Καλησπέρα,
όπως σε πολλούς εδώ μέσα όπως διαβάζω, το αυτοκίνητό μου έβγαλε βλάβη στην κεφαλή ενός κυλίνδρου. Παρακάτω θα παραθέσω με λεπτομέρειες όλη την ιστορία.
Λοιπόν, έχω ένα Fiat Bravo 120 ίππων, tjet μοντέλο 2008. Τον Αύγουστο του 2014 έκανα εγκατάσταση συστήματος υγραερίου Zavoli (εγκέφαλος BORA) σε πολύ γνωστό εγκαταστάτη στη Λάρισα του δικτύου Bosch car service. Για ένα χρόνο και μέχρι το πρώτο service πέρυσι τον Αύγουστο, το μόνο πρόβλημα που είχα ήταν κατά την επιτάχυνση σε προσπεράσεις όπου το αυτοκίνητο δεν ανταποκρινόταν στο γκάζι για δέκατα του δευτερολέπτου και «κλωτσούσε». Το πήγα λοιπόν στο ίδιο συνεργείο που έκανα την εγκατάσταση της υγραεριοκίνησης για το προγραμματισμένο ετήσιο service και από τη στιγμή που πήρα το αυτοκίνητο πίσω, έσβηνε στο ρελαντί (π.χ σταματημένος σε φανάρι), έπαιρνε μπροστά το πρωί με την 3-4 φορά (όταν ήταν ζεστό δεν είχε πρόβλημα), ρετάριζε δηλαδή και δεν ανταποκρινόταν στο γκάζι. Μετά την 3-4 προσπάθεια έδινε σωστό ρελαντί. Επίσης σε κάθε ξεκίνημα το αυτοκίνητο είχε αλλάξει εντελώς συμπεριφορά και μου έσβηνε κατά το ξεκίνημα με 1η ταχύτητα. Το αυτοκίνητο για ενάμισι μήνα περίπου μπαινόβγαινε στο συνεργείο. Την μία μου άλλαζε ρυθμίσεις στο σύστημα του υγραερίου, την άλλη καθάριζε τα μπεκ, αισθητήρες θερμοκρασίας και δεν θυμάμαι τι άλλο! Στο τέλος κατέληξε ότι έφταιγε η αντλία της βενζίνης (1000% όπως με διαβεβαίωσε) την οποία την άλλαξε με συμφωνία φυσικά μετά από ερώτησή μου ότι θα την έπαιρνε πίσω αν δεν έφταιγε αυτή. Φυσικά αποδείχτηκε ότι δεν έφταιγε η αντλία και τα παραπάνω προβλήματα συνεχίζονταν. Αφού δούλεψα αποκλειστικά το αυτοκίνητο με βενζίνη για λίγες μέρες χωρίς κανένα πρόβλημα πλέον και μετά από όλη αυτή την ταλαιπωρία που περιέγραψα παραπάνω, μου άλλαξε εγκέφαλο υγραερίου εντός εγγύησης. Μετά την αλλαγή του εγκεφάλου, τα παραπάνω προβλήματα σχεδόν σταμάτησαν. Το μόνο που παρέμεινε όλο αυτό το διάστημα (ένα έτος) και μέχρι πριν 2 εβδομάδες ήταν το ρετάρισμα σε κάθε ξεκίνημα του αυτοκινήτου αλλά έπαιρνε μπροστά με την πρώτη. Φυσικά όπως καταλαβαίνετε μετά από όλη αυτή την ταλαιπωρία που πέρασα δεν είχα καμία όρεξη να ξαναπάω εκεί λόγω έλλειψης εμπιστοσύνης.
Πριν 2 εβδομάδες λοιπόν και μετά από ένα ταξίδι, το αυτοκίνητο άρχισε να παίρνει μπροστά με τη 5η-6η έως και 8η προσπάθεια ακόμα και με χρήση αποκλειστικά βενζίνης!!!
Το πήγα λοιπόν προχθές σε άλλο εξουσιοδοτημένο συνεργείο ακριβώς του ίδιου δικτύου στη Λάρισα και διαπίστωσαν ότι ένας κύλινδρος δεν κρατάει πίεση και μου είπε ότι αυτό οφείλεται σε κακή εγκατάσταση του συστήματος υγραεριοκίνησης εξ αρχής. Η ζημιά θα κοστίσει αρκετές εκατοντάδες ευρώ.
Μιλάμε δηλαδή για βλάβη σε κεφαλή κυλίνδρου σε αυτοκίνητο 8 ετών και με σύστημα υγραεριοκίνησης 2 ετών!
Εγώ σκοπεύω απευθυνθώ στο συνεργείο που μου έκανε την εγκατάσταση για να αναλάβει την βλάβη διότι θεωρώ ότι είναι υπεύθυνος για την βλάβη που προκλήθηκε στο αυτοκίνητο.
Παρακαλώ για την άποψή σας και συγνώμη για το μεγάλο μήνυμα.