Να πω τι εγινε τελικά με αυτό το θέμα. Η κατάσταση είχε ξεφύγει, με βενζίνη είχα +10 και με υγραέριο έφτανε -9 το long trim. Αιτία όλου αυτού ήταν τελικά ένα σωληνάκι που είχε φύγει από τη θέση του, αυτό που πήγαινε στη πεταλούδα, μερος του MAP του υγραερίου και ήταν κρυμένο πίσω από τη πεταλούδα και δε φαινόταν. Όπως φαίνεται,η μικρή τρυπίτσα ήταν αρκετή για να μπαίνει αρκετός αέρας ώστε η μηχανή στη βενζίνη να ζητάει παραπάνω καύσιμο και το υγραέριο να τρελαθεί παράλληλα αλλά όχι τόσο μεγάλη ώστε να πετάει check engine συνέχεια, κάτι που δυσκόλεψε πολύ στον εντοπισμό της αιτίας. Το πρόβλημα το βρήκε τυχαία ο υγραεριτζής μου, παρόλο που έχω πάει 2 φορές σε αυτόν και σε άλλους για το θέμα χωρίς να λυθεί. Το σφάλμα δεν ήταν δικό του, καθώς όπως φαίνεται τη ζημιά μου την έκανε, από απροσεξία προφανώς, ένας μηχανικός πέρυσι το γενάρη που είχα θέμα με το καλοριφέρ και ψαχούλευε πίσω από τη πεταλούδα προς τα κάτω να κόψει τα νερά να κάνει τη πλύση του καλοριφέρ.
Εδώ και μια βδομάδα οι τιμές και στη βενζίνη και στο υγραέριο είναι στα +-3 και η συμπεριφορά είναι όπως πριν το πρόβλημα, δεν κομπιάζει στο ξεκίνημα, οπότε θεωρώ ότι λύθηκε!!!
Το καλό είναι ότι η αντλία φαίνεται ότι δεν έχει θέμα τελικά, κάτι που το φοβόμουν πάρα πολύ.