Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Αργεί να σκάσει στην εκκίνηση

Προβλήματα στην εκκίνηση; Διακοπές κατά τη λειτουργία; Σας γυρίζει σε βενζίνη; Safe Mode; Λαμπάκι μηχανής – κωδικοί βλάβης;

Re: Αργεί να σκάσει στην εκκίνηση

Δημοσίευσηαπό tedd » Τρί 15 Αύγ, 2017 00:43

Δοκιμασες να το γυρισεις σε βενζινη 2+3 χλμ πριν φτάσεις στο προορισμο σου ή ακομη και να κλεισεις το βανα του υγραεριου απο τη δεξαμενη; Μηπως κανενα μπεκ του υγραεριου δεν κλεινει καλα και "κατουραει" και πλημμύριζε ο θάλαμος καυσης με υγραεριο και δυσκολευεται μετα να παρει μπροστα.

Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Nissan Almera Mk II (N16) 1497cc
BRC Sequent 24
Εικόνα
tedd
 
Δημοσιευσεις: 588
Εγγραφή: Τρί 10 Μάιος, 2011 20:39

Re: Αργεί να σκάσει στην εκκίνηση

Δημοσίευσηαπό lamprosdl » Τετ 16 Αύγ, 2017 23:38

το γύρισα σε βενζίνη 2-3 λεπτά πριν και πάλι δεν παίρνει μπρος . Απαιτεί να δουλέψει αρκετή ώρα με βενζίνη για να πάιρνει κανονικά και γρήγορα
Mazda 6 BRC PLUG N DRIVE 84.000 km
Mitsubishi colt BRC sequent 24 70.000 km
Άβαταρ μέλους
lamprosdl
 
Δημοσιευσεις: 61
Εγγραφή: Δευτ 10 Ιαν, 2011 23:46

Re: Αργεί να σκάσει στην εκκίνηση

Δημοσίευσηαπό lamprosdl » Παρ 06 Οκτ, 2017 19:39

Τελικά αφού το είδε ένας καλός εγκαταστάτης της πόλης είπε ότι το πρόβλημα ήταν στην μεμβράνη του πνεύμονα λόγω βρωμιάς από την λαδιέρα. Τα καθάρισε και άλλαξε την μεμβράνη και όλα καλά.

Τώρα δεν ξέρω εάν πραγματικά αυτό ήταν το προβλημα. Πάντως τώρα παίρνει σπίρτο μπροστά, αλλά άρχισε να μου κάνει νερά το mazda ακριβώς το ίδιο ... Μάλλον θέλει και αυτό το 50€ του.
Mazda 6 BRC PLUG N DRIVE 84.000 km
Mitsubishi colt BRC sequent 24 70.000 km
Άβαταρ μέλους
lamprosdl
 
Δημοσιευσεις: 61
Εγγραφή: Δευτ 10 Ιαν, 2011 23:46

Re: Αργεί να σκάσει στην εκκίνηση

Δημοσίευσηαπό tedd » Παρ 06 Οκτ, 2017 19:45

Μετα απο ποσα χιλιομετρα και με τι συστηματα , σου παρουσιαστηκε το προβλημα αυτο και στα δυο αυτοκίνητα.

Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Nissan Almera Mk II (N16) 1497cc
BRC Sequent 24
Εικόνα
tedd
 
Δημοσιευσεις: 588
Εγγραφή: Τρί 10 Μάιος, 2011 20:39

Re: Αργεί να σκάσει στην εκκίνηση

Δημοσίευσηαπό lamprosdl » Σάβ 21 Οκτ, 2017 16:26

Μου εμφανίστηκε στο COLT CZ3 1,3 μετά από 70.000 και 6 χρόνια χρήσης.

Το MAZDA 6 1,8 το έκανε περιστασιακά τώρα σταμάτησε.
Mazda 6 BRC PLUG N DRIVE 84.000 km
Mitsubishi colt BRC sequent 24 70.000 km
Άβαταρ μέλους
lamprosdl
 
Δημοσιευσεις: 61
Εγγραφή: Δευτ 10 Ιαν, 2011 23:46

Re: Αργεί να σκάσει στην εκκίνηση

Δημοσίευσηαπό referravag » Κυρ 22 Οκτ, 2017 17:00

lamprosdl έγραψε:Τελικά αφού το είδε ένας καλός εγκαταστάτης της πόλης είπε ότι το πρόβλημα ήταν στην μεμβράνη του πνεύμονα λόγω βρωμιάς από την λαδιέρα. Τα καθάρισε και άλλαξε την μεμβράνη και όλα καλά.

Τώρα δεν ξέρω εάν πραγματικά αυτό ήταν το προβλημα. Πάντως τώρα παίρνει σπίρτο μπροστά, αλλά άρχισε να μου κάνει νερά το mazda ακριβώς το ίδιο ... Μάλλον θέλει και αυτό το 50€ του.


Η μεμβράνη του πνεύμονα τι σχέση με την λαδιέρα;; Για την λαδιέρα αν δεν κάνω λάθος ανοίγονται έξτρα τρύπες στην πολλαπλή εισαγωγή... έτσι δεν είναι; Ή δεν στα είπε σωστά ο μάστορας ή άλλο σου είπε και άλλο κατάλαβες... από τον πνεύμονα περνάει μόνο υγραέριο (από την πλευρά των μεμβρανών). Οπότε αν βρώμισε η μεμβράνη είναι λόγω της ποιότητας του υγραερίου που έβαζες...
Peugeot 207 1.4 VTi
Citroën C4 1.4
KIT: BRC P&D MY10
Petrol Rst: LPGTECH EmuTECH Pb-Level-02
referravag
 
Δημοσιευσεις: 441
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: Αργεί να σκάσει στην εκκίνηση

Δημοσίευσηαπό lamprosdl » Κυρ 22 Οκτ, 2017 20:47

referravag έγραψε:
lamprosdl έγραψε:Τελικά αφού το είδε ένας καλός εγκαταστάτης της πόλης είπε ότι το πρόβλημα ήταν στην μεμβράνη του πνεύμονα λόγω βρωμιάς από την λαδιέρα. Τα καθάρισε και άλλαξε την μεμβράνη και όλα καλά.

Τώρα δεν ξέρω εάν πραγματικά αυτό ήταν το προβλημα. Πάντως τώρα παίρνει σπίρτο μπροστά, αλλά άρχισε να μου κάνει νερά το mazda ακριβώς το ίδιο ... Μάλλον θέλει και αυτό το 50€ του.


Η μεμβράνη του πνεύμονα τι σχέση με την λαδιέρα;; Για την λαδιέρα αν δεν κάνω λάθος ανοίγονται έξτρα τρύπες στην πολλαπλή εισαγωγή... έτσι δεν είναι; Ή δεν στα είπε σωστά ο μάστορας ή άλλο σου είπε και άλλο κατάλαβες... από τον πνεύμονα περνάει μόνο υγραέριο (από την πλευρά των μεμβρανών). Οπότε αν βρώμισε η μεμβράνη είναι λόγω της ποιότητας του υγραερίου που έβαζες...


Και εγώ δεν το πολυπίστεψα, ακακία μου φάνηκε...

Μου είπε ότι λόγω της ταλάντωσης της μεμβράνης και της κοντινής απόστασης από την εισαγωγή επέστρεφε λάδι στον πνεύμονα από το υγραέριο στην εισαγωγή... δεν κολάει ποθενά. Σημασία έχει ότι τώρα δουλευει ρολόι. Τον χειμώνα που θα είμαι με 85.000χλμ στο mazda και 75.000χλμ στο colt θα μετρήσω βαλβίδες ξανά. Για την λαδιέρα χρησιμοποιώ liqui moly valve protection.
Mazda 6 BRC PLUG N DRIVE 84.000 km
Mitsubishi colt BRC sequent 24 70.000 km
Άβαταρ μέλους
lamprosdl
 
Δημοσιευσεις: 61
Εγγραφή: Δευτ 10 Ιαν, 2011 23:46

Re: Αργεί να σκάσει στην εκκίνηση

Δημοσίευσηαπό referravag » Δευτ 23 Οκτ, 2017 04:39

Μισό λεπτό για να καταλάβω. Δηλ έχεις σύστημα που έχει ψεκασμούς βενζίνης για προστασία των βαλβίδων και έχεις και έξτρα λαδιέρα υποπίεσης; Δεν είναι υπερβολή;

Επίσης αυτό με τις μεμβράνες του πνεύμονα δεν κολλάει. Τι θα πει είναι κοντά με την πολλαπλή; Δηλ από την πολλαπλή εισαγωγής πήγαινε το λάδι ανάποδα από τη ροή του υγραερίου που έρχεται με κάποια πίεση και έφτανε μέχρι τον πνεύμονα; Πήγαινε δηλ στο κύκλωμα υγραερίου ανάποδα, περνώντας από τα μπεκ ανάποδα προς τα πίσω ενώ αυτά ψεκάζουν υγραέριο με πίεση προς τα μπροστά, φίλτρο αέριας φάσης ανάποδα και σε αυτό και κατέληγε στον πνεύμονα;; Μου φαίνονται πολύ εξωπραγματικά όλα αυτά για να πιστέψω ότι έγινε κάτι τέτοιο... Εγώ πιστεύω ότι φταίει το πρατήριο που βάζεις υγραέριο...
Peugeot 207 1.4 VTi
Citroën C4 1.4
KIT: BRC P&D MY10
Petrol Rst: LPGTECH EmuTECH Pb-Level-02
referravag
 
Δημοσιευσεις: 441
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: Αργεί να σκάσει στην εκκίνηση

Δημοσίευσηαπό lamprosdl » Δευτ 23 Οκτ, 2017 20:52

referravag έγραψε:Μισό λεπτό για να καταλάβω. Δηλ έχεις σύστημα που έχει ψεκασμούς βενζίνης για προστασία των βαλβίδων και έχεις και έξτρα λαδιέρα υποπίεσης; Δεν είναι υπερβολή;

Επίσης αυτό με τις μεμβράνες του πνεύμονα δεν κολλάει. Τι θα πει είναι κοντά με την πολλαπλή; Δηλ από την πολλαπλή εισαγωγής πήγαινε το λάδι ανάποδα από τη ροή του υγραερίου που έρχεται με κάποια πίεση και έφτανε μέχρι τον πνεύμονα; Πήγαινε δηλ στο κύκλωμα υγραερίου ανάποδα, περνώντας από τα μπεκ ανάποδα προς τα πίσω ενώ αυτά ψεκάζουν υγραέριο με πίεση προς τα μπροστά, φίλτρο αέριας φάσης ανάποδα και σε αυτό και κατέληγε στον πνεύμονα;; Μου φαίνονται πολύ εξωπραγματικά όλα αυτά για να πιστέψω ότι έγινε κάτι τέτοιο... Εγώ πιστεύω ότι φταίει το πρατήριο που βάζεις υγραέριο...

Και εμένα έτσι μου φάνηκαν. Μάλλον μου έκανε τεστ γνώσεων ο μάστορας χαχαχα.
Βάζω Βουλγαρία αρκετές φορές και στην Αλεξανδρούπολη Ξάνθη.

Δεν το ψάχνω περισσότερο. Αφού δόθηκε λύση στο πρόβλημα όλα καλώς. Έχω το plug n drive από το 2011 το οποίο όταν το έβαλα με διαβεβαίωσαν ότι θα ψεκάζει και βενζίνη κάτι το οποίο ποτέ δεν το επιβεβαίωσα.
Γιαυτό έβαλα καλώς κακώς και την λαδιέρα επικαλυπτικά για τον φόβο των ιουδαίων που λέμε.

Σε λίγο καιρό μόλις χειμωνιάσει πάω για μέτρηση βαλβίδων οπότε και θα ενημερώσω για την πρόοδο της λειτουργίας.
Mazda 6 BRC PLUG N DRIVE 84.000 km
Mitsubishi colt BRC sequent 24 70.000 km
Άβαταρ μέλους
lamprosdl
 
Δημοσιευσεις: 61
Εγγραφή: Δευτ 10 Ιαν, 2011 23:46

Re: Αργεί να σκάσει στην εκκίνηση

Δημοσίευσηαπό referravag » Δευτ 23 Οκτ, 2017 21:27

Όλα άψογα!! Την βενζίνη τη καταλαβαίνεις από το αν κάθε μερικές βδομάδες χρειάζεται να συμπληρώσεις... Εκεί έχεις μικοψεκασμούς ενεργοποιημένους. Επίσης μπορείς να το δεις και σίγουρα και σωστά από το διαγνωστικό πρόγραμμα της BRC όπου σου λέει τους χρόνους ψεκασμού των μπεκ υγραερίου και βενζίνης καθώς και το ποσοστό % βενζίνης που ψεκάζει το σύστημα σε real time!!
Peugeot 207 1.4 VTi
Citroën C4 1.4
KIT: BRC P&D MY10
Petrol Rst: LPGTECH EmuTECH Pb-Level-02
referravag
 
Δημοσιευσεις: 441
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google Adsense [Bot], manos16 και 134 επισκέπτες