Καλησπέρα και καλή χρόνια.
Νέος στο φόρουμ και μπαίνω κατευθείαν με πρόβλημα.
Πρόσφατα αγόρασε ο πατέρας μου ένα CLK200 Compressor W208 το οποίο έφερε κιτ υγραεριοκίνησης από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη, τις πρώτες μέρες όλα καλά μέχρι που πριν μερικές μέρες που το χρησημοποίησα εγώ σε μια διαδρομή με χαλαρό ρυθμό και ξαφνικά ανάβει λαμπάκι μηχανής και δουλεύει 3κυλινδρο ή 2κύλινδρο. Σταματάω στην άκρη σβήνω-βάζω δουλεύει κανονικά για λίγο και ξανά τα ίδια. Ξανά σβήνω-βάζω και το γυρίζω στη βενζίνη και κάνω καμιά 10ρια χλμ κανονικά, γυρνάω στο αέριο πάλι τα ίδια. Πάω στο συνεργείο και διαβάζουμε βλάβη misfire cyl 2 και misfire cyl 3. Μου λέει ο μάστορας μπουζί, αλλάζω τίποτα. Μου λέει μάλλον πολλαπλασιαστές, πριν τους αλλάξω τους ανταλλάσσω μεταξύ τους και πάω μια διαδρομή 100χλμ με βενζίνη και το αμάξι δουλεύει ρολόι. Μόλις φτάνω σπίτι το δοκιμάζω ξανά στο αέριο και αμέσως λαμπάκι και δουλεύει τρικύλινδρο.
Άλλα 50χλμ χθες σε πόλη και επαρχιακό με βενζίνη όλα κανονικά οπότε φτάνουμε στο συμπέρασμα ότι το αμάξι είναι μια χαρά και φταίει το αέριο.
Το θέμα είναι ότι το αμάξι φτιάχτηκε στον Βόλο κι εγώ βρίσκομαι Κοζάνη και το κιτ δεν ξέρω τι μάρκα είναι (τα μπεκ και ο πνεύμονας είναι Zavoli, ο εγκέφαλος νομίζω ΑΕΒ)
Πιθανον να έχει βουλώσει κάποιο μπεκ αλλά ήθελα να ξέρω αν πρέπει να το πάω στον Βόλο για ελεγχο/καθαρισμό ή αν μπορεί να γίνει σε κάποιο άλλο συνεργείο στη Δυτική Μακεδονία όπου θα το πηγαίνω και για συντήρηση στο μέλλον.