dlag έγραψε:Ειχα αναφέρει παλιότερα ότι είχα προβλήματα με ρετάρισμα στο ρελαντί και ότι υποψιαζόμουν την ποιότητα του αερίου στο πρατήριο του Αλίμου.Τελικά πήγα στον εγκαταστάτη μου το Σπαθή στου Ρέντη ( συνεργάτης του Θεοδώρου ) και μου άλλαξε τα μπεκ διότι μου είπε ότι η συγκεκριμένεη παρτίδα μπεκ της Zavoli ήταν προβληματική. Φυσικά η αλλαγή έγινε στα πλαίσια της 2ετούς εγγύησης. Μου είπε ότι χρειάστηκε να αλλάξει τα μπεκ σε περίπου 100 πελάτες του. Μετά την αλλαγή και ντην ανάλογη επαναρύθμιση το αμάξι δουλεύει κανονικά.
Dimsabas έγραψε:Μόνο στο ταξίδι, να είσαι πάνω από τις 2000 σαλ, όπου ψεκάζει και 15% βενζίνη.
Η καμπύλη αβανς που αναφέρεις δεν έχει κάποια συσχέτιση με το αντικείμενο συζήτησης και την προστασία βαλβιδων κλπ. Νομίζω επίσης πως με διάφορα επίθετα, έδωσα έμφαση σε συγκεκριμένα σημεία στον ισχυρισμό μου, και το ότι δημιουργείται φιλμ επικαθησεων δεν ήταν μέσα σε αυτά.fokion έγραψε:Dimsabas έγραψε:Μόνο στο ταξίδι, να είσαι πάνω από τις 2000 σαλ, όπου ψεκάζει και 15% βενζίνη.
και το βασικότερο, η καμπυλη αβανς που θελει το υγραεριο προσεγγιζει αυτη που εχει προγραμματισμένη ο κανονικός εγκεφαλος του αυτοκινητου...
Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 54 επισκέπτες
|
|