Σελίδα 16 από 18

Re: Πρόβλημα με το δείκτη δεξαμενής βενζινης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Μαρ, 2015 10:21
από hlias
Qgas έγραψε:Μετα πο τα 10-15 χιλ χιλιμετρα θυμησου να τα πουμε ξανα ..

Ο εγκαταστσης παντως δεν φταιει για τα bag του συτηματος και την μη επαγγελματικη συμπεριφορα της ελληνικης αντιπροωπειας ως προς τους πελατες των συνεργειων της και τις εγγυσεις αυτων ..
Απλα ησουν ατυχος διοτι οταν το τοποθετησες μολις ειχε βγει το συστημα και διορθωθηκε με αναβαθμισεις καμιά 20αρια φορες .
Παλι δεν φταιει ο εγκατασταστης εδω που εφαγε 20 ωρες / με εκατονταδες € κοστος να βρει τα bugs .. Ξερεις τι εγραφαν οι ολλανδοι lpg polution καταστρεφει τους αισθητηρες πιεσης και θερμοκρασιας .. ( για τα πρωινα ξεκινηματα )

Απο οικονομια / καταναλωση δεν μας ειπες τι διαφορες εχεις .. Μαζι με τη βενζινη ..

Το valve care ειχε 50 € και πηγε στα 40 € δεν εξαρτατε απο εμας η τιμη του .. Τι κακο να δινεις 40 € καθε 8.000 χιλ ; Επισης δκη σου επιλογη ηταν , δεν χρειαζιταν στο μοτερ σου να μπει ουτε χρειαζετε λιπανση με ψεκασμο βενζινης .. Σημερα με τις αναβαθμισεις απλα μπορεις να ταξιδεψεις και 1000 χιλ χωρις να κανει διακοπη στο υγραεριο. Για δικη σου πρσατασα σε εκοβε..

Εδω εχετε το οπελ Αστρα Η με ποσες δεκαδες χιλιαδες χιλιομετρα χωρις valve care που σε αυτο να θα επρεπε να μπει η λιπανση και οχι στο peugeot ..





καλημερα, εδω θα διαφωνησω, τους κακους αντιπροσωπους πρεπει να τους κανουμε περα και οχι να προωθουμε τα προιοντα τους ακομα και αν αυτα ειναι πολυ ποιοτικα.

Re: Πρόβλημα με το δείκτη δεξαμενής βενζινης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Μαρ, 2015 11:17
από manosgas
Qgas έγραψε:Μετα πο τα 10-15 χιλ χιλιμετρα θυμησου να τα πουμε ξανα ..

Ο εγκαταστσης παντως δεν φταιει για τα bag του συτηματος και την μη επαγγελματικη συμπεριφορα της ελληνικης αντιπροωπειας ως προς τους πελατες των συνεργειων της και τις εγγυσεις αυτων ..
Απλα ησουν ατυχος διοτι οταν το τοποθετησες μολις ειχε βγει το συστημα και διορθωθηκε με αναβαθμισεις καμιά 20αρια φορες .
Παλι δεν φταιει ο εγκατασταστης εδω που εφαγε 20 ωρες / με εκατονταδες € κοστος να βρει τα bugs .. (αν το ανωτερο συστημα έχει αυτά τα θέματα, δεν θέλω να φαντάζομαι τι γίνεται με τα υποδεέστερα. Η ψυχική φθορά του πελάτη, τα κόστη σε ταξί σε βενζίνες όταν δεν λειτουργούσε το υγρέριο, δεν μετράνε;) Ξερεις τι εγραφαν οι ολλανδοι lpg polution καταστρεφει τους αισθητηρες πιεσης και θερμοκρασιας .. ( για τα πρωινα ξεκινηματα ) ([color=#FF0000]Εκανα το switch σε χειμερινή περίοδο διότι τότε εμφανίζονται τα περισσότερα θέματα. Μέχρι στιγμής τίποτα και αναμένω[/color])

Απο οικονομια / καταναλωση δεν μας ειπες τι διαφορες εχεις .. Μαζι με τη βενζινη .. (τα ιδια...)

Το valve care ειχε 50 € και πηγε στα 40 € δεν εξαρτατε απο εμας η τιμη του .. Τι κακο να δινεις 40 € καθε 8.000 χιλ ; (λαθος στην αρχή 40 και τη τελευταία φορά 50...) Επισης δκη σου επιλογη ηταν (σωστά αλλά όχι κάτω από τον προφυλακτήρα και να απαιτείται άνοιγμα το θόλου για την αντικατάσταση του λιπαντικού. Θα μου πεις επειδή δεν έβρισκε χώρο... ας με ρωτούσε και φυσικά θα έλεγα όχι.. τόσο απλά! Μια ξεκάθαρα κακή πρωτοβουλία του εγκαταστάτη!) , δεν χρειαζιταν στο μοτερ σου να μπει ουτε χρειαζετε λιπανση με ψεκασμο βενζινης .. (Αν μου το είχε πει αυτό, πίστεψέ με δεν θα έβαζα καν λαδιέρα... αλλα στη λογική ότι η prins έλεγε τότε - υποχρεωτικά λαδιέρα με κάθε κιτ - είπα να βάλω το καλύτερο.) Σημερα με τις αναβαθμισεις απλα μπορεις να ταξιδεψεις και 1000 χιλ χωρις να κανει διακοπη στο υγραεριο (δηλαδή αν μετακομίσω σε μέρος εκτός Αθηνών που δεν έχει prins, τι θα κάνω; έχω 1000 χλμ περιθώριο για να βρεθώ από όπου και βρίσκομαι στον εγκαταστάτη; και αν ο εγκαταστάτης αποφασίσει να κλείσει το μαγαζί, τι θα κάνω μετά; αν είχα πρόσβαση να αλλάζω μόνος μου το λάδι, δεν θα είχα κανένα θεμα...). Για δικη σου προστασια σε εκοβε..

Εδω εχετε το οπελ Αστρα Η με ποσες δεκαδες χιλιαδες χιλιομετρα χωρις valve care που σε αυτο να θα επρεπε να μπει η λιπανση και οχι στο peugeot .. (το opel ανοίκει σε φίλο και εξ ονόματός του δεν μπορώ να εκφέρω άποψη...)



Τέλος πάντων σκοπός μου δεν είναι ούτε η αντιπαράθεση ούτε η δυσφήμιση κανενός. Με ενοχλεί βέβαια η ισοπεδωτική λογική περί ανώτερου και υποδεέστερου συστήματος ιδιαίτερα όταν το υποδεέστερο είναι το πρώτο (αν δεν κάνω λάθος) σε πωλήσεις σε Ελλάδα και Ιταλία και με σίγουρα μεγαλύτερο δίκτυο για aftersales support. Δεν θίγομαι διότι πραγματικά δεν έχω όφελος να υποστηρίξω κανένα σύστημα και κανέναν εγκαταστάτη αλλά με κουράζει η άνευ επιχειρημάτων προπαγάνδα!
Τόσο το prins όσο και ο συγκεκριμένος εγκαταστάτης του θεωρούνται πολύ καλοί στο είδος τους. Μάλλον δεν είναι τυχαίο που μέσα στη κρίση έχει ακόμα δουλειά και βλέπεις συνεχώς premium αυτοκίνητα στο συνεργείο του.Εγώ όμως προσωπικά δεν βρήκα το σημείο επαφής και συνεργασίας που επιθυμούσα και η συνολική μου εμπειρία ήταν κατώτερη των προσδοκιών μου. Τι να κάνουμε δεν έπαιξε σωστά στο φτωχό peugeot! Ελπίζω μόνο να καταφέρω να πάρω κάποια χρήματα πουλώντας το παλιό κιτ.

Re: Πρόβλημα με το δείκτη δεξαμενής βενζινης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Μαρ, 2015 13:53
από Qgas
Δεν μπορω να σε πεισω ετσι και αλλιως θεωρω οτι εχεις κανει λαθος κινηση και αν μπορεις κρατα το γιατι θα το χρειαστεις καποια στιγμή... συντομα μονο βαζοντας του με ενα μικρο κοστος μπεκ της keihin θα ειχες τεραστια διαφορα στο συστημα..

εμεις μπορουμε να στο πουλησουμε για πλακα παντως διοτι εχει ξεπερασει τις παιδικες ασθενειες οπως και θα μπορουσες να μας το πεις και θα προχωρουσαμε σε αντικατασταση του κιτ... κανενα προβλημα..

Re: Πρόβλημα με το δείκτη δεξαμενής βενζινης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Μαρ, 2015 15:18
από Qgas
hlias έγραψε:
Qgas έγραψε:..





καλημερα, εδω θα διαφωνησω, τους κακους αντιπροσωπους πρεπει να τους κανουμε περα και οχι να προωθουμε τα προιοντα τους ακομα και αν αυτα ειναι πολυ ποιοτικα.


Εχεις απολυτο δικιο οι ωρες που εχουν ξοδευτει στη διαφωνιες περι των εγγυησεων ειναι πολλες και η ανταποκριση εδω απο την αντιπροσωπεια κατω του μετριου.
Δυστυχως οι ολλανδοι δεν εννοουν να λαβουν δραστικα μετρα ζημιωνοντας το προιον τους.. αλλα και μαθαινουν στου κασιδη το κεφαλι.
Αλλωστε εκεινη την εποχη τοποθετουσαμε μονο Prins πλεον εμεις αναγκαστηκαμε να καλυπτουμε τους πελατες μας με δικα μας εξοδα εργασιας και υλικων διοτι η αντιπροσωπεια τα στελνει στη ολλανδια για ελεγχο και χρειαζονται μηνες για να ερθουν πισω επισκευασμενα ή αποριπτεα για λογους μολυνσεων κτλ.. οποτε δεν υπηρχε περιπτωση καποιος να περιμενει μηνες για τα υλικα αυτά.. Σημερα ειναι μια αλλη ιστορια και οι εναλακτικες πολλες.

Re: Πρόβλημα με το δείκτη δεξαμενής βενζινης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Μαρ, 2015 20:14
από manosgas
Qgas έγραψε:Δεν μπορω να σε πεισω ετσι και αλλιως θεωρω οτι εχεις κανει λαθος κινηση και αν μπορεις κρατα το γιατι θα το χρειαστεις καποια στιγμή... συντομα μονο βαζοντας του με ενα μικρο κοστος μπεκ της keihin θα ειχες τεραστια διαφορα στο συστημα..

εμεις μπορουμε να στο πουλησουμε για πλακα παντως διοτι εχει ξεπερασει τις παιδικες ασθενειες οπως και θα μπορουσες να μας το πεις και θα προχωρουσαμε σε αντικατασταση του κιτ... κανενα προβλημα..


Με έχεις γλωσσοφάει ότι θα χαλάσει το καινούριο που έβαλα...
Αν υπάρχει ο Θεός του γκαζιού, ας αποδώσει δικαιοσύνη, οποία και αν είναι αυτή, τι άλλο να πω...
Η πρότασή σου μου θυμίζει το μετά του χωρισμού έμπρακτο ενδιαφέρον προς το έτερον ήμισυ.

Έστω και έτσι, ευχαριστώ anyway.

Re: Πρόβλημα με το δείκτη δεξαμενής βενζινης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Μαρ, 2015 22:02
από anj890
Qgas έγραψε:Μετα πο τα 10-15 χιλ χιλιμετρα θυμησου να τα πουμε ξανα ..

Ο εγκαταστσης παντως δεν φταιει για τα bag του συτηματος και την μη επαγγελματικη συμπεριφορα της ελληνικης αντιπροωπειας ως προς τους πελατες των συνεργειων της και τις εγγυσεις αυτων ..
Απλα ησουν ατυχος διοτι οταν το τοποθετησες μολις ειχε βγει το συστημα και διορθωθηκε με αναβαθμισεις καμιά 20αρια φορες .
Παλι δεν φταιει ο εγκατασταστης εδω που εφαγε 20 ωρες / με εκατονταδες € κοστος να βρει τα bugs .. Ξερεις τι εγραφαν οι ολλανδοι lpg polution καταστρεφει τους αισθητηρες πιεσης και θερμοκρασιας .. ( για τα πρωινα ξεκινηματα )

Απο οικονομια / καταναλωση δεν μας ειπες τι διαφορες εχεις .. Μαζι με τη βενζινη ..

Το valve care ειχε 50 € και πηγε στα 40 € δεν εξαρτατε απο εμας η τιμη του .. Τι κακο να δινεις 40 € καθε 8.000 χιλ ; Επισης δκη σου επιλογη ηταν , δεν χρειαζιταν στο μοτερ σου να μπει ουτε χρειαζετε λιπανση με ψεκασμο βενζινης .. Σημερα με τις αναβαθμισεις απλα μπορεις να ταξιδεψεις και 1000 χιλ χωρις να κανει διακοπη στο υγραεριο. Για δικη σου προστασια σε εκοβε..

Εδω εχετε το οπελ Αστρα Η με ποσες δεκαδες χιλιαδες χιλιομετρα χωρις valve care που σε αυτο να θα επρεπε να μπει η λιπανση και οχι στο peugeot ..


Τι ακριβώς θα πείτε μετά από 10-15 χιλ. χλμ δηλαδή??

Re: Πρόβλημα με το δείκτη δεξαμενής βενζινης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 27 Μαρ, 2015 01:32
από george7009
Manosgas ποιο PEUGEOT έχεις και με ποιο κινητήρα ?

Re: Πρόβλημα με το δείκτη δεξαμενής βενζινης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 27 Μαρ, 2015 09:20
από manosgas
george7009 έγραψε:Manosgas ποιο PEUGEOT έχεις και με ποιο κινητήρα ?


207 1.6 vti (valvetronic) 120 hp με αυτόματο κιβώτιο
Αυτό ήθελε υποχρεωτικά plug and drive και μάλλον δεν θα μπορούσε να παίξει με sequent 24.
Έχω την εντυπωση (χωρίς να είμαι ειδικος) οτι το μυστικο εδω είναι η σύνδεση με την obd και οτι είναι απαραίτητο συστατικό για την σωστη διαχείριση του κινητήρα αυτου.

Re: Πρόβλημα με το δείκτη δεξαμενής βενζινης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 27 Μαρ, 2015 10:00
από george7009
manosgas έγραψε:
george7009 έγραψε:Manosgas ποιο PEUGEOT έχεις και με ποιο κινητήρα ?


207 1.6 vti (valvetronic) 120 hp με αυτόματο κιβώτιο
Αυτό ήθελε υποχρεωτικά plug and drive και μάλλον δεν θα μπορούσε να παίξει με sequent 24.
Έχω την εντυπωση (χωρίς να είμαι ειδικος) οτι το μυστικο εδω είναι η σύνδεση με την obd και οτι είναι απαραίτητο συστατικό για την σωστη διαχείριση του κινητήρα αυτου.


:thumbup: :thumbup: :thumbup:

Re: Πρόβλημα με το δείκτη δεξαμενής βενζινης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 09 Μάιος, 2017 15:56
από Gkarag32
Καλησπέρα σας,

μπορεί κάποιος να μου πει ποιο είναι το κατάλληλο AEB emulator για το αμάξι μου;

Peugeot 207 , 1,4Lt, 2006, engine type KFU

Ευχαριστώ πολύ.