Θα το καταλάβαινες αν στο έκανε από την αρχή.
Πρέπει σίγουρα να το δει κάποιος που να γνωρίζει τα BRC πολύ καλά, to Plug and Drive είναι κορυφαίο σύστημα, και δεν δικαιολογείται το τρέμουλο.
stauros έγραψε:ΠΑΙΔΕΣ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΈΧΩ ΈΝΑ YARIS ΤΟΥ 2009 ΜΟΝΤΕΛΟ ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΟΠΙΖΩ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΑΕΡΙΟ. ΜΟΛΙΣ ΖΕΣΤΑΘΕΙ ΑΡΚΕΤΑ Η ΜΗΧΑΝΗ (ΕΝΗΜΕΡΩΝΩ ΟΤΙ ΤΟ ΟΧΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ) ΠΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥ ΣΒΗΝΕΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΡΑΤΙΣΕΙ ΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ. ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΡΑΙΑ ΚΑΙ ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΣΤΙΝ ΚΙΝΗΣΗ ΟΤΑΝ ΖΕΣΤΑΘΕΙ ΠΟΛΥ. ΕΠΙΣΕΙΣ ΟΤΑΝ ΤΟ ΔΟΥΛΕΥΩ ΜΕ ΧΑΜΗΛΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΔΩΣΩ ΑΠΟΤΟΜΑ ΓΚΑΖΙ ΡΕΤΑΡΙ. ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΟΧΛΕΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΟΣΟ ΤΑ ΣΒΗΣΙΜΑΤΑ. ΦΟΡΑΡΕΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΙΝΙΣΗΣ LOVATO ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 4.000 ΧΛΜ ΜΕ ΤΟ ΑΕΡΙΟ. Ο ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΠΟΥ ΤΟ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΟΛΛΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΝΑΜΕ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΓΙΑΤΙ Ο ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΡΙΘΜΙΣΜΕΝΟΣ ΑΠΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΣΤΙΣ 530-550 ΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΓΙΥΤΟ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΑΕΡΙΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΗΣΧΥΡΟ ΚΑΥΣΙΜΟ ΟΠΟΣ Η ΒΕΝΖΙΝΗ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΡΑΤΗΣΕΙ. ΕΒΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΜΠΟΥΖΙ ΚΑΙ ΤΟ ΡΕΤΑΡΙΣΜΑ ΜΕΙΩΘΗΚΕ ΑΡΚΕΤΑ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΕΝΤΕΛΩΣ. ΤΑ ΣΒΗΣΙΜΑΤΑ ΟΜΩΣ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ... ΚΣΕΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΛΥΣΗ????
mod: Δε γράφουμε με κεφαλαία
hlias έγραψε:stauros έγραψε:ΠΑΙΔΕΣ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΈΧΩ ΈΝΑ YARIS ΤΟΥ 2009 ΜΟΝΤΕΛΟ ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΟΠΙΖΩ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΑΕΡΙΟ. ΜΟΛΙΣ ΖΕΣΤΑΘΕΙ ΑΡΚΕΤΑ Η ΜΗΧΑΝΗ (ΕΝΗΜΕΡΩΝΩ ΟΤΙ ΤΟ ΟΧΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ) ΠΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥ ΣΒΗΝΕΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΡΑΤΙΣΕΙ ΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ. ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΡΑΙΑ ΚΑΙ ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΣΤΙΝ ΚΙΝΗΣΗ ΟΤΑΝ ΖΕΣΤΑΘΕΙ ΠΟΛΥ. ΕΠΙΣΕΙΣ ΟΤΑΝ ΤΟ ΔΟΥΛΕΥΩ ΜΕ ΧΑΜΗΛΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΔΩΣΩ ΑΠΟΤΟΜΑ ΓΚΑΖΙ ΡΕΤΑΡΙ. ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΟΧΛΕΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΟΣΟ ΤΑ ΣΒΗΣΙΜΑΤΑ. ΦΟΡΑΡΕΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΙΝΙΣΗΣ LOVATO ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 4.000 ΧΛΜ ΜΕ ΤΟ ΑΕΡΙΟ. Ο ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΠΟΥ ΤΟ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΟΛΛΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΝΑΜΕ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΓΙΑΤΙ Ο ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΡΙΘΜΙΣΜΕΝΟΣ ΑΠΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΣΤΙΣ 530-550 ΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΓΙΥΤΟ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΑΕΡΙΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΗΣΧΥΡΟ ΚΑΥΣΙΜΟ ΟΠΟΣ Η ΒΕΝΖΙΝΗ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΡΑΤΗΣΕΙ. ΕΒΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΜΠΟΥΖΙ ΚΑΙ ΤΟ ΡΕΤΑΡΙΣΜΑ ΜΕΙΩΘΗΚΕ ΑΡΚΕΤΑ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΕΝΤΕΛΩΣ. ΤΑ ΣΒΗΣΙΜΑΤΑ ΟΜΩΣ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ... ΚΣΕΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΛΥΣΗ????
mod: Δε γράφουμε με κεφαλαία
βρειτε ποιοι κυλινδροι ρεταρουν και δοκμαστε νεους πολλαπλασιαστες σε αυτους.
το ρεταρισμα στην αποτομη γκαζια το κανει συνεχεια ή μολις αρχισει το ρεταρισμα στις ψηλες θερμοκρασιες?
Qgas έγραψε:Δεν εινσι θεμα ρυθμιςης , εχει πολυ χαμηλούς χρόνους ψεκασμου ας το γυρισει βενζινη στο ρελαντι αλλα σαν εκπαιδευτικό θα παει η οικονομία περίπατο τα μπεκ του αερίου δεν μπορούν να κατεβούν τόσο χαμηλά σε χρόνους ψεκασμου θέλει τυπου βενζίνης !!
hlias έγραψε:stauros έγραψε:ΠΑΙΔΕΣ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΈΧΩ ΈΝΑ YARIS ΤΟΥ 2009 ΜΟΝΤΕΛΟ ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΟΠΙΖΩ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΑΕΡΙΟ. ΜΟΛΙΣ ΖΕΣΤΑΘΕΙ ΑΡΚΕΤΑ Η ΜΗΧΑΝΗ (ΕΝΗΜΕΡΩΝΩ ΟΤΙ ΤΟ ΟΧΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ) ΠΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥ ΣΒΗΝΕΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΡΑΤΙΣΕΙ ΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ. ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΡΑΙΑ ΚΑΙ ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΣΤΙΝ ΚΙΝΗΣΗ ΟΤΑΝ ΖΕΣΤΑΘΕΙ ΠΟΛΥ. ΕΠΙΣΕΙΣ ΟΤΑΝ ΤΟ ΔΟΥΛΕΥΩ ΜΕ ΧΑΜΗΛΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΔΩΣΩ ΑΠΟΤΟΜΑ ΓΚΑΖΙ ΡΕΤΑΡΙ. ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΟΧΛΕΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΟΣΟ ΤΑ ΣΒΗΣΙΜΑΤΑ. ΦΟΡΑΡΕΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΙΝΙΣΗΣ LOVATO ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 4.000 ΧΛΜ ΜΕ ΤΟ ΑΕΡΙΟ. Ο ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΠΟΥ ΤΟ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΟΛΛΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΝΑΜΕ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΓΙΑΤΙ Ο ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΡΙΘΜΙΣΜΕΝΟΣ ΑΠΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΣΤΙΣ 530-550 ΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΓΙΥΤΟ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΑΕΡΙΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΗΣΧΥΡΟ ΚΑΥΣΙΜΟ ΟΠΟΣ Η ΒΕΝΖΙΝΗ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΡΑΤΗΣΕΙ. ΕΒΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΜΠΟΥΖΙ ΚΑΙ ΤΟ ΡΕΤΑΡΙΣΜΑ ΜΕΙΩΘΗΚΕ ΑΡΚΕΤΑ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΕΝΤΕΛΩΣ. ΤΑ ΣΒΗΣΙΜΑΤΑ ΟΜΩΣ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ... ΚΣΕΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΛΥΣΗ????
mod: Δε γράφουμε με κεφαλαία
βρειτε ποιοι κυλινδροι ρεταρουν και δοκμαστε νεους πολλαπλασιαστες σε αυτους.
το ρεταρισμα στην αποτομη γκαζια το κανει συνεχεια ή μολις αρχισει το ρεταρισμα στις ψηλες θερμοκρασιες?
hlias έγραψε:Qgas έγραψε:Δεν εινσι θεμα ρυθμιςης , εχει πολυ χαμηλούς χρόνους ψεκασμου ας το γυρισει βενζινη στο ρελαντι αλλα σαν εκπαιδευτικό θα παει η οικονομία περίπατο τα μπεκ του αερίου δεν μπορούν να κατεβούν τόσο χαμηλά σε χρόνους ψεκασμου θέλει τυπου βενζίνης !!
υπαρχουν πολλα yaris στον δρομο και ειδικα εκπαιδευτικα με πολλες χιλιαδες χιλιομετρα και με μπεκ υγραεριου τυπου ηλεκτροβαλβιδας χωρις κανενα προβλημα και χωρις χρηση βενζινας στο ρελαντι.
Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 77 επισκέπτες
|
|