Ήρθε και η σειρά μου να ζητήσω τα φώτα του forum σε ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζω τελευταία. Έχει ως εξής:
Όταν ο πνεύμονας είναι ζεστός (93+ βαθμοί κελσίου) και είμαι στο φανάρι, πάω να ξεκινήσω, και ο κινητήρας σβύνει. Μιζάρω και δεν ξεκινάει με αέριο, αρχίζει και σφυρίζει και γυρίζει σε βενζίνη. Ξεκινάω. Αν μετά προσπαθήσω να το γυρίσω σε αέριο, δεν γυρίζει και σφυρίζει σαν να μην έχει αέριο. Σημείωση 1η: η δεξαμενή είναι γεμάτη και ακούγεται και η βαλβίδα της δεξαμενής όταν προσπαθώ να το γυρίσω σε αέριο. Μετά από μερικά χιλιόμετρα, όταν ξαναπροσπαθήσω να το γυρίσω σε αέριο, άλλες φορές γυρίζει και άλλες όχι. Πάντα όμως ακούγεται η βαλβίδα της δεξαμενής που ανοίγει για να περάσει το αέριο. Σήμερα κατάφερα να το γυρίσω σε αέριο μόλις έφθασα στον προορισμό μου και πάρκαρα...
Σημείωση 2η: Πρόσφατα (1500 Κm) έκανα service με αλλαγή φίλτρων και αλλαγή πηνίου βαλβίδας δεξαμενής (ήταν καμένο το παλιό πηνίο και δεν άνοιγε η βαλβίδα) και αλλαγή των μπεκ με άλλα τύπου βενζίνης (που σημειωτέον έκαναν το αυτοκίνητο να λειτουργεί πανέμορφα χωρίς καμία διαφορά από την βενζίνη).
Όλες οι απόψεις και η εμπειρία από τα μαστόρια ευπρόσδεκτες!