Apotrip έγραψε:Qgas έγραψε:Για αυτο λέγονται long trims θα αλλάζουν μετα πο πολλα χιλ. Ανάλογα το αυτοκίνητο, το 0,1% το είχες και πορεία στη βενζίνη ; Άλλο εινσι στο ρελαντι άλλο στη πορεία δες το πόσο ειναι μετα απο 100 km με τη βενζίνη, σε πορεία και ρελαντι και μετα ζήτα απο τον εγκαταστάτη σου να πετύχει τα ίδια ή όσο πιο κοντά μπορεί. Το 5% είνσι φτωχο αρκετα το σωστο είνσι -+ 2%
Καλησπέρα, επειδή κι εγώ ανήκω στην κατηγορία "'ο,τι πληρώνεις παίρνεις", και δυστυχώς πήρα τα "αμελέτητά" μου, μου προξένησε μεγάλο ενδιαφέρων το -+2% μου αναφέρεται. Μπορείτε δηλαδή να εγγυηθείτε αυτά τα long trims ανεξαρτήτου ποιότητας υγραερίου, εποχής (χειμώνα-καλοκαίρι), χρήση κλιματισμού κλπ? ή χρειάζεται κάθε λίγο και λιγάκι ρύθμιση?
Συγγνώμη αν φαίνομαι δύσπιστος, αλλά αν μπλέξεις με λαμόγια, γίνεσαι δύο φορές προσεκτικός....
cmax έγραψε:Αν θεωρησουμε οτι εχουμε ενδειξη +5% σημαινει αυτοματα φτωχο μειγμα;
Εχω την εντυπωση οτι ναι μεν προσθετει 5% καυσιμο γιατι ειναι φτωχο το μιγμα αλλα συναμα αφου προσθετει συτο το 5% που ελειπε δεν ειναι πλεον σωστο; Μεχρι ποσο θεωρουμε οτι ειμαστε μεσα στα ορια διορθωσεις του εγκεφαλου;
cmax έγραψε:Οταν εχουμε συχνες αλλαγες στα Long Fuel trim δηλαδη μια σταθεροποιητε στο +1 και αλλες φορες στο +7 σε ιδιες συνθηκες οδηγησης και με το ιδιο καυσιμο (χωρις νεο γεμισμα αλλα με οτι ειχε η δεξαμενη) μπορει να σημαινει καποιο προβλημα;
Τι μπορει να τα επηρεαζει;
cmax έγραψε:Οταν εχουμε συχνες αλλαγες στα Long Fuel trim δηλαδη μια σταθεροποιητε στο +1 και αλλες φορες στο +7 σε ιδιες συνθηκες οδηγησης και με το ιδιο καυσιμο (χωρις νεο γεμισμα αλλα με οτι ειχε η δεξαμενη) μπορει να σημαινει καποιο προβλημα;
Τι μπορει να τα επηρεαζει;
gkazakias έγραψε:Κατα την επιταχυνση οταν εχουμε short στο +15% περιπου ειναι καλο?
Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google Adsense [Bot] και 62 επισκέπτες
|
|