Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

1 σχεδον χρονος προβληματα

Προβλήματα στην εκκίνηση; Διακοπές κατά τη λειτουργία; Σας γυρίζει σε βενζίνη; Safe Mode; Λαμπάκι μηχανής – κωδικοί βλάβης;

1 σχεδον χρονος προβληματα

Δημοσίευσηαπό klonos78 » Κυρ 26 Ιουν, 2016 21:35

Να καλησπερισω κι εγω με τη σειρα μου ολους τους συμμετεχοντες στο forumτο οποιο προσφερει κατατοπιστικη πληροφορηση. Μετα από πολυ σκεψη ειπα να μοιραστω κι εγω μαζι σας την ιστορια μου για την οποια ακομη δεν εχω βγαλει ακρη. Καταρχας να πω οτι εχω ενα Citroen C4 1.4 90 hp. Πέρασα το αεριο σε συνεργατη - γνωστο όπου εγκατεστησε σύστημα Lovato χωρις να γνωρίζω (κακώς...) πολλες λεπτομέρειες. Να διευκρινήσωβ οτι πριν απο τη χρηση υγραεριου το Σιτροενακι ειχε τα γνωστα (για τους κατεχοντες) θέματα: Λαμπακι μηχανης antipollution faulty το οποίο εσβηνε και ξαναναβε συνεχώς ( σεκαθε σερβις) συνεχόμενοι καθαρισμοί πεταλόυδας γκαζιού τουλ. μια φορα το χρόνο. Αφου εγινε η εγκατάσταση του συστήματος (στα 125.000 χλμ) δούλεψε άψογα για περιπου 1,5 χρονο ( 50.000 χλμ) με ενδιαμεσα τα σερβις του. Περσι το καλοκαιρι ενω γυριζα από ταξλιδι άρχισε να αναβοσβηνει το λαμπάκι του κινητηρα και να μην εχει ισχυ το γκάζι (πατουσα και μηδεν απόκριση) Εσβησα ξανααναψα και για μερικες μερες δεν το ξαναεκανε ωσπου φευγω για αδεια και στην εθνικη οδο λιγο αφου ξεκινησα παλι το ίδιο. εφτασα μετα από 200 χλμ στον προορισμό μου με 2α και επεστρεψα με οδικη το αμαξι στο συνεργειο που παω σταθερα τα τελευταια χρονια. Αλλαγη μπουζι και παιρνω αμαξι όπου κινειται κανονικα για περιπου 2-3 μηνες . Τον Νοεμβριο παλι το ιδιο πρόβλημα (αναβοσβημα λαμπας κινητηρα και κοψιμο γκαζιού με μικρό ή μεγαλο τρεμουλο) σε κινηση εντος πόλης και σε αεριο και σε βενζινη επίσκεψη στο συνεργειο και αλλαγη πολ/στη. Μετα την αλλαγη πολ/στη επίσκεψη στον εγκαταστατη υγραεριου ο οποιός το οδηγει βλεπει οτι το αμαξι σκορτσαρει και οταν του αναφερω οτι το κανει και στη βενζίνη κατηγορηματικ αναφερει οτι στο συνεργειο που παω να αλλαξω τα μπουζι με πλατινας και να το ξαναδουμε. Αλλαζω ξανα τα μπουζι με πλατινα. Το αμαξι κινηθηκε αλλους 2 μηνες (Γεναρης) και ξανα εμφανίζεται το ίδιο πρόβλημα αρχες Φλεβαρη σε κρυα ημερα οπου το βαζω εμπρο και μαλίστα βγαινοντας στο δρόμο το αμαξι σβηνει και τα φρενα δεν πιανουν. Την αλλη μερα παλι κατα την επιστροφη το ίδιο με έντονα κοψίματα ισχύος γκάζι να μην αποκρίνεται στοπάτημα ενω μετα απο μερικα αναβοσβηματα καταφερνω να γυρισω στην αρχη με βενζινη και μετα με αεριο. Εντωμεταξυ ειχα παρατηρησει οτι το κόψιμο στην ισχυ ξεκινούσε να το κάνει οταν οδηγούσα με 3η η με 4η και ειχα στροφές περίπου 2600-2800. Μετα από πολλες δοκιμες στο συνεργειο μου ( αφου τα ιδια εκανε και σε αεριο και βενζίνη αρα τα παιδια στο συνεργει λεγανε οτι πρεπει να βρουμε τι φταει σε βενζινη) τελικα ο ηλεκτρολόγος μετρα στο πενταλ γκαζιου οτι σε καποιες στροφες δεν δίνει σήμα. Αλλάζω πεντάλ γκαζιού και πηγαίνω στον εγκαταστατη υγραεριου να δει τι χρειαζεται να ρυθμισει. Αναφερω το ιστορικό δίνει λίγο παραπάνω φορτίο ( οπως ειπε) βγαινουμε και μια βολτα στο δρομο ( μου αναφερει οτι δεν καταλαβαίνει καποιο πρόβλημα στο αμαξι) και φευγω. Από τοτε πηγαινα μια χαρα χωρίς κανενα πρόβλημα παρόλο που μεχρι το αμάξι να πίασει θερμοκρασία μπορεί κάποια στιγμη να αναβόσβηνε το λαμπακι κινητήρα χωρίς ομως να πέφτει ισχύς στο γκάζι. Μέχρι προχτές οπου για πρωτη φορα το μεσημερι ( κι ενω ειχα αναβοσβησει 2-3 φορες το αμαξι) δεν μπορεσα με τιποτε να το βαλω εμπρός. Μετα τη 15 παιρνει και παω στο συνεργείο όπου μου αλλαζουν τον αισθητηρα στροφών και τον λ ( η αντλια βενζίνης δουλευε κανονικα) . Δοκιμαζω το αμαξι και αρχιζει να κανει παλι τα ιδια τρελό σκορτσαρισμα (στη βεζίνη χειρότερο από το αεριο) και λαμπακια να αναβοσβηνουν φουλ. επιστροφη στο συνεργειο οπου τοποθετουμε τον παλιο μου αισθητητρα στροφών το αμαξι δοκιμαζεται για 30 χλμ δουλευει οκ. και την επομενη μερα σε ταξίδι το γκαζι αρχιζει παλι να κοβει ισχυ ενω σε ανηφόρα εντονα σκαμπανεβασματα και τρανταγματα. Με τα χιλια ζορια γυρισα πίσω . Αυριο παλι συνεργειο και μετα εγκαταστατη. Μου φαινεται πλεον γελοιο να χαλαει ολο και κατι στο αμαξι ανα 3 μηνο . Το ξερω οτι το ποστ ειναι τεραστιο αλλα εχω σαλταρει. Μπορει κανεις να βγαλει καποια εικόνα από ολα αυτα τα επαναλαμβανόμενα. Τα προβλήματα στο υγραέριο περνάνε και στη χρήση με βενζίνη;
klonos78
 
Δημοσιευσεις: 7
Εγγραφή: Κυρ 26 Ιουν, 2016 21:06

Re: 1 σχεδον χρονος προβληματα

Δημοσίευσηαπό gkazakias » Κυρ 26 Ιουν, 2016 23:09

Σε ποια περιοχή είσαι μπας και σου προτεινουμε κάνα καλό μάστορα για λοβατο..
gkazakias
 
Δημοσιευσεις: 1512
Εγγραφή: Πέμ 17 Μαρ, 2011 02:52

Re: 1 σχεδον χρονος προβληματα

Δημοσίευσηαπό klonos78 » Δευτ 27 Ιουν, 2016 00:25

Λάρισα
klonos78
 
Δημοσιευσεις: 7
Εγγραφή: Κυρ 26 Ιουν, 2016 21:06

Re: 1 σχεδον χρονος προβληματα

Δημοσίευσηαπό gkazakias » Δευτ 27 Ιουν, 2016 00:30

Στη θέση σου θα πηγαινα Βόλο στον Βάτσο. Δεν εχω ιδέα εαν δουλεύει λοβατο όμως.
gkazakias
 
Δημοσιευσεις: 1512
Εγγραφή: Πέμ 17 Μαρ, 2011 02:52

Re: 1 σχεδον χρονος προβληματα

Δημοσίευσηαπό ximikos00 » Δευτ 27 Ιουν, 2016 13:08

H κάτι παίζει με την εγκαταστάση του αερίου και επηρεάζει και την βενζίνη ή το αμάξι έχει σοβαρό πρόβλημα και στην βενζίνη....

Εχεις δοκιμάσει να σταματήσεις να δουλεύεις το άεριο εντελώς για να δεις τι γίνεται?
ximikos00
 
Δημοσιευσεις: 125
Εγγραφή: Κυρ 22 Μάιος, 2011 20:33

Re: 1 σχεδον χρονος προβληματα

Δημοσίευσηαπό ahilleas » Δευτ 27 Ιουν, 2016 15:54

αν καταλαβα καλα εχεις προβληματα και στη βενζινη και οχι μονο στο αερειο δουλεψε το αυτοκινητο μονο με βενζινη για αρκετα χιλιομετρα ωστε να βεβαιωθεις οτι το αμαξι ειναι οκ στη βενζινη , μετα μπορεις να τσεκαρεις το αερειο.καθαρισε μπεκ βενζινης με υπερηχους και τσεκαρε το κυκλωμα της βενζινης για λαθος πιεσεις (ρυθμιστη πιεσης,αντλια να κολαει η πτωση πιεσης -βουλωμα επιστρεφωμενης βενζινης με αποτελεσμα να σου κολουνε τα μπεκ )
ΖΟΡΜΠΑΣ AUTO SERVICE ΤΗΛ.6972333401
ahilleas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 71
Εγγραφή: Κυρ 04 Μαρ, 2012 15:58

Re: 1 σχεδον χρονος προβληματα

Δημοσίευσηαπό klonos78 » Δευτ 27 Ιουν, 2016 18:07

ευχαριστω για τις απαντησεις σας παιδια. Σημερα αφησα το αυτοκινητο για προγραμματισμο πεταλουδας και μετα ελεγχο μπεκ. Αυτο ομως που μου κανει εντυπωση ειναι πως γινεται απο τη μια ξαφνικα να προκυπτουν σοβαρα προβληματα στη βενζίνη επαναλαμβανομενα μαλιστα ανα περιπου τριμηνο μετα από καθε επέμβαση στο αμαξι κι από την αλλη να προκυπτει θεμα με το αεριο σχεδον 1,5 χρονο μετα τη λειτουργια του. Οι εγκεφαλοι του αεριου και της βενζινης λειτουργουν ανεξαρτητα αναλογα με τη χρηση καυσιμου (του αεριου οταν καιω αεριο και της βενζινης οταν καιω βενζινη) η ειναι παντα συνδεδεμενοι ασχετα με το χρησιμοποιουμενο καυσιμο; Δλδ μπορει να καις βενζινη και κακη επικοινωνια η μη συγχρονισμος των εγκεφαλων να δημιουργει και στη βενζινη προβληματα; Σκεψεις κανω
klonos78
 
Δημοσιευσεις: 7
Εγγραφή: Κυρ 26 Ιουν, 2016 21:06

Re: 1 σχεδον χρονος προβληματα

Δημοσίευσηαπό kostmatin » Δευτ 27 Ιουν, 2016 19:50

Επειδη εχω lovato και ειμαι απο Λαρισα,το πηγαινω στον Τριανταφυλλη,στο 6ο χλμ λαρισας-νικαιας,πηγαινοντας προς την Αρωγη.Εμενα ,μου φαινεται γνωστης του lovato.Αν θες,κανε μια επισκεψη και σ'αυτον.
kostmatin
 
Δημοσιευσεις: 36
Εγγραφή: Τετ 11 Ιούλ, 2012 14:48

Re: 1 σχεδον χρονος προβληματα

Δημοσίευσηαπό klonos78 » Πέμ 30 Ιουν, 2016 16:13

Μετα απο 2 μερες στο συνεργειο πόρισμα: Βουλωμένα 2 μπεκάκια βενζίνης (2ο & 3ο) και επίσης μετα από μετρηση της αντλιας βενζινης η αντλια λεει εστελνε χαμηλη πίεση στα μπεκ (Γυρω στα 2 bar). Αλλαγη μπεκ και τρομπα με λαδια και φιλτρο λαδιου και καπακι 300 ευρω :evil: .....Η οδηγια ειναι να δουλευτει το αμαξι καμια 300 χλμ με βενζινη να διαπιστωσουμε οτι δεν τρεχει κατι με το αμαξι σε βενζινη και μετα να γυρισει να δουλεψει υγραεριο. Επίσης ο μαστορας ειπε να ειναι παντοτε το τεποζιτο περιπου στη μεση για την καλη λειτουργια της τρομπας και στους 2 μηνες να καταναλωνεται η βενζινη και να βαζω καινουρια. Να δουμε πως θα παει το Σιτροενακι.....
klonos78
 
Δημοσιευσεις: 7
Εγγραφή: Κυρ 26 Ιουν, 2016 21:06

Re: 1 σχεδον χρονος προβληματα

Δημοσίευσηαπό apagogeas » Παρ 01 Ιούλ, 2016 09:35

klonos78 έγραψε:... Επίσης ο μαστορας ειπε να ειναι παντοτε το τεποζιτο περιπου στη μεση για την καλη λειτουργια της τρομπας και στους 2 μηνες να καταναλωνεται η βενζινη και να βαζω καινουρια. Να δουμε πως θα παει το Σιτροενακι.....

Το καλοκαίρι ακόμα πιο σύντομα να καίγεται. Διασπάται πιο γρήγορα λόγω ζέστης. Την έχω πατήσει 2 φορές καλοκαιριάτικα και πλέον εφαρμόζω το σύστημα βάζω 20 ευρώ και αν δεν έχει καεί σε ένα μήνα την καίω όλη (ρεζέρβα της ρεζέρβας!) για να μην έχω μπαγιάτικη/υποβαθμισμένη όταν θα ξαναγεμίσω. Μέχρι στιγμής έχει λειτουργήσει καλά. Το χειμώνα και 2 μήνες να τη κρατήσεις αντέχει.
Corsa D 1.4 07' NIGS πνεύμονας/Zanardi B4 OBD/tunap. 72K km/64m -> 0.0252€/km καθ. κέρδος
apagogeas
 
Δημοσιευσεις: 385
Εγγραφή: Δευτ 18 Μαρ, 2013 22:42

Επόμενο

Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot], Google Adsense [Bot] και 22 επισκέπτες