Αγαπητοί φίλοι,
έκανα την επιλογή μετά από 150.000 χλμ, να βάλω υγραέριο στο PEUGEOT 207 GT. Επέλεξα την BRC και σύστημα άμεσου ψεκασμού.
Από την στιγμή που το έβαλα παρατηρήθηκαν κάποια προβλήματα, τα οποία θα ήθελα να συζητήσουμε. (αν υπάρχει σχετικό θέμα ενημερώστε με)
α) στο ρελαντί είτε κρύο (πχ το πρωί όταν φεύγω από το σπίτι) είτε ζεστό (πχ, σε ένα φανάρι στην κίνηση) κάνει ένα κλώτσημα κάθε φορά που ξεκινάω. Αν απενεργοποιήσω το αεριο ξεκινάει κανονικά.
β) παρατηρήθηκε ένα παίξιμο στο δείκτη θερμοκρασίας νερού, από τους 90, στους 80 και πάλι στους 90 κλπ. Δεν θυμάμαι να το είχα πριν την εγκατάσταση του αερίου
γ) ένδειξη DEPOLLUTION SYSTEM FAULTY, η οποία δεν ήταν εξαρχής όταν το είχα στη βενζίνη, παρουσιάστηκε μετά την εγκατάσταση και κατά την οποία το αυτοκίνητο μπαίνει σε SAFE MODE, (3000στρ - 130χλμ/ωρα). Είχα αλλάξειπριν την εγκατάσταση του αερίου, την φούσκα του κολλάρου στην τουρμπίνα που είχε σκίσει και δεν είχα ποτέ πρόβλημα εκ τοτε.
Κάποια ιδέα για το που μπορεί να οφείλονται τα παραπάνω?
Οι εγκαταστάτες είπαν:
α) Είναι του συστήματος και πρέπει να το έχω στις 2000 στροφές για να γίνεται πιο ομαλή η εναλλαγή. Πράγμα που δεν το καταλαβαίνω, άσε που είναι κουραστικό και αν το ξεχάσω τρομάζεις κιόλας, πράγμα που μπορεί να προκαλέσει κ κανένα ατύχημα σε κανένα φανάρι.
β)Έχει θέμα ο θερμοστάτης και θέλει άλλαγμα.
γ) Έχει θέμα η σκάστρα της τουρμπίνας και θέλει άλλαγμα. Αλλά αν βγάλω τους πόλους της μπαταρίας, να σβήσω το πρόβλημα και το δουλέψω μόνο βενζίνη, δεν κάνει κάποιο θέμα, το αμάξι δίνει κανονικά και δεν ανάβει καμία ένδειξη
Δε ξέρω τι να πιστεψω, όποια βοήθεια - γνώμη, θεμιτή