Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Πρόβλημα με το δείκτη δεξαμενής βενζινης

Προβλήματα στην εκκίνηση; Διακοπές κατά τη λειτουργία; Σας γυρίζει σε βενζίνη; Safe Mode; Λαμπάκι μηχανής – κωδικοί βλάβης;

Re: Πρόβλημα με τον δείχτη δεξαμενής βενζινης

Δημοσίευσηαπό DaKancho » Κυρ 29 Μάιος, 2011 14:50

Να διευκρινίσω αρχικά οτι δεν έχω συνεργείο, δεν εργάζομαι σε συνεργείο, ούτε έχω καμία άλλη σχέση με το εμπορικό κύκλωμα αυτοκινήτου και συναφών προϊόντων, ούτε προϊόντων υγραεριοκίνησης και καυσίμων γενικότερα.



Τώρα, επί του συγκεκριμένου, όποιος θέλει να παραγγείλει το πολωνικό (φθηνότερο) εργαλείο μπορεί από εδώ:

http://www.fahrzeugteile-vogler.de/lpg- ... ankfopper/


Επίσης, περί τοποθέτησης - συνδεσμολογίας, οι αντλίες καυσίμου σε αυτά τα αυτοκίνητα είναι της μορφής που φαίνεται στα παρακάτω σχέδια, όταν ανοίξουμε τη θυρίδα πρόσβασης βλέπουμε μόνο το πάνω μέρος της αντλίας, αλλά αυτό μας ενδιαφέρει και εκεί υπάρχουν οι ηλεκτρικές συνδέσεις όπως περιγράφονται στα σχέδια επακριβώς.


http://media.rexbo.net/parts/vdo/pdf/22 ... 8-011C.PDF
Υπέρμαχος της άμεσης ποινικοποίησης της βλακείας. Συμπεριλαμβάνονται και οι επιδειξίες.
Άβαταρ μέλους
DaKancho
 
Δημοσιευσεις: 283
Εγγραφή: Κυρ 08 Μάιος, 2011 23:43

Re: Πρόβλημα με τον δείχτη δεξαμενής βενζινης

Δημοσίευσηαπό DaKancho » Τετ 01 Ιουν, 2011 14:43

Εναλλακτικά υπάρχει και η δυνατότητα να το φτιάξουμε με υλικά που μπορεί να έχουμε στο σπίτι μας παραπεταμένα.

Τα παρακάτω δεν αποτελούν πρόταση προς κανέναν, η αναφορά γίνεται μόνο για την πληρότητα της πληροφόρησης.

Συνιστάται η αγορά συσκευής εκ του εμπορίου και τοποθέτηση της συσκευής σε αδειούχο (και εγγράμματο, ώστε να μπορεί να διαβάσει τις οδηγίες) ηλεκτρολόγο αυτοκινήτων, που φυσικά θα έχει και την όλη ευθύνη του πράγματος.


Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα
Υπέρμαχος της άμεσης ποινικοποίησης της βλακείας. Συμπεριλαμβάνονται και οι επιδειξίες.
Άβαταρ μέλους
DaKancho
 
Δημοσιευσεις: 283
Εγγραφή: Κυρ 08 Μάιος, 2011 23:43

Re: Πρόβλημα με τον δείχτη δεξαμενής βενζινης

Δημοσίευσηαπό tgi » Τετ 01 Ιουν, 2011 15:00

δώσε και το σχηματικό διάγραμμα!!!
ποια ειναι η συμπεριφορά του κυκλώματος???
Κάθε φορά που βάζεις εμπρός το αυτοκίνητο, διαβάζει την κανονική ένδειξη της δεξαμενής?
Citroen C4 GP
2009-2019 με Icom JTG
2019 μέχρι σήμερα EuropeGas
190.000 χιλ. με Υγραέριο
Άβαταρ μέλους
tgi
 
Δημοσιευσεις: 548
Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ, 2010 13:07
Τοποθεσία: Αθηνα - Ν.Ηρακλειο

Re: Πρόβλημα με τον δείχτη δεξαμενής βενζινης

Δημοσίευσηαπό DaKancho » Τετ 01 Ιουν, 2011 15:39

Το κύκλωμα είναι προσαρμοσμένο στον αλγόριθμο που χρησιμοποιεί ένα συγκεκριμένο μοντέλο αυτοκινήτου και προηγείται διερεύνηση με χειροκίνητη διάταξη.

Εικόνα

Εικόνα


Το εργοστάσιο χρησιμοποιεί διάφορους αλγόριθμους για να υπολογίσει αν πρέπει να μετρήσει το φλοτέρ ή όχι, η συγκεκριμένη υλοποίηση αφορά στην περίπτωση όπου λαμβάνεται λήψη από το φλοτέρ 15 δευτερόλεπτα αφού βγάλουμε το κλειδί και συγκρίνεται με νέα λήψη από το φλοτέρ όταν ξαναβάλουμε το κλειδί, αν οι τιμές διαφέρουν τότε η τιμή του φλοτέρ απεικονίζεται (το σύστημα νομίζει οτι βάλαμε βενζίνη).

Για παράδειγμα σε xsara ο αλγόριθμος είναι εμφανώς διαφορετικός, όπως φαίνεται στις σελίδες 92 και 115 (αρίθμηση αρχείου, όχι αρίθμηση εγχειριδίου) στο παρακάτω αρχείο.

http://www.citroeny.cz/servis/data/xsar ... manual.pdf


Το εργοστασιακό σύστημα ανάγνωσης του φλοτέρ μόνο υπό ορισμένες συνθήκες και με την παραδοχή ότι αυτό θα συμβαίνει αμέσως μετά τον ανεφοδιασμό σε βενζινάδικο, όπου το έδαφος είναι επίπεδο, έχει το αποτέλεσμα να έχουμε μέτρηση εξαιρετικής ακρίβειας (μέχρι να βάλουμε υγραέριο).

Η ακρίβεια αυτή δεν διατηρείται όταν τροποποιήσουμε το σύστημα καθόσον τότε το φλοτέρ διαβάζεται όποτε βάζουμε το κλειδί ανεξαρτήτως κλίσης εδάφους και άρα η μέτρηση δεν έχει σοβαρή αξιοπιστία αλλά μόνο ενδεικτική (εκτός αν παρκάρουμε πάντα σε απόλυτα επίπεδο έδαφος).
Υπέρμαχος της άμεσης ποινικοποίησης της βλακείας. Συμπεριλαμβάνονται και οι επιδειξίες.
Άβαταρ μέλους
DaKancho
 
Δημοσιευσεις: 283
Εγγραφή: Κυρ 08 Μάιος, 2011 23:43

Re: Πρόβλημα με τον δείχτη δεξαμενής βενζινης

Δημοσίευσηαπό christoi » Τετ 01 Ιουν, 2011 20:22

Στο δικό μου, έχω το εξής πρόβλημα. Κάθε φορά που γυρνάω το κλειδί στην 2η σκάλα και ενώ ο δείκτης της βενζίνης ανεβαίνει κανονικά στο 1/4 (τόση βενζίνη έχω), ο υπολογιστής ταξιδίου μου πετάει μήνυμα "Range 0km !!!".
Μια λύση που μου πρότινε ένας γνωστός που είχε παρόμοιο astra, είναι να το γεμίζω 10-15 λίτρα βενζίνης, αλλά θα αρχίσει να ξαναμετράει και κάποια στιγμή θα φτάσει στο ίδιο, "Range 0km !!!".
Opel Astra H 1.4 Romano με περισσότερα από 80.000km και λιγότερα από 100.
Άβαταρ μέλους
christoi
 
Δημοσιευσεις: 600
Εγγραφή: Παρ 06 Μάιος, 2011 21:02

Re: Πρόβλημα με τον δείχτη δεξαμενής βενζινης

Δημοσίευσηαπό DaKancho » Τετ 01 Ιουν, 2011 21:26

Με βάση αυτό που περιγράφεις φαίνεται να έχεις αναλογικό δείκτη βενζίνης που διαβάζει το φλοτέρ συνεχώς, αλλά για τον υπολογιστή του αυτοκινήτου, που δείχνει την αυτονομία σε χιλιόμετρα, γίνεται υπολογισμός με βάση αλγόριθμο για να αντιλαμβάνεται πότε έβαλες βενζίνη.

Αυτό το κάνουν οι κατασκευαστές για να παίρνουν μια μόνο (και όσο γίνεται) αξιόπιστη τιμή στάθμης βενζίνης, στο βενζινάδικο, σε επίπεδο έδαφος και μετά να μετράνε πόσο ψεκάστηκε από τα μπεκ που επίσης το γνωρίζουν επακριβώς.

Το σύστημα αυτό είναι πολύ ακριβές, αλλά όταν μπει υγραέριο τότε χάνει τα αβγά και τα πασχάλια, σκέψου να έδειχνε και τη στάθμη της δεξαμενής μέσω του υπολογιστή και όταν νόμιζε οτι τελειώνει η βενζίνη να άρχιζε να σφυρίζει επειδή θα μείνεις...

Αν χρησιμοποιήσεις κάποιο από τα συστήματα που αναφέρθηκαν εδώ, το πιθανότερο είναι οτι δεν θα διορθωθεί εντελώς το πράγμα, αλλά τουλάχιστον θα είναι λιγότερο λάθος, πάντα όμως λάθος θα δείχνει εφόσον κάνεις χιλιόμετρα με υγραέριο που δεν μπορεί να τα υπολογίσει.
Υπέρμαχος της άμεσης ποινικοποίησης της βλακείας. Συμπεριλαμβάνονται και οι επιδειξίες.
Άβαταρ μέλους
DaKancho
 
Δημοσιευσεις: 283
Εγγραφή: Κυρ 08 Μάιος, 2011 23:43

Re: Πρόβλημα με τον δείχτη δεξαμενής βενζινης

Δημοσίευσηαπό tasgaz » Δευτ 18 Ιούλ, 2011 22:56

Τελικα το προβλημα λυνεται με εναν ρελε και καποιες αντιστασεις με πολυ απλο τροπο και χωρις να παιδευτούμε (εννοειται να πιανουν τα χερια σου σε αυτα)
Σε καθε αναμα εχεις το πραγματικο ογκο της δεξαμενης σου (φτανει να ειναι σε ισιο δρομο)
Το εχω φτιαξει εδω και 10 ημερες και δουλευει αψογα σε peugeot 307
Οποιος θελει λεπτομερεις pm
tasgaz
 
Δημοσιευσεις: 4
Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ, 2011 22:04

Re: Πρόβλημα με τον δείχτη δεξαμενής βενζινης

Δημοσίευσηαπό tasgaz » Τρί 19 Ιούλ, 2011 22:38

Μιας και υπαρχει ενδιαφερον ανεβαζω ενα απλο σχεδιαγραμμα.
[img]http://www.upload-jpg.com/images.php/8be082104/ΑΝΤΛΙΑ.jpg[/img]




Το ρελέ Κ1 οταν απενεργοποιειται (δηλαδη βγαζουμε το κλειδι απο την μιζα) δινει την μιση ταση του ρεζερβουαρ απο οτι ειναι στην πραγματικοτητα. Αυτο αποθηκευεται μετα απο 15 sec sτον εγκεφαλο (αν δηλ ειχαμε 5 Volt -μισο ρεζερβουαρ- ο εγκεφαλος θα αποθηκευσει οτι στο σβησιμο ειχε 2.5 volt δηλαδη 1/4 του ρεζερβουαρ)
Οταν γυρισουμε το κλειδι ο εγκεφαλος ψαχνει να βρει αν γεμισαμε βενζινη αλλα τοτε το ρελε Κ1 ενεργοποιειται και δινει την κανονικη σταθμη του ρεζερβουαρ δηλαδη 1/2, οποτε νομιζει οτι γεμισαμε με βενζινη αφου ειχε αποθηκευσει 1/4 και ρεσεταρει του υπολογισμους του απο την αρχη και η σταθμη ερχεται στα κανονικα του
Τεσταρισμενο εκατονταδες φορες και στην πολη και σε ταξιδι και δουλευει αψογα σε peugeot 307.

Οποιος θελει βοηθεια με pm.
tasgaz
 
Δημοσιευσεις: 4
Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ, 2011 22:04

Re: Πρόβλημα με τον δείχτη δεξαμενής βενζινης

Δημοσίευσηαπό katerina6959 » Τετ 12 Οκτ, 2011 21:15

Dimitrisclio έγραψε:Ανοιγω ενα νεο topic για γραψουμε τα προβληματα που αντιμετοπειζουμε με τον δειχτη δεξαμενης βενζινης.

Εγω εχω προβλημα με το δειχτη της βενζινης,
ενω καιω υγραεριο μου μειωνεται και η σταθμη της βενζινης.
Τι μπορει να φταει?
Το αμαξι μου ειναι renault clio II μοντελο 2004.


exgw exw k auto to problhma me to renault megane 2005 :mrgreen:
katerina6959
 
Δημοσιευσεις: 1
Εγγραφή: Τετ 12 Οκτ, 2011 21:09

Re: Πρόβλημα με τον δείχτη δεξαμενής βενζινης

Δημοσίευσηαπό vagdal » Πέμ 27 Οκτ, 2011 22:09

Σαν νέο μέλος θα ήθελα να δώσω πολλά συνχαρητήρια σε όσους βρίσκονται στο φορουμ αυτό.Πραγματικά είναι πολύ ενδιαφέρον όλα όσα γράφονται.Και τώρα στο θέμα που βλέπω "ταλαιπωρεί" πολλούς από εμάς.Το ίδιο πρόβλημα έχω και εγώ,έχω σύστημα της brc σε alfa romeo gt.Έχω δεί καθώς δουλεύει το αυτοκίνητο με υγραέριο ο δείκτης βενζίνης πέρνει την "κατηφόρα",συγκεκριμένα σε ταξίδι προς Αθήνα(150χλμ.είχα εικονική κατανάλωση 15ευρω βενζίνης) με αποτέλεσμα να ανάψει το φωτάκι ρεζέρβας(τρομερά εκνευριστικό μπορώ να πω)..Αν γνωρίζει κανείς τον τύπο του ρελέ που πρέπει να βάλω για να λύσω το πρόβλημα θα ήμουν ευγνώμων...Και καθώς βάλω το ρελέ θα έχω πάλι το ίδιο πρόβλημα κατα την διάρκεια ταξιδιού?
vagdal
 
Δημοσιευσεις: 1
Εγγραφή: Πέμ 27 Οκτ, 2011 21:50

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 13 επισκέπτες