Dimitrisclio έγραψε:Θελω την βοηθεια σας.
Σημερα ακουσα το εξης και θελω να μου πειτε την γνωμη σας αν φυσικα γνωριζετε,που ειμαι σιγουρος δλδ οτι ξερετε αλλα τελος παντων.
Στο κυριος θεμα τωρα.
Εμαθα λοπον οτι το υγραεριο δεν κανει να το δουλευουμε πανω απο τις 3000 rpm γιατι δεν ψυχετε σωστα ο κινητηρας.Οταν καιγεται η βενζινη αφηνει καποια υποληματα με τα οποια ψυχετε η μηχανη κατι που δεν συνβαινει με το υγραεριο με αποτελεσμα να θερμενετε παραπανω η μηχανη κατι το οποιο δεν μπορει να γινει αντιλοιπτο απο εμας, μιας και εμεις βλεπουμε την θερμοκρασια του νερου με αποτελεσμα να θελουμε αλλαγη φλατζες, καπακι μηχανης κλπ.
Ισχυει κατι τετοιο η τσαμπα μπαινω στο φοβο...
Σωστο αυτο αλλα οχι και απο 3000 στροφες. Αμα βρεθεις σε δρομο ανοιχτο και θες να το πηγαινεις τσιτα, καντο με βενζινη. Το υγραεριο οντως αναπτυσει μεγαλυτερες θερμοκρασιες στο θαλαμο καυσης.