Οκ, κοντεύω να πάθω εγκεφαλικό με αυτό το θέμα. Πριν κάνα μήνα διαπίστωσα το θέμα (μπορεί να υπήρχε και πιο πριν δε ξέρω), στα ξεκινήματα με κρύα μηχανή μέχρι να γυρίσει σε υγραέριο η μηχανή κόμπιαζε, πατούσες γκάζι και ανέβαζε στροφές μετά από 2-3 δευτερόλεπτα και γενικά δεν ήταν ασφαλές πχ σε διασταύρωση πατούσες γκάζι και δεν έφευγε. Όταν γυρνούσε στο υγραέριο όλα οκ και γενικά με ζεστή μηχανή δεν είχε συμπτώματα, ίσως απειροελάχιστα όταν το γυρνούσα σε βενζίνη για δοκιμή. Σαν σύμπτωμα έμοιαζε βαλβίδα ψυχρής εκκίνησης, αλλάξαμε βαλβίδα, αλλάξαμε μπουζί, καθαρίσαμε αισθητήρα στροφάλου αλλά δεν άλλαξε τίποτα.
Αποφάσισα να πάω μόνο με βενζίνη για πολλά χιλιόμετρα και 150-200 χλμ μετά το long trim ανέβηκε στα +10 (με υγραέριο ήμουν στα -2 με -4). Μειώθηκε αρκετά το πρωινό κόμπιασμα, οπότε εικάζω ότι το θέμα ήταν ότι δεν είχε κατάλληλη παροχή όταν ήταν κρύο (εξού και το +10) αλλά με προβληματίζει αφάνταστα αυτή η τιμή γιατί έχει ξεφύγει. Ψάχνω αιτίες για τέτοια τιμή ώστε να τις κοιτάξω όλες. Να πω ότι στο υγραέριο με το -3 μια χαρά πάει το αμάξι, έκανα το τεστ με τις στροφές και τα τριμ για να δω αν έχω κάπου εισροή αέρα, όπως φαίνεται δεν έχει. Όπως φαίνεται το πρόβλημα τοποθετείται μόνο στο κομμάτι της βενζίνης και τη παροχή αλλά απόψεις καλοδεχούμενες.
Δε θέλω να σκέφτομαι ότι πάω πάλι για αντλία, θα είναι η 3η σε 3 χρόνια. Αν μου προκύψει πάλι κάτι τέτοιο καταργώ το υγραέριο - πάντως σαν ήχος μια χαρά μου ακούγεται η αντλία. Οι βασικοί ύποπτοι είναι βουλωμένα μπεκ, αδύναμη αντλία/πίεση αλλά πέρα από τα προφανή ψάχνω και άλλες αιτίες αν υπάρχουν.
Αν βοηθάει κάπου, σε πολύ load το τριμ είναι +1, σε μέσο load στο +5 και σε partial load +10 και το short τριμ παίζει πάρα πολύ με τη βενζίνη, -20 - 20 τα έχω δει με πιο συνηθισμένα στα -15 15 και όχι στιγμιαία δηλαδή το short trim -13 πχ μένει για δευτερόλεπτα. Ο εγκαταστάτης του υγραεριου με προέτρεψε να βάλω βενζίνη επιπλέον από ένα πρατήριο που ξέρει, το έκανα και 50 χλμ μετά δεν έχει αλλάξει κάτι.