Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Πρόβλημα εκκίνησης σε ICOM 5ης γενιάς, υγρού ψεκασμού

Προβλήματα στην εκκίνηση; Διακοπές κατά τη λειτουργία; Σας γυρίζει σε βενζίνη; Safe Mode; Λαμπάκι μηχανής – κωδικοί βλάβης;

Re: Πρόβλημα εκκίνησης σε ICOM 5ης γενιάς, υγρού ψεκασμού

Δημοσίευσηαπό nikospap184 » Πέμ 13 Ιουν, 2013 13:33

Μόλις γύρισα από συνάντηση που είχα στο Δερβένι για το Grand Vitara (ήρθε ο μηχανικός από την Καβάλα)..Μετά από συζήτηση και ενώ πήρε περίπου τρια τηλ σε γνωστούς και την αντιπροσωπεία της suzuki μάθαμε τον χρόνο ψεκασμού των μπεκ στο ρελαντί κατέληξε ότι πρέπει να μου αλλάξει τα μπεκ για 3 φορά. Κάναμε την εξής δοκιμή η οποία και λειτουργησε. Όταν το αυτοκίνητο είναι γυρισμένο στο αέριο κρατάς πατημένο το γκαζι στις 3000 στροφές για 20 δευτερόλεπτα και το σβήνεις κατευθείαν ..Περιμέναμε περίπου 30 λεπτά και ως δια μαγείας το αυτοκίνητο πήρε κατευθείαν μπροστά που δεν είχε ξαναπάρει ποτέ!!!!!!!!!!!!. Όποιος έχει πρόβλημα με τις εκκινήσεις ας το δοκιμάσει και ας μας πει εντυπώσεις...Αν πάρει μπροστά τότε δεν του έχουν βάλει τα σωστά μπεκ..Το κακό είναι ότι μπεκ στο συνεργείο στην Θεσ/νίκη δεν είχε..όπως επίσης ότι θα μου βάλει μεταχειρισμένα μπεκ τα οποία θα καθαρίσει..(τα αρνητικά βλέπεις να έχει κάποιος την αντιπροσωπεία της icom σε μία πόλη και να μην πληρώνει μηχανικούς)..Θα περιμένω μία εβδομάδα όταν θα ξαναέρθει από Καβάλα και βλέπουμε..
nikospap184
 
Δημοσιευσεις: 21
Εγγραφή: Σάβ 08 Ιουν, 2013 13:02

Re: Πρόβλημα εκκίνησης σε ICOM 5ης γενιάς, υγρού ψεκασμού

Δημοσίευσηαπό nikospap184 » Πέμ 13 Ιουν, 2013 20:49

Μέχρι στιγμής μετά από 4 σταμάτα ξεκίνα με διαλείμματα 3 ωρών παίρνει κατευθείαν αν μαρσάρω για περίπου 15 δευτ στις 3000 στροφές και σήμερα Θεσ/νίκη δεν έχει ζεστό καιρό..γεγονός που σημαίνει ότι το πρόβλημα τελικά είναι στα μπεκ. :D :D :D :D :D :D Περιμένω την αλλαγή για να δώ πως θα πάει..Συνιστώ και στους υπόλοιπους ομοιοπαθείς να το δοκιμάσουν και αν δουλέψει να πάνε στους εγκαταστάτες και τους γα.....ν πατόκορφα.Τελικά δεν υπάρχει προβληματικό σύστημα υγραερίου απλά ανίδεοι εγκαταστάτες...
nikospap184
 
Δημοσιευσεις: 21
Εγγραφή: Σάβ 08 Ιουν, 2013 13:02

Re: Πρόβλημα εκκίνησης σε ICOM 5ης γενιάς, υγρού ψεκασμού

Δημοσίευσηαπό LPGas » Παρ 14 Ιουν, 2013 09:21

nikospap184 έγραψε:Μέχρι στιγμής μετά από 4 σταμάτα ξεκίνα με διαλείμματα 3 ωρών παίρνει κατευθείαν αν μαρσάρω για περίπου 15 δευτ στις 3000 στροφές και σήμερα Θεσ/νίκη δεν έχει ζεστό καιρό..γεγονός που σημαίνει ότι το πρόβλημα τελικά είναι στα μπεκ. :D :D :D :D :D :D Περιμένω την αλλαγή για να δώ πως θα πάει..Συνιστώ και στους υπόλοιπους ομοιοπαθείς να το δοκιμάσουν και αν δουλέψει να πάνε στους εγκαταστάτες και τους γα.....ν πατόκορφα.Τελικά δεν υπάρχει προβληματικό σύστημα υγραερίου απλά ανίδεοι εγκαταστάτες...



Οκ, όταν δοκιμάσετε τα καινούρια μπεκ, περιμένουμε εντυπώσεις…
Σαν μόνιμη λύση πάντως να μαρσάρεις στις 3.000 στροφές για 20 δευτερόλεπτα πριν σβήσεις το αυτοκίνητο, δεν νομίζω να κάνει χαρούμενους ούτε τους γείτονες ούτε την τσέπη του ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου!
LPGas - BRC Gas Service
210-4100025
lpgas.gr
υγραεριοκινηση
Άβαταρ μέλους
LPGas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 1281
Εγγραφή: Δευτ 09 Μάιος, 2011 15:53
Τοποθεσία: Φωκαίας 4 - Πειραιάς - 2104100025

Re: Απ: Πρόβλημα εκκίνησης σε ICOM 5ης γενιάς, υγρού ψεκασμο

Δημοσίευσηαπό MeddlingMageGR » Παρ 14 Ιουν, 2013 09:29

nikospap184 έγραψε:Μέχρι στιγμής μετά από 4 σταμάτα ξεκίνα με διαλείμματα 3 ωρών παίρνει κατευθείαν αν μαρσάρω για περίπου 15 δευτ στις 3000 στροφές και σήμερα Θεσ/νίκη δεν έχει ζεστό καιρό..γεγονός που σημαίνει ότι το πρόβλημα τελικά είναι στα μπεκ. :D :D :D :D :D :D Περιμένω την αλλαγή για να δώ πως θα πάει..Συνιστώ και στους υπόλοιπους ομοιοπαθείς να το δοκιμάσουν και αν δουλέψει να πάνε στους εγκαταστάτες και τους γα.....ν πατόκορφα.Τελικά δεν υπάρχει προβληματικό σύστημα υγραερίου απλά ανίδεοι εγκαταστάτες...


Ένα λεπτό, γιατί το συμπέρασμα που έβγαλες μου ακούγεται εντελώς αυθαίρετο. Τι σχέση μπορεί να έχει το μαρσάρισμα των 15 δευτερολέπτων με υγραέριο, με την εκκίνηση του αυτοκινήτου με βενζίνη ; Ακόμα και αν πράγματι έτσι συμβαίνει, θα πρέπει να το εξηγήσεις και να το αιτιολογήσεις. Πρώτο ερώτημα.
Δεύτερο ερώτημα : Πως ενεργούν τα μπεκ του υγραερίου όταν το αυτοκίνητο ξεκινά και λειτουργεί με τα μπεκ της βενζίνης;

Τρίτη και τελευταία ερώτηση : Έχεις σβήσει το αυτοκίνητο έχοντας το γυρισμένο σε βενζίνη (κάνοντας όλα τα κόλπα σου με τα δευτερόλεπτα) και να το βάλεις μπρος την επόμενη μέρα; αν όπως λες στην όλη διαδικασία εμπλέκονται τα μπεκ του υγραερίου, στη δική μου πρόταση δεν εμπλέκεται καθόλου. Και άρα κανονικά θα πρέπει να παίρνει αμέσως μπροστά. Έλα μου ντε όμως που εμένα δεν παίρνει εύκολα....

From Galaxy Note 2 with Swype "talk and type"
MeddlingMageGR
 
Δημοσιευσεις: 186
Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ, 2010 15:59

Re: Απ: Πρόβλημα εκκίνησης σε ICOM 5ης γενιάς, υγρού ψεκασμο

Δημοσίευσηαπό nikospap184 » Παρ 14 Ιουν, 2013 10:36

MeddlingMageGR έγραψε:
nikospap184 έγραψε:Μέχρι στιγμής μετά από 4 σταμάτα ξεκίνα με διαλείμματα 3 ωρών παίρνει κατευθείαν αν μαρσάρω για περίπου 15 δευτ στις 3000 στροφές και σήμερα Θεσ/νίκη δεν έχει ζεστό καιρό..γεγονός που σημαίνει ότι το πρόβλημα τελικά είναι στα μπεκ. :D :D :D :D :D :D Περιμένω την αλλαγή για να δώ πως θα πάει..Συνιστώ και στους υπόλοιπους ομοιοπαθείς να το δοκιμάσουν και αν δουλέψει να πάνε στους εγκαταστάτες και τους γα.....ν πατόκορφα.Τελικά δεν υπάρχει προβληματικό σύστημα υγραερίου απλά ανίδεοι εγκαταστάτες...


Ένα λεπτό, γιατί το συμπέρασμα που έβγαλες μου ακούγεται εντελώς αυθαίρετο. Τι σχέση μπορεί να έχει το μαρσάρισμα των 15 δευτερολέπτων με υγραέριο, με την εκκίνηση του αυτοκινήτου με βενζίνη ; Ακόμα και αν πράγματι έτσι συμβαίνει, θα πρέπει να το εξηγήσεις και να το αιτιολογήσεις. Πρώτο ερώτημα.
Δεύτερο ερώτημα : Πως ενεργούν τα μπεκ του υγραερίου όταν το αυτοκίνητο ξεκινά και λειτουργεί με τα μπεκ της βενζίνης;

Τρίτη και τελευταία ερώτηση : Έχεις σβήσει το αυτοκίνητο έχοντας το γυρισμένο σε βενζίνη (κάνοντας όλα τα κόλπα σου με τα δευτερόλεπτα) και να το βάλεις μπρος την επόμενη μέρα; αν όπως λες στην όλη διαδικασία εμπλέκονται τα μπεκ του υγραερίου, στη δική μου πρόταση δεν εμπλέκεται καθόλου. Και άρα κανονικά θα πρέπει να παίρνει αμέσως μπροστά. Έλα μου ντε όμως που εμένα δεν παίρνει εύκολα....

Αρχικά, Το συμπέρασμα δεν το έβγαλα εγώ αλλά ο τεχνικός της Icom (ο οποίος μίλησε με τον κεντρικό τεχνικό της Icom) δεν είμαι μηχανικός αυτό μου είπε να δοκιμάσω αυτό έκανα και λειτούργησε. Από όσο μου έδωσε να καταλάβω το πρόβλημα ξεκινάει από το σβήσιμο του αυτοκινήτου με υγραέριο και όχι με από την εκκίνηση του με βενζίνη. Πως εμπλέκονται αυτά? Ο χρόνος ψεκασμού του αυτοκινήτου σε ρελαντί (όταν σβήνεις το αυτοκίνητο σου με υγραέριο γιατί με ρελαντί σβήνεις) είναι ίδιος με τον χρόνο ψεκασμού σε εκκίνηση με βενζίνη? ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ?KAI OMΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ. Από εκεί και πέρα το αυτοκίνητο μου το έχω δοκιμάσει να πάρει από λειτουργία βενζίνη σε βενζίνη παίρνει πιο γρήγορα σε σχέση υγραερίου- βενζίνης αλλά όχι όπως έπαιρνε πριν μου εγκαταστήσουν το σύστημα. Βέβαια από οσο έχω ρωτήσει, μου έχουν πει ότι ο μόνος ασφαλής τρόπος για να τσεκάρω αν δουλεύει καλά και αποκλειστικά με βενζίνη είναι να αποσυνδέσω τα πάντα, δηλαδή παράλληλο εγκέφαλο (επηρεάζει το ΕCU) & μπεκιέρα. Επίσης όσον αφορά την λειτουργία στην βενζίνη έχω ξοδέψει αρκετό χρόνο και χρήμα για να διαπιστώσω ότι όλα λειτουργούν ρολόι. Έχω πάει στην αντιπροσωπεία και έχουν ελεγχθει τα εξής: Αισθ. εκκεντρ. αισθητήρας στροφαλού,μπουζοκαλώδια,πολλαπλασιαστές,συμπίεση κινητήρα, βαλβίδες κινητήρα, μετρήθηκαν πάνω στο αυτοκίνητο οι 2 αισθητήρες λάμδα και μέτρηση αντίστασης εκτός, έχουν καθαριστεί τα μπεκ βενζίνης, η πεταλούδα (σε εμένα δεν ρυθμίζεται σε άλλους θέλει ρύθμιση όταν την καθαρίζουν),έχουν αλλαχτεί μπουζί,μπαταρία, έχει ελεγθεί πίεση αντλίας βενζίνης και αντλία βενζίνης και ΜΑF και έχει γίνει και έλεγχος καυσαερίων 3 φορές παρακαλώ σε διαφορετικό συνεργίο,όπως επίσης έχω βάλει και καθαριστικό βενζίνης. Ενννοείτε πως έχει γίνει έλεγχος και με το διαγνωστικό και όχι μόνο μία φορά αλλά σε διαφορετικές στιγμές όταν εμφανιζόταν το πρόβλημα και από διαφορετικούς ανθρώπους. Από εκεί και πέρα το μόνο πράγμα που ίσως δημιουργεί πρόβλημα και δεν εμφανίζει κάποιο πρόβλημα είναι ο αισθητήρας θερμοκρασίας (στο παλίο GV λεγόταν ψυχρής εκκίνησης) τον οποίο και θα αλλάξω προληπτικά έτσι για να είμαι 100% σίγουρος ότι δεν υπάρχει πρόβλημα λειτουργίας στην Βενζίνη. Έπίσης έχω να τονίσω ότι το αυτοκίνητο μου έχει 70000 χιλιόμετρα με συντήρηση στην αντιπροσωπεία και το πρόβλημα εμφανίστηκε μετά το πέρασμα του υγραερίου και μετά την πρώτη αλλάγη των μπεκ υγραερίου έγινε εντονότερο.Άρα μετά από όλα αυτά νομίζω ότι έχω το δικαίωμα να πιστεύω ότι φταίει το σύστημα υγραερίου και όπως είπε και ο μηχανικός της Icom τα μπεκ. Σϊγουρα δεν είναι λύση το μαρσάρισμα και το σβήσιμο άλλα είναι μία ένδειξη ότι εντοπίζεται το πρόβλημα, ίσως να πιάνει σε λιγότερες στροφές και με λιγότερα δευτερόλεπτα..Από όσο ξέρω ο ψεκασμός στο ρελαντί διαρκεί κάποια milisec. θα δοκιμάσω στις 2000 στροφές για 10 δευτ για να δώ τι θα γίνει.
nikospap184
 
Δημοσιευσεις: 21
Εγγραφή: Σάβ 08 Ιουν, 2013 13:02

Re: Απ: Πρόβλημα εκκίνησης σε ICOM 5ης γενιάς, υγρού ψεκασμο

Δημοσίευσηαπό MeddlingMageGR » Παρ 14 Ιουν, 2013 11:48

Το ενδεχόμενο να φταίει η πολυκαιρισμένη βενζίνη σας πέρασε από το μυαλό;
Σύμπτωμα 1. Όταν η υπάρχουσα βενζίνη πλησιάζει στο κόκκινο λαμπάκι τους αρχίζουν τα προβλήματα.
Σύμπτωμα 2. Όταν γεμίζουμε 20, 30 ευρώ, και ξαφνικά το πρόβλημα της εκκίνησης βελτιώνεται απότομα.
Σύμπτωμα 3. Αν μυρίσουμε μυρωδιά νέφτη στα καυσαέρια μας όταν βάλουμε μπροστά ή όταν ανοίγουμε την τάπα της βενζίνης για να γεμίσουμε.
Σύμπτωμα 4. Αν δούμε ότι με την ίδια βενζίνη από 1 έως 2 μήνες μέσα στο ντεπόζιτο, το αυτοκίνητο δεν τραβάει (με βενζίνη εννοώ). Έχει πρόβλημα στα φανάρια και στους ανηφόρες.



From Galaxy Note 2 with Swype "talk and type"
MeddlingMageGR
 
Δημοσιευσεις: 186
Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ, 2010 15:59

Re: Απ: Πρόβλημα εκκίνησης σε ICOM 5ης γενιάς, υγρού ψεκασμο

Δημοσίευσηαπό nikospap184 » Παρ 14 Ιουν, 2013 12:31

MeddlingMageGR έγραψε:Το ενδεχόμενο να φταίει η πολυκαιρισμένη βενζίνη σας πέρασε από το μυαλό;
Σύμπτωμα 1. Όταν η υπάρχουσα βενζίνη πλησιάζει στο κόκκινο λαμπάκι τους αρχίζουν τα προβλήματα.
Σύμπτωμα 2. Όταν γεμίζουμε 20, 30 ευρώ, και ξαφνικά το πρόβλημα της εκκίνησης βελτιώνεται απότομα.
Σύμπτωμα 3. Αν μυρίσουμε μυρωδιά νέφτη στα καυσαέρια μας όταν βάλουμε μπροστά ή όταν ανοίγουμε την τάπα της βενζίνης για να γεμίσουμε.
Σύμπτωμα 4. Αν δούμε ότι με την ίδια βενζίνη από 1 έως 2 μήνες μέσα στο ντεπόζιτο, το αυτοκίνητο δεν τραβάει (με βενζίνη εννοώ). Έχει πρόβλημα στα φανάρια και στους ανηφόρες.



From Galaxy Note 2 with Swype "talk and type"

Το θέμα είναι ότι δεν έχω κανένα από τα παραπάνω συμπτώματα, ποτέ δεν αφήνω ντεπόζιτο βενζίνης κάτω από την μέση και φροντίζω μέσα στο μήνα να κάψω λίγο και να συμπληρώσω. Πάντα τραβάει μια χαρά (σε λειτουργία βενζίνης) και ειδικά μετά τον καθαρισμό των μπεκ βενζίνης. Όταν βάζω βενζίνη έστω και λίγη δεν έχω δει διαφορά στο θέμα της εκκίνησης.. επίσης το πρόβλημα εμφανίζεται κυρίως στο σβήσιμο από αέριο και εκκίνηση με βενζίνη.Θα κάνω και ένα ρητορικό ερώτημα σε όλους στο forum..Στο κάτω κάτω αυτό δεν πληρώσαμε όλοι?Να κάνουμε σβήσιμο από αέριο και εκκίνηση από βενζίνη?Δεν θα έπρεπε να λειτουργεί σωστά και ειδικά σε Icom?Όταν κοστίζει μάλιστα και 1000 ευρώ παραπάνω από τα υπόλοιπα συστήματα?Άρα που καταλήγουμε? Aπό την στιγμή που όλα στην βενζίνη λειτουργούν μία χαρά και μετά από έλεγχο 2 διαφορετικών συνεργείων και το ένα μάλιστα ήταν και η αντιπροσωπεία της Suzuki?...Μηχανικός δεν ειμαι αλλά από όσο ξέρω όλα τα μηχανήματα έχουν μία λογική που λειτουργούν,όταν αποκλείεις όλα τις περιπτώσεις αυτό που μένει στο τέλος αυτό φταίει.
nikospap184
 
Δημοσιευσεις: 21
Εγγραφή: Σάβ 08 Ιουν, 2013 13:02

Re: Πρόβλημα εκκίνησης σε ICOM 5ης γενιάς, υγρού ψεκασμού

Δημοσίευσηαπό fotisly » Παρ 14 Ιουν, 2013 19:10

nikospap184 έγραψε:Μόλις γύρισα από συνάντηση που είχα στο Δερβένι για το Grand Vitara (ήρθε ο μηχανικός από την Καβάλα)..Μετά από συζήτηση και ενώ πήρε περίπου τρια τηλ σε γνωστούς και την αντιπροσωπεία της suzuki μάθαμε τον χρόνο ψεκασμού των μπεκ στο ρελαντί κατέληξε ότι πρέπει να μου αλλάξει τα μπεκ για 3 φορά. Κάναμε την εξής δοκιμή η οποία και λειτουργησε. Όταν το αυτοκίνητο είναι γυρισμένο στο αέριο κρατάς πατημένο το γκαζι στις 3000 στροφές για 20 δευτερόλεπτα και το σβήνεις κατευθείαν ..Περιμέναμε περίπου 30 λεπτά και ως δια μαγείας το αυτοκίνητο πήρε κατευθείαν μπροστά που δεν είχε ξαναπάρει ποτέ!!!!!!!!!!!!. Όποιος έχει πρόβλημα με τις εκκινήσεις ας το δοκιμάσει και ας μας πει εντυπώσεις...Αν πάρει μπροστά τότε δεν του έχουν βάλει τα σωστά μπεκ..Το κακό είναι ότι μπεκ στο συνεργείο στην Θεσ/νίκη δεν είχε..όπως επίσης ότι θα μου βάλει μεταχειρισμένα μπεκ τα οποία θα καθαρίσει..(τα αρνητικά βλέπεις να έχει κάποιος την αντιπροσωπεία της icom σε μία πόλη και να μην πληρώνει μηχανικούς)..Θα περιμένω μία εβδομάδα όταν θα ξαναέρθει από Καβάλα και βλέπουμε..

μαλον εννοεις τα σιγκλερ στα μπεκ κ οχι τα μπεκ!!
εμενα με 3 διαφορετικα σιγκλερ το εκανε!!
σβηνεις με στροφες σε υγραεριο εννοεις?
icom jtg υγρου ψεκασμου,πλεον lovato σε αστρα h 1.8 140 hp
prins silverline2 skoda fabia 1.4 101 hp
fotisly
 
Δημοσιευσεις: 394
Εγγραφή: Τρί 03 Μάιος, 2011 21:54

Re: Πρόβλημα εκκίνησης σε ICOM 5ης γενιάς, υγρού ψεκασμού

Δημοσίευσηαπό nikospap184 » Δευτ 17 Ιουν, 2013 10:16

fotisly έγραψε:μαλον εννοεις τα σιγκλερ στα μπεκ κ οχι τα μπεκ!!
εμενα με 3 διαφορετικα σιγκλερ το εκανε!!
σβηνεις με στροφες σε υγραεριο εννοεις?


Όχι εννοώ τα μπεκ και τον χρόνο ψεκασμού που έχουν στο ρελαντί. Έχω δοκιμάσει όλους τους πιθανούς συνδυασμούς ζίγκλερ και άκρη δεν έβγαλα. Και ναι σβηνεις με στροφές στο υγραέριο και παίρνει πάντα μπροστά κατευθείαν. Εδώ και 4 μέρες που το έχω δοκιμάσει δουλεύει άψογα για 5 δευτ σε κάτι λιγότερο από 2000 στροφές. Δοκίμασε το και βλέπεις.
nikospap184
 
Δημοσιευσεις: 21
Εγγραφή: Σάβ 08 Ιουν, 2013 13:02

Re: Πρόβλημα εκκίνησης σε ICOM 5ης γενιάς, υγρού ψεκασμού

Δημοσίευσηαπό nikospap184 » Τετ 19 Ιουν, 2013 00:17

Καλησπέρα σε όλους. Μου άλλαξαν τα μπεκ και το πρόβλημα λύθηκε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.Μετά από 6 σταμάτα ξεκίνα το αυτοκίνητο παίρνει μπροστά μπορώ να πω όπως την πρώτη μέρα που το πήρα από την αντιπροσωπεία.Τελικά έφταιγαν το μπεκ υγραερίου!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D . Σίγουρα έπαιξε ρόλο που καθαρίστηκαν και τα μπεκ βενζίνης.Μετά από ταλαιπωρία 8 μήνών τελικά εντοπίστηκε το λάθος του εγκαταστάτη..Ελπίζω να μην ξαναέχω λαμπάκι μηχανής, το βλέπουμε μετά από 1000 χιλιόμετρα που ανάβει συνήθως. Ψαχτείτε!!!! το ΙCOM θα έπρεπε να δουλεύει ρολόι..
nikospap184
 
Δημοσιευσεις: 21
Εγγραφή: Σάβ 08 Ιουν, 2013 13:02

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 61 επισκέπτες