Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Σχέση trim Lpg vs βενζίνη λόγω στοιχείομετρικής διαφορας

Προβλήματα στην εκκίνηση; Διακοπές κατά τη λειτουργία; Σας γυρίζει σε βενζίνη; Safe Mode; Λαμπάκι μηχανής – κωδικοί βλάβης;

Σχέση trim Lpg vs βενζίνη λόγω στοιχείομετρικής διαφορας

Δημοσίευσηαπό attiki11 » Δευτ 18 Ιαν, 2016 17:50

Καλησπέρα

Θα ήθελα να ρωτήσω ποια πρέπει να ειναι η ιδανική long term trim οταν χρησιμοποιώ υγραέριο σε σχέση με την τιμή για βενζίνη που ειναι 0. Αυτό δεδομένου ότι η στοιχείομετρική σχεση του LPG ειναι 15,7 μέρη αέρα : 1 Lpg ενώ της βενζίνης 14,7:1 άρα το υγραέριο πρέπει να καίει αέρα λιγο περισσότερο γι την ακρίβεια 7% (15,7/14,7).
Άρα μήπως η τιμή long term trim στο υγραέριο θα πρέπει να ειναι +7 αντί για 0;
Περικόπτοντας αυτή τη στιγμή στο yaris μου με
Σύστημα της AEB ειναι +12,5. Ευχαριστώ !
attiki11
 
Δημοσιευσεις: 2
Εγγραφή: Σάβ 24 Οκτ, 2015 22:25

Re: Σχέση trim Lpg vs βενζίνη λόγω στοιχείομετρικής διαφορας

Δημοσίευσηαπό viallesi » Δευτ 18 Ιαν, 2016 18:07

attiki11 έγραψε:Καλησπέρα

Θα ήθελα να ρωτήσω ποια πρέπει να ειναι η ιδανική long term trim οταν χρησιμοποιώ υγραέριο σε σχέση με την τιμή για βενζίνη που ειναι 0. Αυτό δεδομένου ότι η στοιχείομετρική σχεση του LPG ειναι 15,7 μέρη αέρα : 1 Lpg ενώ της βενζίνης 14,7:1 άρα το υγραέριο πρέπει να καίει αέρα λιγο περισσότερο γι την ακρίβεια 7% (15,7/14,7).
Άρα μήπως η τιμή long term trim στο υγραέριο θα πρέπει να ειναι +7 αντί για 0;
Περικόπτοντας αυτή τη στιγμή στο yaris μου με
Σύστημα της AEB ειναι +12,5. Ευχαριστώ !


Η τιμή του trim (τόσο του short όσο και του long) πρέπει να είναι ακριβώς ίδια με της βενζίνης. Άρα στην δική σου περίπτωση 0. Φαίνεται ότι έχεις πολύ φτωχό μίγμα.
viallesi
 
Δημοσιευσεις: 452
Εγγραφή: Τετ 04 Μαρ, 2015 11:32

Re: Σχέση trim Lpg vs βενζίνη λόγω στοιχείομετρικής διαφορας

Δημοσίευσηαπό labros » Δευτ 18 Ιαν, 2016 18:20

Το καύσιμο προσαρμόζεται στη ροή αέρα και όχι το αντίθετο. Η ροή αέρα καθορίζεται από το πόσο πατάμε το γκάζι και ανοίγει η πεταλούδα του γκαζιού. Άρα +12% σημαίνει ότι πρέπει να προστεθεί 12% παραπάνω καύσιμο δηλαδή πολύ φτωχό μείγμα όπως είπε και ο φίλος ο viallesi.
chevrolet cruze 1.6 του 2010
BRC seq 32 με obd
4000 LPG
135000 σύνολο
labros
 
Δημοσιευσεις: 827
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 13:15

Re: Σχέση trim Lpg vs βενζίνη λόγω στοιχείομετρικής διαφορας

Δημοσίευσηαπό hlias » Δευτ 18 Ιαν, 2016 21:48

παιδια μην τρελενεστε με πραγματα ανουσια, με 0 ή -8 ή και +9 στα trim η στοιχειομετρικη αναλογια αερα καυσιμου δεν παραμενει στο 14,7/1 στον κλειστο βροχο?
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2046
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

Re: Σχέση trim Lpg vs βενζίνη λόγω στοιχείομετρικής διαφορας

Δημοσίευσηαπό anikologr » Δευτ 18 Ιαν, 2016 21:49

Ρώτησα και σε άλλο θέμα αλλά απάντηση δεν πήρα...

Τα long fuel trims κάθε πότε ενημερώνονται? Αν αλλάξω μια ρύθμιση στο υγραέριο μετά από πόσο καιρό θα έχω αξιόπιστες νέες τιμές στα fuel trims?

Επίσης μέσα από το λογισμικό του υγραερίου για να μπορώ να δω τα fuel trims; πρέπει να έχει συνδέσει την obd?

Το λέω γιατί σύνδεσα πρόσφατα ένα laptop με τον εγκέφαλο του υγραερίου omvl dream xxi n και ενώ δεν δείχνει την obd συνδεδεμένη βλέπω τις τιμές των fuel trims..
Hyundai i30 1.4 LPG + Λιπαντήρα Υποπίεσης 30.000 klm
anikologr
 
Δημοσιευσεις: 667
Εγγραφή: Κυρ 20 Μαρ, 2011 15:23

Re: Σχέση trim Lpg vs βενζίνη λόγω στοιχείομετρικής διαφορας

Δημοσίευσηαπό viallesi » Δευτ 18 Ιαν, 2016 22:05

Ειναι πολύ σχετική η ερώτηση σου. Αν αλλάξεις πολύ τον χάρτη το long θα αλλάξει γρήγορα. Αν αλλάξεις λίγο τον χάρτη το long θα αλλάξει αργά. Αν αλλάξεις σημείο του χάρτη που δεν σχετίζεται με την οδήγηση που θα κανεις τα επόμενα λεπτά το long δεν θα αλλάξει καθόλου. Σαν γενικό κανόνα σκέψου ανανέωση κάθε 2-3 λεπτά περίπου που είτε θα δεις αλλαγή είτε όχι. Δεν ξέρω αν στο περιέγραψα αρκετά καλα...
viallesi
 
Δημοσιευσεις: 452
Εγγραφή: Τετ 04 Μαρ, 2015 11:32

Re: Σχέση trim Lpg vs βενζίνη λόγω στοιχείομετρικής διαφορας

Δημοσίευσηαπό anikologr » Δευτ 18 Ιαν, 2016 22:12

viallesi έγραψε:Ειναι πολύ σχετική η ερώτηση σου. Αν αλλάξεις πολύ τον χάρτη το long θα αλλάξει γρήγορα. Αν αλλάξεις λίγο τον χάρτη το long θα αλλάξει αργά. Αν αλλάξεις σημείο του χάρτη που δεν σχετίζεται με την οδήγηση που θα κανεις τα επόμενα λεπτά το long δεν θα αλλάξει καθόλου. Σαν γενικό κανόνα σκέψου ανανέωση κάθε 2-3 λεπτά περίπου που είτε θα δεις αλλαγή είτε όχι. Δεν ξέρω αν στο περιέγραψα αρκετά καλα...

Νομίζω πως το νόημα το κατάλαβα..
Hyundai i30 1.4 LPG + Λιπαντήρα Υποπίεσης 30.000 klm
anikologr
 
Δημοσιευσεις: 667
Εγγραφή: Κυρ 20 Μαρ, 2011 15:23

Re: Σχέση trim Lpg vs βενζίνη λόγω στοιχείομετρικής διαφορας

Δημοσίευσηαπό erimitis » Δευτ 18 Ιαν, 2016 22:49

Vialesi λιγα λογια σωστα και καλα.Το κατεχεις φιλος μπραβο.


Στάλθηκε από το Breeze μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
erimitis
 
Δημοσιευσεις: 440
Εγγραφή: Τρί 12 Απρ, 2011 20:17

Re: Σχέση trim Lpg vs βενζίνη λόγω στοιχείομετρικής διαφορας

Δημοσίευσηαπό viallesi » Δευτ 18 Ιαν, 2016 22:57

erimitis έγραψε:Vialesi λιγα λογια σωστα και καλα.Το κατεχεις φιλος μπραβο.


Στάλθηκε από το Breeze μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Ότι μπορούμε κάνουμε φίλε μου. Από αυτά που ψάχνουμε και μαθαίνουμε μόνοι μας, ή με την βοήθεια φίλων και μηχανικών. Και όσο μπορούμε τα μοιραζόμαστε :D
viallesi
 
Δημοσιευσεις: 452
Εγγραφή: Τετ 04 Μαρ, 2015 11:32

Re: Σχέση trim Lpg vs βενζίνη λόγω στοιχείομετρικής διαφορας

Δημοσίευσηαπό attiki11 » Πέμ 21 Ιαν, 2016 06:05

viallesi έγραψε:
attiki11 έγραψε:Καλησπέρα

Θα ήθελα να ρωτήσω ποια πρέπει να ειναι η ιδανική long term trim οταν χρησιμοποιώ υγραέριο σε σχέση με την τιμή για βενζίνη που ειναι 0. Αυτό δεδομένου ότι η στοιχείομετρική σχεση του LPG ειναι 15,7 μέρη αέρα : 1 Lpg ενώ της βενζίνης 14,7:1 άρα το υγραέριο πρέπει να καίει αέρα λιγο περισσότερο γι την ακρίβεια 7% (15,7/14,7).
Άρα μήπως η τιμή long term trim στο υγραέριο θα πρέπει να ειναι +7 αντί για 0;
Περικόπτοντας αυτή τη στιγμή στο yaris μου με
Σύστημα της AEB ειναι +12,5. Ευχαριστώ !


Η τιμή του trim (τόσο του short όσο και του long) πρέπει να είναι ακριβώς ίδια με της βενζίνης. Άρα στην δική σου περίπτωση 0. Φαίνεται ότι έχεις πολύ φτωχό μίγμα.


Ευχαριστω πολυ για την απαντηση. μπορεις να μου εξηγησεις λιγο πιο αναλυτικα (παρολο που ειμαι χημικος με δυσκολεει λιγο να το καταλαβω :-) ) γιατι to long term trim οταν δουλευει υγραεριο πρεπει να ειναι 0 οσο δηλαδη και στην βενζινη παρολο που εχουν αλλο λογο καυσης ( το lpg καιει 15,7:1 vs η βενζινα 14,7:1 αρα το lpg καταναλωνει +7% αερα : καυσιμο (lpg) αρα ισως αυτο επερεπε να φαινεται και στο long term trim? ευχαριστω !
attiki11
 
Δημοσιευσεις: 2
Εγγραφή: Σάβ 24 Οκτ, 2015 22:25

Επόμενο

Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 62 επισκέπτες





cron