Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Δεν κρατάει σταθερό ρελαντί

Προβλήματα στην εκκίνηση; Διακοπές κατά τη λειτουργία; Σας γυρίζει σε βενζίνη; Safe Mode; Λαμπάκι μηχανής – κωδικοί βλάβης;

Re: Δεν κρατάει σταθερό ρελαντί

Δημοσίευσηαπό dathens » Κυρ 18 Μαρ, 2012 19:19

Σίγουρα ρύθμιση έχει πολυ μείγμα στο ρελαντί :thumbup: θέλει κόψιμο
ml 350 2005 w164 Prins αθάνατο 160.000 km LPG 227.000 συνολικά
dathens
 
Δημοσιευσεις: 1252
Εγγραφή: Τρί 11 Ιαν, 2011 01:51

Re: Δεν κρατάει σταθερό ρελαντί

Δημοσίευσηαπό Ashaman » Δευτ 19 Μαρ, 2012 16:38

Καποια στιγμη πριν λιγες μερες παρατηρησα το εξης. Μολις αναψα καλοριφερ επεσε η θερμοκρασια του κινητηρα κατα 8-10 βαθμους ή τουλαχιστον αυτο εδειχνε το κοντερακι της θερμοκρασιας.
Μιλησα με τον μηχανικο μου και μου ειπε οτι παιζει να ειναι ο αισθητηρας της θερμοκρασιας και ισως αυτο να δημιουργει και το προβλημα στο ρελαντι. Καπου αλλου το ειχα δει εδω μεσα αλλα δε θυμαμαι που.
Ashaman
 
Δημοσιευσεις: 29
Εγγραφή: Τετ 07 Μαρ, 2012 16:14

Re: Δεν κρατάει σταθερό ρελαντί

Δημοσίευσηαπό gakost » Τρί 20 Μαρ, 2012 15:20

Όταν κινήσε χαλαρά στην εθνική κατεβαίνει η θερμοκρασία; Αν ναι τότε θες θερμοστάτη. Το καλοριφέρ αποβάλει θερμότητα οπότε αν έχεις κολλημένο θερμοστάτη + βάλεις και το καλοριφέρ έχεις αυτή την συμπεριφορά.
gakost
 
Δημοσιευσεις: 1038
Εγγραφή: Παρ 14 Ιαν, 2011 22:09

Re: Δεν κρατάει σταθερό ρελαντί

Δημοσίευσηαπό Ashaman » Πέμ 22 Μαρ, 2012 16:08

Φιλε μου Gakost κινουμαι καθημερινα στην ΑΟ απο την Κατεχακη εως την Καντζα με ταχυτητες απο 70-110 χμ/ώ και ποτε μέχρι τωρα δεν ειχα προβλημα να μου ανεβει η θερμοκρασια. Η μοναδικη φορα που εχω προσεξει τον δεικτη της θερμοκρασιας να κινειται μετα την αρχικη αναβαση ως τους 90 ηταν αυτη τη φορα που ανεφερα πριν.
Ashaman
 
Δημοσιευσεις: 29
Εγγραφή: Τετ 07 Μαρ, 2012 16:14

Re: ΔΕΝ ΚΡΑΤΑΕΙ ΣΤΑΘΕΡΟ ΡΕΛΑΝΤΙ

Δημοσίευσηαπό ogigis » Τετ 18 Απρ, 2012 00:49

tiger100674 έγραψε:και εγω στην αντιπρωσοπεια της FIAT πηγα αλλα ευτυχως δειχνουν ενδιαφερον να βρουν τη λυση
συμφωνω και εγω να ρωταει καποιος πριν διαλεξει που θα τοποθετηση κιτ υγραεριου
αλλα και οι εγκαταστατες πρεπει να ειναι σωστοι πριν και μετα την εγκατασταση γιατι το ιντερνετ ειναι μεγαλο "ρουφιανακι ;)" και τιποτα δεν μενει κρυφο ,οποτε αν θελουν να εχουν δουλεια ας σκεφτουν πολυ καλα τη συμπεριφορα τους και την εργασια τους.

εχω και εγω προβλημα με τους επιστημονες εκει...το ρελαντι πηγαινει σαν εκκρεμες...3η φορα πηγα χθες και παλι τιποτα...και ανακαλυψα οτι τα δυο απο τα 4 σωληνακια των μπεκ δεν ηταν κολλημενα σωστα στη βαση τους...καμια βοηθεια; μαρεσει που το κρατος δεν σε αφηνει να βαλει βουλγαρια τουρκια...ετη φωτος μπροστα ειναι...
ogigis
 
Δημοσιευσεις: 31
Εγγραφή: Παρ 26 Αύγ, 2011 00:12

Re: ΔΕΝ ΚΡΑΤΑΕΙ ΣΤΑΘΕΡΟ ΡΕΛΑΝΤΙ

Δημοσίευσηαπό BOURTZI » Τετ 18 Απρ, 2012 07:35

ogigis έγραψε:
tiger100674 έγραψε:και εγω στην αντιπρωσοπεια της FIAT πηγα αλλα ευτυχως δειχνουν ενδιαφερον να βρουν τη λυση
συμφωνω και εγω να ρωταει καποιος πριν διαλεξει που θα τοποθετηση κιτ υγραεριου
αλλα και οι εγκαταστατες πρεπει να ειναι σωστοι πριν και μετα την εγκατασταση γιατι το ιντερνετ ειναι μεγαλο "ρουφιανακι ;)" και τιποτα δεν μενει κρυφο ,οποτε αν θελουν να εχουν δουλεια ας σκεφτουν πολυ καλα τη συμπεριφορα τους και την εργασια τους.

εχω και εγω προβλημα με τους επιστημονες εκει...το ρελαντι πηγαινει σαν εκκρεμες...3η φορα πηγα χθες και παλι τιποτα...και ανακαλυψα οτι τα δυο απο τα 4 σωληνακια των μπεκ δεν ηταν κολλημενα σωστα στη βαση τους...καμια βοηθεια; μαρεσει που το κρατος δεν σε αφηνει να βαλει βουλγαρια τουρκια...ετη φωτος μπροστα ειναι...

Οταν τρυπαμε την εισαγωγη πρεπει υποχρεωτικα να βαζουμε κολλα σπειρωματων γιατι μπορει αργοτερα απο κραδασμους,θερμοκρασιες κτλ να εχουμε μερικη αποκολληση και αναροφηση αερα με προβλημα στο ρελαντι και γυρισμα στην βενζινη στις ψηλες στροφες.
Accelerating engine science
Άβαταρ μέλους
BOURTZI
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 302
Εγγραφή: Σάβ 25 Φεβ, 2012 16:45

Re: Δεν κρατάει σταθερό ρελαντί

Δημοσίευσηαπό ogigis » Τετ 18 Απρ, 2012 10:35

Δηλαδή δεν βάλανε τέτοια; ή δεν τα κολλήσαν καλά; Κρίμα που δεν διάβασα ο φορουμ νωρίτερα γιατί είναι αρκετοί που έχουνε πρόβλημα με τον συγκεκριμένο...Είναι γελοία πράγματα αυτά και γελοίο και το ιδιωτικό κτέο που έκανε ελεγχο...θα περάσω και απο αυτούς
ogigis
 
Δημοσιευσεις: 31
Εγγραφή: Παρ 26 Αύγ, 2011 00:12

Re: Δεν κρατάει σταθερό ρελαντί

Δημοσίευσηαπό hunter » Δευτ 23 Απρ, 2012 20:22

Παιδιά κατ' αρχήν
Χριστός Ανέστη & Χρόνια Πολλά (έστω & καθυστερημένα).

Εγώ παρατήρησα ένα πρόβλημα στο Jimny μου αμέσως μόλις ανέβηκαν οι θερμοκρασίες (περίπου μέσα Μαρτίου).

Στο ρελαντί, οι στροφές έπαιζαν από τις 500 μέχρι τις 1000 (το ρελαντί του είναι χαμηλό σχετικά από τη μαμά του, 700rpm).
Επισκεύθηκα τον εγκαταστάτη για έλεγχο που ήταν έτσι και αλλιώς στο πρόγραμμα και η κατάσταση βελτιώθηκε κάπως).

Όσο όμως ανέβαινε η θερμοκρασία το πρόβλημα γινόταν πιο έντονο, ενώ κάποιες φορές έσβηνε κιόλας.
Υπ' όψιν ότι το αυτοκίνητο το έκανε αυτό μόνο όταν ο κινητήρας ζεσταινόταν καλά.

Εγώ πάλι, επειδή είμαι παρατηρητικός τύπος, παρατήρησα ότι
όταν αποσύνδεα το σωληνάκι της υποπίεσης της λαδιέρας το ρελαντί ανέβαινε & σταθεροποιούταν.

Μπήκα λοιπόν στον πειρασμό και πείραξα με 1 κλειδί άλεν την κεντρική βίδα του πνεύμονα,
η οποία μάλλον καθορίζει την παροχή του αέρα (??? οι ειδικοί του φόρουμ ας το επιβεβαιώσουν)
και ώ του θαύματος ...

Όταν έσφιγγα τη βίδα, τα πράγματα χειροτέρευαν.
Αντίστροφη λοιπόν ρύθμιση, άνοιγμα της παροχής και ... βουά λα!!!
Το ρελαντί σταθεροποιήθηκε στις 700rpm και δε σκαμπανευάζει πλέον.

Τυχαίο??? δε νομίζω.

Όταν ξαναπάω στον εγκαταστάτη μου θα του το πω, να ακούσω τη γνώμη του.

Θα ήθελα όμως και τη γνώμη των συφόρουμων.

Υ.Γ.
Το αυτοκίνητο έχει κάνει ήδη 10500 km από τις αρχές Δεκέμβρη που το γκάζωσα,
χωρίς κανένα πρόβλημα.
Suzuki Jimny mod. 2000 + Mygas + Λαδιέρα υποπίεσης
hunter
 
Δημοσιευσεις: 12
Εγγραφή: Πέμ 22 Δεκ, 2011 20:28

Re: Δεν κρατάει σταθερό ρελαντί

Δημοσίευσηαπό fotis » Δευτ 23 Απρ, 2012 20:29

Είχα κι εγώ ένα θεματάκι με το ρελαντί.
Συγκεκριμένα, "έπαιζε" μεταξύ 750r/min-900r/min (χωρίς να σβήνει).
Πέρασα από τον εγκαταστάτη για να πάρω τη βεβαίωση για το ΚΤΕΟ και το είδε και αυτός όταν σύνδεσε το αυτοκίνητο με τον υπολογιστή για να κάνει ρύθμιση.
Τελικά, αυτό που έφταιγε ήταν τα μπουζί και όχι κάτι που έχει σχέση με το υγραέριο. Ήταν όλα μέσα σε τρελή υγρασία. Τα αλλάξαμε και όλα δουλεύουν ρολόι.
fotis
 
Δημοσιευσεις: 21
Εγγραφή: Τετ 18 Ιαν, 2012 15:36

Re: Δεν κρατάει σταθερό ρελαντί

Δημοσίευσηαπό fordfocus7 » Κυρ 29 Απρ, 2012 19:24

fotis έγραψε:Είχα κι εγώ ένα θεματάκι με το ρελαντί.
Συγκεκριμένα, "έπαιζε" μεταξύ 750r/min-900r/min (χωρίς να σβήνει).
Πέρασα από τον εγκαταστάτη για να πάρω τη βεβαίωση για το ΚΤΕΟ και το είδε και αυτός όταν σύνδεσε το αυτοκίνητο με τον υπολογιστή για να κάνει ρύθμιση.
Τελικά, αυτό που έφταιγε ήταν τα μπουζί και όχι κάτι που έχει σχέση με το υγραέριο. Ήταν όλα μέσα σε τρελή υγρασία. Τα αλλάξαμε και όλα δουλεύουν ρολόι.

το ίδιο πρόβλημα είχα κι εγώ, άλλαξα μπουζί (δεν έβαλα κάτι το διαφορετικό από αυτά που είχε πριν) και όλα καλά.
fordfocus7
 
Δημοσιευσεις: 9
Εγγραφή: Δευτ 16 Απρ, 2012 21:04

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 79 επισκέπτες