tiger100674 έγραψε:και εγω στην αντιπρωσοπεια της FIAT πηγα αλλα ευτυχως δειχνουν ενδιαφερον να βρουν τη λυση
συμφωνω και εγω να ρωταει καποιος πριν διαλεξει που θα τοποθετηση κιτ υγραεριου
αλλα και οι εγκαταστατες πρεπει να ειναι σωστοι πριν και μετα την εγκατασταση γιατι το ιντερνετ ειναι μεγαλο "ρουφιανακι " και τιποτα δεν μενει κρυφο ,οποτε αν θελουν να εχουν δουλεια ας σκεφτουν πολυ καλα τη συμπεριφορα τους και την εργασια τους.
ogigis έγραψε:tiger100674 έγραψε:και εγω στην αντιπρωσοπεια της FIAT πηγα αλλα ευτυχως δειχνουν ενδιαφερον να βρουν τη λυση
συμφωνω και εγω να ρωταει καποιος πριν διαλεξει που θα τοποθετηση κιτ υγραεριου
αλλα και οι εγκαταστατες πρεπει να ειναι σωστοι πριν και μετα την εγκατασταση γιατι το ιντερνετ ειναι μεγαλο "ρουφιανακι " και τιποτα δεν μενει κρυφο ,οποτε αν θελουν να εχουν δουλεια ας σκεφτουν πολυ καλα τη συμπεριφορα τους και την εργασια τους.
εχω και εγω προβλημα με τους επιστημονες εκει...το ρελαντι πηγαινει σαν εκκρεμες...3η φορα πηγα χθες και παλι τιποτα...και ανακαλυψα οτι τα δυο απο τα 4 σωληνακια των μπεκ δεν ηταν κολλημενα σωστα στη βαση τους...καμια βοηθεια; μαρεσει που το κρατος δεν σε αφηνει να βαλει βουλγαρια τουρκια...ετη φωτος μπροστα ειναι...
fotis έγραψε:Είχα κι εγώ ένα θεματάκι με το ρελαντί.
Συγκεκριμένα, "έπαιζε" μεταξύ 750r/min-900r/min (χωρίς να σβήνει).
Πέρασα από τον εγκαταστάτη για να πάρω τη βεβαίωση για το ΚΤΕΟ και το είδε και αυτός όταν σύνδεσε το αυτοκίνητο με τον υπολογιστή για να κάνει ρύθμιση.
Τελικά, αυτό που έφταιγε ήταν τα μπουζί και όχι κάτι που έχει σχέση με το υγραέριο. Ήταν όλα μέσα σε τρελή υγρασία. Τα αλλάξαμε και όλα δουλεύουν ρολόι.
Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 79 επισκέπτες
|
|