Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Mercedes A150 δευτερη φορα στα 50.000χλμ προβλημα

Προβλήματα στην εκκίνηση; Διακοπές κατά τη λειτουργία; Σας γυρίζει σε βενζίνη; Safe Mode; Λαμπάκι μηχανής – κωδικοί βλάβης;

Re: Mercedes A150 δευτερη φορα στα 50.000χλμ προβλημα

Δημοσίευσηαπό referravag » Κυρ 17 Ιούλ, 2016 04:08

Κι εγώ διαβάζοντας προχτές για άλλη μια φορά ολόκληρο το νήμα περί λίπανσης βαλβίδων, για να δω τι ισχύει για το Tunap, το γενικό συμπέρασμα που έβαλα είναι ότι βοηθάει ελάχιστα έως καθόλου... Ο λόγος που έκατσα και ξενύχτγσα μέχρι το πρωί να το διαβάσω όλο ήταν γιατί την Πέμπτη που πήγαμε από τον LPGas για το πρώτο σέρβις, μας πρότεινε να αγοράσουμε το Tunap που ρίχνουμε στην βενζίνη. Μου φάνηκε πολύ παράξενο γιατί όταν είχαμε πρώτο κάνει την εγκατάσταση τον είχαμε ρωτήσει για πρόσθετα κλπ αν χρειάζεται να βάζουμε για προστασία και μας είχε πει "ούτε συζήτηση" καθώς το σύστημα είναι από τα καλύτερα σε αυτό το θέμα και ότι είμαστε καλυμμένοι με τους μικροψεκασμούς βενζίνης...

Παιδιά δεν ξέρω τι να πω. Επειδή είμαι ψείρας και ψάχνω κάθε λεπτομέρεια, κατέληξα ότι το Tunap είναι 90% μάρκετινγκ και 10% κάνει δουλειά... Με παραξένεψε επίσης που μου πρότεινε μόνο αυτό για την βενζίνη. Η ίδια η Tunap όμως λέει ότι πρέπει να μπαίνουν και τα δύο... Εγώ έχω την εξής χαζή απορία... Γιατί μας πρότεινε μόνο αυτό που μπαίνει στην βενζίνη; Αφού μέσα σε 1 λεπτό έχει γυρίσει σε υγραέριο και μετά δουλεύει υγραέριο. Τίποτα δεν θα κάνει... Αν ήταν να μας προτείνει ένα από τα δύο δεν θα έπρεπε να μας προτείνει αυτό που μπαίνει στο υγραέριο;; Δεν μου κολλάνε αυτά τα δύο πράγματα... Στην Peugeot στην τοπική αντιπροσωπεία που είχαμε πάει το Πάσχα για άλλο λόγο και το είδαν μας πρότειναν και εκεί Tunap αλλά για το υγραέριο. Και καλά καθαρίζει τη "ασπρίλα" που πιάνουν οι βαλβίδες από το υγραέριο... Αυτό δεν το αναφέρει όμως η ίδια η Tunap. Αυτό που λέει ότι κάνει είναι ότι δημιουργεί και καλά λιπαντικό φιλμ προστασίας στις βαλβίδες. Οκ να το δεχτούμε αυτό ότι γίνεται για τις βαλβίδες εισαγωγής... Στις εξαγωγής πως θα δημιουργηθεί αυτό το φιλμ αφού καίγεται το υγραέριο μαζί με το πρόσθετο; Οι εισαγωγής δεν πρόκειται να πάθουν κάτι έτσι κι αλλιώς. Αν χαλάσουν κάποιες θα είναι της εξαγωγής... Πως δημιουργείται το φιλμ λοιπόν στις εξαγωγής; Εκτός και' αν δεν καίγεται το πρόσθετο και όντως φτιάχνει και εκεί φιλμ. Δεν απαντάει όμως επίσημα η Tunap για το τι συμβαίνει ακριβώς, ενώ στα βίντεο του προϊόντος στο youtube, δείχνει ξεκάθαρα ότι το φιλμ δημιουργείται στις βαλβίδες εισαγωγής.

Προσωπικά δεν με πείθει να χρησιμοποιήσω Tunap γιατί πρώτον έκανε φάουλ ο εγκαταστάτης μου που άλλα μας είπε στην αρχή και αλλά τώρα... Επίσης το δικό μας μοτέρ καίει λάδι μπόλικο από κατασκευής του όχι μόνο από τα δαχτυλίδια αλλά χάνει και από τους οδηγούς των βαλβίδων. Και είναι αρκετή η ποσότητα, δηλ. 1,5 λίτρο/5.000χλμ μέχρι τώρα με τα 5w40... Πριν που είχε 5w30 μην γράψω νούμερο καλύτερα...
Επίσης έχω αποθηκεύσει πάρα πολλές παλαιότερες αναφορές του εγκαταστάτη μου από το 2013 νομίζω στο θέμα λίπανσης καθώς και άλλων εγκαταστατών που υπερασπίζονται την χρήση βενζίνης ως τον πιο σοφιστικέ τρόπο λίπανσης και τον τρόπο που έχει επιλέξει μάλιστα και η Toyota που είναι πρωτοπόρος στο θέμα των εγγυήσεων όπως είχε γραφτεί.

Εμένα λοιπόν μετά από όλα αυτά μου φαίνεται μάρκετινγκ το κόλπο με τα δύο συγκεκριμένα πρόσθετα ενώ υπάρχουν πολλά παιδιά που έκαναν συστηματική χρήση του και μια χαρά τους κάηκαν έδρες και βαλβίδες. Και ρωτώ εγώ. Έστω ότι το βάζω σωστά και με ευλάβεια κάθε 10.000χλμ όπως υποδεικνύει η Tunap και στα δύο καύσιμα και παθαίνω ζημία "κούφια η ώρα" σε 100.000χλμ. Τι θα έχω κάνει; Θα έχω ξοδέψει 500€ για ένα πρόσθετο που δεν έκανε τίποτα ενώ θα μπορούσα αυτά τα χρήματα να τα έχω στην άκρη και να τα χρησιμοποιήσω στην επισκευή... Έστω άλλο παράδειγμα ότι το μοτέρ είναι ευαίσθητο και παθαίνει τη ζημιά στα 40.000χλμ. Όχι μόνο θα πρέπει να πληρώνω για επισκευή τόσο νωρίς (ουσιαστικά λίγο μετά τα δύο χρόνια) θα έχω βάλει και Tunap 4 φορές =200€! για ποιον λόγο;

Δεν ξέρω τι θα γίνει μελλοντικά... Το υγραέριο είναι λύση ανάγκης για όλους μας παίδες και ξέρουμε τα ρίσκα που ενέχει. Το βάλαμε όμως για οικονομία. Αν είναι να δίνουμε 50αρια για tunap, τι κάνουμε; Προσωπικά ο εγκαταστάτης μου θεωρώ ότι έχει κάνει 2 τεράστια φάουλ που με αποτρέπουν από το να χρησιμοποιήσω Tunap καθώς απ ότι βλέπω είναι θέμα πουλήματος. Για να μην παρεξηγηθώ τα παιδιά του LPGAS κάθε φορά που πάμε στο συνεργείο όλο και πιο πολύ τα εκτιμούμε με την ευγένεια και την αμεσότητα σε ότι τους πούμε και Δεν σας κρύβω ότι σκεφτόμαστε να κάνουμε εκεί τα τυπικά σέρβις μας πλέον... Το να πηγαίνουμε από Κιάτο Πειραιά το κάνουμε γιατί τους εμπιστευόμαστε απόλυτα. Δεν τους κατηγορώ ότι προσπάθησαν να μας πουλήσουν κάτι που μας είχαν πει ότι αρχικά ότι δεν χρειάζεται. Μέσα σε όλα όσα κάνουν είναι και να πουλήσουν τα πρόσθετα, τα λιπαντικά κλπ προϊόντα που εμπορεύονται. Φυσιολογικό είσαι αυτό. Το θετικό είναι ότι καλώς για εμάς με αυτή την γκάφα ξέρω ότι δεν πρόκειται να το χρησιμοποιήσω το συγκεκριμένο πρόσθετο γιατί αποδεικνύεται ότι το τοπίο σχετικά με το τι ακριβώς κάνει είναι θολό και πιο πολύ μάρκετινγκ ή αγοραλογία ελληνιστί. Δεν έχω τίποτα με την εταιρία και έχω χρησιμοποιήσει προϊόντα της Tunap κατά καιρούς και στο diesel μου με εξαιρετικά αποτελέσματα. Το συγκεκριμένο όμως για το υγραέριο, δεν με πείθει ρε παιδιά...
Peugeot 207 1.4 VTi
Citroën C4 1.4
KIT: BRC P&D MY10
Petrol Rst: LPGTECH EmuTECH Pb-Level-02
referravag
 
Δημοσιευσεις: 441
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: Απ: Mercedes A150 δευτερη φορα στα 50.000χλμ προβλημα

Δημοσίευσηαπό kostis » Κυρ 17 Ιούλ, 2016 09:26

referravag έγραψε:Κι εγώ διαβάζοντας προχτές για άλλη μια φορά ολόκληρο το νήμα περί λίπανσης βαλβίδων, για να δω τι ισχύει για το Tunap, το γενικό συμπέρασμα που έβαλα είναι ότι βοηθάει ελάχιστα έως καθόλου... Ο λόγος που έκατσα και ξενύχτγσα μέχρι το πρωί να το διαβάσω όλο ήταν γιατί την Πέμπτη που πήγαμε από τον LPGas για το πρώτο σέρβις, μας πρότεινε να αγοράσουμε το Tunap που ρίχνουμε στην βενζίνη. Μου φάνηκε πολύ παράξενο γιατί όταν είχαμε πρώτο κάνει την εγκατάσταση τον είχαμε ρωτήσει για πρόσθετα κλπ αν χρειάζεται να βάζουμε για προστασία και μας είχε πει "ούτε συζήτηση" καθώς το σύστημα είναι από τα καλύτερα σε αυτό το θέμα και ότι είμαστε καλυμμένοι με τους μικροψεκασμούς βενζίνης...

Παιδιά δεν ξέρω τι να πω. Επειδή είμαι ψείρας και ψάχνω κάθε λεπτομέρεια, κατέληξα ότι το Tunap είναι 90% μάρκετινγκ και 10% κάνει δουλειά... Με παραξένεψε επίσης που μου πρότεινε μόνο αυτό για την βενζίνη. Η ίδια η Tunap όμως λέει ότι πρέπει να μπαίνουν και τα δύο... Εγώ έχω την εξής χαζή απορία... Γιατί μας πρότεινε μόνο αυτό που μπαίνει στην βενζίνη; Αφού μέσα σε 1 λεπτό έχει γυρίσει σε υγραέριο και μετά δουλεύει υγραέριο. Τίποτα δεν θα κάνει... Αν ήταν να μας προτείνει ένα από τα δύο δεν θα έπρεπε να μας προτείνει αυτό που μπαίνει στο υγραέριο;; Δεν μου κολλάνε αυτά τα δύο πράγματα... Στην Peugeot στην τοπική αντιπροσωπεία που είχαμε πάει το Πάσχα για άλλο λόγο και το είδαν μας πρότειναν και εκεί Tunap αλλά για το υγραέριο. Και καλά καθαρίζει τη "ασπρίλα" που πιάνουν οι βαλβίδες από το υγραέριο... Αυτό δεν το αναφέρει όμως η ίδια η Tunap. Αυτό που λέει ότι κάνει είναι ότι δημιουργεί και καλά λιπαντικό φιλμ προστασίας στις βαλβίδες. Οκ να το δεχτούμε αυτό ότι γίνεται για τις βαλβίδες εισαγωγής... Στις εξαγωγής πως θα δημιουργηθεί αυτό το φιλμ αφού καίγεται το υγραέριο μαζί με το πρόσθετο; Οι εισαγωγής δεν πρόκειται να πάθουν κάτι έτσι κι αλλιώς. Αν χαλάσουν κάποιες θα είναι της εξαγωγής... Πως δημιουργείται το φιλμ λοιπόν στις εξαγωγής; Εκτός και' αν δεν καίγεται το πρόσθετο και όντως φτιάχνει και εκεί φιλμ. Δεν απαντάει όμως επίσημα η Tunap για το τι συμβαίνει ακριβώς, ενώ στα βίντεο του προϊόντος στο youtube, δείχνει ξεκάθαρα ότι το φιλμ δημιουργείται στις βαλβίδες εισαγωγής.

Προσωπικά δεν με πείθει να χρησιμοποιήσω Tunap γιατί πρώτον έκανε φάουλ ο εγκαταστάτης μου που άλλα μας είπε στην αρχή και αλλά τώρα... Επίσης το δικό μας μοτέρ καίει λάδι μπόλικο από κατασκευής του όχι μόνο από τα δαχτυλίδια αλλά χάνει και από τους οδηγούς των βαλβίδων. Και είναι αρκετή η ποσότητα, δηλ. 1,5 λίτρο/5.000χλμ μέχρι τώρα με τα 5w40... Πριν που είχε 5w30 μην γράψω νούμερο καλύτερα...
Επίσης έχω αποθηκεύσει πάρα πολλές παλαιότερες αναφορές του εγκαταστάτη μου από το 2013 νομίζω στο θέμα λίπανσης καθώς και άλλων εγκαταστατών που υπερασπίζονται την χρήση βενζίνης ως τον πιο σοφιστικέ τρόπο λίπανσης και τον τρόπο που έχει επιλέξει μάλιστα και η Toyota που είναι πρωτοπόρος στο θέμα των εγγυήσεων όπως είχε γραφτεί.

Εμένα λοιπόν μετά από όλα αυτά μου φαίνεται μάρκετινγκ το κόλπο με τα δύο συγκεκριμένα πρόσθετα ενώ υπάρχουν πολλά παιδιά που έκαναν συστηματική χρήση του και μια χαρά τους κάηκαν έδρες και βαλβίδες. Και ρωτώ εγώ. Έστω ότι το βάζω σωστά και με ευλάβεια κάθε 10.000χλμ όπως υποδεικνύει η Tunap και στα δύο καύσιμα και παθαίνω ζημία "κούφια η ώρα" σε 100.000χλμ. Τι θα έχω κάνει; Θα έχω ξοδέψει 500€ για ένα πρόσθετο που δεν έκανε τίποτα ενώ θα μπορούσα αυτά τα χρήματα να τα έχω στην άκρη και να τα χρησιμοποιήσω στην επισκευή... Έστω άλλο παράδειγμα ότι το μοτέρ είναι ευαίσθητο και παθαίνει τη ζημιά στα 40.000χλμ. Όχι μόνο θα πρέπει να πληρώνω για επισκευή τόσο νωρίς (ουσιαστικά λίγο μετά τα δύο χρόνια) θα έχω βάλει και Tunap 4 φορές =200€! για ποιον λόγο;

Δεν ξέρω τι θα γίνει μελλοντικά... Το υγραέριο είναι λύση ανάγκης για όλους μας παίδες και ξέρουμε τα ρίσκα που ενέχει. Το βάλαμε όμως για οικονομία. Αν είναι να δίνουμε 50αρια για tunap, τι κάνουμε; Προσωπικά ο εγκαταστάτης μου θεωρώ ότι έχει κάνει 2 τεράστια φάουλ που με αποτρέπουν από το να χρησιμοποιήσω Tunap καθώς απ ότι βλέπω είναι θέμα πουλήματος. Για να μην παρεξηγηθώ τα παιδιά του LPGAS κάθε φορά που πάμε στο συνεργείο όλο και πιο πολύ τα εκτιμούμε με την ευγένεια και την αμεσότητα σε ότι τους πούμε και Δεν σας κρύβω ότι σκεφτόμαστε να κάνουμε εκεί τα τυπικά σέρβις μας πλέον... Το να πηγαίνουμε από Κιάτο Πειραιά το κάνουμε γιατί τους εμπιστευόμαστε απόλυτα. Δεν τους κατηγορώ ότι προσπάθησαν να μας πουλήσουν κάτι που μας είχαν πει ότι αρχικά ότι δεν χρειάζεται. Μέσα σε όλα όσα κάνουν είναι και να πουλήσουν τα πρόσθετα, τα λιπαντικά κλπ προϊόντα που εμπορεύονται. Φυσιολογικό είσαι αυτό. Το θετικό είναι ότι καλώς για εμάς με αυτή την γκάφα ξέρω ότι δεν πρόκειται να το χρησιμοποιήσω το συγκεκριμένο πρόσθετο γιατί αποδεικνύεται ότι το τοπίο σχετικά με το τι ακριβώς κάνει είναι θολό και πιο πολύ μάρκετινγκ ή αγοραλογία ελληνιστί. Δεν έχω τίποτα με την εταιρία και έχω χρησιμοποιήσει προϊόντα της Tunap κατά καιρούς και στο diesel μου με εξαιρετικά αποτελέσματα. Το συγκεκριμένο όμως για το υγραέριο, δεν με πείθει ρε παιδιά...


Μετά απο μιά παρόμοια συζήτηση με τα παιδιά απο την LPGas πριν κανα μήνα μου είπαν οτι είχαν βάλει υγραέριο σε ένα Subaru φίλου τους και στις 20.000 εκαψε βαλβιδες,με 2 λαδιέρες κιόλας ( μάλιστα αυτό μου το είχαν πεί όταν έβαλα το κίτ εκεί σαν απόδειξη του οτι οι λαδιέρες δεν προσφέρουν και τίποτα).
Όταν τις έφτιαξαν έβαζαν στην βενζίνη αυτό το tunap και απο τότε,έχοντας κάνει αρκετά χιλιόμετρα δεν τις έχει κάψει.
Χαρακτηριστικά μου είπαν οτι μόνο αυτό κάνει δουλειά μαζί με τους μικροψεκασμούς βενζίνης.
Τί να πώ,δεν ξέρω. Πάντως δοκιμάζοντας προϊόντα βλέπεις ως εγκαταστάτης τα αποτελέσματα,τώρα, αφού όπως λές και εσύ τον εμπιστεύεσαι πολύ και σε αυτό συμφωνώ και εγώ απόλυτα ( και εγώ σκέφτομαι να πηγαίνω εκεί για τα σερβις του αυτοκινήτου) γιατί να μήν βάλεις το πρόσθετο αυτό; Δεν ξέρω,λέω τώρα εγώ...
Εγώ πάντως πήρα 2 μπουκαλάκια τα οποία φτάνουν για 160 λίτρα βενζίνης, ε εντάξει, 40 ευρώ δεν είναι και κανά τεράστιο κόστος. Μαλιστα εγώ σαν επαγγελματίας τα πήρα με τιμολόγιο, οπότε...


Suzuki WagonR 1.3 BRC seq24
kostis
 
Δημοσιευσεις: 59
Εγγραφή: Πέμ 24 Ιούλ, 2014 18:03

Re: Mercedes A150 δευτερη φορα στα 50.000χλμ προβλημα

Δημοσίευσηαπό referravag » Κυρ 17 Ιούλ, 2016 14:21

Kostis πολύ χρήσιμη η απάντησή σου. Αν είναι έτσι όπως τα λες πραγματικά, λύνεις ένα μεγάλο κομμάτι του παζλ... Αν είναι έτσι και ισχύει, θα σκεφτώ μήπως βάλουμε μόνο της βενζίνης. Εννοείται ότι θα το ξανά συζητήσουμε γιατί σίγουρα τα παιδιά έχουν δει πολλά περιστατικά παραπάνω και για να έχουν καταλήξει στη χρήση μόνο του συγκεκριμένου πρόσθετου για την βενζίνη κάτι θα έχουν δει. Έτσι όπως τα περιγράφεις ναι έχει νόημα. Απλά εκείνη την στιγμή που έπρεπε να πάρουμε μια απόφαση ήμασταν διστακτικοί για τους λόγους που εξήγησα πιο πάνω.... Θα το ψάξω περαιτέρω για το συγκεκριμένο. Να σαι καλά Κωστή. Πολύ χρήσιμη η κατάθεση της εμπειρίας σου.

Απλά από την άλλη δεν ξέρω πόσο νόημα έχει καθώς το δικό μας όπως έγραψα καιει αρκετό λαδάκι...
Peugeot 207 1.4 VTi
Citroën C4 1.4
KIT: BRC P&D MY10
Petrol Rst: LPGTECH EmuTECH Pb-Level-02
referravag
 
Δημοσιευσεις: 441
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: Απ: Mercedes A150 δευτερη φορα στα 50.000χλμ προβλημα

Δημοσίευσηαπό kostis » Κυρ 17 Ιούλ, 2016 16:04

Anytime ;-)

Να σου πώ και για αυτό.
Το προηγούμενο αυτοκίνητο που είχα ήταν WagonR 1.0 μονού ψεκασμού.Του είχα βάλει αέριο στον Τσοπελογιάννη και είχα τραβήξει τα πάνδεινα... μη στα πολυλογώ τελικά το έκανε να δουλεύει σωστά ο hlias.
Μετά απο λίγο καιρό λόγο συχνών misfire στον τρίτο κυλινδρο διέγνωσε και πτώση συμπίεσης στις βαλβιδες ( υδραυλικές) του τρίτου κυλινδρου ( στου 2ου ήταν μικρότερη η πτώση) πιθανώς επειδή είχε κάνει αυτα τα 8000 χλμ τελείως αρύθμιστο.
Το αυτοκίνητο έκαιγε 1 λιτρο λαδι/ 2000 χλμ.
Τελικά το πούλησα σε έναν φίλο στην επαρχία χωρίς να το φτιάξω,εν γνώση του όλα βέβαια.
Και απο τότε έχει κάνει 40000 χλμ χωρίς κανένα πρόβλημα,απλά που και που ανάβει το check engine.
Μάλιστα τελευταία μου είπε οτι δεν του καίει και λάδια!!! Τί να πει κανεις!




Suzuki WagonR 1.3 BRC seq24
kostis
 
Δημοσιευσεις: 59
Εγγραφή: Πέμ 24 Ιούλ, 2014 18:03

Re: Mercedes A150 δευτερη φορα στα 50.000χλμ προβλημα

Δημοσίευσηαπό referravag » Κυρ 17 Ιούλ, 2016 16:17

Άρα το ότι το βοηθάει το ότι καίει λάδι είναι σχετικό... Εσύ βέβαια φθορά είχες σίγουρα Και λόγω κακής ρύθμισης, οπότε δεν είναι τόσο αντιπροσωπευτική η περίπτωσή σου. Εμάς δουλεύει άψογα από την αρχή. Το βάλαμε Και στο διαγνωστικό μάλιστα που ζήτησα και οι παράμετροι και τα τριμς και ο Λ είναι όπως όταν παραλάβαμε το αυτοκίνητο. Φαίνονται όλα άψογα ρυθμισμένα. Περιττό να πω ότι με το υγραέριο είναι πιο δυνατό το αυτοκίνητο. Και εμάς με τα 5W30 που πρότεινε η psa έκαιγε τα διπλάσια... Αυτό εφθειρε και πρόωρα τα μπουζί που αλλάχτηκαν το Πάσχα (είχαν πάνω τους λαδάκι) μαζί με λάδι 5W40 πλέον προδιαγραφών BMW 'LL 04 που προτείνει για το ίδιο μοτέρ η ΜΙΝΙ στα δικά της αυτοκίνητα... Μάλιστα το αυτοκίνητο πάει καλύτερα από ποτέ και είναι πιο ροπάτο σε σχέση με τα 5w30 που βάζαμε πριν...

Και κάτι τελευταίο σχετικά με την κουβέντα που είχατε στο συνεργείο σχετικά με το Subaru. Οκ μετά την επισκευή και τη χρήση του πρόσθετου κανένα πρόβλημα ΑΛΛΆ τι μέταλλα χρησιμοποιήθηκαν στην επισκευή; Μήπως μπήκαν αλλά μέταλλα ανθεκτικότερα από τα εργοστασιακά συμβατά με το υγραέριο;; Γιατί παίζει κι αυτό μεγάλο ρόλο. Πρέπει να γνωρίζουμε και αυτή την λεπτομέρεια για να έχουμε καλύτερη άποψη σχετικά με το πρόσθετο.
Peugeot 207 1.4 VTi
Citroën C4 1.4
KIT: BRC P&D MY10
Petrol Rst: LPGTECH EmuTECH Pb-Level-02
referravag
 
Δημοσιευσεις: 441
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: Απ: Mercedes A150 δευτερη φορα στα 50.000χλμ προβλημα

Δημοσίευσηαπό kostis » Κυρ 17 Ιούλ, 2016 16:55

referravag έγραψε:Άρα το ότι το βοηθάει το ότι καίει λάδι είναι σχετικό... Εσύ βέβαια φθορά είχες σίγουρα Και λόγω κακής ρύθμισης, οπότε δεν είναι τόσο αντιπροσωπευτική η περίπτωσή σου. Εμάς δουλεύει άψογα από την αρχή. Το βάλαμε Και στο διαγνωστικό μάλιστα που ζήτησα και οι παράμετροι και τα τριμς και ο Λ είναι όπως όταν παραλάβαμε το αυτοκίνητο. Φαίνονται όλα άψογα ρυθμισμένα. Περιττό να πω ότι με το υγραέριο είναι πιο δυνατό το αυτοκίνητο. Και εμάς με τα 5W30 που πρότεινε η psa έκαιγε τα διπλάσια... Αυτό εφθειρε και πρόωρα τα μπουζί που αλλάχτηκαν το Πάσχα (είχαν πάνω τους λαδάκι) μαζί με λάδι 5W40 πλέον προδιαγραφών BMW 'LL 04 που προτείνει για το ίδιο μοτέρ η ΜΙΝΙ στα δικά της αυτοκίνητα... Μάλιστα το αυτοκίνητο πάει καλύτερα από ποτέ και είναι πιο ροπάτο σε σχέση με τα 5w30 που βάζαμε πριν...

Και κάτι τελευταίο σχετικά με την κουβέντα που είχατε στο συνεργείο σχετικά με το Subaru. Οκ μετά την επισκευή και τη χρήση του πρόσθετου κανένα πρόβλημα ΑΛΛΆ τι μέταλλα χρησιμοποιήθηκαν στην επισκευή; Μήπως μπήκαν αλλά μέταλλα ανθεκτικότερα από τα εργοστασιακά συμβατά με το υγραέριο;; Γιατί παίζει κι αυτό μεγάλο ρόλο. Πρέπει να γνωρίζουμε και αυτή την λεπτομέρεια για να έχουμε καλύτερη άποψη σχετικά με το πρόσθετο.


Εντάξει,κοίτα το χιλιαράκι ήταν μοντέλο 2001,τρικύλινδρο και βέβαια χωρίς ψεκασμούς βενζίνης,δεν μπορεί να συγκριθεί με ένα όπως το δικό σου π.χ , είναι σαν να λέμε οτι συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα.Απλά σαν περίπτωση το ανέφερα.

Η αλήθεια είναι οτι δεν τον ρώτησα τί βαλβίδες έβαλε. Σίγουρα παίζει και αυτό ρόλο.


Suzuki WagonR 1.3 BRC seq24
kostis
 
Δημοσιευσεις: 59
Εγγραφή: Πέμ 24 Ιούλ, 2014 18:03

Re: Mercedes A150 δευτερη φορα στα 50.000χλμ προβλημα

Δημοσίευσηαπό referravag » Κυρ 17 Ιούλ, 2016 18:44

Καλά σίγουρα... Άλλη τεχνολογία το Suzuki και προφανώς άλλα τα ΚΙΤ υγραερίου που κυκλοφορούσαν τότε... Είμαι ακόμη σκεπτικός για το Tunap! Δεν το αποκλείω πάντως... Απλά θέλω να το ψάξω. Βρε μπελά που μας έβαλε ο LPGas καλοκαιριάτικα! :lol: :lol: :lol: Πάντως πριν 10 μήνες μας είχε πει ότι δεν χρειάζονται τέτοια πρόσθετα στο Plug 'n Drive... Τώρα τι να πω;; Έχω μπερδευτεί τελείως... Δεν ξέρω.

Όπως και στην Peugeot την τοπική παλαιότερα που είχαμε ρωτήσει για τοποθέτηση υγραερίου και μας είχαν πει ούτε συζήτηση... Και απ' όταν άρχισαν να τοποθετούν και αυτοί υγραέριο μας είπαν ότι δεν θα έχουμε κανένα πρόβλημα! Γι' αυτό είμαι μπερδεμένος και προβληματισμένος... Πρέπει να το ψάξουμε. Ίσως θα ήταν καλό να ανοιχτεί ένα θέμα με ψηφοφορία που να συγκεντρώσουμε γνώμες για το συγκεκριμένο πρόσθετο και εμπειρίες και να δούμε τι κάνουν οι υπόλοιποι συνάδελφοι υγραεριοκίνητοι και να δούμε συγκεντρωμένα πόσοι το χρησιμοποιούν και τι εμπειρία έχουν ώστε να βγει μια ενδεικτική γνώμη από τους χρήστες που πιστεύω θα είναι χρήσιμη για όλα τα μέλη του φόρουμ...
Peugeot 207 1.4 VTi
Citroën C4 1.4
KIT: BRC P&D MY10
Petrol Rst: LPGTECH EmuTECH Pb-Level-02
referravag
 
Δημοσιευσεις: 441
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: Απ: Mercedes A150 δευτερη φορα στα 50.000χλμ προβλημα

Δημοσίευσηαπό kostis » Κυρ 17 Ιούλ, 2016 18:59

referravag έγραψε:Καλά σίγουρα... Άλλη τεχνολογία το Suzuki και προφανώς άλλα τα ΚΙΤ υγραερίου που κυκλοφορούσαν τότε...


Πρόπερσι ήταν και το κιτ BRC
kostis
 
Δημοσιευσεις: 59
Εγγραφή: Πέμ 24 Ιούλ, 2014 18:03

Re: Απ: Mercedes A150 δευτερη φορα στα 50.000χλμ προβλημα

Δημοσίευσηαπό kostis » Κυρ 17 Ιούλ, 2016 19:05

referravag έγραψε: Είμαι ακόμη σκεπτικός για το Tunap! Δεν το αποκλείω πάντως... Απλά θέλω να το ψάξω. Βρε μπελά που μας έβαλε ο LPGas καλοκαιριάτικα! :lol: :lol: :lol: Πάντως πριν 10 μήνες μας είχε πει ότι δεν χρειάζονται τέτοια πρόσθετα στο Plug 'n Drive... Τώρα τι να πω;; Έχω μπερδευτεί τελείως... Δεν ξέρω.

Όπως και στην Peugeot την τοπική παλαιότερα που είχαμε ρωτήσει για τοποθέτηση υγραερίου και μας είχαν πει ούτε συζήτηση... Και απ' όταν άρχισαν να τοποθετούν και αυτοί υγραέριο μας είπαν ότι δεν θα έχουμε κανένα πρόβλημα! Γι' αυτό είμαι μπερδεμένος και προβληματισμένος...


Μην τρελένεσαι, δεν θα πάθουν τίποτα τα αυτοκίνητα γιατί είναι καλά ρυθμισμένα.
Απλά εμείς είμαστε λίγο ψυχάκηδες... :-D



Suzuki WagonR 1.3 BRC seq24
kostis
 
Δημοσιευσεις: 59
Εγγραφή: Πέμ 24 Ιούλ, 2014 18:03

Re: Mercedes A150 δευτερη φορα στα 50.000χλμ προβλημα

Δημοσίευσηαπό referravag » Κυρ 17 Ιούλ, 2016 20:00

Καλά ναι... Ότι μας ζώνουν τα φίδια με το παραμικρό μας ζώνουν! χαχαχα Η αλήθεια να λέγεται! Τα πονάμε τα αυτοκίνητά μας! Και έχουμε το μικρόβιο από μικροί με αυτά! Τα παιδιά στον Πειραιά πάντως έχουν κάνει εξαιρετική δουλειά... Είχαμε γνωρίσει άλλον ένα επαγγελματία την μέρα της εγκατάστασης με κλουβάκι αυτός και τουλάχιστον 400χλμ καθημερινά και ήταν πολύ ευχαριστημένος χωρίς κανένα πρόβλημα... Πάντως οι τιμές που κοιτάξαμε στο ρελαντί από το διαγνωστικό μετά από 15.000+χλμ ήταν ίδιες όπως είπα και στα trims και στον λ. Ψήνω να αγοράσω διαγνωστικό για BRC να το βγάλουμε βόλτα και εδώ στο τοπικό δίκτυο που το οδηγούμε για να δω τις παραμέτρους και εν κινήσει καθώς και το πόσο βενζίνη ψεκάζει. Έχω βρει στο ebay με 30€. Μάλλον θα το χτυπήσω αν και για μια δυο φορές που θα το χρησιμοποιήσω δεν ξέρω αν αξίζει...
Peugeot 207 1.4 VTi
Citroën C4 1.4
KIT: BRC P&D MY10
Petrol Rst: LPGTECH EmuTECH Pb-Level-02
referravag
 
Δημοσιευσεις: 441
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 74 επισκέπτες