Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Πρόβλημα με BRC24 (γυρνάει σε βενζίνη)

Προβλήματα στην εκκίνηση; Διακοπές κατά τη λειτουργία; Σας γυρίζει σε βενζίνη; Safe Mode; Λαμπάκι μηχανής – κωδικοί βλάβης;

Re: Πρόβλημα με BRC24 (γυρνάει σε βενζίνη)

Δημοσίευσηαπό DIMI60 » Τετ 04 Μάιος, 2016 14:45

gkazakias έγραψε:Ολα υπομονη και συνεργασια πελατη/τεχνικου θελουν στα τεχνικα θεματα.

Οι μισες αλυτες βλαβες ειναι απο βλακεια τεχνικων και οι αλλες μισες αλυτες απο βλακεια πελατων.


Το πρόβλημα τελικά δεν λύθηκε. Πήγε την Μ τρίτη ο γιος μου να φουλάρει υγραέριο και εκεί που σταματούσε στα 37 λίτρα αυτό σταμάτησε στα 60 και δεν άναψαν τα λαμπάκια φουλαρίσματος. Από το πρατήριο του είπαν ότι μάλλον δεν λειτουργεί το φλουτέρ και γέμισε μέχρι τέρμα η δεξαμενή (λογικό). Μετά από λίγα χιλιόμετρα και αφού δεν άναψαν τα λαμπάκια στο διακόπτη του σφύριξε και γύρισε στην βενζίνη. Από τότε και μέχρι σήμερα το δουλεύει με βενζίνη δοκιμάζοντας και σε άλλο βενζινάδικο μήπως είχε πρόβλημα η αντλία του πρώτου αλλά και εκεί πήρε μόνο 5 λίτρα. Σήμερα πήγα χωρίς το αυτοκίνητο στο συνεργείο αφού είναι δίπλα από την δουλειά με την σιγουριά ότι είναι το φλοτέρ της δεξαμενής. Ο μάστορας όμως αφού μου είπε ότι είναι αδύνατον να παίρνει 60 λίτρα και κοίταξε στο κομπιούτερ και είδε ότι η δεξαμενή είναι των 47 λίτρων και δεν πιάνει με τίποτα 60 λίτρα. Όσο για το φλοτέρ μου είπε ότι φταίει μόνο όσον αφορά την ένδειξη στο διακόπτη και ότι θα έπρεπε να δουλεύει το υγραέριο γιατί βλέπει την πίεση της δεξαμενής και όχι την ένδειξη του φλοτέρ!! Αυτά γιατί σας ζάλισα θα το πάω αύριο στο μ'αστορα και βλέπουμε!!
DIMI60
 
Δημοσιευσεις: 18
Εγγραφή: Παρ 24 Μάιος, 2013 07:44

Re: Πρόβλημα με BRC24 (γυρνάει σε βενζίνη)

Δημοσίευσηαπό referravag » Τετ 04 Μάιος, 2016 19:58

Η πίεση είτε πάρει 47λίτρα είτε 58 (μάλλον 58άρα δεξαμενή έχεις σαν τη δική μας) εφόσον παραμένει εντός των ορίων δεν έχει θέμα... Αν υπερβεί το όριο το εκτονώνει... Είχαμε και εμείς το ίδιο πρόβλημα αμέσως μετά την εγκατάσταση... Πρώτο γέμισμα πήρε 57λίτρα και όντας και νεούληδες φοβόμασταν μην γίνει έκρηξη (:p)... Η διάγνωση έδειξε ότι το φλοτέρ κόλλαγε και δεν έκλεινε τη στιγμή που έπρεπε...

Κάψε όλο το υγραέριο και πήγαινε άδειος στον μάστορα να σου αντικαταστήσει πολυβαλβίδα/φλοτέρ. Εμείς έτσι το κάναμε και άκου τι συνέβει! Μας αλλάζει την πολυβαλβίδα/φλοτέρ, πάμε να γεμίσουμε για να δούμε ότι φτιάχτηκε και πάλι τα ίδια... Δεν έκλεινε στα 46,5 λίτρα... Το έκλεισε χειροκίνητα στα 55-57 λίτρα... Πάλι πίσω στο συνεργείο και τώρα τι; Δεν μπορούσαμε να περιμένουμε να ξανά κάψουμε την δεξαμενή και ξανά πήγαινε έλα από Κιάτο Πειραιά... Μας αντικατέστησαν τελικά ολόκληρη τη δεξαμενή με καινούρια και καινούριο (3ο) φλοτέρ/πολυβαλβίδα καθώς δεν μπορεί να αφαιρεθεί με γεμάτη δεξαμενή και από τότε κανένα πρόβλημα... Ίσως ήταν κάποιο πρόβλημα με τη δεξαμενή μας αν και το πρώτο φλοτέρ κολλούσε όταν το ελέγξαμε με το χέρι...

Δεν είχαμε κάποιο άλλο πρόβλημα όπως να μας γυρνάει σε βενζίνη... Μόνο το ότι δεν σταμάταγε στο 80% στο φουλάρισμα... Δεν ελέγχετε και τον sender που δείχνει την στάθμη πίσω στην δεξαμενή μήπως δεν δίνει σωστή τάση για την στάθμη στον εγκέφαλο του υγραερίου και το πετάει σε βενζίνη; Υπόθεση κάνω...
Peugeot 207 1.4 VTi
Citroën C4 1.4
KIT: BRC P&D MY10
Petrol Rst: LPGTECH EmuTECH Pb-Level-02
referravag
 
Δημοσιευσεις: 441
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: Πρόβλημα με BRC24 (γυρνάει σε βενζίνη)

Δημοσίευσηαπό DIMI60 » Τρί 10 Μάιος, 2016 08:46

referravag έγραψε:Η πίεση είτε πάρει 47λίτρα είτε 58 (μάλλον 58άρα δεξαμενή έχεις σαν τη δική μας) εφόσον παραμένει εντός των ορίων δεν έχει θέμα... Αν υπερβεί το όριο το εκτονώνει... Είχαμε και εμείς το ίδιο πρόβλημα αμέσως μετά την εγκατάσταση... Πρώτο γέμισμα πήρε 57λίτρα και όντας και νεούληδες φοβόμασταν μην γίνει έκρηξη (:p)... Η διάγνωση έδειξε ότι το φλοτέρ κόλλαγε και δεν έκλεινε τη στιγμή που έπρεπε...

Κάψε όλο το υγραέριο και πήγαινε άδειος στον μάστορα να σου αντικαταστήσει πολυβαλβίδα/φλοτέρ. Εμείς έτσι το κάναμε και άκου τι συνέβει! Μας αλλάζει την πολυβαλβίδα/φλοτέρ, πάμε να γεμίσουμε για να δούμε ότι φτιάχτηκε και πάλι τα ίδια... Δεν έκλεινε στα 46,5 λίτρα... Το έκλεισε χειροκίνητα στα 55-57 λίτρα... Πάλι πίσω στο συνεργείο και τώρα τι; Δεν μπορούσαμε να περιμένουμε να ξανά κάψουμε την δεξαμενή και ξανά πήγαινε έλα από Κιάτο Πειραιά... Μας αντικατέστησαν τελικά ολόκληρη τη δεξαμενή με καινούρια και καινούριο (3ο) φλοτέρ/πολυβαλβίδα καθώς δεν μπορεί να αφαιρεθεί με γεμάτη δεξαμενή και από τότε κανένα πρόβλημα... Ίσως ήταν κάποιο πρόβλημα με τη δεξαμενή μας αν και το πρώτο φλοτέρ κολλούσε όταν το ελέγξαμε με το χέρι...

Έχω μπλέξει εκεί που μου λύθηκε το πρόβλημα που είχα ( έτσι νομίζω ) στο πρατήριο που έβαλε ο γιος μου υγραέριο μόνο υγραέριο δεν μπήκε στην δεξαμενή!!! Η δεξαμενή που έχω είναι 47 λίτρων και με πληρότητα 80% χωράει κανονονικά 37-38 λίτρα. Το πρατήριο μου έβαλε 60 λίτρα αρωματισμένου αέρα ο οποίος μια δεν ήταν υπό πίεση δεν δούλεψε η μηχανή και δεν δούλεψε και το φλοτέρ. Για αυτό μετά από λίγο έμεινε από υγραέριο το αυτοκίνητο. Και στο πρατήριο αυτό συχνά βάζω υγραέριο και δεν είχα πρόβλημα. Τώρα τι στράβωσε δεν ξέρω απλώς πλήρωσα 37,5 ευρώ και υγραέριο δεν έβαλα και όχι μόνο αυτό το συνεργείο άδειασε αυτό που είχε μέσα έκανε πλύση δεξαμενής και χρεώθηκα 20 ευρώ κάποιο υγρό που βάζουν μέσα και 20 ευρώ εργασία μια και ελέγξανε ολόκληρη την εγκατάσταση μέχρι να ανακαλύψουν το πρόβλημα!!

Δεν είχαμε κάποιο άλλο πρόβλημα όπως να μας γυρνάει σε βενζίνη... Μόνο το ότι δεν σταμάταγε στο 80% στο φουλάρισμα... Δεν ελέγχετε και τον sender που δείχνει την στάθμη πίσω στην δεξαμενή μήπως δεν δίνει σωστή τάση για την στάθμη στον εγκέφαλο του υγραερίου και το πετάει σε βενζίνη; Υπόθεση κάνω...
DIMI60
 
Δημοσιευσεις: 18
Εγγραφή: Παρ 24 Μάιος, 2013 07:44

Re: Πρόβλημα με BRC24 (γυρνάει σε βενζίνη)

Δημοσίευσηαπό DIMI60 » Τρί 10 Μάιος, 2016 11:11

Έχω μπλέξει εκεί που μου λύθηκε το πρόβλημα που είχα ( έτσι νομίζω ) στο πρατήριο που έβαλε ο γιος μου υγραέριο μόνο υγραέριο δεν μπήκε στην δεξαμενή!!! Η δεξαμενή που έχω είναι 47 λίτρων και με πληρότητα 80% χωράει κανονονικά 37-38 λίτρα. Το πρατήριο μου έβαλε 60 λίτρα αρωματισμένου αέρα ο οποίος μια δεν ήταν υπό πίεση δεν δούλεψε η μηχανή και δεν δούλεψε και το φλοτέρ. Για αυτό μετά από λίγο έμεινε από υγραέριο το αυτοκίνητο. Και στο πρατήριο αυτό συχνά βάζω υγραέριο και δεν είχα πρόβλημα. Τώρα τι στράβωσε δεν ξέρω απλώς πλήρωσα 37,5 ευρώ και υγραέριο δεν έβαλα και όχι μόνο αυτό το συνεργείο άδειασε αυτό που είχε μέσα έκανε πλύση δεξαμενής και χρεώθηκα 20 ευρώ κάποιο υγρό που βάζουν μέσα και 20 ευρώ εργασία μια και ελέγξανε ολόκληρη την εγκατάσταση μέχρι να ανακαλύψουν το πρόβλημα!!
DIMI60
 
Δημοσιευσεις: 18
Εγγραφή: Παρ 24 Μάιος, 2013 07:44

Re: Πρόβλημα με BRC24 (γυρνάει σε βενζίνη)

Δημοσίευσηαπό referravag » Τρί 10 Μάιος, 2016 15:10

Άρα το πρόβλημά σου είναι νοθευμένο υγραέριο... Ποιο είναι το πρατήριο να ξέρουμε και οι υπόλοιποι;;
Peugeot 207 1.4 VTi
Citroën C4 1.4
KIT: BRC P&D MY10
Petrol Rst: LPGTECH EmuTECH Pb-Level-02
referravag
 
Δημοσιευσεις: 441
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: Πρόβλημα με BRC24 (γυρνάει σε βενζίνη)

Δημοσίευσηαπό DIMI60 » Παρ 13 Μάιος, 2016 08:00

καλημέρα, στο πρατήριο αυτό δεν είναι η πρώτη φορά που έβαλα, έχω βάλει πολλές φορές αλλά δεν είχε προκύψει ποτέ θέμα. Απλώς τώρα κάτι πήγε στραβά και με πείραξε ο τρόπος που αντέδρασαν μόλις τους πήρα τηλ για να τους ενημερώσω.Ζήτησαν τηλ από το συνεργείο που το πήγα και μάλλον πήρανε εκεί τηλέφωνο και ενώ μου είπαν να βρεθούμε την περασμένη Δευτέρα στο συνεργείο όλοι μαζί δεν εμφανίστηκαν. Τους ξαναπήρα τηλέφωνο την Τετάρτη μίλησα με κάποιον άλλο μου είπε θα ενημερώσει και θα με πάρουν τηλέφωνοκαι πάλι τίποτα. Είναι το MS που είναι εκτός Αθηνών, είναι στον δρόμο προς το Λαύριο στο ύψος των Καλυβίων πριν φθάσουμε στην Κερατέα.
DIMI60
 
Δημοσιευσεις: 18
Εγγραφή: Παρ 24 Μάιος, 2013 07:44

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google Adsense [Bot], manos16 και 132 επισκέπτες