drspiros έγραψε:"Μου άλλαξε και την χαρτογράφηση προσαρμοσμένη στο χανιώτικο αέριο."
To ζουμί όλης της υπόθεσης! Δηλ. πώς είναι το χανιώτικο αέριο, έχει μέσα ρακή; Αυτή η μόνιμη δικαιολογία των εγκαταστατών πρέπει κάποια στιγμή να σταματήσει, τι είναι το αέριο, σαλάμι που χαλάει στο ήλιο; Σίγουρα υπάρχουν και κακές παρτίδες, αυτό δε σημαίνει ότι θα τα βγάλουμε όλα άχρηστα προκειμένου να καλύψουμε τις αδυναμίες μας ή τυχαία λάθη. Εδώ ακόμα και οι γιατροί κάνουν λάθη συχνά, ακόμα και όταν ενεργούν "by the book", οι μηχανολόγοι (όχι μόνο οι εγκαταστάτες) έχουν το αλάθητο του πάπα;
Απ' ό,τι κατάλαβα φίλε μου το σύστημά σου έχει ακόμα ένα χρόνο εγγύηση, αν δεν μπορέσει να στο φτιάξει καταγγελία κι ας αποδείξει στο δικαστήριο την κακή σύσταση του υγραερίου.
dimoskats έγραψε:Εύχομαι να καταφέρεις να λύσεις τα προβλήματα σου! Μπορείς να αναφέρεις το όνομα του εγκαταστάτη για να μην την πατήσουν κ άλλοι; Η αν υπάρξει αντίστοιχο θέμα να αφήσεις την γνώμη σου για το συγκεκριμένο συνεργείο;
nkourouk έγραψε:Καλησπερίζω το φόρουμ. Είναι η πρώτη φορά που γράφω και θέλω να μοιραστώ την εμπειρία και τα προβλήματα μου στην υγραεριοκίνηση μέχρι στιγμής. Το σύστημα είναι AEB (KING) OBD και το εγκατέστησα πριν ένα περίπου χρόνο σε μία MB C200 compressor W204 μοντέλο 2008. Αρχικά σκεφτόμουν να τοποθετήσω το σύστημα της PRINS αλλά ο εγκαταστάτης που ρώτησα με έπεισε ότι το ΑΕΒ (KING) λόγω OBD και λόγο ταυτόχρονης έκχυσης βενζίνης υπερτερεί. Αρχικά με το που πήρα το αυτοκίνητο έκανε κάτι περίεργα ρεταρίσματα και κάποιες αλλαγές από αέριο σε βενζίνη. Το πήγα για έλεγχο και μου είπαν ότι έκαναν μία σημαντική αναβάθμιση στο πρόγραμμα (αρχικά δεν υποστήριζε τα hana beck που είχα). Πήρα το αυτοκίνητο και για κάποιους μήνες όλα καλά, εκτός από την κατανάλωση που ήταν πολύ υψηλή (20% σε σχέση με βενζίνη). Η εγκατάσταση έγινε Ιούνιο. Κατά τα τέλη Αυγούστου και ενώ είχα μετακομίσει Κρήτη το αυτοκίνητο άρχισε να αλλάζει από γκάζι σε βενζίνη σε άσχετες φάσεις και γεμάτο το ντεπόζιτο. Η επικοινωνία με τον εγκαταστάτη στην Αθήνα ήταν ότι έφταιγε η ποιότητα του αερίου στην πόλη των Χανίων που έμενα. Αναγκάστηκα να πάω μέχρι το Ρέθυμνο να βάλω αέριο με καμία διαφορά. Προσπαθώντας να βρω κάποιον τοπικό εγκαταστάτη να με βοηθήσει δεν έβγαλα άκρη μια και ο Αθηναίος του έβγαζε όλους άσχετους. Τελικά ανέβασα το αυτοκίνητο Αθήνα και μου άλλαξε τον πνεύμονα. Μου άλλαξε και την χαρτογράφηση προσαρμοσμένη στο χανιώτικο αέριο. Όλα καλά πάλι για έξι μήνες περίπου που εμφάνισε το ίδιο πρόβλημα. Επικοινωνία και πάλι με τον Αθηναίο ο οποίος υποστήριζε πάλι ότι φταίει το αέριο. Το να ανεβάσω το αυτοκίνητο Αθήνα στοιχίζει 300 Ευρώ, οπότε δεν ήταν επιλογή. Ζήτησα να μου βρεί κάποιον Χανιώτη εγκαταστάτη να με εξυπηρετήσει αλλά δεν ήξερε. Βρήκα διάφορους που έβαζαν άλλες μάρκες και τους έβγαζε ξανά άχρηστους και άσχετους. Σε όσους πήγα όλοι μου ανέφεραν ότι υπάρχει το εξής πρόβλημα στην εγκατάσταση. Η απόσταση των σωλήνων από την μπεκιέρα μέχρι την είσοδο στην μηχανή είναι διαφορετική. Ο εγκαταστάτης στην Αθήνα υποστηρίζει ότι αυτό δεν είναι πρόβλημα. Τελικώς βρήκα έναν εγκαταστάτη στα Χανιά που έβαζε ΑΕΒ, έκανε έλεγχο και είδε το ίδιο πρόβλημα με την προηγούμενη φορά ότι πέφτει η πίεση και ότι είναι πρόβλημα πνεύμονα. Τον έβαλα να επικοινωνήσει με τον Αθηναίο και τελικά έγινε αντικατάσταση του πνεύμονα. Κατά σύμπτωση μερικούς μήνες πριν φίλος μου έβαλε στον ίδιο εγκαταστάτη το ίδιο σύστημα σε τούρμπο OPEL Insignia και του παρουσίασε το ίδιο ακριβώς πρόβλημα. Το έλυσε με αλλαγή πνεύμονα. Τελικά με τα πολλά και με αναφορά στο συγκεκριμένο γεγονός παραδέχτηκε ότι υπήρχε παρτίδα με ελαττωματικούς πνεύμονες. Επίσης ένα σημαντικό πρόβλημα που εμφανίστηκε στο αυτοκίνητο ακριβώς μετά την εγκατάσταση του αερίου είναι ότι καίει λάδια. Για πρώτη φορά άναψε λαμπάκι για στάθμη λαδιού τρεις μήνες μετά την εγκατάσταση. Πριν έκανα 15000 χιλιόμετρα τον χρόνο χωρίς να χρειαστεί να προσθέσω καθόλου λάδι. Τώρα θέλει 1 λίτρο κάθε 5000 χιλιόμετρα. Τέλος για να ολοκληρώσω η οικονομία που είχα το χειμώνα σε σχέση με την βενζίνη με τιμή αερίου στα Χανια 1-1.1 Ευρώ και βενζίνης στα 1.75 την υπολόγισα περίπου στο 18%. Το αυτοκίνητο τον χειμώνα ήθελε για κάθε γέμισμα αερίου 57 λίτρων κατά μέσο όρο 9 λίτρα βενζίνη. Παρακαλώ για τα σχόλια σας και συγνώμη για το μέγεθος του post.
Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot] και 70 επισκέπτες
|
|