Σελίδα 15 από 18

Re: Πρόβλημα με το δείκτη δεξαμενής βενζινης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 15 Σεπ, 2014 14:11
από sense1
Συγνωμη ρε παιδια αλλα επειδη εδω στα σερρας δν εχω βρει καποιον που να ξερει για αυτο το emulator... μπορειτε να μου πειτε για renault megane 2007 1400 κυβικα ποιο emulator να βαλω σε ποιο site μπορω να το βρω και τις οδηγειες στο πως να το περασεις ....επισης εχω συστημα landi.... ευχαριστω...

Re: Πρόβλημα με το δείκτη δεξαμενής βενζινης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 21 Σεπ, 2014 00:04
από subuteo
Αγαπητε φιλε,οι fuel level emulators για τους οποιους λεμε ειναι της aeb και θα τους βρεις στο www.aeb.it.

Για το αυτοκινητο σου ισως κανει ενας emulator της stag, αυτος

http://www.ac.com.pl/en/produkt/375/fle-fc

Re: Πρόβλημα με το δείκτη δεξαμενής βενζινης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 01 Οκτ, 2014 01:21
από sense1
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση που μου έδωσες...Και ήθελα να ρωτήσω αν ξέρεις πως μπορώ να το παραγγείλω?? και πόσο κάνει περίπου ?

Re: Πρόβλημα με το δείκτη δεξαμενής βενζινης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 02 Οκτ, 2014 23:23
από subuteo
Αγαπητε φιλε, εμενα μου το εβαλε ο εγκαταστατης του lpg μου , και μου κστισε 30 ευρω. Η εγκατασταση πρεπει να γινει απο ειδικο, η εν πασει περιπτωση απο ανθρωπο που δεν παει ψαχνοντας αλλα ξερει τι κανει. Προτεινω να απευθυνθεις σε αυτον και να του δειξεις τα site.

Re: Πρόβλημα με το δείκτη δεξαμενής βενζινης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Μαρ, 2015 21:43
από manosgas
subuteo έγραψε:Καλησπέρα και απο μένα.

Μια ενημέρωση για κατόχους Peugeot 207 με κινητήρα VTi (μοντέλα 2007 και νεώτερα) και για κατόχους Citroen C3 16V.

Στα συγκεκριμένα μοντέλα (κωδικοί κινητήρων 5FW και 8FS αντίστοιχα) το κατάλληλο μοντέλο emulator ΔΕΝ είναι το γνωστό ΑΕΒ 393 ουτε το 393Η . Το σωστό emulator είναι το ΑΕΒ GAUGE EMULATOR TYPE VT (Model no 628450000). Η λειτουργία του διαφέρει κάπως απο τα συνηθισμένα fuel emulators της AEB

1. Και εδώ όπως και σε όλα τα emulators της AEB , ο δείκτης "συγχρονίζεται" στη σωστή στάθμη μετά από σβήσιμο - αναμμα του κινητήρα. Καθ΄οδόν η στάθμη πέφτει ("εικονικά" φυσικά)
2. Διαφορά πρώτη: Χρειάζεται τουλάχιστον 3 λεπτά σβηστό κινητήρα και ΜΕΤΑ αναμμα με μίζα, για να γίνει το reset της στάθμης. Το γεγονός αυτό αναφέρεται και στο manual , απλά πιθανόν οι μάστορες που το εγκαθιστούν να πάνε μόνο βάση σχεδιαγράμματος και να νομίσουν οτι δεν δουλεύει.
3. Διαφορά δεύτερη: Το emulator ΔΕΝ λειτουργεί εάν η στάθμη της βενζίνης είναι κάτω από το 1/4 του ντεπόζιτου. Φροντίστε να έχετε επαρκη ποσότητα στο ρεζεβουάρ.
4 (Μικρο)διαφορά τρίτη. Ο κανόνας του τρίλεπτου ισχύει ΚΑΙ για την στιγμή που θα πάτε για ανεφοδιασμό στην αντλία βενζίνης. Εάν περάσουν λιγότερο από τρία λεπτά, η βελόνα ΔΕΝ θα κινηθεί. Πρέπει και εδω το αυτοκινητο να μεινει σβηστό για τρια λεπτα





Πολύ σωστά!
Έχω όμως τώρα στο εξής θεματάκι.
Είχα το prins silverline και το το VT emulator το οποίο λειτουργούσε ακριβώς όπως αναφέρει ο φίλος μας Subuteo.

Από τότε που αντικατέστησα το prins με το brc plug and drive, ο δείκτης της βενζίνης κάνει reset καθε 7-10 ανοιγοκλεισίματα και όχι σε κάθε ανοιγόκλειμα του κινητήρα.

Έχει κανείς καμιά ιδέα γιατί μπορεί να συμβαίνει αυτό;
Χάλασε το emulator;
επηρεάζει η σύνδεση το lpg εγκεφάλου με τον εγκεφαλο του αυτοκινήτου;
επηρεάζει κάπως το σύστημα αυτολίπανσης;
φταίει κάτι άλλο;

ευχαριστώ,
manosgas

Re: Πρόβλημα με το δείκτη δεξαμενής βενζινης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Μαρ, 2015 22:42
από Qgas
Απο περιεργεια για πιο λογο αντικαταστσθηκε ενα συστημα υγραεριου με ενα υποδιεστερο ; Δεν θελω να μπω σε αντιπαραθεση συστηματων αλλα απο υλικα και μονο δεν μπορει να γινει συγκριση των δυο συστηματων

Το εμουλατορ καμια σχεση δεν εχει με τον εγκεφαλο του υγραεριου ουτε χαλαει μπορει να μην εχει σωστο ρευμα μετα την αλλαγη..

Re: Πρόβλημα με το δείκτη δεξαμενής βενζινης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Μαρ, 2015 00:32
από manosgas
Qgas έγραψε:Απο περιεργεια για πιο λογο αντικαταστσθηκε ενα συστημα υγραεριου με ενα υποδιεστερο ; Δεν θελω να μπω σε αντιπαραθεση συστηματων αλλα απο υλικα και μονο δεν μπορει να γινει συγκριση των δυο συστηματων

Το εμουλατορ καμια σχεση δεν εχει με τον εγκεφαλο του υγραεριου ουτε χαλαει μπορει να μην εχει σωστο ρευμα μετα την αλλαγη..


Ευχαριστώ για τη συμβουλή!

Σε ότι αφορά την αντικατάσταση του συστήματος:
1) Το υποδεέστερο υποστηρίζει ψεκασμό βενζίνης και απαλλάχτηκα από τη κατάρα του valvecare το οποίο είχε τοποθετηθεί, χωρίς πρώτα να ερωτηθώ, κάτω από τον προφυλακτήρα αναγκάζοντάς με να πηγαίνω στον εγκαταστάτη για να μου αλλάζει το λιπαντικό (καθότι έπρεπε να ανοίγει το θόλο για να γίνει αυτό) και μάλιστα με διαφορετική τιμή κάθε φορά (40-50 ευρώ)... διότι δεν είχα ενημερωθεί ποτέ ότι σε περίπτωση που τελειώσει το λιπαντικό, απενεργοποιείται το υγραέριο και δεν μπορώ να συνεχίσω παρά μόνο εάν του αλλάξω λιπαντικό. Φανταστείτε λοιπόν να τελειώσει το λιπαντικό (πρακτικά αυτό συνέβαινε περίπου κάθε 7000 χλμ) και να πρέπει κάθε φορά να πηγαίνω στο μάστορα. Έπρεπε δηλαδή να προγραμματίζω τα ταξίδια μου ανάλογα ώστε να μην ξεκινήσω μεγάλο ταξίδι ενώ το λιπαντικό τελειώνει (επίσης δεν είχα ιδέα για την ακριβή του στάθμη, έπρεπε να θυμάμαι χιλιόμετρα). Επιπλέον, αφού μια φορά μου τελείωσε το λιπαντικό και αναγκάστηκα να κάνω 200 χλμ με βενζίνη, πήγα στο συνεργείο για να αλλάξω το λιπαντικό και δέχτηκα παρατήρηση ότι πήγα χωρίς ραντεβού!!
2) Το αυτοκίνητο κάθε χειμώνα τα πρωινά (Οκτώβρη με Μάρτη), γύριζε σε υγραέριο μόλις έπιανε 40 βαθμούς και έπειτα από μερικά δευτερόλεπτα πάλι πίσω σε βενζίνη (σαν να τελείωνε το υγραέριο). Έπρεπε να σταματώ το αμάξι, να το κλείνω να το ξανανάβω ώστε να μπορέσει να μπει πάλι το υγραέριο. Δεν γύριζε ξαναπατώντας τον διακόπτη εναλλαγής καυσίμου. Το βάλαμε να αλλάζει στους 50 βαθμούς. Τίποτα! Χειροκίνητα το άλλαζα εγώ στους 90. Πάλι τα ίδια! Διάγνωση; Τη μία φταίει το καύσιμο, την άλλη θέλω εξαέρωση… ποτέ δεν έμαθα πραγματικά. Έκανα ότι κατά καιρούς μου είπανε (συμπεριλαμβανομένων και αλλαγών στα φίλτρα και με μπουζί lpg) αλλά τίποτα! Το συγκεκριμένο θέμα ήταν απίστευτα εκνευριστικό, και δεν διορθώθηκε ποτέ! Με το υποδεέστερο σύστημα δεν έχω αυτό το θέμα!!!!!!!!!
3)Το αυτοκίνητο με το ανώτερο σύστημα στην αρχή είχε έντονα μουγκρίσματα, ρεταρίσματα, σβησίματα, check engine και όλα τα λοιπά καλά. Tο πρόβλημα διορθώθηκε με αναβάθμιση του εγκεφάλου του αυτοκινήτου (ήθελε τη νεότερη έκδοση του λογισμικού του την οποία βρήκε και φρόντισε να μου περάσει ο εγκαταστάτης, χωρίς χρέωση). Όλα καλά λοιπόν και τον ευχαριστώ για αυτό! Λίγες μέρες μετά, μύριζε βενζίνη το αυτοκίνητο μέσα στη καμπίνα. Αιτία: Κάποιο μπεκ της βενζίνης δεν είχαν επανατοποθετήσει τοποθετήσει σωστά. Επιδιορθώθηκε. Μετά από ένα μήνα άρχισε να μου γυρίζει το υγραεριο σε βενζίνη σε διάφορες στιγμές. Αιτία: έχανε επαφή με τις στροφές το υγραέριο και μου αλλάξανε να παίρνει τις στροφές από τον πολλαπλασιαστή αντί από τον αισθητήρα στροφών. Μετά γυρνούσε το υγραέριο σε βενζίνη στο ρελαντί μια μόλις πατούσα γκάζι για να ξεκινήσω το αυτοκίνητο, γυρνούσε πάλι σε υγραέριο… Διορθώθηκε με ρυθμίσεις. Δεν ξέρω και εγώ όμως πόσες φορές πήγα... συν το τένις φταίει το αμάξι, φταίει το γκάζι. Το υποδεέστερο σύστημα μπήκε και έφυγα.
4) Προς τιμήν του, ο εγκαταστάτης του ανώτερου συστήματος μου άλλαξε 3 φορές δωρεάν τον αισθητήρα πίεσης ακόμα και εκτός εγγύησης, αλλά αυτό συνεπάγεται άλλες 3 επισκέψεις και ξανά το αίσθημα ότι πάλι κάτι έχει το σύστημα υγραερίου….
5) σε κάποια χρονική στιγμή, η λαδιέρα χάλασε, την αντικατέστησαν αλλά μου χρέωσαν την εργασία καθώς αυτή δεν καλύπτεται από τον αντιπρόσωπο (καλύπτει μόνο το ανταλλακτικό) και φυσικά επειδή η λαδιέρα ήταν στο προφυλακτήρα, τους πήρε αρκετή ώρα να την αλλάξουν οπότε υπήρχε και η ανάλογη χρέωση. Μου συνέστησαν μάλιστα να στείλω γράμμα διαμαρτυρίας στη μαμά εταιρία στο εξωτερικό προκειμένου να καταγγείλω το γεγονός ώστε να αλλάξει η κατάσταση για τους επόμενους πελάτες!
6) Το ανώτερο κιτ, παρόλο που πήγαινε μια χαρά, όταν λειτουργούσε, έκανε κάποια μικρορεταρίσματα στο ρελαντί όταν πατούσα απότομα φρένο και ακινητοποιούσα το αυτοκίνητο, όχι πάντα όμως.


To υποδεέστερο κιτ έχει επίσης πολύ μεγαλύτερο δίκτυο συνεργείων που το ρυθμίζουν και το συντηρούν τόσο στην Ελλάδα όσο και στην Ευρώπη. Επίσης τοποθετείται και από αντιπροσωπείες και εξειδικευμένα συνεργεία peugeot-citroen οπότε εκτιμώ ότι, αν μη τι άλλο, είναι περισσότερο δοκιμασμένο σε αυτά τα αυτοκίνητα.

Έχω ήδη κάνει 4000 χλμ με το υποδεέστερο κιτ χωρίς κιχ από το πρώτο δευτερόλεπτο που το παρέλαβα. Δεν θέλω να λέω μεγάλα λόγια αλλά μέχρι στιγμής το βλέπω να συνεργάζεται πολύ καλύτερα.

Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι ότι η καλύτερη λύση είναι πάντα εκείνη που εξυπηρετεί πραγματικά τις ανάγκες μας. όχι εκείνη που ενδεχομένως να έχει απλά καλύτερη φήμη. Και εγω πίστευα ότι με ένα ολλανδικό σύστημα θα ήμουν πολύ καλύτερα, αμ δε....Μπορεί ενδεχομένως η Prins να είναι αντικειμενικά 100 φορές καλύτερη από την BRC αλλά τι να το κάνω αν στη δική μου εμπειρία δεν βίωσα κάτι τέτοιο!

Re: Πρόβλημα με το δείκτη δεξαμενής βενζινης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Μαρ, 2015 00:44
από george7009
Μάνο πίστεψε με σαν κάτοχος peugeot θα σου πω ένα πράγμα .

Ησύχασες και ξένοιασες με το υποδεέστερο σύστημα που έβαλες .
Οι μόνες επισκέψεις στον εγκαταστάτη σου θα είναι μόνο για service (αλλαγή φίλτρων) στο υποδεέστερο σύστημα υγραερίου που έβαλες .

Re: Πρόβλημα με το δείκτη δεξαμενής βενζινης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Μαρ, 2015 01:29
από manosgas
george7009 έγραψε:Μάνο πίστεψε με σαν κάτοχος peugeot θα σου πω ένα πράγμα .

Ησύχασες και ξένοιασες με το υποδεέστερο σύστημα που έβαλες .
Οι μόνες επισκέψεις στον εγκαταστάτη σου θα είναι μόνο για service (αλλαγή φίλτρων) στο υποδεέστερο σύστημα υγραερίου που έβαλες .


Μακάρι ρε συ George... Έτσι φαίνεται πάντως...
Ίσως είναι νωρίς να κρίνω, από την άλλη όμως η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται...
Σε ευχαριστώ πολύ πάντως!!!

Re: Πρόβλημα με το δείκτη δεξαμενής βενζινης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Μαρ, 2015 09:21
από Qgas
Μετα πο τα 10-15 χιλ χιλιμετρα θυμησου να τα πουμε ξανα ..

Ο εγκαταστσης παντως δεν φταιει για τα bag του συτηματος και την μη επαγγελματικη συμπεριφορα της ελληνικης αντιπροωπειας ως προς τους πελατες των συνεργειων της και τις εγγυσεις αυτων ..
Απλα ησουν ατυχος διοτι οταν το τοποθετησες μολις ειχε βγει το συστημα και διορθωθηκε με αναβαθμισεις καμιά 20αρια φορες .
Παλι δεν φταιει ο εγκατασταστης εδω που εφαγε 20 ωρες / με εκατονταδες € κοστος να βρει τα bugs .. Ξερεις τι εγραφαν οι ολλανδοι lpg polution καταστρεφει τους αισθητηρες πιεσης και θερμοκρασιας .. ( για τα πρωινα ξεκινηματα )

Απο οικονομια / καταναλωση δεν μας ειπες τι διαφορες εχεις .. Μαζι με τη βενζινη ..

Το valve care ειχε 50 € και πηγε στα 40 € δεν εξαρτατε απο εμας η τιμη του .. Τι κακο να δινεις 40 € καθε 8.000 χιλ ; Επισης δκη σου επιλογη ηταν , δεν χρειαζιταν στο μοτερ σου να μπει ουτε χρειαζετε λιπανση με ψεκασμο βενζινης .. Σημερα με τις αναβαθμισεις απλα μπορεις να ταξιδεψεις και 1000 χιλ χωρις να κανει διακοπη στο υγραεριο. Για δικη σου προστασια σε εκοβε..

Εδω εχετε το οπελ Αστρα Η με ποσες δεκαδες χιλιαδες χιλιομετρα χωρις valve care που σε αυτο να θα επρεπε να μπει η λιπανση και οχι στο peugeot ..