από apagogeas » Τετ 05 Απρ, 2017 16:26
Για τη βενζίνη, είναι συνέπεια από κάτι που δε λειτουργεί τελείως σωστά όπως πεσμένη αντλία, τρυπίτσα, βρώμικα μπεκ κτλ σαν αυτά που έγραψα παραπάνω. Αν διορθωθεί το αίτιο θα διορθωθεί και το trim, τουλάχιστον θα έρθει σε πιο λογικές τιμές +-2-3 αλλά και πάλι δε σημαίνει απαραίτητα ότι έχεις κάποιο σοβαρό πρόβλημα, δεν είναι απαράδεκτη τιμή να πεις ότι κάτι σοβαρό γίνεται. Το πρώτο που θα σου πει το συνεργείο είναι να βάλεις καθαριστικό στο ρεζερβουάρ μήπως είναι βρωμιές σε μπεκ/αντλία να φύγουν. Μετά θέλει πιο διεξοδικό ψάξιμο, να μετρήσουν πίεση καυσίμου, έλεγχος εισροής αέρα, προβληματικός αισθητήρας λ/map/στροφάλου κτλ κτλ. Ίσως ακόμη και βαλβίδα ψυχρής μπορεί να φταίει, σου ανεβάζει κανονικά θερμοκρασία; Μπορείς να το δεις στο διαγνωστικό αυτό.
Με το υγραέριο είναι σοβαρό το θέμα πάντως. Για να διαπιστώσει βουλωμένο μπεκ υγραερίου, ο εγκαταστάτης σου θα απομονώνει κάθε κύλινδρο ξεχωριστά πχ θα λέει κύλινδρος 3 τώρα υγραέριο και οι αλλοι βενζίνη. Όπου δει αρρυθμίες θα καταλάβει ότι κάτι τρέχει με το μπεκ ή τα ρεύματα εκείνου του κυλίνδρου και θα το ψάξει παραπέρα. Με το διαγνωστικό εσύ δε μπορείς να κάνεις κάτι πέρα του να αποκλείσεις ελαττωματικό αισθητήρα λ/map.
Corsa D 1.4 07' NIGS πνεύμονας/Zanardi B4 OBD/tunap. 72K km/64m -> 0.0252€/km καθ. κέρδος