anikologr έγραψε:Όταν χρησιμοποιείς υγραέριο τα μπεκ της βενζίνης δεν χρησιμοποιούνται. Πολύ πιθανόν αυτό να επιταχύνει την φθορά τους η να προκαλεί μείωση της απόδοσής τους.
Επίσης η βενζίνη που μένει πολύ καιρό αχρησιμοποίητη επιβαρύνει επιπλέον. Γιαυτό οι επαγγελματίες λένε να την καταναλώνεις ανά τακτά διαστήματα..
Ναι άλλα με ποιον τρόπο δε μας λες. Επιταχύνει τη φθορά πώς; Και όταν έχω σβηστό τον κινητήρα δε χρησιμοποιούνται. Τη βενζίνη σου λένε να την καις για να μην κάνει γλίτσα και καίει την τρόμπα.
Κοίτα, σίγουρα οι μάστορες ξέρουν καλύτερα, εγώ δεν έχω τεχνικές γνώσεις. Να σου πω όμως κάτι από εμπειρία που είχα. Πριν 3 μήνες άλλαξα κι εγώ ένα μπεκ που τα 'φτυσε (στα 95000, μετά από 14 χρόνια). Φυσικά, έκανα κι εγώ τις σκέψεις που κάνεις κι εσύ, ότι για όλα φταίει το υγραέριο, ξενέρωσα κλπ. Στο συνεργείο τους έπιασα την κουβέντα και τους ρώτησα αν πιστεύουν ότι φταίει το υγραέριο. Μου είπαν και οι 2 ειλικρινά δεν ξέρουμε. Τεχνικά μου είπαν το μόνο που μπορεί να ''παίζει'' αν και το θεωρούσαν μάλλον απίθανο, είναι να θερμαίνονται τα μπεκ ενόσω δεν λειτουργούν και αυτό ίσως να τα φθείρει. Απ' την άλλη μου είπαν ''ξέρεις πόσα Peugeot έρχονται εδώ με χαλασμένα μπεκ βενζίνης χωρίς υγραέριο;''. Ήταν εν τω μεταξύ επίσημο Peugeot (το λέω για να σου πω ότι κάθε μέρα το ίδιο αυτοκίνητο βλέπουν) και επίσης και οι δυο τους γενικά μου είπαν ήταν κατά του υγραερίου σαν μετατροπή για λόγους αξιοπιστίας.