Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Προβληματα στην ομαλη λειτουργια του κινητηρα

Προβλήματα στην εκκίνηση; Διακοπές κατά τη λειτουργία; Σας γυρίζει σε βενζίνη; Safe Mode; Λαμπάκι μηχανής – κωδικοί βλάβης;

Re: Προβληματα στην ομαλη λειτουργια του κινητηρα

Δημοσίευσηαπό gkazakias » Τρί 12 Απρ, 2011 22:11

Dimitrisclio έγραψε:Θελω την βοηθεια σας.
Σημερα ακουσα το εξης και θελω να μου πειτε την γνωμη σας αν φυσικα γνωριζετε,που ειμαι σιγουρος δλδ οτι ξερετε αλλα τελος παντων.
Στο κυριος θεμα τωρα.
Εμαθα λοπον οτι το υγραεριο δεν κανει να το δουλευουμε πανω απο τις 3000 rpm γιατι δεν ψυχετε σωστα ο κινητηρας.Οταν καιγεται η βενζινη αφηνει καποια υποληματα με τα οποια ψυχετε η μηχανη κατι που δεν συνβαινει με το υγραεριο με αποτελεσμα να θερμενετε παραπανω η μηχανη κατι το οποιο δεν μπορει να γινει αντιλοιπτο απο εμας, μιας και εμεις βλεπουμε την θερμοκρασια του νερου με αποτελεσμα να θελουμε αλλαγη φλατζες, καπακι μηχανης κλπ.
Ισχυει κατι τετοιο η τσαμπα μπαινω στο φοβο...


Σωστο αυτο αλλα οχι και απο 3000 στροφες. Αμα βρεθεις σε δρομο ανοιχτο και θες να το πηγαινεις τσιτα, καντο με βενζινη. Το υγραεριο οντως αναπτυσει μεγαλυτερες θερμοκρασιες στο θαλαμο καυσης.
gkazakias
 
Δημοσιευσεις: 1512
Εγγραφή: Πέμ 17 Μαρ, 2011 02:52

Re: Προβληματα στην ομαλη λειτουργια του κινητηρα

Δημοσίευσηαπό dti » Τρί 12 Απρ, 2011 23:19

Όλα τα παραπάνω μπορεί να ισχύουν σε συστήματα 4ης γενιάς, ενώ σε συστήματα με υγρό ψεκασμό, μετρήσεις που έχουν γίνει, δείχνουν θερμοκρασίες λειτουργίας παρόμοιες ή και χαμηλότερες σε κάποιες περιπτώσεις σε σχέση με τη βενζίνη. Δείτε το σχετικό test με πυρόμετρο στο Subaru Forester της inctek στο showroom.

inctek έγραψε:EGT's (Θερμοκρασίες καυσαερίων)

Cruising 2500 Rpm 670C με βενζίνη 660 με LPG
Cruising 3000 Rpm 705C με βενζίνη 680 με LPG
Cruising 3500 Rpm 750C με βενζίνη 720 με LPG
Cruising 4000 Rpm 805C με βενζίνη 800 με LPG
4η με Τέρμα γκάζι μέχρι 6.000Rpm 830C με βενζίνη, 840 με LPG
Άνοιγμα από 140Km μέχρι 200Km με 5η ταχύτητα 840C με βενζίνη, 850 με LPG.
S-MAX 2.5T Titanium (2007.75) LPG Powered by Vialle LPi
dti
 
Δημοσιευσεις: 1012
Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ, 2010 18:29

Re: Προβληματα στην ομαλη λειτουργια του κινητηρα

Δημοσίευσηαπό gkazakias » Τετ 13 Απρ, 2011 01:29

dti έγραψε:Όλα τα παραπάνω μπορεί να ισχύουν σε συστήματα 4ης γενιάς, ενώ σε συστήματα με υγρό ψεκασμό, μετρήσεις που έχουν γίνει, δείχνουν θερμοκρασίες λειτουργίας παρόμοιες ή και χαμηλότερες σε κάποιες περιπτώσεις σε σχέση με τη βενζίνη. Δείτε το σχετικό test με πυρόμετρο στο Subaru Forester της inctek στο showroom.

inctek έγραψε:EGT's (Θερμοκρασίες καυσαερίων)

Cruising 2500 Rpm 670C με βενζίνη 660 με LPG
Cruising 3000 Rpm 705C με βενζίνη 680 με LPG
Cruising 3500 Rpm 750C με βενζίνη 720 με LPG
Cruising 4000 Rpm 805C με βενζίνη 800 με LPG
4η με Τέρμα γκάζι μέχρι 6.000Rpm 830C με βενζίνη, 840 με LPG
Άνοιγμα από 140Km μέχρι 200Km με 5η ταχύτητα 840C με βενζίνη, 850 με LPG.


Aυτη η τελεια ρυθμιση ειναι σε ενα και μονο αμαξι. Πιθανον δικο τους? Ο ανθρωπος ζωγραφισε στο συγκεκριμενο αμαξι.
Αμα γινεται και πουθενα αλλου σε μαζικες εγκαταστασεις αυτη η μετρηση/ρυθμιση να παω αμεσως!!
gkazakias
 
Δημοσιευσεις: 1512
Εγγραφή: Πέμ 17 Μαρ, 2011 02:52

Re: Προβληματα στην ομαλη λειτουργια του κινητηρα

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Τετ 13 Απρ, 2011 10:25

gkazakias έγραψε:Aυτη η τελεια ρυθμιση ειναι σε ενα και μονο αμαξι. Πιθανον δικο τους? Ο ανθρωπος ζωγραφισε στο συγκεκριμενο αμαξι.
Αμα γινεται και πουθενα αλλου σε μαζικες εγκαταστασεις αυτη η μετρηση/ρυθμιση να παω αμεσως!!


Προφανώς, δεν γίνεται να περάσει πυρομετρο σε όλα τα ι.χ. που φτιάχνει (αν και θα ήταν ιδανικό...) για να το αποδεικνύει. Έχω όμως δει αυτές τις τιμές και από άλλους με υγρό ψεκασμο. Μακάρι να είναι έτσι και στα δικά μας. :D
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Re: Προβληματα στην ομαλη λειτουργια του κινητηρα

Δημοσίευσηαπό Dimitrisclio » Τετ 13 Απρ, 2011 17:36

Τελικα τι ισχυει για τα αυτοκινητα με απλο κινητηρα 1.400 cc? Θα υπαρχει προβλημα μετα τις 3.000 rpm σε ταξιδι που οι rpm ειναι συνηθως στις 4.000 rpm?
Dimitrisclio
 
Δημοσιευσεις: 37
Εγγραφή: Δευτ 31 Ιαν, 2011 21:46

Re: Προβληματα στην ομαλη λειτουργια του κινητηρα

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Τετ 13 Απρ, 2011 22:08

Dimitrisclio έγραψε:Τελικα τι ισχυει για τα αυτοκινητα με απλο κινητηρα 1.400 cc? Θα υπαρχει προβλημα μετα τις 3.000 rpm σε ταξιδι που οι rpm ειναι συνηθως στις 4.000 rpm?


Δεν εχει σχεση ο κυβισμός σε αυτο το θεμα. Ανεξαρτήτως κυβισμου, στις υψηλες στροφες αναπτύσσονται μεγαλύτερες θερμοκρασιες κατα την καυση lpg σε σχεση με τη βενζινη. Οπως αναφεραμε ομως ΜΕΤΑ τις 4000 με 4500

Παντως Δημητρη το πατας βλεπω με το clio.... :lol: Στις 4000 πρεπει να εχεις 140 χλμ στο κοντερ ή κανω λαθος ? Που εχει δρομους ρε παδια να τρεξουμε και μεις ? :lol: Ριμάδα επαρχια με τις λακουβες σου.....
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Re: Προβληματα στην ομαλη λειτουργια του κινητηρα

Δημοσίευσηαπό gkazakias » Τετ 13 Απρ, 2011 22:17

astragjtg έγραψε:
Dimitrisclio έγραψε:Τελικα τι ισχυει για τα αυτοκινητα με απλο κινητηρα 1.400 cc? Θα υπαρχει προβλημα μετα τις 3.000 rpm σε ταξιδι που οι rpm ειναι συνηθως στις 4.000 rpm?


Δεν εχει σχεση ο κυβισμός σε αυτο το θεμα. Ανεξαρτήτως κυβισμου, στις υψηλες στροφες αναπτύσσονται μεγαλύτερες θερμοκρασιες κατα την καυση lpg σε σχεση με τη βενζινη. Οπως αναφεραμε ομως ΜΕΤΑ τις 4000 με 4500

Παντως Δημητρη το πατας βλεπω με το clio.... :lol: Στις 4000 πρεπει να εχεις 140 χλμ στο κοντερ ή κανω λαθος ? Που εχει δρομους ρε παδια να τρεξουμε και μεις ? :lol: Ριμάδα επαρχια με τις λακουβες σου.....


Οντως, εγω στην Κρητη με τα βιας να παω με 120-130 για λιγη ωρα. Συνηθως 100-110. Αλλα εδω στην Αθηνα ενα ταξιδακι να πας στη Χαλκιδα πας για κανενα μισαωρο με 140+ ανετα...
gkazakias
 
Δημοσιευσεις: 1512
Εγγραφή: Πέμ 17 Μαρ, 2011 02:52

Re: Προβληματα στην ομαλη λειτουργια του κινητηρα

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Τετ 13 Απρ, 2011 22:43

gkazakias έγραψε:Οντως, εγω στην Κρητη με τα βιας να παω με 120-130 για λιγη ωρα. Συνηθως 100-110. Αλλα εδω στην Αθηνα ενα ταξιδακι να πας στη Χαλκιδα πας για κανενα μισαωρο με 140+ ανετα...


Κερνώντας και καμποσα ευρα στα παιδια με κιόσκια και τις μπάρες... :lol: την τρελα μου... :thumbdown:
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Re: Προβληματα στην ομαλη λειτουργια του κινητηρα

Δημοσίευσηαπό psir10115 » Κυρ 17 Απρ, 2011 13:54

Παίδες καλο μεσημέρι

Μετα απο 3000 χλμ με υγραέριο άρχισαν τα προβλήματα!!

Λαμπάκι μηχανής για 3η φορά και το χειρότερο; ανα λίγα χιλιόμετρα γυρίζει συνέχεια απο αέριο σε βενζίνη...

Ο εγκαταστάτης μου είπε πως πρέπει να αλλάξει πνεύμονα!!!!

Φοβάμαι πλέον για την ζωή του κινητήρα...τι να κάνω;;;
psir10115
 
Δημοσιευσεις: 53
Εγγραφή: Πέμ 03 Μαρ, 2011 15:34

Re: Προβληματα στην ομαλη λειτουργια του κινητηρα

Δημοσίευσηαπό gkazakias » Κυρ 17 Απρ, 2011 15:17

psir10115 έγραψε:Παίδες καλο μεσημέρι

Μετα απο 3000 χλμ με υγραέριο άρχισαν τα προβλήματα!!

Λαμπάκι μηχανής για 3η φορά και το χειρότερο; ανα λίγα χιλιόμετρα γυρίζει συνέχεια απο αέριο σε βενζίνη...

Ο εγκαταστάτης μου είπε πως πρέπει να αλλάξει πνεύμονα!!!!

Φοβάμαι πλέον για την ζωή του κινητήρα...τι να κάνω;;;



πας το συντομοτερο και αλλαζεις πνευμονα δωρεαν, τιποτα αλλο.
gkazakias
 
Δημοσιευσεις: 1512
Εγγραφή: Πέμ 17 Μαρ, 2011 02:52

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google Adsense [Bot] και 19 επισκέπτες