Σελίδα 1 από 8

Καμμένη αντλία βενζίνης :(

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 15 Αύγ, 2013 14:33
από apagogeas
Ηρθε και η καμμένη αντλία βενζίνης πριν μερικές μέρες και εξανεμίστηκε παραπάνω από το μισό όφελος από LPG στους σχεδόν 5 μήνες που έχω υγραέριο σε αμάξι 6ετίας. Απλά έπαψε να δουλεύει. Δυστυχώς δεν ήταν η ασφάλεια, τις έλεγξα όλες καθώς είχα σετάκι ασφαλειών για κάθε ενδεχόμενο. Θέλω να πιστεύω ότι ήταν στα τελευταία της έτσι και αλλιώς και δεν εφταιγε η "ακινησία" της βενζίνης λόγω LPG στο ντεπόζιτο που πάντα την είχα στο μισό και πάνω. 170 ευρώ ζημιά βγήκε και πρώτη φορά αναγκάστηκα να βάλω με το σύστημα έκτακτης εκκίνησης του LPG, ευτυχώς γιατί γλίτωσα έστω τα μεταφορικά μέχρι το συνεργείο. Ο μάστορας που την έλυσε μου λέει η βενζίνα βρωμούσε σαν πετρέλαιο (το μύρισα όντως μύριζε περίεργα) αν και δεν ήταν παραπάνω από 3-4 μήνες μέσα στο ντεπόζιτο - για περίπτωση χαλασμένης/νοθευμένης βενζίνης δε νομίζω καθότι πάντα γεμίζω από συγκεκριμένο πρατήριο χρόνια χωρίς προβλήματα. Δε ξέρω αν το έκανε να μυρίζει έτσι το tunap η να φταίει με κάποιο τρόπο αυτό αλλά νομίζω 4 μηνες είναι λίγο για να μπαγιατέψει η βενζίνη. Επειδή έτσι και αλλιώς λόγω LPG πλέον η βενζίνη θα μένει στάσιμη πολύ περισσότερο, τι συμβουλές δίνετε για να διατηρείται σε καλή κατάσταση το σύστημα της αντλίας;
Προσωπικά σκέφτομαι να βάζω από δω και πέρα μόνο 100άρα με το σκεπτικό ότι ίσως είναι πιο ανθεκτική (εικάζω δεν ξέρω). Επίσης έκανα και κάποια (λίγα χιλιόμετρα) με βενζίνη σποραδικά με προτροπή του εγκαταστάτη ότι καλό είναι να καίγεται και βενζίνη που και που για την συνολική υγεία του συστήματος και του αυτοκινήτου. Δυστυχώς δε τη γλίτωσα την αντλία και για να μη ξαναπάθω κάτι τέτοιο αναμενω συμβουλές. Το αμάξι είναι Corsa D 1.4 90hp

Re: Καμμένη αντλία βενζίνης :(

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 15 Αύγ, 2013 14:40
από hlias
εχεις γεματο το 1/3 της δεξαμενης βενζινης και καθε 2-3 μηνες το ανανεωνεις πανω απο το μισο περιεχομενο, καλυτερα ολο.

Re: Καμμένη αντλία βενζίνης :(

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 15 Αύγ, 2013 14:46
από apagogeas
Δηλαδή είναι λάθος να γεμίζεις πλήρως και να περιμένεις πχ να αδειάσει να φτάσει πχ 5/9 (πάνω από το μισό) για να ξαναγεμίζεις που σε μένα θέλει κάπου 3-4 μήνες να καταναλώσει το μισό ντεπόζιτο; Το σκεπτικό μου είναι ότι με γεμάτο ντεπόζιτο δεν μαζεύει πολλούς υδρατμούς στα τοιχώματα οπότε "νοθεύεται" και πολύ λιγότερο η βενζίνη από το να το είχα στο 1/3 και να γεμίζω σε κάτι παραπάνω από το μισό. Επίσης, επειδή η αντλία ψύχεται και από τη βύθισή της στη βενζίνη, το γεμάτο ντεπόζιτο λογικά παρέχει πάντα 100% κάλυψη στη ψύξη. Είναι λάθος αυτά;

Re: Καμμένη αντλία βενζίνης :(

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 15 Αύγ, 2013 17:30
από hlias
λαθος δεν ειναι αλλα μετα απο ενα χρονο καποιο ποσοστο της βενζινης θα ειναι ενος χρονου, καποιο αλλο 1 χρονου παρα 3 μηνες και παει λεγοντας.

Re: Απ: Καμμένη αντλία βενζίνης :(

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 16 Αύγ, 2013 00:43
από MeddlingMageGR
Υπάρχουν και ενισχυτικά, για βενζίνη προς αποθήκευση. Για να μη νερώνει.

Στάλθηκε από το GT-N7100 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2

Re: Καμμένη αντλία βενζίνης :(

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 17 Αύγ, 2013 20:11
από apagogeas
hlias έγραψε:λαθος δεν ειναι αλλα μετα απο ενα χρονο καποιο ποσοστο της βενζινης θα ειναι ενος χρονου, καποιο αλλο 1 χρονου παρα 3 μηνες και παει λεγοντας.

Το ίδιο δε θα γίνεται και αν το γεμίζω λίγο πάνω από το μισό όταν φτάνει στο 1/3; Επίσης δε κινδυνεύει η αντλία από υπερθέρμανση στο 1/3 του ντεποζίτου περισσότερο από το να το έχω στο 1/2; Έτσι και αλλιώς ο ρυθμός κατανάλωσης βενζίνης δε θα αλλάζει είτε το γεμίζω στο 1/3 είτε πάω κάθε βδομάδα και γεμίζω ότι έχει καταναλωθεί ως τότε (πχ 2-3 λίτρα). Πάντα θα υπάρχει αυτός ο διαχωρισμός πιο παλιάς και νέας βενζίνης ταυτόχρονα στο ντεπόζιτο. Όπως και να έχει, λίγο μου φαίνεται 4 μήνες να χάλασαν τη βενζίνη λόγω ακινησίας.
Υπάρχει περίπτωση να χαλάει η βενζίνη από το ίδιο το μοτέρ που προσπαθεί να τη σπρώξει προς τον κινητήρα αλλά επειδή δεν πάει πουθενά και ξαναγυρνάει μέσα στο ντεπόζιτο, αυτή η διαδικασία να την αδυνατίζει και να τη χαλάει (πχ να αφρίζει, να κάνει φούσκες);
Τα ενισχυτικά δε τα συζητάω καν, σκοπός δεν είναι τα λεφτά που γλυτώνουμε από το LPG να πάνε σε έξτρα έξοδα από δω και από εκεί. Γιάυτο σκέφτηκα τη περίπτωση να βάζω 100αρα ως πιο ανθεκτική/καθαρή βενζίνη, έχει κάποια βάση αυτό;

Re: Καμμένη αντλία βενζίνης :(

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 17 Αύγ, 2013 20:21
από hlias
apagogeas έγραψε:
hlias έγραψε:λαθος δεν ειναι αλλα μετα απο ενα χρονο καποιο ποσοστο της βενζινης θα ειναι ενος χρονου, καποιο αλλο 1 χρονου παρα 3 μηνες και παει λεγοντας.

Το ίδιο δε θα γίνεται και αν το γεμίζω λίγο πάνω από το μισό όταν φτάνει στο 1/3; Επίσης δε κινδυνεύει η αντλία από υπερθέρμανση στο 1/3 του ντεποζίτου περισσότερο από το να το έχω στο 1/2; Έτσι και αλλιώς ο ρυθμός κατανάλωσης βενζίνης δε θα αλλάζει είτε το γεμίζω στο 1/3 είτε πάω κάθε βδομάδα και γεμίζω ότι έχει καταναλωθεί ως τότε (πχ 2-3 λίτρα). Πάντα θα υπάρχει αυτός ο διαχωρισμός πιο παλιάς και νέας βενζίνης ταυτόχρονα στο ντεπόζιτο. Όπως και να έχει, λίγο μου φαίνεται 4 μήνες να χάλασαν τη βενζίνη λόγω ακινησίας.
Υπάρχει περίπτωση να χαλάει η βενζίνη από το ίδιο το μοτέρ που προσπαθεί να τη σπρώξει προς τον κινητήρα αλλά επειδή δεν πάει πουθενά και ξαναγυρνάει μέσα στο ντεπόζιτο, αυτή η διαδικασία να την αδυνατίζει και να τη χαλάει (πχ να αφρίζει, να κάνει φούσκες);
Τα ενισχυτικά δε τα συζητάω καν, σκοπός δεν είναι τα λεφτά που γλυτώνουμε από το LPG να πάνε σε έξτρα έξοδα από δω και από εκεί. Γιάυτο σκέφτηκα τη περίπτωση να βάζω 100αρα ως πιο ανθεκτική/καθαρή βενζίνη, έχει κάποια βάση αυτό;





τα 3 τελευταια χρονια ξερεις ποσα αυτοκινητα δεν εχουν ποτε πανω απο το 1/4 της δεξαμενης τους βενζινα? δεν μιλαω για υγραεριοκινητα, επαθε τιποτα η αντλια βενζινης τους? απο το θεμα της υπερθερμανσης.

Re: Καμμένη αντλία βενζίνης :(

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 17 Αύγ, 2013 20:40
από apagogeas
Η ουσιώδης διαφορά είναι όμως όταν κινείται η βενζίνη μέσα στην αντλία ψύχει κιόλας. Αυτό δε γίνεται όταν λειτουργεί το LPG, απλά η αντλία σπρώχνει και δε πάει πουθενά η βενζινη όπότε η ψύξη γίνεται κυρίως από το βύθισμα της αντλίας μέσα στη βενζίνη. Αυτό ξέρω τουλάχιστον. Όπως και να έχει με προβλημάτισε το κάψιμο της αντλίας γιατί δεν υπάρχει βενζίνη πάνω από 5 μηνών στο ντεπόζιτο και αναπληρώνεται και πιο γρήγορα από άλλες περιπτώσεις (καίω 0.7lt/100km βενζίνη), ούτε αφέθηκε εκτεθειμένη ποτέ (πάνω από 1/2 πάντα). Η άλλη εκδοχή είναι να ήταν στα τελευταία της έτσι και αλλιώς και να μη σχετίζεται κάπως με τη χρήση LPG. Δε μου έδειξε και κανένα σημάδι, πήρε κανονικά (κρύα μηχανή) και λειτούργησε σχεδόν σε όλη τη διαδρομή με βενζίνη (καπου 2 χλμ μέχρι να φτάσω εκεί που πήγαινα), έσβησα τη μηχανή και μετά από μισή ώρα που πήγα να ξαναβάλω ήταν ψόφια.

Re: Καμμένη αντλία βενζίνης :(

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 17 Αύγ, 2013 20:53
από hlias
apagogeas έγραψε:Η ουσιώδης διαφορά είναι όμως όταν κινείται η βενζίνη μέσα στην αντλία ψύχει κιόλας. Αυτό δε γίνεται όταν λειτουργεί το LPG, απλά η αντλία σπρώχνει και δε πάει πουθενά η βενζινη όπότε η ψύξη γίνεται κυρίως από το βύθισμα της αντλίας μέσα στη βενζίνη. Αυτό ξέρω τουλάχιστον. Όπως και να έχει με προβλημάτισε το κάψιμο της αντλίας γιατί δεν υπάρχει βενζίνη πάνω από 5 μηνών στο ντεπόζιτο και αναπληρώνεται και πιο γρήγορα από άλλες περιπτώσεις (καίω 0.7lt/100km βενζίνη), ούτε αφέθηκε εκτεθειμένη ποτέ (πάνω από 1/2 πάντα). Η άλλη εκδοχή είναι να ήταν στα τελευταία της έτσι και αλλιώς και να μη σχετίζεται κάπως με τη χρήση LPG. Δε μου έδειξε και κανένα σημάδι, πήρε κανονικά (κρύα μηχανή) και λειτούργησε σχεδόν σε όλη τη διαδρομή με βενζίνη (καπου 2 χλμ μέχρι να φτάσω εκεί που πήγαινα), έσβησα τη μηχανή και μετά από μισή ώρα που πήγα να ξαναβάλω ήταν ψόφια.




ροη βενζινης υπαρχει παντα μεσα απο την αντλια, στα παλαιοτερα αυτοκινητα η βενζινα φτανει μεχρι την μπεκιερα και ξαναγυριζει στην δεξαμενη απο την επιστροφη, στα νεοτερα αυτη η διαδικασια γινεται μεσα στο ρεζερβουαρ εκει που υπαρχει και ο ρυθμιστης πιεσης της βενζινας.

Re: Καμμένη αντλία βενζίνης :(

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 17 Αύγ, 2013 21:04
από apagogeas
hlias έγραψε:
apagogeas έγραψε:Η ουσιώδης διαφορά είναι όμως όταν κινείται η βενζίνη μέσα στην αντλία ψύχει κιόλας. Αυτό δε γίνεται όταν λειτουργεί το LPG, απλά η αντλία σπρώχνει και δε πάει πουθενά η βενζινη όπότε η ψύξη γίνεται κυρίως από το βύθισμα της αντλίας μέσα στη βενζίνη. Αυτό ξέρω τουλάχιστον. Όπως και να έχει με προβλημάτισε το κάψιμο της αντλίας γιατί δεν υπάρχει βενζίνη πάνω από 5 μηνών στο ντεπόζιτο και αναπληρώνεται και πιο γρήγορα από άλλες περιπτώσεις (καίω 0.7lt/100km βενζίνη), ούτε αφέθηκε εκτεθειμένη ποτέ (πάνω από 1/2 πάντα). Η άλλη εκδοχή είναι να ήταν στα τελευταία της έτσι και αλλιώς και να μη σχετίζεται κάπως με τη χρήση LPG. Δε μου έδειξε και κανένα σημάδι, πήρε κανονικά (κρύα μηχανή) και λειτούργησε σχεδόν σε όλη τη διαδρομή με βενζίνη (καπου 2 χλμ μέχρι να φτάσω εκεί που πήγαινα), έσβησα τη μηχανή και μετά από μισή ώρα που πήγα να ξαναβάλω ήταν ψόφια.




ροη βενζινης υπαρχει παντα μεσα απο την αντλια, στα παλαιοτερα αυτοκινητα η βενζινα φτανει μεχρι την μπεκιερα και ξαναγυριζει στην δεξαμενη απο την επιστροφη, στα νεοτερα αυτη η διαδικασια γινεται μεσα στο ρεζερβουαρ εκει που υπαρχει και ο ρυθμιστης πιεσης της βενζινας.


Αν ισχύει αυτό σε κάθε περίπτωση αυτοκινήτου, τότε το σύστημα της αντλίας δεν θα υφίσταται υπερθέρμανση ακόμα και αν είναι στη ρεζέρβα. Οπότε οι λόγοι που καταστρέφονται οι αντλίες θα πρέπει να αναζητηθούν σε άλλες αιτίες όπως αδυνάτισμα/νέρωμα από υδρατμούς βενζίνης κτλ. Έχει κανείς άποψη για την 100άρα αν προσφέρει καλύτερη αντοχή σε αυτά;