Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Περι πνευμονα

Προβλήματα στην εκκίνηση; Διακοπές κατά τη λειτουργία; Σας γυρίζει σε βενζίνη; Safe Mode; Λαμπάκι μηχανής – κωδικοί βλάβης;

Re: Περι πνευμονα

Δημοσίευσηαπό dim63 » Παρ 15 Ιούλ, 2011 14:40

ΛΕΩ ΤΩΡΑ

Δεν έχω lpg και γυρνάμε 3 χρόνια πίσω ώστε να μην έχουμε ούτε σε σκέψη το lpg μήπως και επηρεάζει. 8-}

Ταξιδεύω και κάτι πάει στραβά στο σύστημα ψύξηςή σε κατι αλλο :twisted: – τρόμπα/κολάρο/ψυγείο/τάπα/μια βίδα η ότι άλλο.

Τι πιθανότητες υπάρχουν να μην το πάρω χαμπάρι????? 8-} :ymparty: :wtf:

Ο δείκτης ή το ενδεικτικό λαμπάκι θερμοκρασίας θα πιάσει ταβάνι ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΩ!!!!!!!!! :shock: :geek:

Αυτός είναι και ο λόγος που υπάρχουν όργανα στο ταμπλό για να τα ελέγχουμε. :thumbup: :wave:

Το έχω ξαναγράψει παλιότερα πάντα υπήρχαν βλάβες και πάντα θα υπάρχουν. :thumbdown:

Οπότε ψυχραιμία

Ps. Ας χρησιμοποιήσουμε την διάφορα από την βενζίνη για να πληρώσουμε τα νέα τέλη+την έκτακτη. ΠΑΛΙ .ΚΑΛΑ :ymdevil: :ymdevil: :ymdevil: :ymdevil:

Καλό καλοκαίρι σε όλους
Mazda tribute 2.3 bigas-geartech αεριου χωρις λαδια-ξυδια
dim63
 
Δημοσιευσεις: 279
Εγγραφή: Τετ 16 Φεβ, 2011 11:10

Re: Περι πνευμονα

Δημοσίευσηαπό gakost » Σάβ 16 Ιούλ, 2011 00:42

Κάποιος είχε γράψει παλιότερα ότι το όργανο της θερμοκρασίας είναι προγραμματισμένο να κατσικώνεται στην μέση και να μην κουνιέται ώστε να μην ανήσυχεί ο οδηγός και είναι αλήθεια για πάρα πολλά αυτοκίνητα. Πρακτικά τώρα αν σπάσει πχ ένα κολάρο το θερμόμετρο θα δείξει κόκκινο σε δευτερόλεπτα γιατί αυτή η μισή διαδρομή της βελόνας είναι ουσιαστικά μόλις 20oc και δεν παρατηρείται συνήθως σταδιακή άνοδος αλλά ξαφνική και απότομη. Τα αυτοκίνητα με σύστημα που έχουν πνεύμονα μπορεί να έχουν και πλεονέκτημα σε αυτή την περίπτωση αφού αν δεν υπάρχει κυκλοφορία νερού να θερμάνει τον και να αεροποήσει το υγραέριο θα πέσει στον κινητήρα υγρό και κρύο οπότε το αυτοκίνητο ξαφνικά θα μπερδεύει και θα γυρίσει σε βενζίνη οπότε ο οδηγός θα καταλάβει ότι κάτι δεν πάει καλά και ή θα δει το όργανο στο κόκκινο ή θα υποψιαστεί ότι κάτι δεν πάει καλά. Η θερμοκρασία συνήθως ανεβαίνει σιγά σιγά αν έχει πρόβλημα το βεντιλατέρ που δεν συμβαίνει και πολύ συχνά. Αυτό και κλείνω το off topic σε γνωστό μου (που δεν έχει μετατροπή σε υγραέριο) έτυχε να ανεβάσει θερμοκρασία από κολλημένο θερμοστάτη χωρίς την παραμικρή ένδειξη οργάνου. Το μόνο σύμπτωμα ήταν ο ατμός από το καπώ :o :o . Του είπανε στο συνεργείο ότι εκεί που είναι ο αισθητήρας του οργάνου δεν διάβασε την άνοδο της θερμοκρασίας. Τώρα πως γίνεται αυτό :?: :?: άγνωστο. Έτσι του είπανε, έτσι μου είπε έτσι το μεταφέρω. Πάντως την φλάντζα την γλίτωσε.
gakost
 
Δημοσιευσεις: 1038
Εγγραφή: Παρ 14 Ιαν, 2011 22:09

Re: Περι πνευμονα

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Σάβ 16 Ιούλ, 2011 15:22

Πιο πριν εγραψα για κολαρο κτλ για να υπενθυμισω οτι στα αεριου ψεκασμου ο εγκαταστατης βαζει χερι στα νερα του αυτοκινητου και γι'αυτο το λογο να εχουμε το νου μας διότι βαλε-βγαλε-ξυλωνε-ραψε κατι μπορει να ξεχασε-παρελυψε-μ@λ@κίστηκε και να ξεχασε να: συμπληρωσει νερα(το εχουμε δει), να μην σφυξει καλα τα κολαρα και να χανουν(το εχουμε δει), να μην τοποθετησει καλα τον πνευμονα και να χανει υγρα(και αυτο...) και ενα σωρο αλλες καταστασεις.

Στο οτι εχει οργανα το αμαξι δεν σημαίνει οτι θα προλαβεις να σωσεις την μηχανη να μην παρει φωτια-κολησει αν τρεχεις εθνικη ή αυτοκινητοδρομο και ανεβει αποτομα η θερμοκρασια(κολαρο-χανει ολα τα νερα τσακ μπαμ..) με οτι και να λειτουργει το αμαξι ειτε με βενζινη ειτε με αεριο...
Εαν δε, συνυπολογισεις οτι και σε καποια αυτοκινητα μικρου κυβισμού(βαζουν και σ'αυτα lpg αρκετοι) δεν υπαρχει οργανο θερμοκρασιας !!! :shock: :think: αλλα ΜΟΝΟ ενα ΛΑΜΠΑΚΙ που αναβει οταν η θερμοκρασια παραπανω απο το συνηθες... (χωρις να ξερεις ποση αυτη ειναι... :lol: ), αν σου κατσει σταβη...κλάφτα. Γι'αυτο και πολλοι στα ανωτερω αμαξια βαζουν επιπλεον οργανο.

Μακαρι να μην συμβει σε κανενα μας αλλα μιας και εχει συμβει σε μερικους ατυχους, ''φύλα τα ρουχα σου να εχεις τα μισα''...
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Re: Περι πνευμονα

Δημοσίευσηαπό NikosS » Κυρ 17 Ιούλ, 2011 00:25

astragjtg έγραψε:Πιο πριν εγραψα για κολαρο κτλ για να υπενθυμισω οτι στα αεριου ψεκασμου ο εγκαταστατης βαζει χερι στα νερα του αυτοκινητου και γι'αυτο το λογο να εχουμε το νου μας διότι βαλε-βγαλε-ξυλωνε-ραψε κατι μπορει να ξεχασε-παρελυψε-μ@λ@κίστηκε και να ξεχασε να: συμπληρωσει νερα(το εχουμε δει), να μην σφυξει καλα τα κολαρα και να χανουν(το εχουμε δει), να μην τοποθετησει καλα τον πνευμονα και να χανει υγρα(και αυτο...) και ενα σωρο αλλες καταστασεις.

Στο οτι εχει οργανα το αμαξι δεν σημαίνει οτι θα προλαβεις να σωσεις την μηχανη να μην παρει φωτια-κολησει αν τρεχεις εθνικη ή αυτοκινητοδρομο και ανεβει αποτομα η θερμοκρασια(κολαρο-χανει ολα τα νερα τσακ μπαμ..) με οτι και να λειτουργει το αμαξι ειτε με βενζινη ειτε με αεριο...
Εαν δε, συνυπολογισεις οτι και σε καποια αυτοκινητα μικρου κυβισμού(βαζουν και σ'αυτα lpg αρκετοι) δεν υπαρχει οργανο θερμοκρασιας !!! :shock: :think: αλλα ΜΟΝΟ ενα ΛΑΜΠΑΚΙ που αναβει οταν η θερμοκρασια παραπανω απο το συνηθες... (χωρις να ξερεις ποση αυτη ειναι... :lol: ), αν σου κατσει σταβη...κλάφτα. Γι'αυτο και πολλοι στα ανωτερω αμαξια βαζουν επιπλεον οργανο.

Μακαρι να μην συμβει σε κανενα μας αλλα μιας και εχει συμβει σε μερικους ατυχους, ''φύλα τα ρουχα σου να εχεις τα μισα''...


Καλό καλοκαίρι, είναι όπως τα λέει και ο φίλος. Εγώ έχω Honda Civic toy 2005 και εαν δείς και το σχετικό άρθρο μου για τον ελλατωματικό πνευμωνα θα καταλάβεις ότι παρα τα όργανα στο τσακ προλαβαίνεις να σώσεις κάτι ή όχι. Πάντως εμένα παρά την αλλαγή με νέο, μάλλον έχω μία απο τα ίδια και περιμένω απο βδομάδα να το δει ο εγκαταστάτης. Τελικά όλα είναι θέμα εγκαταστατη, να ξέρει σωστά την δουλειά του και θέμα τύχης, να μην σου κάστει καμιά στραβή όπως εμένα από εργοστασιακή αστοχία.
Honda Civic 1.6cc , Kit-Versus
NikosS
 
Δημοσιευσεις: 80
Εγγραφή: Δευτ 20 Ιουν, 2011 20:10

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 25 επισκέπτες