Αγαπητοι συμφωρουμητες καλημερα, αποφασισα να απευθυνθω στο Forum για ενα προβλημα που αντιμετωπιζω με το υγραεριο στο Opel Zafira που εχω σχεδον αμεσως αφου εβαλα υγραεριο. Η ιστορια εχει ως εξης:
Τρία χρόνια πριν τοποθετησα στο αυτοκίνητο υγραέριο LPG της εταιρειας Bleumec. Λίγο καιρό μετά, το αμάξι άρχισε να κάνει κοψίματα όταν ήταν ανάμεσα στις 1500-2000 στροφές και να ανάβουν τα λαμπάκια του check engine και της μηχανης. Γυρνωντας την επιλογη στο γκαζι και μετα απο μερικα χιλιομετρα τα λαμπακια εσβηναν. Το πήγαμε εκεί που μας τοποθέτησαν το υγραέριο, το ρυθμίσαν (του δώσαν πιο πολύ "φαγάκι" απο ότι μας είπαν) και για λίγο διαστημα δούλεψε σωστά αλλά μετά το ξαναέκανε. Οι τύποι μας είπαν οτι δεν ήταν δικό τους το πρόβλημα, το προβλημα κατ' αυτους ηταν ηλεκτρικης φυσης (πιθανον ο πολαπλασιαστης) και μας συνεστησαν να το πάμε σε εξουσιοδοτημενο συνεργείο. Πράγματι το πηγαμε σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο και αφου το εβαλαν στον εγκεφαλο, μας ειπαν οτι δεν δειχνει κατι και το προβλημα ηταν στο γκαζι. Με τα πολλά μας ειχαν κανει μπαλακι και επειδή το πρόβλημα συνέχιζε και δεν ήταν ούτε πολλαπλασιαστής, οι εγκαταστατες του γκαζιου είπαν πως ισως ήταν θεμα των μπουζί και με τα πολλά μας έβαλαν και αντικαταστησαμε τα μπουζι του αυτοκινητου με κάτι πανάκριβα ειδικά για γκάζι. Σημειωτέον οτι όταν γυριζαμε την επιλογη στην βενζίνη, το αυτοκινητο λειτουργούσε κανονικά. Με τα καινούγια μπουζί δούλεψε καλύτερα για λίγο καιρό αλλα μετά άρχισε πάλι να κάνει τα ιδια κοψιματα. Αφού σχεδόν τσακωθήκαμε μαζί τους γιατί ισχυρίζονταν οτι όλα απο αυτούς ήταν εντάξει, αποφασίσαμε να λειτουργούμε το γκάζι μέχρι να ανάψουν τα λαμπάκια (2 τρεις μέρες δηλαδη) και όταν ανάβουν, το γυρνάμε στην βενζίνη κατα την οποία όταν δουλέψει για καμμια μέρα ξανασβήνουν τα λαμπάκια και ξαναβάζουμε γκάζι κ.ο.κ. Επειδη η κατασταση εχει ομως φτασει στο απροχωρητο, θα σας παρακαλουσα αν εχετε καποια εμπειρια με παρομοιο προβλημα να με διαφωτισετε για το τι πρεπει να κανω.
Ευχαριστω εκ των προτερων για τις απαντησεις σας.