Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!



Γολγοθάς σε Citroen C4 1.4 με υγραέριο ZAVOLI

Προβλήματα στην εκκίνηση; Διακοπές κατά τη λειτουργία; Σας γυρίζει σε βενζίνη; Safe Mode; Λαμπάκι μηχανής – κωδικοί βλάβης;

Re: Γολγοθάς σε Citroen C4 1.4 με υγραέριο ZAVOLI

Δημοσίευσηαπό nickL » Τρί 03 Ιαν, 2017 03:29

Paradisos έγραψε:Εγω νομιζω δεν ειναι θέμα αδράνειας , αλλά οικονομικό, χρονοβόρο και ψυχοφθόρο .

Η αμοιβή του δικηγόρου είναι 500€ όταν το σύστημα έχει μια μέση τιμή 800 ευρώ και το δικαστήριο σε 3-5 χρόνια και με αμφίβολο αποτέλεσμα . Το πιο βασικό είναι η ψυχική σου ηρεμία μιας και βρίσκεσαι σε ένα μπες - βγες στο συνεργείο και πληρώνοντας τις φαινες τους ιδέες . Γι αυτο λέμε βρείτε έναν σωστό επαγγελματία , σωστό άνθρωπο (που είναι μετρημένοι πλέον ) και που δεν θα σε βλέπει σαν πρόβλημα και σαν χαμένες εργατοώρες .


Nαι αλλά αν τύχει και δεν βρεις ένα σωστό επαγγελματία και σου κάνει τη ζημιά, απευθύνεσαι εκεί που πρέπει να απευθυνθείς ώστε να πάρεις πίσω τη ζημιά σου.

3-5 χρόνια δε νομίζω. Τέλος πάντων.

Να κάνω ένα μικρό edit: Και ας μη θέλει κάποιος να το πάει δικαστικά, θα μπορούσε να ερευνήσει τυχόν ενέργειες μέσω καταγγελίας στο Υπουργείο Ανάπτυξης ή σε ενώσεις καταναλωτών, κάτι που δεν κοστίζει τίποτα και που απαιτεί ελάχιστο χρόνο. Επιμένω σε αυτά που γράφω διότι ακούω κατά καιρούς κόσμο να μεταφέρει γνώμες χωρίς να γνωρίζει πραγματικά τί γίνεται στην πράξη, όπως ακούμε κατά καιρούς ''τα δικαστήρια δεν δουλεύουν'', ''τίποτα δεν γίνεται'' και άλλα τέτοια τα οποία στις περισσότερες περιπτώσεις δεν ισχύουν. Ειδικά στην οικονομική κρίση θα έπρεπε να είχαμε μάθει να μην έχουμε ως καταναλωτές καμμία ανοχή με όποιον δεν σέβεται έστω και ένα ευρώ δικό μας. Το πάω γενικότερα, δεν αναφέρομαι στη συγκεκριμένη περίπτωση γιατί δεν ξέρω προσωπικά τί μπορεί να έχει συμβεί. Πρέπει επιτέλους πάντως σ αυτήν τη χώρα να αποκτήσουμε καταναλωτική συνείδηση.
Peugeot 206 8v 1,4 - 2002
nickL
 
Δημοσιευσεις: 186
Εγγραφή: Τετ 16 Σεπ, 2015 00:25

Re: Γολγοθάς σε Citroen C4 1.4 με υγραέριο ZAVOLI

Δημοσίευσηαπό tripas » Τρί 03 Ιαν, 2017 21:35

Φίλε geoponos δοκιμασε την gas theodorou που είναι στην "ΤΕΡΜΑ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ 181"δίπλα απο τα ΚΤΕΛ 2310523131.
Στις Σερρες Ηλίας Σιδηρόπουλος 2321085434.
Τελευταία επεξεργασία από tripas και Τρί 03 Ιαν, 2017 22:50, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Citroen C4 sedan 1.6 TU5JP4-NFU 2008 , BRC P&D MY10 + LPG7
Άβαταρ μέλους
tripas
 
Δημοσιευσεις: 572
Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ, 2014 14:10

Re: Γολγοθάς σε Citroen C4 1.4 με υγραέριο ZAVOLI

Δημοσίευσηαπό Paradisos » Τρί 03 Ιαν, 2017 22:27

nickL έγραψε:
Paradisos έγραψε:Εγω νομιζω δεν ειναι θέμα αδράνειας , αλλά οικονομικό, χρονοβόρο και ψυχοφθόρο .

Η αμοιβή του δικηγόρου είναι 500€ όταν το σύστημα έχει μια μέση τιμή 800 ευρώ και το δικαστήριο σε 3-5 χρόνια και με αμφίβολο αποτέλεσμα . Το πιο βασικό είναι η ψυχική σου ηρεμία μιας και βρίσκεσαι σε ένα μπες - βγες στο συνεργείο και πληρώνοντας τις φαινες τους ιδέες . Γι αυτο λέμε βρείτε έναν σωστό επαγγελματία , σωστό άνθρωπο (που είναι μετρημένοι πλέον ) και που δεν θα σε βλέπει σαν πρόβλημα και σαν χαμένες εργατοώρες .


Nαι αλλά αν τύχει και δεν βρεις ένα σωστό επαγγελματία και σου κάνει τη ζημιά, απευθύνεσαι εκεί που πρέπει να απευθυνθείς ώστε να πάρεις πίσω τη ζημιά σου.

3-5 χρόνια δε νομίζω. Τέλος πάντων.

Να κάνω ένα μικρό edit: Και ας μη θέλει κάποιος να το πάει δικαστικά, θα μπορούσε να ερευνήσει τυχόν ενέργειες μέσω καταγγελίας στο Υπουργείο Ανάπτυξης ή σε ενώσεις καταναλωτών, κάτι που δεν κοστίζει τίποτα και που απαιτεί ελάχιστο χρόνο. Επιμένω σε αυτά που γράφω διότι ακούω κατά καιρούς κόσμο να μεταφέρει γνώμες χωρίς να γνωρίζει πραγματικά τί γίνεται στην πράξη, όπως ακούμε κατά καιρούς ''τα δικαστήρια δεν δουλεύουν'', ''τίποτα δεν γίνεται'' και άλλα τέτοια τα οποία στις περισσότερες περιπτώσεις δεν ισχύουν. Ειδικά στην οικονομική κρίση θα έπρεπε να είχαμε μάθει να μην έχουμε ως καταναλωτές καμμία ανοχή με όποιον δεν σέβεται έστω και ένα ευρώ δικό μας. Το πάω γενικότερα, δεν αναφέρομαι στη συγκεκριμένη περίπτωση γιατί δεν ξέρω προσωπικά τί μπορεί να έχει συμβεί. Πρέπει επιτέλους πάντως σ αυτήν τη χώρα να αποκτήσουμε καταναλωτική συνείδηση.


Φίλε μου αυτά που ανέφερα ήταν λόγια δικηγόρου , τώρα δεν γνωρίζω εάν ήθελε να αναλάβει την υπόθεση ή όχι. Στην περίπτωση που ανέφερα είχαν παρέλθει οι 3 μήνες (τότε τόσο ήταν το χρονικό περιθώριο , τώρα είναι 12 μήνες) αφότου ο ενδιαφερόμενος έλαβε πλήρη γνώση της βλαπτικής γι’ αυτόν πράξης ή παράλειψης που συνιστά την καταναλωτική διαφορά για τον Συνήγορος του Καταναλωτή . Συγκεκριμένα μετά από 9 μήνες λύθηκαν τα προβλήματα με μεγάλη ταλαιπωρία και ΚΟΣΤΟΣ , αλλά εάν δεν πληρώσεις δεν μαθαίνεις έτσι δεν λένε ?
Paradisos
 
Δημοσιευσεις: 165
Εγγραφή: Τρί 28 Αύγ, 2012 12:33

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 21 επισκέπτες