Καλησπέρα.
Ψάχνοντας σχετικά με το θέμα, σας καταθέτω και εγώ το πρόβλημά μου.
Τοποθέτηση υγραέριο πριν 1 χρόνο περίπου. Το σύστημα είναι το ALEX48OBD by AEB με μπεκ barracuda.
Όταν πήγα να πάρω το αυτοκίνητο από το συνεργείο τοποθέτησης δεν έπαιρνε μπροστά με τίποτα.
Τελικά με την 4η πήρε. Με παραξένεψε αρκετά αλλά το προσπέρασα.
Έκτοτε εκτός από έναν αισθητήρα θερμοκρασίας που αλλάχτηκε στο υγραέριο και μία μικρή διαρροή νερού στον πνεύμονα που βρήκαν στο συνεργείο service δεν είχα πρόβλημα.
Τώρα εδώ και 4 μήνες δεν παίρνει μπροστά με την πρώτη ειδικά μετά από αρκετή στάση.
Αν είναι ζεστό παίρνει κατευθείαν.
Αλλάχτηκε τρόμπα βενζίνης, μπουζί, πολλαπλασιαστές, φίλτρο βενζίνης, καθαρίστηκαν τα μπεκ βενζίνης.
Για μία εβδομάδα ήταν μια χαρά, μετά άρχισε πάλι να μην παίρνει με την πρώτη.
Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι πως τόσο καιρό που είχα τοποθετήσει το υγραέριο (περίπου 8 μήνες) έπαιρνε κατευθείαν μπρος και τώρα παρουσιάζει το πρόβλημα.
Το σύμπτωμα είναι το εξής: αν γυρίσω μίζα μετά από αρκετή στάση παίζει ο δείκτης στροφών κάτω από 500 στροφές και σβήνει. Με το 2ο μιζάρισμα παίζει λίγο και μετά σταθεροποιείται στις 900 στροφές. Αν είναι ζεστό παίρνει μια χαρά. Το συνεργείο μου είπε ότι πρέπει να τσεκάρουμε την εγκατάσταση του υγραερίου. Το παιδί που μου κάνει service είδε ότι το σήμα στροφών περνάει από τον εγκέφαλο του υγραερίου και μετά δίνει στη βενζίνη.
Διαβάζοντας εδώ είδα ότι πολλοί έλυσαν το πρόβλημα συνδέοντας το σήμα στροφών εξωτερικά και όχι μέσω εγκεφάλου υγραερίου.