Καλημέρα σε ολους
Εχω ένα x-trail T30 2000cc και περυσι το καλοκαίρι είχα τοποθετήσει ένα συστημα υγραεριοκίνησης στον Τσοπελογιάννη (STAG Q-BOX) και λαδιέρα.
Τώρα επειτα από ουτε 10000χλμ μετά την εγκατάσταση το αυτοκίνητο έκαψε φλάντζα κεφαλής χωρίς να παρουσιάσει κάποιο σημάδι υπερθέρμανσης και το χειρότερο όταν ανοίχτηκε ο κινητήρας βρέθηκε ζημιά στους κυλίνδρους από την εισροή των κεραμεικών σωματιδίων του προκαταλύτη ο οποίος “έλιωσε” λόγω των υψηλών θερμοκρασιών κατά την λειτουργία του οχήματος με LPG με αποκλειστική ευθύνη της μετατροπής σε LPG (σύμφωνα με τη NISSAN) και τώρα μου συνιστούν αντικατάσταση ή επισκευή κινητήρα και αλλαγή προκαταλύτη με το ανάλογο κόστος φυσικά.
To αυτοκίνητο έχει μόνο 111000 χλμ και πριν τη βλάβη ειχε ελεγχθεί η συμπίεση και ο καταλύτης διότι το έιχα μόλις αγοράσει και ήταν εντάξει ενω τώρα οι κύλινδροι έχουν χαμηλή συμπίεση και ο καταλύτης έχει πάει περίπατο.
Το πρόβλημα τώρα είναι ότι ενω έχω στείλει αυτες τις φωτογραφίες στο τεχνικό τους τμήμα για να ζητήσω την κάλυψη εγγύησης, μου λένε ότι δεν βλέπουν κάποιο πρόβλημα που να έχει σχέση με το υγραέριο ενω φαίνεται ότι το μέταλλο εκτός από την φθορά έχει "αρπάξει" και αλλάξει και χρώμα.
Βέβαια τους έστειλα mail με περιγραφή της βλάβης ώστε να μου πουν αν θέλουν γραπτή αναφορά από την αντιπροσωπεία για την υπαιτιότητα της βλάβης και ευχομαι να έχει καλή έκβαση το ζήτημα διότι αποκλείεται να αναλάβω το κόστος επισκευής εφόσον η nissan παραδέχεται ότι φταίει το LPG αλλιώς θα στραφώ νομικά ζητώντας ότι μου αναλογεί για την διπλή ζημιά που έχω υποστεί (υλική και ηθική)!!
Υπάρχει κάποιος που να έχει αντιμετωπίσει παρόμοιο πρόβλημα και τι γίνεται με την εγγύηση σε τέτοια περίπτωση;
Ευχαριστώ