Καλημερα σε ολους! Πριν κανα 8 μηνο εκανα και γω μετατροπη και το μονο ας πουμε προβληματακι που ειχα και εχω απο την αρχη ειναι πως οταν τελειωσει το υγραεριο δεν γυρναει αυτοματα σε βενζινη -ενω θα επρεπε-αλλα πρεπει εγω να πατησω το διακοπτακι ! το συστημα ειναι BRC "4ης γενιας δηλαδη με αεριο ψεκασμο".Μηπως γνωριζει κανεισ κατι σχετικα με το θεμα?
Επισης να αναφερω και πως μετα απο κανα τριμηνο αντιληφθηκα πως ο δεικτης του αντιψυκτικου ( το πλαστικο δοχειο ) ειχε κατεβει λιγο κατω απο την τελευταια γραμμη και φυσικα συμπληρωσα 1 λτ αντιψυκτικου.Σε ελεγχο που πραγματοποιησα αμεσως μετα στο συνεργειο δεν φανηκε να χανει απο καπου αντιψυκτικο δεν ηταν δηλαδη θεμμα διαροης.Και απαντηση για το τι μπορει να εγινε δεν πηρα! Το αυτοκινητο suzuki sx4 ειχε κανει service πριν 2 εβδομαδες και φυσικα ειχε ελεχθει και το αντιψυκτικο! Ο δεικτης δεν ανεβασε θερμοκρασια ουτε και ειχα κανα προβλημα ουσιαστικα,απλα αναρωτιεμαι γιατι και που μπορει να εφυγε 1 λιτρο αντιψυκτικου ! Ξανα δεν κατεβηκε ο δεικτης απο τοτε και εχουν περασει 2 μηνες περιπου ! Γνωριζει κανεις κατι μ αυτο?
Το αυτοκινητο δουλευει μια χαρα ως τωρα ...ουτε μπερδευει...ουτε τιποτα αλλο παραξενο !
Ευχαριστω !