από referravag » Τρί 23 Αύγ, 2016 18:38
Ρε σεις, γιατί τα ρίχνετε όλα στο υγραέριο... Σίγουρα είναι λύση ανάγκης... Υπάρχουν αυτοκίνητα που έχουν πάθει ζημιές όπως υπάρχουν και αυτοκίνητα που ζουν και βασιλεύουν με υγραέριο... Jpk13 από αυτά που έχεις γράψει αυτό που καταλαβαίνω εγώ είναι ότι έχεις προβλήματα εξ' αρχής με το σύστημά σου και ο μηχανικός σου δεν φαίνεται να ξέρει ή να ενδιαφέρεται πραγματικά για να σε βοηθήσει...
Το πρόβλημα AC και αρρυθμίες μόνο κλασικό δεν είναι... Το αυτοκίνητο πρέπει να δουλεύει παντού σωστά είτε έχεις ανοιχτό το AC είτε όχι... Αν σου κάνει αρρυθμίες μόνο στο AC και δεν τις παρατηρείς με κλειστό AC είναι γιατί δεν έχει γίνει σωστή ρύθμιση από τον εγκαταστάτη (μπορεί και τοποθέτηση)...
Τα ίδια μας έλεγε και εμάς ο πρώτος εγκαταστάτης που επισκεφτήκαμε στο Χαϊδάρι και ότι θα το κάνει να δουλεύει με βενζίνη στο ρελαντί γιατί αλλιώς θα σβήνει και μάλιστα μας απέτρεπε από το Plug n Drive προτείνοντας το Seq24 με την πρόφαση ότι δεν γνώριζε καν αν χωράει ο εγκέφαλος του Plug n Drive στο μηχανοστάσιο (δεν είχε ιδέα για το μέγεθος πήρε και ρώτησε μπροστά μας κάπου) ενώ δεν ήξερε ότι υπήρχε και κινητήρας σε 1.4. Νόμιζε ότι υπάρχει μόνο σε 1.6. Επίσης σε ερώτηση που έκανα σε έναν από τους εγκαταστάτες του, μου είπε ότι δεν θα τοποθετούσε τον MAP sensor της BRC που περιλαμβάνεται στο kit... "γιατί δεν χρειάζεται!!!" Θα το παίρνει από αλλού το σήμα μας είχε πει...
Αυτό που ξέρω μετά τη συνεργασία με τον LPGas είναι ότι το αυτοκίνητο δουλεύει τέλεια με υγραέριο όχι μόνο στο ρελαντί αλλά σε όλο το φάσμα των στροφών ακριβώς όπως και με βενζίνη είτε με το AC ανοιχτό είτε χωρίς... Δεν έχει κανένα θέμα... Και μάλιστα με υγραέριο είναι πιο σπιρτόζικο στις χαμηλο/μεσαίες στροφές.
Έχει δίκιο ο gkazakias που σου λέει να πας σε άλλον μηχανικό... Τι το παιδεύεις σε αυτόν; Δεν φοβάσαι μην σου κάνει χειρότερη ζημιά; Εγώ στη θέση σου θα είχα αλλάξει ήδη μηχανικό...
Peugeot 207 1.4 VTi
Citroën C4 1.4
KIT: BRC P&D MY10
Petrol Rst: LPGTECH EmuTECH Pb-Level-02