Σελίδα 3 από 3

Re: Citroen saxo με συστημα omvl (ρελαντί)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 03 Απρ, 2017 21:20
από hlias
Φορας συστημα για καρμπυρλατερ με μεικτη στην εισαγωγη αερα?

Re: Citroen saxo με συστημα omvl (ρελαντί)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 04 Απρ, 2017 20:41
από chrded
-meletis
Δεν ξέρω αν έχει χαλάσει η όχι. Που να βρώ άλλο για να δοκιμάσω;Για να αγοράσω απ ότι ξέρω κάνει καμιά 50-65 ευρώ μόνο το ανταλλακτικό + τα περαστικά.Αν όμως δεν είναι αυτό τζάμπα λεφτά

-hlias
Ξέρω ότι το σύστημα που φοράω είναι για καρμπυρατέρ καθώς το αμάξι είναι μονού ψεκασμού αλλά δεν γνωρίζω αν έχει μείκτη αέρα. Απ ότι μου έχουν πει η καύση γίνεται με υποπίεση.

Re: Citroen saxo με συστημα omvl (ρελαντί)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 04 Απρ, 2017 21:12
από hlias
Φιλε μου θα το ξαναπω, με καμπυρλατερατο συστημα σε μονου ψεκασμου μεσα στην πολη δεν μπορει να εχεις οικονομια και μην ψαχνεις αδικα το +20%, μπορει ευκολα να φτασει το +40% για να δουλεψει "σωστα" ο κινητηρας σου.
Σε ελευθερη πορεια μπορει να δεις και χαμηλωτερη καταναλωση απο την βενζινη.

Re: Citroen saxo με συστημα omvl (ρελαντί)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 04 Απρ, 2017 21:21
από chrded
Μα το αμάξι κινείται κυρίως στην εθνική με 5η και περίπου 100-110km/h, στην πόλη κάνει λίγα χιλιόμετρα.
Με βενζίνη έκαιγε 39 λίτρα και έκανε 540-550km.
Με αέριο δεν γίνεται 35 λίτρα να βγάζουν 310km.
Προφανώς κάτι δεν πάει καλά

Re: Citroen saxo με συστημα omvl (ρελαντί)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 04 Απρ, 2017 21:30
από tedd
Να πω κάτι αλλο δοκιμασες να πας σε αλλο συνεργειο εκτός απο αυτό που εκανες εγκατάσταση? Αν όχι δοκίμασε και άλλον μπας και είναι κάνα τσακάλι.

Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Citroen saxo με συστημα omvl (ρελαντί)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 04 Απρ, 2017 21:37
από sso
Η διαφορά στην κατανάλωση όντως είναι πολύ μεγάλη (σύμφωνα με τα νούμερα που δίνει ο φίλος). +56%, και μάλιστα κυρίως στην Εθνική με 5η και ταχύτητες 100-110 km/h :roll: :roll: :roll:

Re: Citroen saxo με συστημα omvl (ρελαντί)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 05 Απρ, 2017 12:16
από chrded
tedd έγραψε:Να πω κάτι αλλο δοκιμασες να πας σε αλλο συνεργειο εκτός απο αυτό που εκανες εγκατάσταση? Αν όχι δοκίμασε και άλλον μπας και είναι κάνα τσακάλι.

Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk



Μάλλον εκεί θα καταλήξω αν δεν βγάλω άκρη με αυτόν που μου το πέρασε

Re: Citroen saxo με συστημα omvl (ρελαντί)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 18 Απρ, 2017 11:55
από chrded
Παίδες τελικά κατάφερα να μειώσω την κατανάλωση. Σε κάποια φάση άρχισα μόνος μου σταδιακά να στραγκαλίζω τη βαλβίδα παροχής αερίου και να παρατηρώ κατανάλωση και απόδοση. Έφτασα σε ένα σημείο στο οποίο το αμάξι κινούνταν ικανοποιητικά (σαφώς όχι με την ίδια ισχύ όπως με τη βενζίνη) και με κατανάλωση 8,5lt/100. Επειδή όμως κάποιες φορές μου έκανε κάτι περίεργα το γκάζι (σαν να πατιέται κάποιες φορές μόνο του) έψαξα και βρήκα ένα μοτεράκι ρελαντί μεταχειρισμένο με σκοπό να το αντικαταστήσω. Πάω να το πάρω από τον έμπορο και μου λέει να δει πως δουλεύει αυτό που έχω. Ανοίγω καπό, τραβάει την πεταλούδα με το χέρι για να μαρσάρει και μου λέει ότι του φαίνεται οκ και να μην το αλλάξω. Το ξανασκέφτηκα και τελικά δεν το πήρα. Μπαίνω στο αμάξι, ξεκινάω και αρχίζει στη δευτέρα και την τρίτη να κάνει κενά και να κάνει ένα θόρυβο σαν να χτυπάν τα πιράκια. Σταματάω και ψεκάζω πεταλούδα και μοτέρ ρελαντί με DW40.Το δουλεύω μερικά χιλιόμετρα και ξαφνικά στρώνει. Όλα όπως πριν. Από τότε δουλεύει άριστα. Το συμπέρασμα μου, είναι ότι το μοτέρ ρελαντί δημιουργούσε αυτά τα κενά στην τροφοδοσία τα οποία νομίζαμε ότι είναι από την χαμηλή παροχή αερίου και ανοίγαμε τη βαλβίδα για να στρώσει νομίζοντας ότι είναι ατροφία καυσίμου.Το μόνο που με αγχώνει είναι μήπως μειώνοντας την παροχή του αερίου έχει γίνει φτωχό το μείγμα και έτσι δημιουργήσω πρόβλημα στις βαλβίδες. Πιθανόν θα χρειαστεί να το πάω σε αναλυτή καυσαερίων.

Το θέμα με την καύση της βενζίνης παραμένει αλλά απ ότι έμαθα αυτό μπορεί να λυθεί με κάποιο emulator της ΑΕΒ.