Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Κλείσιμο βαλβίδων!

Προβλήματα στην εκκίνηση; Διακοπές κατά τη λειτουργία; Σας γυρίζει σε βενζίνη; Safe Mode; Λαμπάκι μηχανής – κωδικοί βλάβης;

Re: Κλείσιμο βαλβίδων!

Δημοσίευσηαπό tripas » Τετ 06 Ιαν, 2016 23:25

Citroen C4 sedan 1.6 TU5JP4-NFU 2008 , BRC P&D MY10 + LPG7
Άβαταρ μέλους
tripas
 
Δημοσιευσεις: 605
Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ, 2014 14:10

Re: Κλείσιμο βαλβίδων!

Δημοσίευσηαπό erimitis » Τετ 06 Ιαν, 2016 23:34

Τριπας τοποθετημενος και ρυθμιζμενος

Στάλθηκε από το Breeze μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
erimitis
 
Δημοσιευσεις: 440
Εγγραφή: Τρί 12 Απρ, 2011 20:17

Re: Κλείσιμο βαλβίδων!

Δημοσίευσηαπό viallesi » Τετ 06 Ιαν, 2016 23:44

tripas έγραψε:Της ΑΕΒ γύρω στα 100-125 Ευρώ
http://www.luccio.nl/index.php?action=article&aid=472&group_id=19&lang=NL


Δες και εδώ φίλος. Έχει και πιο χαμηλά.
http://www.tinleytech.co.uk/acatalog/Fixes.html
viallesi
 
Δημοσιευσεις: 452
Εγγραφή: Τετ 04 Μαρ, 2015 11:32

Re: Κλείσιμο βαλβίδων!

Δημοσίευσηαπό erimitis » Τετ 06 Ιαν, 2016 23:59

http://www.tinleytech.co.uk/cgi-bin/ss0 ... ION=Search

Στάλθηκε από το Breeze μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
erimitis
 
Δημοσιευσεις: 440
Εγγραφή: Τρί 12 Απρ, 2011 20:17

Re: Κλείσιμο βαλβίδων!

Δημοσίευσηαπό anikologr » Πέμ 07 Ιαν, 2016 09:04

Παιδιά έχω αρχίσει να ενδιαφέρομαι για το συγκεκριμένο εξάρτημα.το αμάξι μου είναι στα πολύ ευαίσθητα (hyundai i30). Φορά κιτ omvl. Θα είναι συμβατό ? Θα βρεθεί κανείς άξιος να το περάσει?

Δηλαδή ή brc το έχει ενσωματωμένο? Τότε γιατί ψεκάζει και βενζίνη?
Hyundai i30 1.4 LPG + Λιπαντήρα Υποπίεσης 30.000 klm
anikologr
 
Δημοσιευσεις: 667
Εγγραφή: Κυρ 20 Μαρ, 2011 15:23

Re: Κλείσιμο βαλβίδων!

Δημοσίευσηαπό erimitis » Πέμ 07 Ιαν, 2016 20:24

Καντε λιγο υπομονη η εταιρια μου απαντησε απλα να καταληξουμε καπου απ την συζητηση και θα σας πω μετα.
erimitis
 
Δημοσιευσεις: 440
Εγγραφή: Τρί 12 Απρ, 2011 20:17

Re: Κλείσιμο βαλβίδων!

Δημοσίευσηαπό viallesi » Πέμ 07 Ιαν, 2016 21:12

erimitis έγραψε:Καντε λιγο υπομονη η εταιρια μου απαντησε απλα να καταληξουμε καπου απ την συζητηση και θα σας πω μετα.


Μπράβο ρε φίλε. Σε ευχαριστούμε για τον κόπο σου.
viallesi
 
Δημοσιευσεις: 452
Εγγραφή: Τετ 04 Μαρ, 2015 11:32

Re: Κλείσιμο βαλβίδων!

Δημοσίευσηαπό erimitis » Σάβ 09 Ιαν, 2016 19:21

Λοιπον απο την μεχρι τωρα επικοινωνια με την ΑΕΒ εχουμε τα εξης

Dear Dimitrios,

Why do you want to install a timing advance processor in your engine with LPG ?

Usually this device is installed in the  car with CNG system . I’m not sure that you can resolve the problems in your car with this device .

Εχει σταλει απαντηση και αναμενω να δω τι θα πουνε

Στάλθηκε από το Breeze μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
erimitis
 
Δημοσιευσεις: 440
Εγγραφή: Τρί 12 Απρ, 2011 20:17

Re: Κλείσιμο βαλβίδων!

Δημοσίευσηαπό referravag » Σάβ 09 Ιαν, 2016 20:27

anikologr έγραψε:Παιδιά έχω αρχίσει να ενδιαφέρομαι για το συγκεκριμένο εξάρτημα.το αμάξι μου είναι στα πολύ ευαίσθητα (hyundai i30). Φορά κιτ omvl. Θα είναι συμβατό ? Θα βρεθεί κανείς άξιος να το περάσει?

Δηλαδή ή brc το έχει ενσωματωμένο? Τότε γιατί ψεκάζει και βενζίνη?

Ναι τo Plug n Drive έχει ενσωματωμένο timing advance processor στον εγκέφαλό του. Δεν χρειάζεται ξεχωριστό εγκεφαλάκι. Σε ερώτησή μου εάν θα πρέπει να ρυθμιστεί/ενεργοποιηθεί και αυτό στον Χρήστο από την LPGas τον Σεπτέμβρη πριν κλείσουμε για εγκατάσταση, μου είχε πει ότι "αυτό είναι για το CNG. Τώρα από εκεί και πέρα αν χρειαστεί ρύθμιση θα το δούμε στο δρόμο όταν θα κάνουμε τη ρύθμιση." Δεν ξέρω αν το έχει ενεργοποιήσει/ρυθμίσει τελικά. Νομίζω πως δεν χρειάζεται για το LPG καθώς απ' όσο γνωρίζω μπορεί και ο μαμά εγκέφαλος να διορθώνει την advance μέχρι ένα σημείο. Αν χρειάζεται κι άλλη διόρθωση τότε λογικά ρυθμίζουν και τον ενσωματωμένο timing advance processor.

Πάντως απ' όσα έχω διαβάσει εδώ και απ΄ όσα μου είχαν πει και στην LPGas αυτός ο επεξεργαστής χρησιμοποιείται κατά κόρον στις μετατροπές CNG, ώστε να εκμεταλλευόμαστε στο μέγιστο δυνατό την ενέργεια του CNG, διαφορετικά υπάρχουν μεγάλες ενεργειακές απώλειες...
Peugeot 207 1.4 VTi
Citroën C4 1.4
KIT: BRC P&D MY10
Petrol Rst: LPGTECH EmuTECH Pb-Level-02
referravag
 
Δημοσιευσεις: 441
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: Κλείσιμο βαλβίδων!

Δημοσίευσηαπό erimitis » Δευτ 11 Ιαν, 2016 16:36

Κυριοι ειχαμε μια ελπιδα να σωσουμε τους κινητηρες αλλα τις χασαμε.Τωρα ας αξιολογησει την απαντηση και καποιος ποιο εμπειρος.
Dear Dimitros,

The LPG has almost the same  property of the petrol , consequently the burning point is the same . The CNG has the burning point different consequently is necessary to advance the ignition .

If you want you can install the timing advance processor on the car with LPG , but you program the advance with 6 max 9 degree , because you can to have some problem of detonation .

Usually on the vehicles with LPG the timing advance processor is not installed .



Στάλθηκε από το Breeze μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
erimitis
 
Δημοσιευσεις: 440
Εγγραφή: Τρί 12 Απρ, 2011 20:17

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google Adsense [Bot] και 44 επισκέπτες





cron