gkazakias έγραψε:Ολα υπομονη και συνεργασια πελατη/τεχνικου θελουν στα τεχνικα θεματα.
Οι μισες αλυτες βλαβες ειναι απο βλακεια τεχνικων και οι αλλες μισες αλυτες απο βλακεια πελατων.
Το πρόβλημα τελικά δεν λύθηκε. Πήγε την Μ τρίτη ο γιος μου να φουλάρει υγραέριο και εκεί που σταματούσε στα 37 λίτρα αυτό σταμάτησε στα 60 και δεν άναψαν τα λαμπάκια φουλαρίσματος. Από το πρατήριο του είπαν ότι μάλλον δεν λειτουργεί το φλουτέρ και γέμισε μέχρι τέρμα η δεξαμενή (λογικό). Μετά από λίγα χιλιόμετρα και αφού δεν άναψαν τα λαμπάκια στο διακόπτη του σφύριξε και γύρισε στην βενζίνη. Από τότε και μέχρι σήμερα το δουλεύει με βενζίνη δοκιμάζοντας και σε άλλο βενζινάδικο μήπως είχε πρόβλημα η αντλία του πρώτου αλλά και εκεί πήρε μόνο 5 λίτρα. Σήμερα πήγα χωρίς το αυτοκίνητο στο συνεργείο αφού είναι δίπλα από την δουλειά με την σιγουριά ότι είναι το φλοτέρ της δεξαμενής. Ο μάστορας όμως αφού μου είπε ότι είναι αδύνατον να παίρνει 60 λίτρα και κοίταξε στο κομπιούτερ και είδε ότι η δεξαμενή είναι των 47 λίτρων και δεν πιάνει με τίποτα 60 λίτρα. Όσο για το φλοτέρ μου είπε ότι φταίει μόνο όσον αφορά την ένδειξη στο διακόπτη και ότι θα έπρεπε να δουλεύει το υγραέριο γιατί βλέπει την πίεση της δεξαμενής και όχι την ένδειξη του φλοτέρ!! Αυτά γιατί σας ζάλισα θα το πάω αύριο στο μ'αστορα και βλέπουμε!!