Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Τρέμουλο στο ρελαντί σε Yaris

Προβλήματα στην εκκίνηση; Διακοπές κατά τη λειτουργία; Σας γυρίζει σε βενζίνη; Safe Mode; Λαμπάκι μηχανής – κωδικοί βλάβης;

Re: Τρέμουλο στο ρελαντί σε Yaris

Δημοσίευσηαπό LPGas » Τετ 30 Οκτ, 2013 13:27

Θα το καταλάβαινες αν στο έκανε από την αρχή.
Πρέπει σίγουρα να το δει κάποιος που να γνωρίζει τα BRC πολύ καλά, to Plug and Drive είναι κορυφαίο σύστημα, και δεν δικαιολογείται το τρέμουλο.
LPGas - BRC Gas Service
210-4100025
lpgas.gr
υγραεριοκινηση
Άβαταρ μέλους
LPGas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 1281
Εγγραφή: Δευτ 09 Μάιος, 2011 15:53
Τοποθεσία: Φωκαίας 4 - Πειραιάς - 2104100025

Δε κρατάει ρελαντί

Δημοσίευσηαπό stauros » Δευτ 25 Νοέμ, 2013 19:41

ΠΑΙΔΕΣ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΈΧΩ ΈΝΑ YARIS ΤΟΥ 2009 ΜΟΝΤΕΛΟ ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΟΠΙΖΩ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΑΕΡΙΟ. ΜΟΛΙΣ ΖΕΣΤΑΘΕΙ ΑΡΚΕΤΑ Η ΜΗΧΑΝΗ (ΕΝΗΜΕΡΩΝΩ ΟΤΙ ΤΟ ΟΧΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ) ΠΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥ ΣΒΗΝΕΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΡΑΤΙΣΕΙ ΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ. ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΡΑΙΑ ΚΑΙ ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΣΤΙΝ ΚΙΝΗΣΗ ΟΤΑΝ ΖΕΣΤΑΘΕΙ ΠΟΛΥ. ΕΠΙΣΕΙΣ ΟΤΑΝ ΤΟ ΔΟΥΛΕΥΩ ΜΕ ΧΑΜΗΛΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΔΩΣΩ ΑΠΟΤΟΜΑ ΓΚΑΖΙ ΡΕΤΑΡΙ. ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΟΧΛΕΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΟΣΟ ΤΑ ΣΒΗΣΙΜΑΤΑ. ΦΟΡΑΡΕΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΙΝΙΣΗΣ LOVATO ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 4.000 ΧΛΜ ΜΕ ΤΟ ΑΕΡΙΟ. Ο ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΠΟΥ ΤΟ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΟΛΛΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΝΑΜΕ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΓΙΑΤΙ Ο ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΡΙΘΜΙΣΜΕΝΟΣ ΑΠΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΣΤΙΣ 530-550 ΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΓΙΥΤΟ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΑΕΡΙΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΗΣΧΥΡΟ ΚΑΥΣΙΜΟ ΟΠΟΣ Η ΒΕΝΖΙΝΗ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΡΑΤΗΣΕΙ. ΕΒΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΜΠΟΥΖΙ ΚΑΙ ΤΟ ΡΕΤΑΡΙΣΜΑ ΜΕΙΩΘΗΚΕ ΑΡΚΕΤΑ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΕΝΤΕΛΩΣ. ΤΑ ΣΒΗΣΙΜΑΤΑ ΟΜΩΣ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ... ΚΣΕΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΛΥΣΗ????

mod: Δε γράφουμε με κεφαλαία
stauros
 
Δημοσιευσεις: 3
Εγγραφή: Δευτ 25 Νοέμ, 2013 16:05

Re: Δε κρατάει ρελαντί

Δημοσίευσηαπό hlias » Δευτ 25 Νοέμ, 2013 22:11

stauros έγραψε:ΠΑΙΔΕΣ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΈΧΩ ΈΝΑ YARIS ΤΟΥ 2009 ΜΟΝΤΕΛΟ ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΟΠΙΖΩ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΑΕΡΙΟ. ΜΟΛΙΣ ΖΕΣΤΑΘΕΙ ΑΡΚΕΤΑ Η ΜΗΧΑΝΗ (ΕΝΗΜΕΡΩΝΩ ΟΤΙ ΤΟ ΟΧΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ) ΠΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥ ΣΒΗΝΕΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΡΑΤΙΣΕΙ ΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ. ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΡΑΙΑ ΚΑΙ ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΣΤΙΝ ΚΙΝΗΣΗ ΟΤΑΝ ΖΕΣΤΑΘΕΙ ΠΟΛΥ. ΕΠΙΣΕΙΣ ΟΤΑΝ ΤΟ ΔΟΥΛΕΥΩ ΜΕ ΧΑΜΗΛΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΔΩΣΩ ΑΠΟΤΟΜΑ ΓΚΑΖΙ ΡΕΤΑΡΙ. ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΟΧΛΕΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΟΣΟ ΤΑ ΣΒΗΣΙΜΑΤΑ. ΦΟΡΑΡΕΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΙΝΙΣΗΣ LOVATO ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 4.000 ΧΛΜ ΜΕ ΤΟ ΑΕΡΙΟ. Ο ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΠΟΥ ΤΟ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΟΛΛΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΝΑΜΕ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΓΙΑΤΙ Ο ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΡΙΘΜΙΣΜΕΝΟΣ ΑΠΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΣΤΙΣ 530-550 ΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΓΙΥΤΟ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΑΕΡΙΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΗΣΧΥΡΟ ΚΑΥΣΙΜΟ ΟΠΟΣ Η ΒΕΝΖΙΝΗ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΡΑΤΗΣΕΙ. ΕΒΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΜΠΟΥΖΙ ΚΑΙ ΤΟ ΡΕΤΑΡΙΣΜΑ ΜΕΙΩΘΗΚΕ ΑΡΚΕΤΑ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΕΝΤΕΛΩΣ. ΤΑ ΣΒΗΣΙΜΑΤΑ ΟΜΩΣ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ... ΚΣΕΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΛΥΣΗ????

mod: Δε γράφουμε με κεφαλαία



βρειτε ποιοι κυλινδροι ρεταρουν και δοκμαστε νεους πολλαπλασιαστες σε αυτους.
το ρεταρισμα στην αποτομη γκαζια το κανει συνεχεια ή μολις αρχισει το ρεταρισμα στις ψηλες θερμοκρασιες?
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2046
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

Re: Τρέμουλο στο ρελαντί σε Yaris

Δημοσίευσηαπό Qgas » Τρί 26 Νοέμ, 2013 01:28

Δεν εινσι θεμα ρύθμισης , εχει πολυ χαμηλούς χρόνους ψεκασμου ας το γυρισει βενζινη στο ρελαντι αλλα σαν εκπαιδευτικό θα παει η οικονομία περίπατο τα μπεκ του αερίου δεν μπορούν να κατεβούν τόσο χαμηλά σε χρόνους ψεκασμου θέλει τυπου βενζίνης !!
Τελευταία επεξεργασία από Qgas και Τρί 26 Νοέμ, 2013 10:25, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
QGAS LPG CENTER ATHENS
http://www.qgas.gr
210 9420594
Αμφιθεας και Ορφέως 45 Παλαιό Φάληρο
Άβαταρ μέλους
Qgas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2696
Εγγραφή: Σάβ 19 Νοέμ, 2011 13:14
Τοποθεσία: Αμφιθέας & Ορφέως Παλ.Φάληρο 210 9420594

Re: Δε κρατάει ρελαντί

Δημοσίευσηαπό manoliss » Τρί 26 Νοέμ, 2013 02:47

hlias έγραψε:
stauros έγραψε:ΠΑΙΔΕΣ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΈΧΩ ΈΝΑ YARIS ΤΟΥ 2009 ΜΟΝΤΕΛΟ ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΟΠΙΖΩ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΑΕΡΙΟ. ΜΟΛΙΣ ΖΕΣΤΑΘΕΙ ΑΡΚΕΤΑ Η ΜΗΧΑΝΗ (ΕΝΗΜΕΡΩΝΩ ΟΤΙ ΤΟ ΟΧΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ) ΠΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥ ΣΒΗΝΕΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΡΑΤΙΣΕΙ ΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ. ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΡΑΙΑ ΚΑΙ ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΣΤΙΝ ΚΙΝΗΣΗ ΟΤΑΝ ΖΕΣΤΑΘΕΙ ΠΟΛΥ. ΕΠΙΣΕΙΣ ΟΤΑΝ ΤΟ ΔΟΥΛΕΥΩ ΜΕ ΧΑΜΗΛΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΔΩΣΩ ΑΠΟΤΟΜΑ ΓΚΑΖΙ ΡΕΤΑΡΙ. ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΟΧΛΕΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΟΣΟ ΤΑ ΣΒΗΣΙΜΑΤΑ. ΦΟΡΑΡΕΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΙΝΙΣΗΣ LOVATO ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 4.000 ΧΛΜ ΜΕ ΤΟ ΑΕΡΙΟ. Ο ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΠΟΥ ΤΟ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΟΛΛΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΝΑΜΕ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΓΙΑΤΙ Ο ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΡΙΘΜΙΣΜΕΝΟΣ ΑΠΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΣΤΙΣ 530-550 ΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΓΙΥΤΟ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΑΕΡΙΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΗΣΧΥΡΟ ΚΑΥΣΙΜΟ ΟΠΟΣ Η ΒΕΝΖΙΝΗ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΡΑΤΗΣΕΙ. ΕΒΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΜΠΟΥΖΙ ΚΑΙ ΤΟ ΡΕΤΑΡΙΣΜΑ ΜΕΙΩΘΗΚΕ ΑΡΚΕΤΑ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΕΝΤΕΛΩΣ. ΤΑ ΣΒΗΣΙΜΑΤΑ ΟΜΩΣ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ... ΚΣΕΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΛΥΣΗ????

mod: Δε γράφουμε με κεφαλαία



βρειτε ποιοι κυλινδροι ρεταρουν και δοκμαστε νεους πολλαπλασιαστες σε αυτους.
το ρεταρισμα στην αποτομη γκαζια το κανει συνεχεια ή μολις αρχισει το ρεταρισμα στις ψηλες θερμοκρασιες?

πως τρυπηθηκε η πολαπλη?σωστα η οπως βολευε τον μαστορα δες και αυτο το πραγμα.....
- Citroen Xantia 1600cc 8v mod 1999
- Citroen Xsara 1400cc 8V mod 2003
Lovato Fast & Easy
manoliss
 
Δημοσιευσεις: 715
Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ, 2012 00:37

Re: Τρέμουλο στο ρελαντί σε Yaris

Δημοσίευσηαπό hlias » Τρί 26 Νοέμ, 2013 09:41

Qgas έγραψε:Δεν εινσι θεμα ρυθμιςης , εχει πολυ χαμηλούς χρόνους ψεκασμου ας το γυρισει βενζινη στο ρελαντι αλλα σαν εκπαιδευτικό θα παει η οικονομία περίπατο τα μπεκ του αερίου δεν μπορούν να κατεβούν τόσο χαμηλά σε χρόνους ψεκασμου θέλει τυπου βενζίνης !!


υπαρχουν πολλα yaris στον δρομο και ειδικα εκπαιδευτικα με πολλες χιλιαδες χιλιομετρα και με μπεκ υγραεριου τυπου ηλεκτροβαλβιδας χωρις κανενα προβλημα και χωρις χρηση βενζινας στο ρελαντι.
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2046
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

Re: Δε κρατάει ρελαντί

Δημοσίευσηαπό stauros » Τρί 26 Νοέμ, 2013 17:50

hlias έγραψε:
stauros έγραψε:ΠΑΙΔΕΣ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΈΧΩ ΈΝΑ YARIS ΤΟΥ 2009 ΜΟΝΤΕΛΟ ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΟΠΙΖΩ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΑΕΡΙΟ. ΜΟΛΙΣ ΖΕΣΤΑΘΕΙ ΑΡΚΕΤΑ Η ΜΗΧΑΝΗ (ΕΝΗΜΕΡΩΝΩ ΟΤΙ ΤΟ ΟΧΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ) ΠΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥ ΣΒΗΝΕΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΡΑΤΙΣΕΙ ΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ. ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΡΑΙΑ ΚΑΙ ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΣΤΙΝ ΚΙΝΗΣΗ ΟΤΑΝ ΖΕΣΤΑΘΕΙ ΠΟΛΥ. ΕΠΙΣΕΙΣ ΟΤΑΝ ΤΟ ΔΟΥΛΕΥΩ ΜΕ ΧΑΜΗΛΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΔΩΣΩ ΑΠΟΤΟΜΑ ΓΚΑΖΙ ΡΕΤΑΡΙ. ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΟΧΛΕΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΟΣΟ ΤΑ ΣΒΗΣΙΜΑΤΑ. ΦΟΡΑΡΕΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΙΝΙΣΗΣ LOVATO ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 4.000 ΧΛΜ ΜΕ ΤΟ ΑΕΡΙΟ. Ο ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΠΟΥ ΤΟ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΟΛΛΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΝΑΜΕ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΓΙΑΤΙ Ο ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΡΙΘΜΙΣΜΕΝΟΣ ΑΠΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΣΤΙΣ 530-550 ΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΓΙΥΤΟ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΑΕΡΙΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΗΣΧΥΡΟ ΚΑΥΣΙΜΟ ΟΠΟΣ Η ΒΕΝΖΙΝΗ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΡΑΤΗΣΕΙ. ΕΒΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΜΠΟΥΖΙ ΚΑΙ ΤΟ ΡΕΤΑΡΙΣΜΑ ΜΕΙΩΘΗΚΕ ΑΡΚΕΤΑ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΕΝΤΕΛΩΣ. ΤΑ ΣΒΗΣΙΜΑΤΑ ΟΜΩΣ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ... ΚΣΕΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΛΥΣΗ????

mod: Δε γράφουμε με κεφαλαία



βρειτε ποιοι κυλινδροι ρεταρουν και δοκμαστε νεους πολλαπλασιαστες σε αυτους.
το ρεταρισμα στην αποτομη γκαζια το κανει συνεχεια ή μολις αρχισει το ρεταρισμα στις ψηλες θερμοκρασιες?


το ρεταρισμα φιλε το κανει συνεχεια μονο στα χαμηλα. πανω απτις 2.500 στοφες δουλευει μια χαρα.
stauros
 
Δημοσιευσεις: 3
Εγγραφή: Δευτ 25 Νοέμ, 2013 16:05

Re: Τρέμουλο στο ρελαντί σε Yaris

Δημοσίευσηαπό stauros » Τρί 26 Νοέμ, 2013 17:55

hlias έγραψε:
Qgas έγραψε:Δεν εινσι θεμα ρυθμιςης , εχει πολυ χαμηλούς χρόνους ψεκασμου ας το γυρισει βενζινη στο ρελαντι αλλα σαν εκπαιδευτικό θα παει η οικονομία περίπατο τα μπεκ του αερίου δεν μπορούν να κατεβούν τόσο χαμηλά σε χρόνους ψεκασμου θέλει τυπου βενζίνης !!


υπαρχουν πολλα yaris στον δρομο και ειδικα εκπαιδευτικα με πολλες χιλιαδες χιλιομετρα και με μπεκ υγραεριου τυπου ηλεκτροβαλβιδας χωρις κανενα προβλημα και χωρις χρηση βενζινας στο ρελαντι.


και αυτοσ μου ειπε δεν ειναι καλη λυση να το γυρισουμε βενζινη στο ρελαντι. κανεις μου λεει μια επενδηση αμα ηταν να το γυρισουμε βενζινη δεν κανουμε τπτ. με τα αλλα yaris που λες το επσαξα λιγο το θεμα ειναι τα προηγουμενα μοντελα και δεν πεφτει τοσο το ρελαντι τους.. μονο στο καινουργιο το εκαναν ετσι μου ειπαν στην Τουοτα για να μην καιει πολυ στο ρελαντι. οποτε μαλλον δεν υπαρχει λυση
stauros
 
Δημοσιευσεις: 3
Εγγραφή: Δευτ 25 Νοέμ, 2013 16:05

Re: Τρέμουλο στο ρελαντί σε Yaris

Δημοσίευσηαπό antoine » Τρί 26 Νοέμ, 2013 21:35

Αν κατάλαβα σωστά έχεις εγκαταστήσει σύστημα της lovato.θα σου πρότεινα να κανείς έναν καθαρισμό πεταλούδας και στη συνέχεια βασική ρύθμιση αυτής (ρωτά στην Toyota αν μπορεί να ρυθμιστεί το ρελαντί σε υψηλότερες στροφές) σαν επόμενη κίνηση αν έχεις τα μπεκ lovato JP άλλαξε τα με τα KP ειναι σαφώς καλύτερα.
antoine
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 12
Εγγραφή: Σάβ 18 Φεβ, 2012 19:36

Re: Τρέμουλο στο ρελαντί σε Yaris

Δημοσίευσηαπό lovatoman » Σάβ 06 Σεπ, 2014 19:42

Καλησπερα παιδια,

φιλος και συναδελφος εχει σχεδον το ιδιο προβλημα με τον stauros και με το ιδιο κιτ (lovato) παλι σε yaris. Η μονη διαφορα ειναι οτι δεν ρεταρει αλλα μονο σβηνει στο ρελαντι. Ο μαστορας εχει κανει τα παντα αλλα δεν μπορει να το συνεφερει. Τελικα τα μπεκ τυπου βενζινης ειναι η λυση ή υπαρχει καποιος αλλος τροπος να διορθωθει το προβλημα;

Ευχαριστω!
Hyundai Getz 43.000xl Lovato
Kia Ceed 26.000xl Lovato
lovatoman
 
Δημοσιευσεις: 48
Εγγραφή: Κυρ 22 Απρ, 2012 18:12

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 52 επισκέπτες