Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Κάνει σάν τραχτέρ στο ρελαντί..

Προβλήματα στην εκκίνηση; Διακοπές κατά τη λειτουργία; Σας γυρίζει σε βενζίνη; Safe Mode; Λαμπάκι μηχανής – κωδικοί βλάβης;

Κάνει σάν τραχτέρ στο ρελαντί..

Δημοσίευσηαπό elafi » Πέμ 11 Αύγ, 2016 18:28

Καλησπέρα.
Εδώ και κάποιο διάστημα το αμάξι μου στο ρελαντί κάνει σάν τραχτέρ οταν είναι ζεστό..
ενωω οτι κάνει πολύ εντονο θόριβο κροτάλισμα μόλις ανεβάζω λίγο της στροφές ο θόριβος εξαφανίζετε.
μου είπαν οτι είναι τα υδραυλικα οστήρια.
επήσης να πώ οτι κρύο το πρωί μέχρι να ζεσταθεί δέν κάνει καθόλυ θόριβο δουλευει εντελός αθόριβα...οταν σταματήσω σε φανάρι το ακουω που κροταλίζει παλιότερα δέν το έκανε..
ξεκίνησε να το κάνει όταν εβαλα χοντρα λάδια 15-40, μετα έβαλα 10-40 γιατι είχα θέμα με φλάντζα κεφαλής και ηθελα ένα φτινό λάδι να καθαρίσει λίγο το μοτερ το κράτησα για 1000 χιλιόμετρα και σήμερα έβαλα τα 5-30 της όπελ που λέει ο κατασκευαστής με καινούριο φίλτρο και πάλι τα ίδια..
δέν έκανα και μεγάλη διαδρομή ακόμα αν αυτο παίζει ρόλο εβαλα μπρός για λίγα λεπτά ηρθα στη δουλεια κάνα χιλιομετρο διαδρομή και κροτάλιζει πάλι..
θέλει να δουλέψει αρκετή ώρα για να ανεβάσει λάδια στα ωστήρια η οχι?
θέλω να πώ οτι υπάρχει περίπτωση να μήν πρόλαβε να γεμήσουν με το καινούριο λάδι τα ωστήρια και γιαυτο να κροταλίζει ακόμα με το ''καλό'' λάδι?
elafi
 
Δημοσιευσεις: 37
Εγγραφή: Κυρ 17 Ιούλ, 2016 11:56

Re: Κάνει σάν τραχτέρ στο ρελαντί..

Δημοσίευσηαπό referravag » Πέμ 11 Αύγ, 2016 18:45

Φίλε μου, τι λάδια προτείνει ο κατασκευαστής σου για το αυτοκίνητο;; Πως βάζεις τη μία 15W40 και την άλλη 5W30. Η διαφορά των δύο λαδιών είναι χαώδης... Αν καταλαβαίνω καλά διαβάζοντας ξανά τα γραφόμενά σου, αν έβαλες 15W40 σε αυτοκίνητο που ο κατασκευαστής προτείνει 5W30 έχεις κάνει έγκλημα... Με ποια λογική 15W40;
Peugeot 207 1.4 VTi
Citroën C4 1.4
KIT: BRC P&D MY10
Petrol Rst: LPGTECH EmuTECH Pb-Level-02
referravag
 
Δημοσιευσεις: 441
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: Κάνει σάν τραχτέρ στο ρελαντί..

Δημοσίευσηαπό elafi » Πέμ 11 Αύγ, 2016 18:54

Ο μάστορας οχι εγώ..μου είπε να βάλω 14-40 είναι καλά αυτα πρέπει να βάλω κτλ κτλ ε μάστορας είναι τι να του πώ..
εμ τέλη δέν ξανα πήγα σε αυτόν για άλους λόγους αλλά έτσι έγινε.
elafi
 
Δημοσιευσεις: 37
Εγγραφή: Κυρ 17 Ιούλ, 2016 11:56

Re: Κάνει σάν τραχτέρ στο ρελαντί..

Δημοσίευσηαπό referravag » Πέμ 11 Αύγ, 2016 20:29

Άντε να βρεις το δίκιο σου τώρα... Γι' αυτό εγώ κάνω έρευνα σε κάθε γωνιάς φόρουμ είτε Ελλάδα είτε εξωτερικό όπου υπάρχουν κάποια αξιόλογα άτομα και μπορούμε και μαθαίνουμε μερικά βασικά πράγματα ώστε να πηγαίνω διαβασμένος στον μάστορα. Επίσης όλα τα ανταλλακτικά τα αγοράζω μόνος μου και τα πηγαίνω όλα έτοιμα.

Κατά 99% έχεις πάθει ζημιά από κακή λίπανση του κινητήρα καθώς αν ο κατασκευαστής προτείνει 5W30, το 15W40 που είναι πολύ πιο παχύρευστο και γρήγορη κυκλοφορία δεν μπορεί να έχει μέσα στο κύκλωμα λίπανσης αλλά κύριο και σημαντικότερο είναι ότι δεν μπορεί να εισχωρήσει σε κρίσιμες μικρό εσοχές ώστε να τις λιπαίνει σωστά όπως το 5W30 που προτείνει ο κατασκευαστής... Έτσι επέρχεται φθορά στα μέταλλα... Αν είναι μόνο τα ωστήρια πάλι καλά να λες... Πρέπει όμως να βεβαιωθείς ότι είναι μόνο αυτό και να το επισκευάσεις το συντομότερο γιατί θα αρχίσουν να εμφανίζονται και άλλα προβλήματα σε λίγο... Υπάρχει και ένα πρόσθετο της Liqui Moly για μείωση του θόρυβου των ωστηρίων. Αλλά δεν ξέρω κατά πόσο θα κάνει δουλειά σε ένα αυτοκίνητο που έχει πάθει ζημιά απ' όσο καταλαβαίνω από λάθος λάδια... Πόσο καιρό χρησιμοποιούσες τα λάθος λάδια;;
Peugeot 207 1.4 VTi
Citroën C4 1.4
KIT: BRC P&D MY10
Petrol Rst: LPGTECH EmuTECH Pb-Level-02
referravag
 
Δημοσιευσεις: 441
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: Κάνει σάν τραχτέρ στο ρελαντί..

Δημοσίευσηαπό elafi » Πέμ 11 Αύγ, 2016 21:31

περίπου 4-5000 χιλιόμετρα. ..
πόσο σίγουρος είσαι για αυτό που λες?
μπορεί τόσο εύκολα να κάνει ζημιά?
elafi
 
Δημοσιευσεις: 37
Εγγραφή: Κυρ 17 Ιούλ, 2016 11:56

Re: Κάνει σάν τραχτέρ στο ρελαντί..

Δημοσίευσηαπό referravag » Πέμ 11 Αύγ, 2016 23:39

Βρες και πήγαινε σε μάστορα σωστό να το δει αναλυτικά... Χωρίς να ανοιχτεί μηχανή πως να ξέρουμε τι έχει; Πόσο μάλλον εμείς που απλά γράφουμε ιδέες εδώ. Όταν δεν είναι σωστή η λίπανση μην σου φαίνεται περίεργο... Οι φθορές και οι ζημιές δεν αργούν να γίνουν...
Peugeot 207 1.4 VTi
Citroën C4 1.4
KIT: BRC P&D MY10
Petrol Rst: LPGTECH EmuTECH Pb-Level-02
referravag
 
Δημοσιευσεις: 441
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: Κάνει σάν τραχτέρ στο ρελαντί..

Δημοσίευσηαπό meletis » Σάβ 13 Αύγ, 2016 17:09

Λογικά αυτοκίνητο Opel έχεις.
Ήμουν κάτοχος ενός Opel Corsa C για 250.000χλμ.
Προσωπικά ποτέ δέν έβαζα λάδια της GM λόγω κόστους.
Πήγαινε σε μάστορα να δείς τι έχει, όσο να είναι το φόρουμ δέν μπορεί να δώσει ακριβή απάντηση για βλάβες.
Το σέτ χρονισμού(καδένα-γλυστρες σε τι κατάσταση είναι?
Opel Corsa C 1,2 - EG Basico
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1431
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Κάνει σάν τραχτέρ στο ρελαντί..

Δημοσίευσηαπό elafi » Σάβ 13 Αύγ, 2016 19:28

Πρόσφατα έδωσα αρκετά λεφτα για φλάντζα και επισκευη καπακιού και δέν με πέρνει να δώσω κιάλα τώρα..
ο θόριβος οταν το αμάξι είναι κρύο δέν ακούγετε απολύτος τίποτα δουλευει τέλεια οσο είναι κρύο..
και μετά απο λίγο μόλις ανοίξει και ο θερμοστάτης πάλι καλά κουγεται μόνο αν ζεσταθεί πολύ κάνει έτσι..
εντομεταξύ εχθές που το έκανα ένα ταξιδάκι σάν να ψιλοέστρωσε δέν έκανε τόσο θόρυβο..
τι να πώ ίσος στην επόμενη αλλαγή να καθαρίσουν καλύτερα τα παλια λάδια και να είναι ακόμα καλύτερα?
Αν είχαν πρόβλημα τα ωστήρια η κάτι άλλο δέν θα το έκανε κρύο+ζεστό?
οταν είναι κρύο όχι απλά κάνει λιγότερο θόριβο αλλα δέν κάνει απολύτος καθόλυ θόριβο.
ναι οπελ κορσα c
elafi
 
Δημοσιευσεις: 37
Εγγραφή: Κυρ 17 Ιούλ, 2016 11:56

Re: Κάνει σάν τραχτέρ στο ρελαντί..

Δημοσίευσηαπό gakost » Κυρ 14 Αύγ, 2016 13:00

Δες αυτό που σου είπε ο meletis. Αν έχεις κινητήρα με καδένα χρονισμού είναι κλασικό πρόβλημα σε corsa C και astra της εποχής. Θέλεις καινούργια καδένα και όλα τα παρελκόμενα.
gakost
 
Δημοσιευσεις: 1038
Εγγραφή: Παρ 14 Ιαν, 2011 22:09

Re: Κάνει σάν τραχτέρ στο ρελαντί..

Δημοσίευσηαπό referravag » Κυρ 14 Αύγ, 2016 21:16

Πέρα από την καδένα, που σου είπαν τα παιδιά αν έχεις κινητήρα XEP δηλ με twinport, παίζει να κοπανάνε τα πορτάκια στην πολλαπλή εισαγωγής... Είναι κλασικό θέμα κι αυτό στα twinport και το έχουν πολλά παιδιά από το opel club...
Peugeot 207 1.4 VTi
Citroën C4 1.4
KIT: BRC P&D MY10
Petrol Rst: LPGTECH EmuTECH Pb-Level-02
referravag
 
Δημοσιευσεις: 441
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Επόμενο

Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 30 επισκέπτες





cron