Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Μετα το υγραεριο καιει λαδια

Προβλήματα στην εκκίνηση; Διακοπές κατά τη λειτουργία; Σας γυρίζει σε βενζίνη; Safe Mode; Λαμπάκι μηχανής – κωδικοί βλάβης;

Re: Μετα το υγραεριο καιει λαδια

Δημοσίευσηαπό nikkokk » Τρί 11 Οκτ, 2016 23:31

tripas έγραψε:Eλεος με την wikipedia μην αναπαραγετε δίχως προβληματιμο ότι διαβαζετε.
Εσυ βρε nikkokk που δεν νωμίζεις για εξηγησε μας γιατι κανενα λάδι για diesel με DPF ή τα καινουργια με AD blue δεν έχει TBN πάνω απο 7.9 mg KOH/g ενω τα περισσοτερα λαδια βενζινοκινητήρων έχουν για πλακα 9,5 ενω τα πιο ποιοτικα 11-11,5 mg KOH/g.


Μήπως επειδή τόσο η εξέλιξη των καυσίμων όσο και των κινητήρων και των συστημάτων περιορισμού των εκπομπών καυσαερίων έχουν πετύχει να περιορίσουν τα όξινα κατάλοιπα της καύσης του πετρελαίου; Για βιομηχανικούς κινητήρες πετρελαίου υψηλής περιεκτικότητας σε θείο χρησιμοποιούνται λάδια με TBN 40 και μεγαλύτερο.
Υπάρχουν και κάποιοι που σπουδάσανε χημεία και δεν χρειάζονται την Wikipedia - όχι για τα λάδια τουλάχιστον. Μάθανε δε και ορθογραφία και δεν γράφουν το νομίζω με "ω".
Τις ειρωνείες σου τις επιστρέφω και το μπλουζάκι κρατά το για να σκουπίζεσαι από τα λάδια.

Στάλθηκε από το P01M μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Opel Zafira 1.8 mod 2001 - 125 PS (Z18XE) - Landi Renzo Omegas Evo
nikkokk
 
Δημοσιευσεις: 86
Εγγραφή: Σάβ 08 Μαρ, 2014 09:43

Re: Μετα το υγραεριο καιει λαδια

Δημοσίευσηαπό tripas » Τετ 12 Οκτ, 2016 14:39

Δυστυχώς γέμισε η Ελλάδα με σπουδασμένους Φιλολόγους που παράγουν ωραίες φιλολογίες.
Έχεις απόλυτο δίκαιο την επομένη φορά θα ενεργοποιήσω το spell checking για να το παίζω και εγώ σπουδαγμένος.
Οσο για τα 40ΤΒΝ είναι για τους δίχρονους πετρελαιοκινητήρες πλοίων που καίνε μαζούτ.
Citroen C4 sedan 1.6 TU5JP4-NFU 2008 , BRC P&D MY10 + LPG7
Άβαταρ μέλους
tripas
 
Δημοσιευσεις: 605
Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ, 2014 14:10

Re: Μετα το υγραεριο καιει λαδια

Δημοσίευσηαπό NickSt » Τετ 12 Οκτ, 2016 16:52

Τσάμπα γινόσαστε "βίδες", (ένας απο εσάς έχει δίκιο , δεν σας λέω ποιός :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: )

Googλάρετε το παρακάτω..

Oils - Lubricants - Idemitsu Kosan Global
NickSt
 
Δημοσιευσεις: 651
Εγγραφή: Τετ 06 Νοέμ, 2013 22:44

Re: Μετα το υγραεριο καιει λαδια

Δημοσίευσηαπό tedd » Τετ 12 Οκτ, 2016 19:55

Γιατί δεν βάζεις κατευθείαν το λινκ να μην ψαχνομαστε;

Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Nissan Almera Mk II (N16) 1497cc
BRC Sequent 24
Εικόνα
tedd
 
Δημοσιευσεις: 588
Εγγραφή: Τρί 10 Μάιος, 2011 20:39

Re: Μετα το υγραεριο καιει λαδια

Δημοσίευσηαπό NickSt » Τετ 12 Οκτ, 2016 20:39

Προσπάθησα αλλά δεν ανεβαίνει , κάνε το copy - πάστε !!!!χέχέεε :mrgreen: :ymdevil: :))
NickSt
 
Δημοσιευσεις: 651
Εγγραφή: Τετ 06 Νοέμ, 2013 22:44

Re: Μετα το υγραεριο καιει λαδια

Δημοσίευσηαπό referravag » Πέμ 13 Οκτ, 2016 01:40

Εντάξει τρύπα, μας έπεισες... Ειρωνεία και ισχυρογνωμοσύνη στο μεγαλείο της και ουσία πουθενά... Υπεκφυγές εκεί που δεν σε παίρνει και μόνο ειρωνείες... Μέχρι και χημικός σου έχει απαντήσει πιο πάνω και τον ειρωνεύεσαι...
Εκτός του ότι δεν έχεις απαντήσει σε κανένα από τα ερωτήματα που σου τέθηκαν στα προηγούμενα post (και από εμένα), εξακολουθείς να μιλάς γενικά. Το ότι τα γνωρίζεις καλύτερα από την Wikipedia επίσης μας ξεπερνάει όλους εδώ μέσα νομίζω.

Ωραία λοιπόν για να σου κάνουμε το χατήρι (αγνοώντας wikipedia και πτυχιούχο χημικού) έστω ότι έχεις δίκιο και ότι οφείλεται το TBN στο ότι με το ένα λάδι δουλεύει καλύτερα ο κινητήρας. Σε ρώτησα κάτι στο προηγούμενο post και υπεκφεύγεις... Σου ξανά θέτω την ίδια ερώτηση λοιπόν... Τα λάδια Liqui Moly TopTec 4600 dexos2 και τα γνήσια της Opel GM dexos2 έχουν το ίδιο TBN. Έχω μπροστά μου παλαιότερη χημική ανάλυση των δύο λαδιών και το TBN είναι το ίδιο και για τα δύο λάδια (διαφορά της τάξης του 0.1). Στην αναθεωρημένη του εκδοχή το Liqui Moly έχει +0,26 αυξημένο TBN και όμως δεν έχω παρατηρήσει καμία διαφορά (βελτίωση) σε σχέση με τις προηγούμενες παρτίδες...

Απάντησέ μας λοιπόν στο εξής απλό ερώτημα. Από τη στιγμή που το TBN πρακτικά είναι το ίδιο και για τα δύο λάδια, γιατί με το Liqui Moly (ακόμη και την παλιά εκδοχή) το 1.3 multijet δουλεύει σαν βενζινοκινητήρας ενώ με το γνήσιο GM dexos2 κάνει λες και σπάει κόκαλα; Εγώ πολύ ευχαρίστως να καταθέσω την χημική ανάλυση. Απάντησε μας πρώτα εσύ που οφείλεται η διαφορά από τη στιγμή που έχουν τα ίδια TBN και εγώ την δίνω μετά την ανάλυση. Σκέψου καλά μόνο τι θα μας πεις αυτή τη φορά!! Βλέπεις έχουμε ήδη βγάλει ΑΤΟΠΗ την wikipedia για χάρη σου, οπότε πρέπει να πρωτοτυπήσεις αυτή τη φορά... Σκέψου κάτι καλό. Εφόσον αποδείξεις ότι η Wiki γράφει μακακίες γιατί δεν τους στέλνεις και μια διορθωτική σύσταση για τα άρθρα που έχεις εντοπίσει αερολογίες;

ΥΓ: Κάτι μάλλον δεν διάβασα σωστά πιο πάνω που έγραψες... Δεν μπορεί. Μάλλον μας κάνεις πλάκα... Μίλησες ότι άλλο το TBN για βενζινοκίνητα και άλλο για πετρελαιοκίνητα... Χμμμ. Ναι ε!!?? Ζεις ακόμη στην εποχή που βάζαμε άλλα λάδια στους βενζινοκινητήρες και άλλα στους πετρελαιοκινητήρες; Κάνε ένα Update επειγόντως φίλε μου γιατί πλέον τα ίδια ακριβώς λάδια χρησιμοποιούνται και στους βενζινοκινητήρες και στους πετρελαιοκινητήρες από όλες τις εταιρείες. Σίγουρα υπάρχουν και κάποια ελάχιστα που είναι εξειδικευμένα (όπως και για υγραέριο άλλωστε) όμως η σύγχρονη οδός είναι ότι το ίδιο λάδι μπαίνει σε όλους τους κινητήρες πλέον... Όλη η σειρά TopTec, όπως και η X-Clean της Motul και τα γνήσια της Opel GM dexos 2 και οι αντίστοιχες σειρές άλλων εταιρειών κάνουν και για τους δύο τύπους κινητήρων... Το παλικάρι πιο πάνω που ειρωνεύεσαι (ο χημικός) μια χαρά στα έχει εξηγήσει.
Peugeot 207 1.4 VTi
Citroën C4 1.4
KIT: BRC P&D MY10
Petrol Rst: LPGTECH EmuTECH Pb-Level-02
referravag
 
Δημοσιευσεις: 441
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: Μετα το υγραεριο καιει λαδια

Δημοσίευσηαπό tripas » Πέμ 13 Οκτ, 2016 14:11

referravag έγραψε:ΥΓ: Κάτι μάλλον δεν διάβασα σωστά πιο πάνω που έγραψες... Δεν μπορεί. Μάλλον μας κάνεις πλάκα... Μίλησες ότι άλλο το TBN για βενζινοκίνητα και άλλο για πετρελαιοκίνητα... Χμμμ. Ναι ε!!?? Ζεις ακόμη στην εποχή που βάζαμε άλλα λάδια στους βενζινοκινητήρες και άλλα στους πετρελαιοκινητήρες; Κάνε ένα Update επειγόντως φίλε μου γιατί πλέον τα ίδια ακριβώς λάδια χρησιμοποιούνται και στους βενζινοκινητήρες και στους πετρελαιοκινητήρες από όλες τις εταιρείες. Σίγουρα υπάρχουν και κάποια ελάχιστα που είναι εξειδικευμένα (όπως και για υγραέριο άλλωστε) όμως η σύγχρονη οδός είναι ότι το ίδιο λάδι μπαίνει σε όλους τους κινητήρες πλέον... Όλη η σειρά TopTec, όπως και η X-Clean της Motul και τα γνήσια της Opel GM dexos 2 και οι αντίστοιχες σειρές άλλων εταιρειών κάνουν και για τους δύο τύπους κινητήρων... Το παλικάρι πιο πάνω που ειρωνεύεσαι (ο χημικός) μια χαρά στα έχει εξηγήσει.

Έχεις απόλυτο δίκαιο και οι δυο τύποι κινητήρων "βενζίνας ή πετρελαίου" έχουν DPF και τώρα τελευταία AdBlue. Δεν θυμάμαι οι πετρελαιοκινητήρες πριν το 2010 να τα είχαν αυτά.

Αν και τώρα πάλι δεν κατάλαβες δεν μπορώ να κάνω κάτι.

Καλό είναι να μην σε απασχολούν μόνο τα λάδια για δες και τι μοτέρ λουλούδι έχεις.
http://www.largus.fr/actualite-automobile/moteurs-14-et-16-bmwpsa-des-problemes-en-pagaille-2319369.html
Citroen C4 sedan 1.6 TU5JP4-NFU 2008 , BRC P&D MY10 + LPG7
Άβαταρ μέλους
tripas
 
Δημοσιευσεις: 605
Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ, 2014 14:10

Re: Μετα το υγραεριο καιει λαδια

Δημοσίευσηαπό referravag » Πέμ 20 Οκτ, 2016 01:46

tripas έγραψε:Έχεις απόλυτο δίκαιο και οι δυο τύποι κινητήρων "βενζίνας ή πετρελαίου" έχουν DPF και τώρα τελευταία AdBlue. Δεν θυμάμαι οι πετρελαιοκινητήρες πριν το 2010 να τα είχαν αυτά.

Αν και τώρα πάλι δεν κατάλαβες δεν μπορώ να κάνω κάτι.

Καλό είναι να μην σε απασχολούν μόνο τα λάδια για δες και τι μοτέρ λουλούδι έχεις.
http://www.largus.fr/actualite-automobile/moteurs-14-et-16-bmwpsa-des-problemes-en-pagaille-2319369.html


Τρύπα!!! Σόρυ που άργησα να σου απαντήσω... Είχα κάποιες υποχρεώσεις με τη σχολή μου. Ακόμα ψάχνεις να βρεις γιατί έχουν διαφορά τα λάδια που σε ρώτησα ενώ έχουν το ίδιο TBN; Άστο δεν πειράζει... Δεν έχουμε άλλο χρόνο. Κοντεύουμε για 4ο μνημόνιο σε λίγο... :clap:

Το site που παραθέτεις για όλα τα προβλήματα στο 100% των προβλημάτων που αναφέρονται αφορά τα 1.6VTi και THP. Όπως καταλαβαίνεις το δικό μας δεν είναι κανένα από αυτά τα δύο... Τσέκαρε και στην περιγραφή. Το μόνο που γράφει το site που παραθέτεις για το 1.4vti είναι για πιθανή αστοχία του καταλύτη λόγω μη συμβατής προδιαγραφής από τον προμηθευτή που παίρνει τους καταλύτες της η Peugeot. :) Δόξα το Θεό εδώ και 147.000χλμ δεν έχει προκύψει τίποτα από όλα αυτά που γράφει το site με τον καταλύτη ακόμη και όταν είχε κάνει 5-6χλμ με +4 λίτρα λάδι μια φορά ο κινητήρας (είχαν κολυμπήσει όλα λόγω ασχετοσύνης περαστικού που πήγε να βοηθήσει την φίλη μου μια φορά πριν 1,5 χρόνο που έμεινε στον δρόμο από βαλβίδα ψυχρής εκκίνησης) και λόγω του ότι ήμουν σε σημείο που δεν είχα σήμα στο τηλ... Ούτε ο καταλύτης έπαθε ζημιά ούτε και κάτι άλλο έχει παρουσιαστεί από τα προβλήματα που έχουν τα THP και τα 1.6VTi. Οπότε τελείως άκυρη η παρατήρηση σου για το 1.4 VTi.

Ααααα ναι θα το ξέχναγα! Το μόνο που έχει βγει ήταν τεντωτήρας καδένας που αλλάχτηκε στα 80.000χλμ. Αυτό το εξάρτημα είχε όντως πρόβλημα και βγήκε αναθεωρημένη εκδοχή με τρυπίτσα ώστε να μπορεί να φουσκώνει πιο εύκολα με λάδι. Στο κρύο ξεκίνημα έκανε ένα κροτάλισμα μέχρι να ζεσταθούν λίγο τα λάδια. Μετά όλα ΟΚ. Με τον καινούριο τεντωτήρα όλα καλά... Είχε βγει και ανάκληση για τον τεντωτήρα αλλά αν δεν ειδοποιηθήκαμε ποτέ...

Το 1.4 VTi έχει ένα κακό μόνο. Καίει λάδι σαν φριτέζα. Αλλά σε οδηγισιμότητα, ροπή και δύναμη είναι κλάσεις πάνω από το KFU που έβαζε η PSA μέχρι πρότινος. Το έχουμε στο C4 του πατέρα μου το KFU... Καμία σχέση σε απόκριση και οδηγησιμότητα τα δύο μοτέρ... Επίσης σαφώς πιο ψόφιο το KFU...
Peugeot 207 1.4 VTi
Citroën C4 1.4
KIT: BRC P&D MY10
Petrol Rst: LPGTECH EmuTECH Pb-Level-02
referravag
 
Δημοσιευσεις: 441
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: Μετα το υγραεριο καιει λαδια

Δημοσίευσηαπό referravag » Πέμ 20 Οκτ, 2016 01:59

Καλημέρα παιδιά!

Πήρα χτες καινούρια ανταλλακτικά για το service που είναι να κάνουμε στο υγραεριοκίνητο (λάδια & φίλτρα). Συνεχίζουμε με Liqui Moly TopTec 4100 5W40 καθότι δεν είχε ετοιμοπαράδοτα τα Motul Specific CNG/LPG, μόνο που αυτή τη φορά θα δοκιμάσουμε για πρώτη φορά και ένα πρόσθετο λαδιού που μειώνει την κατανάλωση του λαδιού από τα πιστόνια και τους οδηγούς των βαλβίδων και το οποίο αναζωογονεί εσωτερικές φλάτζες και τσιμούχες από πλαστικό. Θα δείξει αν θα κάνει δουλειά. Θέλει 600-800χλμ για να αρχίσουν να φαίνονται τα αποτελέσματα. Θα ενημερώσω κάποια στιγμή μετά τα πρώτα 1000χλμ για το αν έχει διαφορά... Motor Oil Saver λέγεται το πρόσθετο. Το έχω και στην φωτό πιο κάτω. Από κριτικές που διαβάζω σε ξένα site το χρησιμοποιούν πολύ οι BMWδάκηδες και βλέπουν πολύ καλά αποτελέσματα. Είχε ρίξει ένα παρόμοιο πρόσθετο και ο πατέρας μου στο Mondeo του όταν ήταν στην Γερμανία και είχε μειώσει σημαντικά την κατανάλωση λαδιού. Πρέπει να είναι αρκετά παχύρευστο έτσι όπως το καταλαβαίνω κουνώντας το δοχείο του. Θα ενημερώσω για το αν δούλεψε ή όχι ώστε να ξέρουν όσοι ενδιαφέρονται και όσοι έχουν παρατηρήσει μεγαλύτερη κατανάλωση λαδιού μετά την μετατροπή σε υγραέριο όπως είναι και ο τίτλος του θέματος. :thumbup:

Εικόνα
Peugeot 207 1.4 VTi
Citroën C4 1.4
KIT: BRC P&D MY10
Petrol Rst: LPGTECH EmuTECH Pb-Level-02
referravag
 
Δημοσιευσεις: 441
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: Μετα το υγραεριο καιει λαδια

Δημοσίευσηαπό Qgas » Παρ 21 Οκτ, 2016 11:02

Μην του βάλεις μέλι ακομα κάνε ενα πλύσιμο στα παλια λάδια με το μοτορ clean και βάλτου το ceratec
QGAS LPG CENTER ATHENS
http://www.qgas.gr
210 9420594
Αμφιθεας και Ορφέως 45 Παλαιό Φάληρο
Άβαταρ μέλους
Qgas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2696
Εγγραφή: Σάβ 19 Νοέμ, 2011 13:14
Τοποθεσία: Αμφιθέας & Ορφέως Παλ.Φάληρο 210 9420594

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: manos16 και 45 επισκέπτες