Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Καμμένη αντλία βενζίνης :(

Προβλήματα στην εκκίνηση; Διακοπές κατά τη λειτουργία; Σας γυρίζει σε βενζίνη; Safe Mode; Λαμπάκι μηχανής – κωδικοί βλάβης;

Re: Καμμένη αντλία βενζίνης :(

Δημοσίευσηαπό apagogeas » Παρ 08 Αύγ, 2014 15:05

Όπως φαίνεται έγινε επετειακό το θέμα με την αντλία. Πέρυσι 8 Αυγούστου μου κάηκε η αντλία, φέτος 8 Αυγούστου την ακούω να γρατσουνάει, το πήγα στο μηχανικό και διαπιστώσαμε ότι η αντλία ήταν τελικά και αρχίζει να πνέει τα λοίσθια με βάση το θόρυβο που κάνει αν και δε βλέπω κάποιο οδηγικό πρόβλημα ακόμα. Ξενέρα φυσικά γιατί δε νομίζω να μπορέσω να βρω μόνο το μοτεράκι να το αλλάξω και το σύστημα κομπλέ πάει κάνα 150-200ρι (και τιμές που βλέπω τώρα διαβάζω κάτι 240ρια). Το παράπονό μου είναι φυσικά ότι ακολουθώ από πέρυσι (μετά το πρώτο κάψιμο) τις οδηγίες για γεμίσματα στα 1/3-2/3 κάθε μήνα και τη καίω κιόλας μόνο και μόνο για να μη τη ξαναπάθω αλλά όπως φαίνεται δε τη γλυτώνω. Τι άλλο να κάνω δε ξέρω.
Να σημειώσω ότι το τελευταίο γέμισμα πριν 2 βδομάδες ήταν σε VALIN που δεν έχω ξαναβάλει ποτέ αν και δε νομίζω να έχει καμία σχέση.
Corsa D 1.4 07' NIGS πνεύμονας/Zanardi B4 OBD/tunap. 72K km/64m -> 0.0252€/km καθ. κέρδος
apagogeas
 
Δημοσιευσεις: 385
Εγγραφή: Δευτ 18 Μαρ, 2013 22:42

Re: Καμμένη αντλία βενζίνης :(

Δημοσίευσηαπό apagogeas » Δευτ 11 Αύγ, 2014 21:44

Τελικά ίσως τη γλύτωσα την αντλία. Σκέφτηκα λίγο ανορθόδοξα και υπέθεσα ότι ο λόγος που γρατζούναγε ήταν ότι έχει πιάσει τίποτα κεριά από τη στασιμότητα (αν και το γυρνάω σε βενζίνη σχετικά συχνά). Πήρα καθαριστικό μπεκ και το έβαλα στο μισό ντεπόζιτο που είχε μείνει και έκανα 200 χιλιόμετρα σερί να κάψω σχεδόν όλη τη βενζίνη με το καθαριστικό. Στα 100 χιλιόμετρα είχε αλλάξει ο ήχος, πιο ήπιος. Στα 200 χιλιόμετρα δεν ακουγόταν πια γρατσούνισμα.
Έβαλα το διαγνωστικό μετά από αυτό το ταξίδι και είδα το Long Fuel Trim στα 7.8%. Εϊναι υπερβολικά υψηλό και με ανησύχησε γιατί υψηλό trim σχετίζεται με κάποια τρυπίτσα ή μειωμένη απόδοση αντλίας. Με το που έβαλα κάπου 25 λίτρα βενζίνη, το long trim κατέβηκε αμέσως στα 4.7% και την επόμενη μέρα (σήμερα) έπεσε στα 3% οπότε τελικά δεν έχει θέμα η αντλία και το αυξημένο trim προερχόταν μάλλον από την αραίωση της βενζίνης από το καθαριστικό. Όλα καλά λοιπόν, συνεχίζω να το παρακολουθώ αλλά ευτυχώς όλα φαίνονται μια χαρά, γλυτωσα και τα 200ρια!
Συμπέρασμα: το αμάξι χρειάζεται να κάψει μισό ντεπόζιτο βενζίνη συνεχόμενα που και που για λόγους υγείας της αντλίας οπότε αν ακούσετε τίποτα περίεργους ήχους από πίσω και είναι η αντλία, δοκιμάστε αυτή τη μέθοδο μπας και το γλυτώσετε. Υποθέτω ότι και τα καθαριστικά που περιέχει η βενζίνη από μόνη της θα διόρθωναν το πρόβλημα χωρίς κάποιο έξτρα καθαριστικό αλλά σε μεγαλύτερη διαδρομή.
Να προσθέσω σε όλα αυτά ότι λόγω του αυξημένου long trim η μηχανή δεν έπαιρνε ποτέ μπροστά με το πρώτο μιζάρισμα (μάλλον μπούκωνε). Όταν κατέβηκε κάτω από τα 5%, έπαιρνε με τη πρώτη. Έψαξα και βρήκα ότι το Long trim χρησιμοποιείται κατά την εκκίνηση.
Corsa D 1.4 07' NIGS πνεύμονας/Zanardi B4 OBD/tunap. 72K km/64m -> 0.0252€/km καθ. κέρδος
apagogeas
 
Δημοσιευσεις: 385
Εγγραφή: Δευτ 18 Μαρ, 2013 22:42

Re: Καμμένη αντλία βενζίνης :(

Δημοσίευσηαπό georged30 » Τρί 12 Αύγ, 2014 21:31

Λογικα τα fuel trim εφυγαν τοσο γιατι κατι δεν παει καλλα με την ρυθμιση του υγραεριου και τωρα που το δουλεψες με βεννζινη πηραν παλι τα ισια τους. Δες λιγο τα fuel trim οταν δουλευει με υγραεριογια να σιγουρευτεις οτι δεν ειναι απο εκει το προβλημα.
SKODA OCTAVIA TOUR LPG
TARTARINI SEQUENTIAL
georged30
 
Δημοσιευσεις: 42
Εγγραφή: Κυρ 03 Απρ, 2011 21:59

Re: Καμμένη αντλία βενζίνης :(

Δημοσίευσηαπό apagogeas » Τετ 13 Αύγ, 2014 03:25

georged30 έγραψε:Λογικα τα fuel trim εφυγαν τοσο γιατι κατι δεν παει καλλα με την ρυθμιση του υγραεριου και τωρα που το δουλεψες με βεννζινη πηραν παλι τα ισια τους. Δες λιγο τα fuel trim οταν δουλευει με υγραεριογια να σιγουρευτεις οτι δεν ειναι απο εκει το προβλημα.


Δεν είπα ότι έχω πρόβλημα με τα fuel trims στο υγραέριο ή γενικά με το υγραέριο, το αντίθετο θα έλεγα στο υγραέριο πετάει. Με υγραέριο είμαι στα κανονικά +-2% στα trims. Όλη η ιστορία έχει να κάνει με το πρόβλημα στην αντλία βενζίνης και τα αυξημένα trims ηταν παραλειπόμενο της προσθήκης του καθαριστικού και ενδεχομένως της "αρχικής" μείωσης της παροχής βενζίνης λόγω του προβλήματος (όπως εικάζω αφού τελικά επανήρθαν τα trims στη βενζίνη στα επίπεδα του υγραερίου που λειτουργεί υποδειγματικά). Το μιζάρισμα που δεν έπερνε ήταν καθαρά θέμα trims που πήγαν στο θεό μόνο με χρήση βενζίνης για 200 χιλιόμετρα τουλάχιστον σερί κίνηση με βενζίνη και όλο το παραπάνω εξηγεί τι παρατηρούσα τελικά. Πουθενά σε όλα αυτά τα 200+ χιλιόμετρα δεν γύρισα σε υγραέριο. Αν διαβάσεις πιο προσεκτικά τι έγραψα παραπάνω θα καταλάβεις σε τι αναφέρομαι.
Επίσης μια διαπίστωση, το Long trim αναπροσαρμόζεται πολύ πιο γρήγορα από ότι πιστεύαμε, δηλαδή αυτό που λέγαμε πρέπει να γίνουν 50-100 χιλιόμετρα δεν ισχύει. Το έψαξα και αυτό και βρήκα ότι τελικά κάθε 0.5-1 λεπτό ο εγκέφαλος ελέγχει το short αν είναι συνολικά μετατοπισμένο σε μόνο αρνητικές ή μόνο θετικές τιμές στο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα και αν διαπιστώσει κάτι τέτοιο, προσαρμόζει ανάλογα το Long trim. Αν έχει και θετικές και αρνητικές στο χρονικό διάστημα δε το αλλάζει. Συμφωνεί και με τις παρατηρήσεις μου.
Corsa D 1.4 07' NIGS πνεύμονας/Zanardi B4 OBD/tunap. 72K km/64m -> 0.0252€/km καθ. κέρδος
apagogeas
 
Δημοσιευσεις: 385
Εγγραφή: Δευτ 18 Μαρ, 2013 22:42

Re: Καμμένη αντλία βενζίνης :(

Δημοσίευσηαπό fokion » Πέμ 21 Αύγ, 2014 08:57

Μοτερακι σκετο εχω δει να αλλαζεται αρα για καποια εστω αυτοκινητα υπαρχουν
Τα τελευταια χρονια ο δεικτης βενζινης δεν εχει περασει ποτε την πρωτη γραμμη από το αδειο
Και οι αντλιες χαλανε - μηχανηματα ειναι.
Ακομα ακομα κανεις δεν εξασφαλιζει οτι επειδη την αγορασες καινουργια δεν ειναι ελλατωματικη
ΚΙΑ SPORTAGE 1 - Σύστημα PLATINCA - 100.000 χλμ.
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιευσεις: 2252
Εγγραφή: Κυρ 04 Δεκ, 2011 09:14

Re: Καμμένη αντλία βενζίνης :(

Δημοσίευσηαπό apagogeas » Πέμ 21 Αύγ, 2014 09:15

Δε διαφωνώ σε κάτι, πάντως σταμάτησε το θόρυβο μετά από αυτό το ταξίδι, άρα υποθέτω η κίνηση το έστρωσε και σχετίζεται η ακινησία λόγω LPG με κάποιο τρόπο. Δυστυχώς δεν ηχογράφησα το θόρυβο που έκανε, ήταν κάτι σαν ακανόνιστο σε χρόνο τζζ__τζζζζ_ττζζ___τζζ__τζζ (ή βάλε σ αντί ζ) γρατζούνισμα.
Μετά από ενα άλλο ταξίδι 600+ χιλιομέτρων με LPG το ξαναέκανε (αν και το γύριζα σε βενζίνη για λίγο) και τώρα σταμάτησε πάλι κάνοντας μερικά χιλιόμετρα παραπάνω με βενζίνη. Το περίεργο είναι ότι όταν ξεκινάει ο θόρυβος έχει δουλέψει η μηχανή λίγο ίσα να φτάσει θερμοκρασία λειτουργίας και αρχίζει. Και αν βάλω μπροστά με ζεστή μηχανή ξεκινάει αμέσως - όταν είμαι βενζίνη, όταν γυρνάω σε υγραέριο σταματάει (όλα αυτά πριν το 1ο ταξίδι 200 χιλιομέτρων με βενζίνη).
Corsa D 1.4 07' NIGS πνεύμονας/Zanardi B4 OBD/tunap. 72K km/64m -> 0.0252€/km καθ. κέρδος
apagogeas
 
Δημοσιευσεις: 385
Εγγραφή: Δευτ 18 Μαρ, 2013 22:42

Re: Καμμένη αντλία βενζίνης :(

Δημοσίευσηαπό Aerios » Πέμ 21 Αύγ, 2014 22:26

Δε νομίζω ότι φταίει το LPG. Οι αντλίες έχουν φίλτρα τα οποία βουλώνουν και ζορίζονται τα μοτέρ κι έτσι καίγονται. Βγάλτη και έλεγξε το φίλτρο της. Αν είναι χάλια προχώρα σε καθαρισμό ντεπόζιτου γιατί υπάρχουν βενζινάδικα που ρίχνουν και λάσπη μαζί με τη βενζίνη



Sent from my iPhone using tapatalk
Aerios
 
Δημοσιευσεις: 16
Εγγραφή: Δευτ 18 Αύγ, 2014 15:25

Re: Καμμένη αντλία βενζίνης :(

Δημοσίευσηαπό apagogeas » Παρ 22 Αύγ, 2014 13:16

Η πρώτη μου σκέψη ήταν αυτή πριν κάνω τα 200 χλμ αλλά για στερεοποιημένα κεριά - όχι για λάσπη - αλλά ζητάνε πολλά για να καταβάσουν ντεπόζιτο να το καθαρίσουν. Αφού θεωρητικά η λάσπη δε περνάει από το φίλτρο, όταν έκαψα όλο το ντεπόζιτο και είχε μέσα 3-4 λίτρα θα έπρεπε να ακούγεται ορχήστρα από πίσω ή να σβήσει. Αντίθετα σταμάτησαν όλοι οι ήχοι χωρίς κάποιο οδηγικό θέμα και μετά που γέμισα επανήλθαν και τα trims (τώρα είναι στο 2%) και από αυτό καταλαβαίνω ότι λάσπη δύσκολα μπορεί να είναι αλλά κάτι που διαλύθηκε. Το έλεγχα πριν κάνω τα επόμενα 600 χλμ με LPG και δεν έκανε κιχ και ακούστηκε μια φορά μετά από αυτό το ταξίδι. Δεν ακυρώνω τη θεωρία της λάσπης αλλά μου φαίνεται απίθανο να είναι αυτό και το να κατεβάσω ντεπόζιτο κοστίζει για κάτι που πιθανότατα δεν είναι το πρόβλημα.
Corsa D 1.4 07' NIGS πνεύμονας/Zanardi B4 OBD/tunap. 72K km/64m -> 0.0252€/km καθ. κέρδος
apagogeas
 
Δημοσιευσεις: 385
Εγγραφή: Δευτ 18 Μαρ, 2013 22:42

Re: Καμμένη αντλία βενζίνης :(

Δημοσίευσηαπό manoliss » Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:58

εγω στο δικο μου σκέφτομαι αυτό το συστημα να τοποθετησω...
http://www.smartkit.gr/0-5-min-time-swi ... ested.html
μολις το αμαξι γυρισει υγραεριο σημα που θα το παρω από τον πνευμονα θα το ρυθμισω σε χρονο μετα από 3 λεπτα να κοβει την αντλια καυσιμου ετσι δεν θα εχω θεμα απλα αν για οποιοδήποτε λογο το συστημα γυρισει βενζινα θα εχω ένα κοψιμο στο γκαζι.....είναι απλο και μαλιστα θα τοποθετησω και έναν διακοπτη επανω ετσι ώστε αν για οποιοδήποτε λογο δεν δουλεψει να κανω by pass το ηλεκτρονικο κύκλωμα και να δουλευει μονιμα η αντλια....
- Citroen Xantia 1600cc 8v mod 1999
- Citroen Xsara 1400cc 8V mod 2003
Lovato Fast & Easy
manoliss
 
Δημοσιευσεις: 715
Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ, 2012 00:37

Re: Καμμένη αντλία βενζίνης :(

Δημοσίευσηαπό hlias » Σάβ 23 Αύγ, 2014 03:29

στον μεικτο ψεκασμο τι θα κανεις Μανωλη?
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2046
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 60 επισκέπτες