Αδέρφια ειρήνη! Καθένας πουλάει τις εταιρείες που έχει συνάψει συμφωνία.
Υπάρχει ένα μεγάλο ΑΛΛΑ όμως φίλε QGAS και με όλο το θάρρος θα μου επιτρέψετε να σας γράψω φιλικά κάποιες παρατηρήσεις σαν απλός χρήστης του φόρουμ. Δεν καταλαβαίνω γιατί κάθε φορά που κάποιο μέλος έχει πρόβλημα προσπαθείτε να βγάλετε άχρηστο το ΚΙΤ που τοποθέτησε, βρίσκοντας παράλληλα ευκαιρία να γράψετε διθυράμβους για τα προϊόντα που εμπορεύεστε εσείς... Δεν κάνω τον συνήγορο του Ηλία, απλά την τακτική αυτή την εφαρμόζετε κατ' εξακολούθηση με την πρώτη ευκαιρία τουλάχιστον όσο καιρό είμαι μέλος σε αυτό το φόρουμ.
Προσωπικά από το διάβασμα που έκανα πριν καταλήξω στο ΚΙΤ που βάλαμε τελικά στο αυτοκίνητό μας (είχα πάρει και από εσάς προσφορά με mail), μάλλον τα δικά σας συστήματα είναι υπερεκτιμημένα... Το Lovato συγκεκριμένα όχι μόνο υπερεκτιμημένο δεν είναι αλλά είναι από τα πιο τίμια της αγοράς (αν όχι το πιο τίμιο) για αυτή την κατηγορία χρημάτων. Το έχει και φίλος σε Stage 2 ή Stage 3 Astra J χωρίς ψεκασμούς βενζίνης και πάει άψογα.
Έχει δίκιο ο Ηλίας σε αυτό που σας λέει... Σας συμφέρει να πουλάτε τα δικά σας... Καλά κάνετε. Απλά ο τρόπος που επιλέγετε να διαφημίζετε τα δικά σας συστήματα σαν "θεϊκά" και ότι είναι "η Ferrari των συστημάτων υγραεριοκίνησης" (ενώ όλα τα υπόλοιπα είναι στην καλύτερη μέτρια) κάθε φορά που κάποιο παιδί έχει πρόβλημα, προσωπικά θεωρώ ότι δεν βοηθά ούτε το παιδί που ρωτά για ένα συγκεκριμένο πρόβλημα ούτε και εσάς να κερδίσετε πελάτες... Υπάρχουν σε αυτό το φόρουμ εγκαταστάτες που εμπορεύονται πχ Lovato, EuropeGas κλπ και βγαίνει πχ ένα παιδί που έχει βάλει Zavoli ή OMVL να γράψει για ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζει και αμέσως τον κατατοπίζουν και τον συμβουλεύουν. Αυτό μόνο! Ούτε τον κρίνουν (δηλ να του πουν "μα καλά τι σύστημα πήγες και έβαλες σε αυτό το αυτοκίνητο"), ούτε του προωθούν τα προϊόντα που εμπορεύονται λέγοντάς του έμμεσα ότι πρέπει να αλλάξει το ΚΙΤ του με ένα από αυτά που εμπορεύονται γιατί είναι απείρως καλύτερα. Και αυτούς τους εγκαταστάτες τους συμφέρει να πουλούν τα δικά τους, όμως δεν χρησιμοποιούν τα προβλήματα των παιδιών για να κάνουν διαφήμιση στα συστήματα που εμπορεύονται. Αυτό τους ανεβάζει στο φόρουμ και εγώ προσωπικά χαίρομαι πραγματικά που υπάρχουν τέτοιοι επαγγελματίες που πραγματικά μένουν στο θέμα, βοηθούν να βρεθεί λύση και μέχρι εκεί. Ούτε διαφημίζουν ούτε κατακρίνουν...
Όσον αφορά τα αψεγάδιαστα συστήματα για τα οποία γράφετε διθυράμβους με τα σούπερ ντούπερ μπεκ τους, θυμηθείτε τι είχε γράψει πέρσι πελάτης σας που ξήλωσε "την Ferrari των συστημάτων" Prins και έβαλε το "υποδεέστερο" BRC όπως το είχατε χαρακτηρίσει τότε (
viewtopic.php?p=48879#p48879) και βρήκε την υγειά του. Μάλιστα έχω μιλήσει και προσωπικά με το παιδί και πριν την εγκατάσταση και έχουμε γνωριστεί και μου έχει πει αρκετές λεπτομέρειες επί του θέματος και εξακολουθούμε να λέμε τα νέα μας τακτικά και δεν έχει το παραμικρό πρόβλημα με το "υποδεέστερο ΚΙΤ" που έβαλε εδώ και πάνω από χρόνο... Και υπάρχουν και άλλα περιστατικά από δυσαρεστημένους πελάτες σας καταγεγραμμένα στο φόρουμ. Δεν θα επεκταθώ. Απλά το ανέφερα ενδεικτικά καθώς δεν φαίνεται να είναι και τόσο τέλεια τα συστήματα που με τέτοιο ζήλο διαφημίζεται ανελλιπώς.
Τι να το κάνουμε αν έχει καλύτερα μπεκ και δεν έχει κατάλληλο software το ΚΙΤ για να δουλέψει στοιχειωδώς σωστά; Κάθε φορά ακούμε την ίδια καραμέλα για τα μπεκ τόσο πολύ πια, που τα υπόλοιπα μπεκ δεν έχουν μούτρα να βγουν από το κουτί τους όταν πάει να τα πιάσει ο εγκαταστάτης να τα τοποθετήσει... Πάνε να πιάσουν τα μπεκ και τους φεύγουν από τα χέρια. Να θυμηθούμε μήπως πόσες ενημερώσεις λογισμικού έχουν πάρει τα ΚΙΤ της PRINS και της AEB που κατάγονται από "χωριά πριγκίπων και ευγενών" προτού αρχίσουν να δουλεύουν αξιοπρεπώς; Εσείς ο ίδιος μάλιστα τα έχετε γράψει παλαιότερα...
Έχει καταντήσει κουραστική αυτή η διαφήμιση που κάνετε με την κάθε ευκαιρία και αυτή η λασπολογία ότι φταίνε πάντα οι άλλοι... Και πάνω σε αυτό σας απαντούν έμμεσα και ο ECOKINISI και ο Ηλίας γιατί ξεκινήσατε να βάλετε κατά του Lovato χωρίς να γνωρίζετε μία συγκεκριμένη ρύθμιση που συζητήθηκε για την οποία αποδειχτήκατε λάθος. Τώρα πως φτάσαμε να μιλάμε για Landi Renzo και προχειροδουλειές πραγματικά απορώ... Όποιο αυτοκίνητο έχει πρόβλημα κατά εσάς πάντα φταίει είτε το ΚΙΤ που έβαλε το μέλος (το οποίο είναι διαφορετικής μάρκας από αυτά που εμπορεύεστε) ή αν είναι από μάρκα που βάζετε εσείς έχει γίνει τσαπατσοδουλειά... Ποτέ δεν φταίει το σύστημα που εγκρίνετε ή η ποιότητα της εργασίας/ρύθμισης. Δεν θα επεκταθώ περισσότερο. Ο νοών νοεί τω... Με λαϊκισμούς και εκτοξευτήρες λάσπης προς τα άλλα ΚΙΤ και τους υπόλοιπους εγκαταστάτες δεν μπορώ να καταλάβω ποιο είναι το όφελός σας; Το μόνο που γίνεται είναι να χαλάει το παρόν thread και το παιδί που άνοιξε το θέμα για να βρει λύση στο πρόβλημά του, δεν παίρνει απάντηση...
Ας μην καταντήσει το παρόν θέμα και όλη η ενότητα "Αντιμετωπίζετε πρόβλημα" διαφημιστικός χώρος. Υπάρχουν άλλες ενότητες γι' αυτό. Έχετε και την ομάδα σας στο facebook που διαφημίζεστε καθημερινώς...
Με εκτίμηση.
Δεν υπαρχουν κακά κιτ. Υπάρχουν κακοί εγκαταστάτες. Ελάχιστα κιτ δεν είναι συμβατά με τύπους κινητήρων. Και αν αυτά επιλεχθούν και μπουν σε ασύμβατο κινητήρα παλι λάθος του εγκαταστατη είναι.
Μια εγκατάσταση μπορεί να γίνει custom στο θέμα μπεκ, δηλαδή αν το κιτ έρχεται με ηλεκτροβαλβιδες να τις παρακάμψει ο εγκαταστατης( αφού ενημερώσει τον πελάτη για το επιπλέον κοστος) και να βάλει hana.
Όπως εμένα σε κιτ της atiker ο εγκαταστατης μου παρέκαμψε τον atiker πνεύμονα και μου βαλε tomasseto.
Αμα ο τεχνικός είναι γνωστης και τίμιος σου κανει παπάδες εαν θέλει. Η διαμάχη με συγκρίσεις κιτ εμένα μου φένεται γελοία.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++1