλώδιο, μπορεί να έκαναν οτιδήποτε άλλο, ρίξε μια ματιά να δεις τι ακριβώς έκαναν.
Όλη η θεωρία του συστήματος είναι απλούστατη, και πραγματικά χρειάζεται Έλληνας μάστορας για να το χαλάσει.
Υπέρμαχος της άμεσης ποινικοποίησης της βλακείας. Συμπεριλαμβάνονται και οι επιδειξίες.