Τρύπα!!! Σόρυ που άργησα να σου απαντήσω... Είχα κάποιες υποχρεώσεις με τη σχολή μου. Ακόμα ψάχνεις να βρεις γιατί έχουν διαφορά τα λάδια που σε ρώτησα ενώ έχουν το ίδιο TBN; Άστο δεν πειράζει... Δεν έχουμε άλλο χρόνο. Κοντεύουμε για 4ο μνημόνιο σε λίγο...
Το site που παραθέτεις για όλα τα προβλήματα στο 100% των προβλημάτων που αναφέρονται αφορά τα 1.6VTi και THP. Όπως καταλαβαίνεις το δικό μας δεν είναι κανένα από αυτά τα δύο... Τσέκαρε και στην περιγραφή. Το μόνο που γράφει το site που παραθέτεις για το 1.4vti είναι για πιθανή αστοχία του καταλύτη λόγω μη συμβατής προδιαγραφής από τον προμηθευτή που παίρνει τους καταλύτες της η Peugeot.
Δόξα το Θεό εδώ και 147.000χλμ δεν έχει προκύψει τίποτα από όλα αυτά που γράφει το site με τον καταλύτη ακόμη και όταν είχε κάνει 5-6χλμ με +4 λίτρα λάδι μια φορά ο κινητήρας (είχαν κολυμπήσει όλα λόγω ασχετοσύνης περαστικού που πήγε να βοηθήσει την φίλη μου μια φορά πριν 1,5 χρόνο που έμεινε στον δρόμο από βαλβίδα ψυχρής εκκίνησης) και λόγω του ότι ήμουν σε σημείο που δεν είχα σήμα στο τηλ... Ούτε ο καταλύτης έπαθε ζημιά ούτε και κάτι άλλο έχει παρουσιαστεί από τα προβλήματα που έχουν τα THP και τα 1.6VTi. Οπότε τελείως άκυρη η παρατήρηση σου για το 1.4 VTi.
Ααααα ναι θα το ξέχναγα! Το μόνο που έχει βγει ήταν τεντωτήρας καδένας που αλλάχτηκε στα 80.000χλμ. Αυτό το εξάρτημα είχε όντως πρόβλημα και βγήκε αναθεωρημένη εκδοχή με τρυπίτσα ώστε να μπορεί να φουσκώνει πιο εύκολα με λάδι. Στο κρύο ξεκίνημα έκανε ένα κροτάλισμα μέχρι να ζεσταθούν λίγο τα λάδια. Μετά όλα ΟΚ. Με τον καινούριο τεντωτήρα όλα καλά... Είχε βγει και ανάκληση για τον τεντωτήρα αλλά αν δεν ειδοποιηθήκαμε ποτέ...
Το 1.4 VTi έχει ένα κακό μόνο. Καίει λάδι σαν φριτέζα. Αλλά σε οδηγισιμότητα, ροπή και δύναμη είναι κλάσεις πάνω από το KFU που έβαζε η PSA μέχρι πρότινος. Το έχουμε στο C4 του πατέρα μου το KFU... Καμία σχέση σε απόκριση και οδηγησιμότητα τα δύο μοτέρ... Επίσης σαφώς πιο ψόφιο το KFU...