Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Lovatο σε BMW 318 valvetronic(μικρο κοψιμο)

Προβλήματα στην εκκίνηση; Διακοπές κατά τη λειτουργία; Σας γυρίζει σε βενζίνη; Safe Mode; Λαμπάκι μηχανής – κωδικοί βλάβης;

Re: Lovatο σε BMW 318 valvetronic(μικρο κοψιμο)

Δημοσίευσηαπό Vaggelis318i » Σάβ 05 Μαρ, 2016 16:16

γεια σας παιδια

επανερχομαι στο θεμα μετα απο καιρο γτ εφτιαχνα τις διαροες που ειχε το αμαξι.
λοιπον μετα απο αλλαγη μπουζι σε υγραεριου, ενα καθαρισμα κ ρυθμισμα την πεταλουδα εισαγωγης και βασικη ρυθμιση το valvetronic παλι μου κανει τα ιδια.
απλα τωρα με τα μπουζι νιωθω το αμαξι να αρπαζει πιο καλα αλλα το κοψιμο αυτο το νιωθω ακομη.
μου εβγαλε σαν βλαβη τον πολλαπλασιαστη 1κ4 χωρις να νιωσω τπτ απολυτος στο αμαξι.ΔΗΛ.ενω οδηγουσα με 90χλμ χαλαρα μου με 5η ταχ. αναβοσβηνε το λαμπακι του κινητηρα 5-6 φορες χωρις να κανει κατι το αμαξι (κοψιματα,ρεταρισματα κ.α.) και εμεινε αναμμενο.πηγα το εβαλα στο προγραμμα και εβγαλε πολλαπλασιαστη 1+4 και θερμαντηρα αισθητηρα λαμδα μετα καταλυτη. απλα νιωθω το αμαξι μερικες φορες να παει σφαιρα και μερικες να σερνεται ειτε το εχω στην βανζινη ειτε στο υγραεριο.κατι σαν να ενεργοποιειται μερικες φορες το valvetronic κ μερικες φορες οχι.το πηγα και μια βολτα στην bmw μηπως δουνε και αυτοι κατι αλλα δεν βρηκανε τπτ.
τι αλλο να δω????
Vaggelis318i
 
Δημοσιευσεις: 8
Εγγραφή: Τετ 10 Φεβ, 2016 13:04

Re: Lovatο σε BMW 318 valvetronic(μικρο κοψιμο)

Δημοσίευσηαπό referravag » Κυρ 06 Μαρ, 2016 04:56

To Valvetronic είναι το σύστημα που διαχειρίζεται ηλεκτρονικά τη μεταβλητή βύθιση των βαλβίδων με το ηλεκτρικό μοτεράκι. Τι εννοείς ότι δεν δουλεύει το valvetronic? Αν δεν δούλευε αυτό το σύστημα λογικά θα είχες χοντρό πρόβλημα... Όχι ένα απλό κοψιματάκι...

https://www.youtube.com/watch?v=qZ9k4Ohssu8
Peugeot 207 1.4 VTi
Citroën C4 1.4
KIT: BRC P&D MY10
Petrol Rst: LPGTECH EmuTECH Pb-Level-02
referravag
 
Δημοσιευσεις: 441
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: Lovatο σε BMW 318 valvetronic(μικρο κοψιμο)

Δημοσίευσηαπό Vaggelis318i » Κυρ 06 Μαρ, 2016 21:43

ετσι νιωθω εγω οχι πως δεν δουλευει το valvetronic.
αλλα αν δεν δουλευε θα μου το εβγαζε σαν βλαβη πιστευω...επειδη πιστευω πως κατι γινεται απο θεμα ρευματος θα κοιταξω ξανα πολλαπλασιαστες και βλεπουμε...τι να πω.
Vaggelis318i
 
Δημοσιευσεις: 8
Εγγραφή: Τετ 10 Φεβ, 2016 13:04

Re: Lovatο σε BMW 318 valvetronic(μικρο κοψιμο)

Δημοσίευσηαπό referravag » Δευτ 07 Μαρ, 2016 20:24

Τα Valvetronic επειδή κι εμείς σε VTi έχουμε, είναι πολύ ευαίσθητα στη διαχείρισή τους. Από μάπα λάδια μέχρι μάπα καύσιμο να βάλεις καταλαβαίνεις αμέσως διαφορά στην απόδοσή του και στο άκουσμά του... Λογικό είναι αν να έχει τέτοια κοψίματα εάν το κιτ που έβαλες δεν είναι τόσο ακριβές στη διαχείριση και τη λειτουργία του κινητήρα (αν και το Lovato έχει ρύθμιση για Valvetronic απ' όσο θυμάμαι) ή πόσο μάλλον αν έχει κάποιο άλλο πρόβλημα ο κινητήρας που σας δυσκολεύει με τη διάγνωσή του... Το σύστημα Valvetronic αν είχε πρόβλημα λογικά δεν θα μπορούσες να πας βήμα... Θα ήταν σαν χριστουγεννιάτικο δέντρο το καντράν σου... Αν τόσο πολύ πιστεύεις ότι έχει κάποιο θέμα ο κινητήρας έπρεπε ήδη να πας να κάνεις μια διάγνωση σε κάποια αντιπροσωπεία της BMW.

Αυτό που νιώθεις ότι δεν τραβάει το αυτοκίνητο κάποιες φορές όταν σου ανάβει το λαμπάκι είναι γιατί συνήθως όταν ανάβει αυτό το λαμπάκι ο κινητήρας μπαίνει σε safe mode ώστε να μπορέσεις να φτάσεις μέχρι μια άκρη να σταματήσεις χωρίς να πάθει ζημιά...

Πάντως είπες ότι είχατε αλλάξει παλαιότερα πολλαπλασιαστές στον 4ο κύλινδρο. Δεν το βλέπεις μήπως τα ξανά έφτυσε ο ίδιος καθώς και του 1ου κυλίνδρου; Τα κομπιάσματα αυτά εμένα μου ακούγονται σαν misfires... Δεν νομίζω να είναι θέμα του KIT από τη στιγμή που στο κάνει το ίδιο και στη βενζίνη...
Peugeot 207 1.4 VTi
Citroën C4 1.4
KIT: BRC P&D MY10
Petrol Rst: LPGTECH EmuTECH Pb-Level-02
referravag
 
Δημοσιευσεις: 441
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: Lovatο σε BMW 318 valvetronic(μικρο κοψιμο)

Δημοσίευσηαπό Vaggelis318i » Δευτ 07 Μαρ, 2016 21:29

ειχα παει στην αντιπροσωπια καποια στιγμη πριν κανα βδομαδα αλλα δεν μου βρηκανε τπτ.
αυτες τις μερες θα αντικαταστησω τους 2 πολλαπλασιαστες μηπως και δω καποια διαφορα.το λαμπακι μου αναψε μια φορα κ δεν μου εχει ξαναναψει απλα νιωθω οτι καποιες φορες παει και καποιες φορες σερνεται.επειδη το αμαξι το απεκτησα προσφατα και δεν ξερω ποτε ροπιαζει,που ροπιαζει και τα σχετικα δεν μπορω να καταλαβω καποια πργματα και δεν εχει καποιος γνωστος μου ιδιο αμαξι να το συγκρινω.τι να πω.
να παιζει τπτ με τις ρυθμισεις του υγραεριου? και σαν λιγο ασχετος (τα misfires τι ειναι?) :?
Vaggelis318i
 
Δημοσιευσεις: 8
Εγγραφή: Τετ 10 Φεβ, 2016 13:04

Re: Lovatο σε BMW 318 valvetronic(μικρο κοψιμο)

Δημοσίευσηαπό referravag » Τετ 09 Μαρ, 2016 03:51

Έλα Βαγγέλη. To misfire είναι όταν δεν πραγματοποιείται ανάφλεξη/έκρηξη σε κάποιον κύλινδρο. Έχει τύχει και σε εμάς τελειώνοντας το υγραέριο και αλλάζοντας σε βενζίνη αυτόματα σε δύσκολη ανηφόρα, όπως και το αντίστροφο. Αλλάζοντας δηλ σε υγραέριο χειροκίνητα σε δύσκολη ανηφόρα, όπου δεν πρόλαβε να φτάσει έγκαιρα το υγραέριο στον κύλινδρο και έγινε του Error το κάγκελο. Και στις δύο περιπτώσεις υπήρξε κλώτσημα/κόμπιασμα, απλά λάθος έβγαλε μόνο αλλάζοντας από βενζίνη σε υγραέριο όχι στην αντίστροφη περίπτωση.
Peugeot 207 1.4 VTi
Citroën C4 1.4
KIT: BRC P&D MY10
Petrol Rst: LPGTECH EmuTECH Pb-Level-02
referravag
 
Δημοσιευσεις: 441
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: Lovatο σε BMW 318 valvetronic(μικρο κοψιμο)

Δημοσίευσηαπό hlias » Τετ 09 Μαρ, 2016 09:48

referravag έγραψε:Έλα Βαγγέλη. To misfire είναι όταν δεν πραγματοποιείται ανάφλεξη/έκρηξη σε κάποιον κύλινδρο. Έχει τύχει και σε εμάς τελειώνοντας το υγραέριο και αλλάζοντας σε βενζίνη αυτόματα σε δύσκολη ανηφόρα, όπως και το αντίστροφο. Αλλάζοντας δηλ σε υγραέριο χειροκίνητα σε δύσκολη ανηφόρα, όπου δεν πρόλαβε να φτάσει έγκαιρα το υγραέριο στον κύλινδρο και έγινε του Error το κάγκελο. Και στις δύο περιπτώσεις υπήρξε κλώτσημα/κόμπιασμα, απλά λάθος έβγαλε μόνο αλλάζοντας από βενζίνη σε υγραέριο όχι στην αντίστροφη περίπτωση.




απωλεια εργου σε κυλινδρο ειναι σωστοτερη ερμηνεια και με αρυθμιστες βαλβιδες misfire θα χτυπησει.
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2046
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

Re: Lovatο σε BMW 318 valvetronic(μικρο κοψιμο)

Δημοσίευσηαπό Vaggelis318i » Τετ 09 Μαρ, 2016 20:47

λοιπον σημερα ενω ημουν σε πορεια με 5η και 100χλμ μου αναβοσβηνε το λαμπακι το 5-6 φορες και μετα εμεινε αναμμενο αλλα ΧΩΡΙΣ να κανει καποιο σκορτσαρισμα ο κινητηρας ή οτιδηποτε αλλο.
πηγα στον μηχανικο το μπριζοσαμε και μας εβγαλε τις εξης βλαβες.

αισθητηρα μετα καταλυτη
πολλαπλασιαστη 2κ3 κυλινδρου
αισθητηρα θεση εκκεντροφορου-εισαγωγη.
misfires ston 3 κυλινδρο.

ο μηχανικος μου ειπε να αλλαξουμε τον αισθητηρα εκκεντροφορου 35ευρω σε μεγιε αν τον λεω σωστα.(οχι γνησιο παντος)
εσεις τι λετε? λετε να ειναι απο τον αυτον αισθητηρα?
Vaggelis318i
 
Δημοσιευσεις: 8
Εγγραφή: Τετ 10 Φεβ, 2016 13:04

Re: Lovatο σε BMW 318 valvetronic(μικρο κοψιμο)

Δημοσίευσηαπό papoys » Τετ 09 Μαρ, 2016 21:45

Καλησπέρα είδα φως και μπήκα.
Λοιπόν ακούστε τα δικά μου.Εδώ και αρκετό καιρό ειδικά τα πρωινά κρύο με βενζίνη δεν ξεκινούσε με τίποτε.Πατούσα γκάζι και σχεδόν έσβηνε. Άκουγα
αρκετά βρισίδια από πίσω :D :ymdevil: αλλά τι να κάνω.Μόλις γύριζε αέριο όλα καλά.
Ως γνωστόν οδηγάω σύμφωνα με την ηλικία μου,δηλαδή μέχρι 3.000 στροφές (στις προσπεράσεις :D ) μετά 2.500.
Προχτές γυρνώντας από Εύβοια 2-3 χιλιόμετρα πριν το σπίτι λέω ας το γυρίσω βενζίνα μήπως το πρωί δεν σέρνεται.Ξαφνικά έκοψε τελείως σερνότανε
κυριολεκτικά άρχισε τα κτυπάει σαν τρακτέρ :mrgreen: και άναψε το λαμπάκι καυσαερίων στη αρχή μόνιμα μετά άρχισε να αναβοσβήνει.Το γυρνάω πάλι υγραέριο κάπου σταθεροποιήθηκε μετά από λίγο και γύρισα σπίτι με λαμπάκι αναμένο.
Έριξα μία ματιά στο βιβλίο το οποίο έλεγε πιθανή βλάβη από αισθητήρα μέχρι καταλύτη. =)) =))
Ξυπνάω χτες το πρωί και πριν πάω μάστορα για λυπητερή λέω ας κάνω μία βόλτα.Κλείνω το υγραέριο ζεσταίνω και ξεκινάω με βενζίνη.Λαμπάκι καυσαερίων αναμμένο σταθερά.Στην αρχή κόμπιαζε αρκετά μόλις ζεστάθηκε άρχισε να τσουλάει.Ανεβάζω στροφές ξεπερνάω τις 3.000 (φτάνω 3.500 μετά από 3 χρόνια)
:mrgreen: και νοιώθω το αμάξι λίγο καλίτερα ακόμη. Βγαίνω Αττική για αεροδρόμιο ανεβάζω 4.000 στροφές και ω του θαύματος σβήνει το λαμπάκι.

Ξεχνάω την μέχρι τώρα γεροντίστικη οδήγησή μου και συνεχίζω να ανεβάζω στροφές και ταχύτητα ξεπερνώντας τις 5.000 στροφές και πλησιάζοντας τις
6.000 και τα 160 χιλιόμετρα (ευτυχώς δε με έπιασαν και οι κάμερες της Αττικής οδού νάχω άλλα)
Από χτές είμαι με βενζίνη κάπου 120 χιλιόμετρα οδηγώντας επιθετικά (φωτάκια δεν ξανάναψαν) και νοιώθοντας το αμάξι άνετο και να αρπάζει πλέον
με την πρώτη γκαζιά.Το πρωί σήμερα ξεκίνησε κανονικά και χωρίς προβλήματα.
Έκλεισα ραντεβού και για έναν καθαρισμό μπέκ βενζίνης και ελπίζω όλα να συνεχίσουν ωραία και καλά.

Βαγγέλη 318 δεν το βάζης αύριο σε βενζίνη να κάνης και μία δοκιμή.Που ξέρεις μπορεί νάσαι τυχερός όπως εγώ.(μέχρι στιγμής βέβαια). :) :-B
opel vectra 1,6 με emmegas (πριν zanardi) 219.000 χιλ. με lpg και 347.000 στο κοντέρ
Άβαταρ μέλους
papoys
 
Δημοσιευσεις: 1960
Εγγραφή: Τρί 19 Μαρ, 2013 06:42
Τοποθεσία: 15344 Γέρακας

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot] και 50 επισκέπτες