Καταρχήν, ως νέο μέλος του forum, θα ήθελα να χαιρετήσω τα μέλη αυτού.
Στην συνέχεια θα ήθελα να θέσω τους προβληματισμούς μου, σχετικά με κάποια θέματα που έχω με το υγραέριο.
Έχω ένα Hyundai Accent 2006 και έχω κάνει εγκατάσταση kit Bardolini, εδώ και 2,5 χρόνια περίπου. Το αυτοκίνητο έχει κάνει 35000 km με υγραέριο.
Τα θέματα ξεκίνησαν περίπου πριν από 5 μήνες και ενώ είχε κάνει 30000km, χωρίς το παραμικρό πρόβλημα.
Το πρώτο θέμα που είχα ήταν πρόβλημα με το πρωινό ξεκίνημα, όπου είτε έπαιρνε μπροστά με την πρώτη και ανέβαζε 1500 στροφές και μετά έπεφτε στις σωστές, είτε έπαιρνε με την δεύτερη (με τις σωστές στροφές).
Σε συζήτηση με τον εγκαταστάτη έγινε καθαρισμός μπεκ υγραερίου (ο καθαρισμός έγινε στον αντιπρόσωπο της μπεκιέρας). Το πρόβλημα δεν διορθώθηκε και ύστερα από εκ νέου συζήτηση καθαρίστηκαν και τα μπεκ της βενζίνης.
Αφού έγιναν τα παραπάνω, δεν υπήρχε βελτίωση αλλά ξαφνικά μου άναψε και λαμπάκι check engine. Σε επίσκεψη, πάλι στον εγκαταστάτη, και ύστερα από έλεγχο μου είπε ότι ήταν πρόβλημα στον αισθητήρα λ, ο οποίος δεν μετρούσε σωστά ή και στον καταλύτη (να μην χρησιμοποιώ το αυτοκίνητο σε βενζίνη γιατί εκεί διαβάζει χειρότερα ο λ).
Έκανα δοκιμές κινώντας το αυτοκίνητο μόνο με βενζίνη και εκ θαύματος και το λαμπάκι έσβησε και το πρωί έπαιρνε μπροστά κανονικά. Αναφέρω το θέμα και η απάντηση που έλαβα ήταν ότι δεν φταίει το υγραέριο, γιατί ρυθμίζει μόνο του.
Περνώντας ο καιρός , όποτε έβαζα το υγραέριο να και το λαμπάκι και το πρόβλημα με το πρωινό ξεκίνημα. Στις διακοπές που πήγα, μια από τα ίδια, ξεκίνησα να το λειτουργώ μόνο με βενζίνη (ήθελα 100km για να πάω να βάλω υγραέριο) και δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα.
Αφού επέστρεψα με υγραέριο στο πρώτο μποτιλιάρισμα (ξέχασα να πω ότι το λαμπάκι άναβε κυρίως μετά από μποτιλιάρισμα) πάλι λαμπάκι. Πάω σε συνεργείο Hyundai και ζητώ να μου πουν τι πρόβλημα είχε το αυτοκίνητο. Μετά από μισή ώρα και ελέγχους σε καυσαέρια κ.λ.π. έρχεται ο τεχνικός και μου λέει ότι το λαμπάκι είναι από χαμηλό μείγμα στο ρελαντί και ότι σε βενζίνη και ο λ και ο καταλύτης λειτουργούν κανονικά.
Συνεχίζοντας, ύστερα από χρήση βενζίνης πάλι για αρκετά χιλιόμετρα και αλλαγή ένα πρωί σε υγραέριο, κατά την αλλαγή η μηχανή έσβηνε ακαριαία, νέα δοκιμή πάλι τα ίδια, το αφήνω σε βενζίνη και πάω στον εγκαταστάτη και αναφέρω όλα τα θέματα. Βάζει τον υπολογιστή και βλέπει 7 συστημικά λάθη (δεν ξέρω αν ήταν από τον πόλο που έβγαζα για να καθαρίσει το λαμπάκι) και το κυριότερο 70% παραπάνω μείγμα στο υγραέριο!! Δεν μπόρεσε να μου πως έγινε αυτό.
Τον τελευταίο καιρό υπάρχει και ένα νέο κόλπο (αφού άρχισε να πέφτει η θερμοκρασία), αφού πάρει μπροστά, αρχίζει να μπερδεύει και ανεβοκατεβάζει στροφές για 30 περίπου δεύτερα, μετά όλα καλά, όπως και ότι μυρίζει βενζίνη.
Τέλος έχω γυρίσει σε βενζίνη και από την στιγμή που το έκανα ούτε μπερδέματα ούτε λαμπάκια ούτε τίποτα.
Έχω, καθαρίσει μπεκ βενζίνης – υγραερίου, έχω αλλάξει μπουζί - καλώδια – πολλαπλασιαστή και αισθητήρα ψυχρής, όπως και 3 ρυθμίσεις του συστήματος Lpg.
Αν μπορεί κάποιος να βγάλει άκρη με όλα τα παραπάνω, παρακαλώ να μου το πεί.
Δεν δίνω άλλα χρήματα για αλλαγές ή ρυθμίσεις γιατί αν είναι να δώσω συνολικά κανα 1000 ευρώ για ψάξιμο και μόνο, καλύτερα να το λειτουργώ σε βενζίνη και να έχω το κεφάλι μου ήσυχο.
Ζητώ συγνώμη για την έκταση του θέματος, αλλά δεν μπορώ να δεχτώ ότι ένα αυτοκίνητο που λειτουργεί κανονικά σε βενζίνη να παρουσιάζει ξαφνικά θέματα μόνο σε υγραέριο, τα οποία και χειροτερεύουν όσο περνάει ο καιρός.