Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Μετα το υγραεριο καιει λαδια

Προβλήματα στην εκκίνηση; Διακοπές κατά τη λειτουργία; Σας γυρίζει σε βενζίνη; Safe Mode; Λαμπάκι μηχανής – κωδικοί βλάβης;

Re: Μετα το υγραεριο καιει λαδια

Δημοσίευσηαπό referravag » Παρ 21 Οκτ, 2016 20:03

Δεν μας πρόλαβες... Σήμερα το μεσημέρι έγινε η αλλαγή λαδιών και μπήκε και το πρόσθετο που έχω παραθέσει πιο πάνω... Θα φανεί πως θα πάει. Engine Flash είναι ασφαλές να χρησιμοποιηθεί για πρώτη φορά κοντά στα 150.000χλμ? Έχω ακούσει περιπτώσεις για βουλωμένους αυλούς λαδιού...

Το Ceratec θα το ρίξω από βδομάδα στο Opel!! Δεν καίει σταγόνα, απλά θέλω να δω αν θα έχει διαφορά στη σπιρτάδα του το μοτέρ... Λέει για 30% μείωση τριβών και οι κριτικές που διαβάζω είμαι μόνο θετικές. Ceratec όμως γιατί στο Peugeot? Δεν μειώνει την κατανάλωση λαδιού το Ceratec. Τουλάχιστον δεν το γράφει στις ιδιότητες του. Το "μέλι" που ρίξαμε λέει ότι μειώνει την κατανάλωση λαδιού από τους οδηγούς των βαλβίδων (από εκεί χάνει σίγουρα-έχει ανοίξει ίδιο μοτέρ ο μηχανικός μας για επισκευή και μας το είχε πει παλαιότερα) και τα δαχτυλίδια των πιστονιών καθώς και ότι αναζωογονεί τις πλαστικές φλάτζα και τσιμούχες εσωτερικά του κινητήρα. Είχε ρίξει κάτι παρόμοιο της LM και ο πατέρας μου στη Γερμανία στο mondeo του και είχε μειωθεί πάρα πολύ η κατανάλωση λαδιού... Anyway. Το συγκεκριμένο πρόσθετο μετά από ψάξιμο είδα ότι το χρησιμοποιούν πολύ οι BMWδακηδες στο εξωτερικό με πολύ καλά αποτελέσματα, γι' αυτό και πήρα την απόφαση να το δοκιμάσουμε μια φορά να δούμε πως θα πάει...
Peugeot 207 1.4 VTi
Citroën C4 1.4
KIT: BRC P&D MY10
Petrol Rst: LPGTECH EmuTECH Pb-Level-02
referravag
 
Δημοσιευσεις: 441
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: Μετα το υγραεριο καιει λαδια

Δημοσίευσηαπό nickL » Δευτ 24 Οκτ, 2016 02:33

Εγώ πάλι δεν έχω ιδέα τι λέτε πιο πάνω για τα ιξώδη αλλά με αγχώσατε και οι δύο. Εγώ πάντως έβαλα τα total 9000 5w 40 την τελευταία φορά. Καλά έκανα ρε παιδιά; :?
nickL
 
Δημοσιευσεις: 338
Εγγραφή: Τετ 16 Σεπ, 2015 00:25

Re: Μετα το υγραεριο καιει λαδια

Δημοσίευσηαπό tedd » Δευτ 24 Οκτ, 2016 09:12

Αν ειναι εντος των προδιαγραφων (ACEA, API) που προτεινει η πεζω για το αυτοκινητο σου μια χαρα ειναι, μην σε απασχολει.
Eπειδη δεν γραφει πανω για LPG? δεν σημαινει τιποτα αυτο, διαφημιστικο τρικ ειναι.
Σου εκαιγε λαδια πριν; αν ναι, ποσο; και τι λαδια εβαζες πριν??
Nissan Almera Mk II (N16) 1497cc
BRC Sequent 24
Εικόνα
tedd
 
Δημοσιευσεις: 588
Εγγραφή: Τρί 10 Μάιος, 2011 20:39

Re: Μετα το υγραεριο καιει λαδια

Δημοσίευσηαπό nickL » Δευτ 24 Οκτ, 2016 10:33

Γεια σου φίλε tedd.

Όλα τα χρόνια που δεν είχα υγραέριο, έβαζα τα 10-40 quartz 7000. Δεν το έψαχνα και πολύ, επίσης τα πρότεινε η πεζώ και δε μου έκαιγε σταγόνα, όταν λέμε σταγόνα, τίποτα, ακόμα και μια φορά που τα είχα αφήσει 2 χρόνια και βάλε. Μετά με το υγραέριο έβαλα την πρώτη φορά 10-40 shell helix και μου έφαγε λάδι, μου έφαγε περίπου μισό λίτρο σε 10 μήνες με 7500 χιλιόμετρα οπότε και τα άλλαξα. Μετά το γύρισα στο total 9000 5-40, μέχρι στιγμής δε μου έχει κάψει λάδι με 4000 χιλιόμετρα. Τα έβαλα επειδή ο λαδάς είχε ξεμείνει από το 10-40 και δεν είχε και καμμια διαφορά στην τιμή. Εντάξει με άγχωσε κι αυτός λίγο γιατί μου είπε ότι καλό είναι όσο παλιώνει ο κινητήρας ειδικά με το υγραέριο να βάζεις κάτι καλύτερο. Δεν έχω γνώσεις για να ξέρω αν ισχύουν όλα αυτά.
nickL
 
Δημοσιευσεις: 338
Εγγραφή: Τετ 16 Σεπ, 2015 00:25

Re: Μετα το υγραεριο καιει λαδια

Δημοσίευσηαπό tedd » Δευτ 24 Οκτ, 2016 11:06

Όσο παλιωνει ο κινητήρας και και καεί λάδια πάμε σε πιο χοντρό λαδι. Στη ουσία το 5w-40 και 10w-40 είναι το ίδιο λεπτα (40) το 5w και το 10w έχουν να κανουν με την ρευστότητα κατα την εκκίνηση με κρύα μηχανή βέβαια και τα 2 υπερκαλύπτουν τις χαμηλότερες θερμοκρασίες σχεδον σε όλη τη χώρα. Βέβαια επειδή το 5w έχει μεγαλύτερη ρευστότητα κατα την εκκίνηση παει πιο πιο γρήγορα σε όλα τα μέρη του κινητήρα. Πάντως μπορεί να τύχει σε 2 λάδια με το ίδιο ιξώδες στο ενα να μας κάψει λαδια και στο άλλο οχι. Πάντως αφού δεν σου καίει αυτό που εβαλες μείνε σε αυτό, μην πειραματιζεσαι τζάμπα.

Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Nissan Almera Mk II (N16) 1497cc
BRC Sequent 24
Εικόνα
tedd
 
Δημοσιευσεις: 588
Εγγραφή: Τρί 10 Μάιος, 2011 20:39

Re: Μετα το υγραεριο καιει λαδια

Δημοσίευσηαπό referravag » Δευτ 24 Οκτ, 2016 14:39

nickL έγραψε:Γεια σου φίλε tedd.

Όλα τα χρόνια που δεν είχα υγραέριο, έβαζα τα 10-40 quartz 7000. Δεν το έψαχνα και πολύ, επίσης τα πρότεινε η πεζώ και δε μου έκαιγε σταγόνα, όταν λέμε σταγόνα, τίποτα, ακόμα και μια φορά που τα είχα αφήσει 2 χρόνια και βάλε. Μετά με το υγραέριο έβαλα την πρώτη φορά 10-40 shell helix και μου έφαγε λάδι, μου έφαγε περίπου μισό λίτρο σε 10 μήνες με 7500 χιλιόμετρα οπότε και τα άλλαξα. Μετά το γύρισα στο total 9000 5-40, μέχρι στιγμής δε μου έχει κάψει λάδι με 4000 χιλιόμετρα. Τα έβαλα επειδή ο λαδάς είχε ξεμείνει από το 10-40 και δεν είχε και καμμια διαφορά στην τιμή. Εντάξει με άγχωσε κι αυτός λίγο γιατί μου είπε ότι καλό είναι όσο παλιώνει ο κινητήρας ειδικά με το υγραέριο να βάζεις κάτι καλύτερο. Δεν έχω γνώσεις για να ξέρω αν ισχύουν όλα αυτά.


Νίκο αν δεν στο καίει, μείνε στο Total που βάζεις το Energy 9000 5W40. Το συγκεκριμένο είναι από τα καλά λάδια της Total. Πάντως και το Shell δεν είχε τραγική κατανάλωση... Μην σε αγχώνει.

Εμείς σαν πρώτη παρατήρηση μετά την προσθήκη Motor Oil Saver στα καινούρια λάδια (Liqui Moly Top Tec 4100 5W40) έχουμε να να παρατηρήσουμε ίδια συμπεριφορά και ελαφρώς πιο μπάσο/ήρεμο ήχο του μοτέρ όταν είναι ζεστό με ίδια κατανάλωση καυσίμου, όμως έχει αλλάξει η συμπεριφορά στο κρύο ξεκίνημα. Ακούγονται τα ωστήρια χαρακτηριστικά, περισσότερο από πριν σε παρόμοιο βαθμό που ακουγόντουσαν όσο βάζαμε 5W30 προδιαγραφών PSA. Με το που αρχίσει και ζεσταίνεται το λάδι μειώνεται σταδιακά και εξαλείφεται ο χτύπος. Θα δούμε πως θα πάει από κατανάλωση λαδιού. Ζεστό ακούγεται όπως και πριν ίσως και ένα τσακ πιο αθόρυβο.

Αααα άλλη μία παρατήρηση είναι πως όσο είναι κρύο το λάδι και έχοντας ξεκινήσει να οδηγείς, είναι λίγο πιο απότομο το κόψιμο/φρένο του κινητήρα στο άφημα του γκαζιού όπως και το άρπαγμα που κάνει όταν δίνεις γκάζι. Δηλ από αυτά που παρατηρούμε με μόλις 3 μέρες λειτουργίας μετά την αλλαγή, σίγουρα έχουν γίνει πιο παχύρευστα τα λάδια στο κρύο ξεκίνημα και φαίνονται.

Σήμερα στο πρωινό ξεκίνημα ο χτύπος ήταν μικρότερος σε σχέση με χτες το απόγευμα που το έβαλα μπροστά μετά το πλύσιμο που του έκανα. Θα φανεί σε 1,5 βδομάδα που θα έχει κάνει ~600χλμ και θα έχει δουλευτεί (και θα έχει κάτσει στα σημεία που πρέπει), πως θα πάει καθώς λέει ότι θέλει 600-800χλμ για να αρχίσουν να φαίνονται τα αποτελέσματα.

Το μόνο σίγουρο είναι ότι επειδή αγχωθήκαμε χτες και κάτσαμε και το κουβεντιάσαμε (για τον εάν κάναμε καλά που ρίξαμε αυτό το πρόσθετο), το αυτοκίνητο καινούριο δεν είχε κατανάλωση λαδιού σχεδόν καθόλου. Αν είχε είχε ελάχιστη μου είπε η φίλη μου. Μετά τα 90.000-100.000χλμ άρχισε να έχει κατανάλωση. Ήταν και κάποια περίοδος που το είχε καθυστερήσει να του αλλάξει λάδια και μου είπε ότι από τότε άρχισε να καταναλώνει λάδι. Το παράδοξο είναι ότι ενώ πλέον έχει φτάσει να χρειάζεται 4+λίτρα λάδι από αλλαγή σε αλλαγή (10.000χλμ) δεν έχει καθόλου μπλε καπνό ή μυρωδιά καμένου λαδιού ούτε στο ξεκίνημα όταν παίρνει μπροστά (ζεστό ή κρύο) ούτε σε πορεία στον δρόμο...

Θα φανεί πως θα πάει. Θα ενημερώσω σε ~1000χλμ τι κάνει. Λογικά θα χρειαστεί να συμπληρώσουμε ~300ml λάδι τότε (δηλ όση ήταν η ποσότητα του πρόσθετου).
Peugeot 207 1.4 VTi
Citroën C4 1.4
KIT: BRC P&D MY10
Petrol Rst: LPGTECH EmuTECH Pb-Level-02
referravag
 
Δημοσιευσεις: 441
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: Μετα το υγραεριο καιει λαδια

Δημοσίευσηαπό nickL » Δευτ 24 Οκτ, 2016 16:28

tedd έγραψε:Όσο παλιωνει ο κινητήρας και και καεί λάδια πάμε σε πιο χοντρό λαδι. Στη ουσία το 5w-40 και 10w-40 είναι το ίδιο λεπτα (40) το 5w και το 10w έχουν να κανουν με την ρευστότητα κατα την εκκίνηση με κρύα μηχανή βέβαια και τα 2 υπερκαλύπτουν τις χαμηλότερες θερμοκρασίες σχεδον σε όλη τη χώρα. Βέβαια επειδή το 5w έχει μεγαλύτερη ρευστότητα κατα την εκκίνηση παει πιο πιο γρήγορα σε όλα τα μέρη του κινητήρα. Πάντως μπορεί να τύχει σε 2 λάδια με το ίδιο ιξώδες στο ενα να μας κάψει λαδια και στο άλλο οχι. Πάντως αφού δεν σου καίει αυτό που εβαλες μείνε σε αυτό, μην πειραματιζεσαι τζάμπα.


Α ναι σωστά, το χοντρό - λεπτό του λαδιού είναι με το maximum. Ναι μάλλον θα μείνω σε αυτό, γιατί και σε καλή τιμή είναι και λέει ότι είναι κ συνθετικό (αν και έχω ακούσει ότι είναι και δεν είναι όλα αυτά, αλλά σίγουρα λίγο καλύτερο θα είναι από το απλό).

@Refferavag τώρα που το λες, πράγματι αν αφήσω το γκάζι το πρωί κόβει πιο απότομα. Και τόσο καιρό νόμιζα ότι ήταν κάτι άλλο.
nickL
 
Δημοσιευσεις: 338
Εγγραφή: Τετ 16 Σεπ, 2015 00:25

Re: Μετα το υγραεριο καιει λαδια

Δημοσίευσηαπό petros3110 » Τετ 26 Οκτ, 2016 16:51

Μετά από όλα αυτά που διάβασα, εγώ έχω να πώ τα εξής. Αγόρασα τη μαρμάρω (κία σεφια του 99) από καινουρια κ του έβαζα 10-40 ημισυνθετικά που έλεγε ο κατασκευαστης χωρίς να καιει σταγονα λάδι (εμφανώς τουλάχιστον). Στα 125000χλμ του έβαλα γκάζι κ χρησιμοποιώ μέχρι τώρα (περίπου 180000χλμ). Τα λάδια τα άλλαζα από τότε που πέρασε η εγγυηση κ δεν ξαναπήγα σε εξουσιοδοτημένο ανα 10000χλμ. Στην τελευταία αλλαγή του έβαλα 5-40 λόγω του οτι άκουσα (ο μαλακας) το λαδά κ διαπίστωσα καταναλωση λαδιού μισό λίτρο ανά 4000χλμ. Πλέον το παρακολουθώ κ σαν πρώτο βήμα θα ξαναγυρισω στα 10-40. Σε συζητηση με φιλο με αβενσις του 01 μου έλεγε ότι η αναφερόμενη καταναλωση είναι τρίχες μια κ εκείνος την ειχε στα 120000χλμ κ χωρις γκάζι!Ασε που μπορει ναφταίει κ η μετάβαση από 10 σε 5! Επίσης η εξάτμιση δεν καπνίζει..και τα χλμ είναι τόσα ώστε δικαιολογείται αυτή η κατανάλωση. Εσείς τι λέτε?
Επίσης πως κάποιοι ισχυρίζονται ότι η κατανάλωση λαδιού κάνει καλό στις βαλβίδες τι στιγμή που κατακρίνουν τις λαδιέρες?(σημ. λαδιέρα δεν έχω βάλει-τη δικαιολόγηση ψαχνω για γνώση) ευχαριστώ
petros3110
 
Δημοσιευσεις: 20
Εγγραφή: Δευτ 18 Απρ, 2016 06:11

Re: Μετα το υγραεριο καιει λαδια

Δημοσίευσηαπό fokion » Τετ 26 Οκτ, 2016 17:42

Από θεμα ιξοδους κατ ουσιαν το ιδιο λαδι εβαλες εκτός κι αν μενεις στο Κατω Νευροκόπι...

Βγαλτα και βαλε αυτά που εβαζες παντα...
ΚΙΑ SPORTAGE 1 - Σύστημα PLATINCA - 100.000 χλμ.
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιευσεις: 2252
Εγγραφή: Κυρ 04 Δεκ, 2011 09:14

Re: Μετα το υγραεριο καιει λαδια

Δημοσίευσηαπό petros3110 » Τετ 26 Οκτ, 2016 17:59

fokion έγραψε:Από θεμα ιξοδους κατ ουσιαν το ιδιο λαδι εβαλες εκτός κι αν μενεις στο Κατω Νευροκόπι...

Βγαλτα και βαλε αυτά που εβαζες παντα...


οπότε γιατί προκηψε η καταναλωση κατά τη γνώμη σου? αττική μενω φωκίωνσ
petros3110
 
Δημοσιευσεις: 20
Εγγραφή: Δευτ 18 Απρ, 2016 06:11

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot] και 72 επισκέπτες