Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Πρόβλημα με το δείκτη δεξαμενής βενζινης

Προβλήματα στην εκκίνηση; Διακοπές κατά τη λειτουργία; Σας γυρίζει σε βενζίνη; Safe Mode; Λαμπάκι μηχανής – κωδικοί βλάβης;

Re: Πρόβλημα με τον δείχτη δεξαμενής βενζινης

Δημοσίευσηαπό giorgos1 » Τετ 25 Μάιος, 2011 23:10

DaKancho έγραψε:Η "πλακέτα", δεν είναι πλακέτα, ένα πλαστικό κουτί (μικρό) με τέσσερα καλώδια, ένα απλό ρελέ περιέχει.

Δεν έχει σχέση με το σύστημα υγραεριοκίνησης που έχει το αμάξι, αλλά έχει σχέση με το ίδιο το αμάξι γιατί οι οδηγίες τοποθέτησης διαφοροποιούνται ανά αυτοκίνητο, σχετικά με το πού ακριβώς σε κάθε αμάξι βρίσκεται το καλώδιο που πρέπει να κόψεις για να παρεμβληθεί το σύστημα αυτό, το οποίο παίρνει σήμα από το κλειδί και ενεργοποιείται όταν μπαίνει το κλειδί αναγκάζοντας τον υπολογιστή του αμαξιού να ξαναδιαβάσει το φλοτέρ επειδή νομίζει οτι άλλαξε η στάθμη δηλαδή βάλαμε βενζίνη (μόνο τότε διαβάζει το φλοτέρ).

Αυτό που κάνει το σύστημα, είναι να διακόπτει το σήμα του φλοτέρ, τόσο απλό είναι.

Για το αμάξι που ρωτάς θα πάρεις το 392.

Σε ευχαριστω πολυ !
giorgos1
 
Δημοσιευσεις: 8
Εγγραφή: Κυρ 01 Μάιος, 2011 23:30

Re: Πρόβλημα με τον δείχτη δεξαμενής βενζινης

Δημοσίευσηαπό tsoukoc » Πέμ 26 Μάιος, 2011 09:59

Ξέρει κανείς από που μπορούμε να πάρουμε το ΑΕΒ 392;
Δεν υπάρχει αντιπρόσωπος στην Ελλάδα.
Renault Scenic III (1,4 TCE)
LPG Prins (VSI, Keihin)
tsoukoc
 
Δημοσιευσεις: 13
Εγγραφή: Τρί 03 Μάιος, 2011 18:37

Re: Πρόβλημα με τον δείχτη δεξαμενής βενζινης

Δημοσίευσηαπό DaKancho » Πέμ 26 Μάιος, 2011 14:16

Ρώτα προς BRC μεριά.
Υπέρμαχος της άμεσης ποινικοποίησης της βλακείας. Συμπεριλαμβάνονται και οι επιδειξίες.
Άβαταρ μέλους
DaKancho
 
Δημοσιευσεις: 283
Εγγραφή: Κυρ 08 Μάιος, 2011 23:43

Re: Πρόβλημα με τον δείχτη δεξαμενής βενζινης

Δημοσίευσηαπό aaenke » Σάβ 28 Μάιος, 2011 17:02

Καλησπέρα σε όλους,
πριν 2 μήνες έκανα την μετατροπή για υγραεριοκίνηση σε citroen xsara του 2004.
Στα 5.000 km που έχω κάνει ως τώρα δεν έχω αντιμετωπίσει κάποιο σοβαρό πρόβλημα και είμαι ευχαριστημένος μπορώ να πω απ τον τρόπο λειτουργείας του αυτοκινήτου.
Το μόνο που δεν λειτουργεί σωστά, όπως και στους περισσότερους φίλους απ ότι διαβάζω, που έχουν γαλλικά αυτοκίνητα, είναι ο δείκτης δεξαμενής βενζίνης.
Πιο πάνω εξήγησαν σωστά το πρόβλημα τα μέλη "odys2008" και "DaKancho"
Στην περίπτωση μου δεν κατεβαίνει η βελόνα όταν κινούμαι με υγραέριο, κατεβαίνει μόνο -και σωστά- όταν κινούμαι με βενζίνη. Το πρόβλημα είναι πως δεν ανεβαίνει όταν γεμίζω το ρεζερβουαρ με βενζίνη αλλά μένει στο επίπεδο που ήταν. Αυτό συμβαίνει γιατί πέρα από το φλοτερ στη τρόμπα βενζίνης για τη θέση της βελόνας το αμάξι συνυπολογίζει και τα χιλιόμετρα που έχω διανύσει, (άσχετα αν εγώ τα έκανα με υγραέριο) και εκεί γίνεται το μπέρδεμα.
Εγκατέστησα λοιπόν ένα modulator της tartarini για να λύσω το πρόβλημα, με την μέθοδο που ανέλυσε παραπάνω ο "DaKancho" να παρακάμπτω τις λοιπές παραμέτρους και να εξαρτάται η ένδειξη της βελόνας απο το φλοτέρ και μόνο.
Δυστυχώς όμως δεν λύθηκε το πρόβλημα και η ερώτηση μου κυρίως προς τον "DaKancho" που φαίνεται να γνωρίζει καλύτερα το θέμα και όποιον άλλο φίλο φυσικά γνωρίζει είναι: Δεν μου εγκατέστησαν το σωστό modulator; οπότε ψάχνω να βρώ το σωστό για το μοντέλο του αυτοκινήτου μου ή είναι το σωστό αλλά έχουν κάνει λάθος στην συνδεσμολογία (5 καλώδια έχει μαύρο,άσπρο,κόκκινο,κίτρινο,λευκό) και συνέδεσαν λάθος τη γείωση, τη τρόμπα κτλ
Επειδή στο συνεργείο που έκανα την μετατροπή (και το έχω μετανοιώσει που πήγα εκεί) έχουν πολύ άσχημο service και ταλαιπωρούν τον πελάτη μια απάντηση θα με διευκόλυνε αφάνταστα, έτσι ώστε με μια κίνηση να το λύσω το θέμα και να μην χρειάζεται να πηγαίνω και να ξαναπηγαίνω και άκρη να μην βγαίνει.
Ευχαριστώ.
aaenke
 
Δημοσιευσεις: 2
Εγγραφή: Σάβ 28 Μάιος, 2011 16:15

Re: Πρόβλημα με τον δείχτη δεξαμενής βενζινης

Δημοσίευσηαπό sharkan192 » Σάβ 28 Μάιος, 2011 18:32

aaenke έγραψε:Καλησπέρα σε όλους,
πριν 2 μήνες έκανα την μετατροπή για υγραεριοκίνηση σε citroen xsara του 2004.
Στα 5.000 km που έχω κάνει ως τώρα δεν έχω αντιμετωπίσει κάποιο σοβαρό πρόβλημα και είμαι ευχαριστημένος μπορώ να πω απ τον τρόπο λειτουργείας του αυτοκινήτου.
Το μόνο που δεν λειτουργεί σωστά, όπως και στους περισσότερους φίλους απ ότι διαβάζω, που έχουν γαλλικά αυτοκίνητα, είναι ο δείκτης δεξαμενής βενζίνης.
Πιο πάνω εξήγησαν σωστά το πρόβλημα τα μέλη "odys2008" και "DaKancho"
Στην περίπτωση μου δεν κατεβαίνει η βελόνα όταν κινούμαι με υγραέριο, κατεβαίνει μόνο -και σωστά- όταν κινούμαι με βενζίνη. Το πρόβλημα είναι πως δεν ανεβαίνει όταν γεμίζω το ρεζερβουαρ με βενζίνη αλλά μένει στο επίπεδο που ήταν. Αυτό συμβαίνει γιατί πέρα από το φλοτερ στη τρόμπα βενζίνης για τη θέση της βελόνας το αμάξι συνυπολογίζει και τα χιλιόμετρα που έχω διανύσει, (άσχετα αν εγώ τα έκανα με υγραέριο) και εκεί γίνεται το μπέρδεμα.
Εγκατέστησα λοιπόν ένα modulator της tartarini για να λύσω το πρόβλημα, με την μέθοδο που ανέλυσε παραπάνω ο "DaKancho" να παρακάμπτω τις λοιπές παραμέτρους και να εξαρτάται η ένδειξη της βελόνας απο το φλοτέρ και μόνο.
Δυστυχώς όμως δεν λύθηκε το πρόβλημα και η ερώτηση μου κυρίως προς τον "DaKancho" που φαίνεται να γνωρίζει καλύτερα το θέμα και όποιον άλλο φίλο φυσικά γνωρίζει είναι: Δεν μου εγκατέστησαν το σωστό modulator; οπότε ψάχνω να βρώ το σωστό για το μοντέλο του αυτοκινήτου μου ή είναι το σωστό αλλά έχουν κάνει λάθος στην συνδεσμολογία (5 καλώδια έχει μαύρο,άσπρο,κόκκινο,κίτρινο,λευκό) και συνέδεσαν λάθος τη γείωση, τη τρόμπα κτλ
Επειδή στο συνεργείο που έκανα την μετατροπή (και το έχω μετανοιώσει που πήγα εκεί) έχουν πολύ άσχημο service και ταλαιπωρούν τον πελάτη μια απάντηση θα με διευκόλυνε αφάνταστα, έτσι ώστε με μια κίνηση να το λύσω το θέμα και να μην χρειάζεται να πηγαίνω και να ξαναπηγαίνω και άκρη να μην βγαίνει.
Ευχαριστώ.



δωσε μου το email σου να σου στειλω κωδικο απο brc κυκλωματακι και συνδεσμολογια.
sharkan192
 
Δημοσιευσεις: 15
Εγγραφή: Κυρ 06 Μαρ, 2011 23:18

Re: Πρόβλημα με τον δείχτη δεξαμενής βενζινης

Δημοσίευσηαπό tgi » Σάβ 28 Μάιος, 2011 18:37

sharkan192 έγραψε:δωσε μου το email σου να σου στειλω κωδικο απο brc κυκλωματακι και συνδεσμολογια.

Θελουμε και εμείς να δουμε και να μελετήσουμε την λύση της BRC
μπορείς να το ανεβάσεις στο forum?
Τελευταία επεξεργασία από tgi και Σάβ 28 Μάιος, 2011 23:02, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Citroen C4 GP
2009-2019 με Icom JTG
2019 μέχρι σήμερα EuropeGas
190.000 χιλ. με Υγραέριο
Άβαταρ μέλους
tgi
 
Δημοσιευσεις: 548
Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ, 2010 13:07
Τοποθεσία: Αθηνα - Ν.Ηρακλειο

Re: Πρόβλημα με τον δείχτη δεξαμενής βενζινης

Δημοσίευσηαπό DaKancho » Σάβ 28 Μάιος, 2011 21:22

Το εργαλείο είναι σχετικά απλό, και στην τοποθέτηση, άνετα κάποιος (που "πιάνουν" τα χέρια του και ταυτόχρονα λειτουργεί το μυαλό του) μπορεί να το κάνει μόνος του, αυτό δυστυχώς δεν συνεπάγεται οτι και ο μέσος Έλληνας μάστορας ή ανθυπομάστορας, ή αλλοδαπός βοηθός του ανθυπομάστορα μπορεί να το κάνει μόνος του σωστά, αφού συνήθως είναι και αγράμματος (εκτός των άλλων), άρα πώς θα διαβάσει (και θα καταλάβει) τις οδηγίες;

Εκτός αυτών, βγαίνουν διάφορα μοντέλα αυτής της συσκευής, και όλα μοιάζουν μεταξύ τους, είναι σίγουρο οτι αυτό που έβαλαν είναι το σωστό για το αυτοκίνητο, ή έβαλαν ότι είχαν εκείνη τη στιγμή διαθέσιμο στο μαγαζί τους;

Ακόμα και αν το παρήγγειλαν για εσένα, είναι σίγουρο οτι παρήγγειλαν το σωστό, ή οτι αυτός που τους το έστειλε, έστειλε το σωστό (ήξερε να διαβάσει ποιό είναι το σωστό... μεγάλη συζήτηση αυτή).

Όσο αφορά την τοποθέτηση, πρακτικό σημείο είναι το άνοιγμα από το οποίο έχεις πρόσβαση στην αντλία βενζίνης (που συνήθως είναι μέσα στη δεξαμενή καυσίμου). Κάτω από τα πίσω καθίσματα συνήθως, μπορεί και μέσα στο χώρο αποσκευών.

Η αντλία βενζίνης έχει μια ηλεκτρική σύνδεση με τέσσερα καλώδια, τα δυο πιο χοντρά δίνουν τάση, από τα άλλα δυο, το ένα είναι αυτό που θα κόψεις, υποτίθεται οτι πρέπει να δοκιμάσεις τι αντίσταση έχει το καλώδιο αυτό και πόσο μεταβάλλεται με τη στάθμη του καυσίμου (έστω κουνώντας το αμάξι εκείνη την ώρα για να κουνηθεί το καύσιμο και μαζί του το φλοτέρ) τώρα βέβαια μπορεί να έκοψαν το άλλο ψιλό καλώδιο, μπορεί να έκαναν οτιδήποτε άλλο, ρίξε μια ματιά να δεις τι ακριβώς έκαναν.

Όλη η θεωρία του συστήματος είναι απλούστατη, και πραγματικά χρειάζεται Έλληνας μάστορας για να το χαλάσει.
Υπέρμαχος της άμεσης ποινικοποίησης της βλακείας. Συμπεριλαμβάνονται και οι επιδειξίες.
Άβαταρ μέλους
DaKancho
 
Δημοσιευσεις: 283
Εγγραφή: Κυρ 08 Μάιος, 2011 23:43

Re: Πρόβλημα με τον δείχτη δεξαμενής βενζινης

Δημοσίευσηαπό tgi » Σάβ 28 Μάιος, 2011 23:04

DaKancho έγραψε:Το εργαλείο είναι σχετικά απλό, και στην τοποθέτηση, άνετα κάποιος (που "πιάνουν" τα χέρια του και ταυτόχρονα λειτουργεί το μυαλό του) μπορεί να το κάνει μόνος του, αυτό δυστυχώς δεν συνεπάγεται οτι και ο μέσος Έλληνας μάστορας ή ανθυπομάστορας, ή αλλοδαπός βοηθός του ανθυπομάστορα μπορεί να το κάνει μόνος του σωστά, αφού συνήθως είναι και αγράμματος (εκτός των άλλων), άρα πώς θα διαβάσει (και θα καταλάβει) τις οδηγίες;

Εκτός αυτών, βγαίνουν διάφορα μοντέλα αυτής της συσκευής, και όλα μοιάζουν μεταξύ τους, είναι σίγουρο οτι αυτό που έβαλαν είναι το σωστό για το αυτοκίνητο, ή έβαλαν ότι είχαν εκείνη τη στιγμή διαθέσιμο στο μαγαζί τους;

Ακόμα και αν το παρήγγειλαν για εσένα, είναι σίγουρο οτι παρήγγειλαν το σωστό, ή οτι αυτός που τους το έστειλε, έστειλε το σωστό (ήξερε να διαβάσει ποιό είναι το σωστό... μεγάλη συζήτηση αυτή).

Όσο αφορά την τοποθέτηση, πρακτικό σημείο είναι το άνοιγμα από το οποίο έχεις πρόσβαση στην αντλία βενζίνης (που συνήθως είναι μέσα στη δεξαμενή καυσίμου). Κάτω από τα πίσω καθίσματα συνήθως, μπορεί και μέσα στο χώρο αποσκευών.

Η αντλία βενζίνης έχει μια ηλεκτρική σύνδεση με τέσσερα καλώδια, τα δυο πιο χοντρά δίνουν τάση, από τα άλλα δυο, το ένα είναι αυτό που θα κόψεις, υποτίθεται οτι πρέπει να δοκιμάσεις τι αντίσταση έχει το καλώδιο αυτό και πόσο μεταβάλλεται με τη στάθμη του καυσίμου (έστω κουνώντας το αμάξι εκείνη την ώρα για να κουνηθεί το καύσιμο και μαζί του το φλοτέρ) τώρα βέβαια μπορεί να έκοψαν το άλλο ψιλό καλώδιο, μπορεί να έκαναν οτιδήποτε άλλο, ρίξε μια ματιά να δεις τι ακριβώς έκαναν.

Όλη η θεωρία του συστήματος είναι απλούστατη, και πραγματικά χρειάζεται Έλληνας μάστορας για να το χαλάσει.


Αν μιλάς για το AEB 392 όντως είναι πάρα πολύ απλό να το βάλεις.... έχει και σχεδιάγραμμα το site της AEB!
Citroen C4 GP
2009-2019 με Icom JTG
2019 μέχρι σήμερα EuropeGas
190.000 χιλ. με Υγραέριο
Άβαταρ μέλους
tgi
 
Δημοσιευσεις: 548
Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ, 2010 13:07
Τοποθεσία: Αθηνα - Ν.Ηρακλειο

Re: Πρόβλημα με τον δείχτη δεξαμενής βενζινης

Δημοσίευσηαπό DaKancho » Κυρ 29 Μάιος, 2011 00:59

Κυρίως αυτό κυκλοφορεί, μαζί με μια πολωνική εκδοχή του, λίγο φθηνότερη. Στην Ελλάδα έρχονται και τα δυο.

http://www.ac.com.pl/en/produkt/300/fle-p

Οι οδηγίες είναι παρόμοιες, γιατί τα κυκλώματα είναι παρόμοια και κάνουν το ίδιο πράγμα, απλά τα Αγγλικά στις οδηγίες των Πολωνών είναι λίγο για γέλια...

http://www.motogas.com/software/FLE_P_angl.pdf
Υπέρμαχος της άμεσης ποινικοποίησης της βλακείας. Συμπεριλαμβάνονται και οι επιδειξίες.
Άβαταρ μέλους
DaKancho
 
Δημοσιευσεις: 283
Εγγραφή: Κυρ 08 Μάιος, 2011 23:43

Re: Πρόβλημα με τον δείχτη δεξαμενής βενζινης

Δημοσίευσηαπό aaenke » Κυρ 29 Μάιος, 2011 13:45

DaKancho ευχαριστώ πολύ που ασχολήθηκες με το θέμα, πραγματικά βοήθησες.
Σου έχω στείλει προσωπικό μύνημα.
aaenke
 
Δημοσιευσεις: 2
Εγγραφή: Σάβ 28 Μάιος, 2011 16:15

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google Adsense [Bot] και 90 επισκέπτες