Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Πρόβλημα εκκίνησης

Προβλήματα στην εκκίνηση; Διακοπές κατά τη λειτουργία; Σας γυρίζει σε βενζίνη; Safe Mode; Λαμπάκι μηχανής – κωδικοί βλάβης;

Πρόβλημα εκκίνησης

Δημοσίευσηαπό papoys » Πέμ 17 Αύγ, 2017 06:38

Αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα.
Το πρωί το αυτοκίνητο ξεκινάει χωρίς κανένα πρόβλημα γυρίζει υγραέριο όλα καλά.

Τώρα το καλοκαίρι ειδικά τις τις πολύ ζεστές μέρες αν ζεσταθεί καλά ειδικά σε ταξίδι το σβήσω και πάω να εκκινήσω με βενζίνη σκοτσάρει,σε ανηφόρα
ειδικά δεν ξεκινάει με τίποτε λές και δουλεύει με τρεις ή και δύο ακόμη κυλίνδρους.Αν το βάλω υγραέριο όλα οκ.
Τα πρωινά δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα,αρπάζει με την πρώτη μιζιά και όσο πιο πρωί είναι τόσο καλίτερα.
Το πρόβλημα το εντοπίζω με τη ζέστη.Εάν ήταν θέμα ρύθμισης δεν θα το έκανε πάντα;;;;Τι μπορώ να ψάξω καταρχήν και που να εστιάσω την προσοχή μου;;;;
opel vectra 1,6 με emmegas (πριν zanardi) 219.000 χιλ. με lpg και 347.000 στο κοντέρ
Άβαταρ μέλους
papoys
 
Δημοσιευσεις: 1960
Εγγραφή: Τρί 19 Μαρ, 2013 06:42
Τοποθεσία: 15344 Γέρακας

Re: Πρόβλημα εκκίνησης

Δημοσίευσηαπό erimitis » Πέμ 17 Αύγ, 2017 09:06

Ρύθμιση 100%.Έχει να κανει με τις μετρήσεις των Λ.Όταν το βάζεις μπροστά με βενζίνη αστο να ζεσταθεί λίγο να δουλέψει ο Λ και μετα ξεκινά το αμάξι.Συμβαίνει σε παρα πολλά αυτοκίνητα γιατί όλοι σβήνουμε με υγραέριο οπότε οι ενδείξεις είναι για το υγρεαριο

Στάλθηκε από το Lenovo_P1m μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
erimitis
 
Δημοσιευσεις: 440
Εγγραφή: Τρί 12 Απρ, 2011 20:17

Re: Πρόβλημα εκκίνησης

Δημοσίευσηαπό papoys » Πέμ 17 Αύγ, 2017 12:22

Το έχω σκεφτεί και αυτό γιατί αν το αφήσω να δουλέψει μόνο σε βενζίνη δεν το κάνει.Το κάνει μόνο όταν είναι ζεστό το σβήσω με υγραέριο και
το βάλω με βενζίνη.Κάποιος μου είπε ότι μπερδεύουν οι εγκέφαλοι αλλά πιθανώς είναι αυτό που λες.
Έχω 230.000 χιλ.Έχουν συγκεκριμένη ζωή οι λ και μπορώ κάπου να τους ελέγξω αν έχουν πρόβλημα ή απλά πρέπει να αλλαχτούν γιατί δεν
ελέγχονται.Έχει και δύο το ρημάδι το δικό μου.

Έναν πριν έναν μετά τον καταλύτη.Γύρω στα 80-85 ευρώ ο ένας πάμε στα 170.
opel vectra 1,6 με emmegas (πριν zanardi) 219.000 χιλ. με lpg και 347.000 στο κοντέρ
Άβαταρ μέλους
papoys
 
Δημοσιευσεις: 1960
Εγγραφή: Τρί 19 Μαρ, 2013 06:42
Τοποθεσία: 15344 Γέρακας

Re: Πρόβλημα εκκίνησης

Δημοσίευσηαπό referravag » Πέμ 17 Αύγ, 2017 22:39

Βεβαίως και μπορείς να ελέγξεις τον λ. Θα πας σε μάστορα με σοβαρό διαγνωστικό, θα το μπριζώσετε σε αυτό και θα παρατηρήσετε τις τιμές V του λ. Ο μάστορας θα ξέρει πιο είναι το σωστό εύρος τιμών.
Peugeot 207 1.4 VTi
Citroën C4 1.4
KIT: BRC P&D MY10
Petrol Rst: LPGTECH EmuTECH Pb-Level-02
referravag
 
Δημοσιευσεις: 441
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: Πρόβλημα εκκίνησης

Δημοσίευσηαπό erimitis » Παρ 18 Αύγ, 2017 00:35

Παππούς σε επιασα αδιαβαστο τώρα.Είσαι όμως σουπερ οποτε Άκου για να μην πλερω τζάμπα.
Οι Λ δουλεύουν μια χαρά.Το πρωι γυρνά δυο φορες το κλειδί στην μίζα και ΑΣΕ να δουλεύει στο ρελαντί κάνα 2 λεπτα μέχρι να πάρει μπροστά ο Λ το χειμώνα λίγο ποιο πολύ.Μετα θα είσαι κομπλε καρντασι

Στάλθηκε από το Lenovo_P1m μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
erimitis
 
Δημοσιευσεις: 440
Εγγραφή: Τρί 12 Απρ, 2011 20:17

Re: Πρόβλημα εκκίνησης

Δημοσίευσηαπό papoys » Παρ 18 Αύγ, 2017 07:15

Για κοντινές διαδρομές δε με νοιάζει ούτε έχω πρόβλημα ειδικά το πρωί που είναι κρύο.Μια χαρά πάει στη βενζίνα.
Προβληματίζομαι μόνο αν κάνω μεγάλο ταξίδει π.χ. 400-500 χιλ. και για να μην ζορίζεται το αμάξι θέλω να το γυρίσω και για 50 χιλ. σε
βενζίνα γιατί δεν ψεκάζει το δικό μου σύστημα άμα γυρίσει.

Εκεί είναι το πρόβλημα.Αν το γυρίσω μπορεί να κάνει και 10-15 χιλιόμετρα να στρώσει με τη βενζίνα το βλέπω ότι ζορίζεται ειδικά στην
ανηφόρα (αν είναι ίσιωμα ή κατηφόρα οκ) και αναγκαστικά το γυρίζω πάλι υγραέριο όπου όλα εντάξει.
Επειδή σκέπτομαι να το κρατήσω για αρκετά χρόνια ακόμη,λόγω κρίσης,σκέπτομαι προληπτικά να του έκανα και μία αλλαγή στους λ
μη πάθουμε και καμία ζημιά στον καταλύτη και τρέχουμε;;;;;
Έτσι κι αλλιώς θεωρητικά δίνουν στο δικό μου λ το ανώτερο 160.000 χιλ. και ήδη έχω ξεπεράσει τις 230.000 χιλ.

Τα λεφτά του και ειδικά με το υγραέριο τα έχει βγάλει και με το παραπάνω.Θα δω μόλις γυρίσει ο μάστορας από τις διακοπές του.Θα το
συζητήσω και βλέπουμε.
opel vectra 1,6 με emmegas (πριν zanardi) 219.000 χιλ. με lpg και 347.000 στο κοντέρ
Άβαταρ μέλους
papoys
 
Δημοσιευσεις: 1960
Εγγραφή: Τρί 19 Μαρ, 2013 06:42
Τοποθεσία: 15344 Γέρακας

Re: Πρόβλημα εκκίνησης

Δημοσίευσηαπό george7009 » Παρ 18 Αύγ, 2017 09:12

Παππού και στο δικό μου όχημα μου έκανε κάτι τέτοιες χαζομάρες στη βενζίνη .
Ψαχνόμουν για κανα 6μηνο .
Τελικά μίλησα με κάποιον μηχανικό της citroen (φοράει τον ίδιο κινητήρα με peugeot) που τον βρήκα τυχαία σε κάποιο συνεργείο και του είπα τα συμπτώματα .
Μου λέει να κάνω επαναφορά στον εγκέφαλο στις αρχικές ρυθμίσεις και να κάνει calibration ο εγκέφαλος από την αρχή .
Πράγματι πήγα σε ένα ηλεκτρολόγο ο οποίος κούμπωσε το διαγνωστικό και μου έκανε σβήσιμο προσαρμογής μνήμης (έτσι λεγεται η διαδικασία) .
Έσβησε όλες τις ρυθμίσεις των λ και ξαναρυθμίστηκε ο εγκέφαλος από την αρχή με καινούργιες μετρήσεις από τους λ .
Από τότε το αυτοκίνητο πετάει .
Αυτή η διαδικασία είναι χρήσιμη όταν κάνουμε επισκευή στο σύστημα εξάτμισης ή αλλάξουμε αισθητήρα λ .
Αυτά στα κάνει διότι ρυθμίζεται ο εγκέφαλος μακροπρόθεσμα από την λειτουργεία στο αέριο .
Peugeot 207 1.4 16v KFU ET3J4

BRC Plug & Drive
Άβαταρ μέλους
george7009
 
Δημοσιευσεις: 416
Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ, 2014 08:47

Re: Πρόβλημα εκκίνησης

Δημοσίευσηαπό papoys » Παρ 18 Αύγ, 2017 09:34

Γιώργο καλημέρα και καλά ατμίσματα. :wave: Δε σε πολυβλέπω από εκεί αν και εγώ μόνο στα χαλαρά (chat κ.λ.π. μπαίνω)

Το θέμα με μένα είναι ότι δεν είναι μόνιμο.Αν από το πρωί που το βάλω μπροστά το αφήσω βενζίνη κλείνοντας το αέριο δεν έχει πρόβλημα.
Όλα εντάξει άψογο.Μου το κάνει αν το δουλέψω για αρκετά χιλιόμτερα υγραέριο το σβήσω και πάω να ξεκινήσω με βενζίνη.Αν είναι κατηφόρα
και ίσιωμα και ξεκινήσω χαλαρά με λίγες στροφές για 2-3 χιλιόμετρα μετά είναι ο.κ.

Στο ξαφνικό ανέβασμα στροφών ή σε ανηφόρα που θέλει γκάζια έχω πρόβλημα σα να δουλεύει τρικύλινδρο.Για αυτό με τρελλαίνει.
Ειδικά το μεσημέρι με μεγάλες θερμοκρασίες τώρα το καλοκαίρι είναι έντονο,οπότε αποφεύγω τελείως τη βενζίνη.
opel vectra 1,6 με emmegas (πριν zanardi) 219.000 χιλ. με lpg και 347.000 στο κοντέρ
Άβαταρ μέλους
papoys
 
Δημοσιευσεις: 1960
Εγγραφή: Τρί 19 Μαρ, 2013 06:42
Τοποθεσία: 15344 Γέρακας

Re: Πρόβλημα εκκίνησης

Δημοσίευσηαπό apagogeas » Παρ 18 Αύγ, 2017 12:16

Καλημέρα παππού, για τους λ αν δεν έχουν θέμα μη τους αλλάζεις, λόγω υγραερίου που δεν αφήνει κατάλοιπα μάλλον θα αντέξουν πολύ παραπάνω από τα 160Κ που λένε. Καλό είναι να τους τεστάρεις βέβαια λόγω ηλικίας σε ένα κατάλληλο διαγνωστικό να δεις την απόκρισή τους αλλά δε νομίζω να διαπιστώσεις κάποιο θέμα. Για το πρόβλημα με τη βενζίνη, αυτό που μπορώ να εικάσω γιατί το έχω αντιμετωπίσει και συνεχίζει να υπάρχει είναι ότι με τα πολλά χιλιόμετρα σερί υγραέριο μετατοπίζεται αρκετά το long trim σε αρνητικές τιμές (< -5%), από την άλλη η αντλία βενζίνης όπως και τα μπεκ μπορεί να έχουν πάρει λίγο τη κάτω βόλτα σε απόδοση και απαιτεί θετικά long trim (> 5%) αλλά είσαι ακριβώς στο όριο της διόρθωσης με το short trim (+25%) οπότε σε εκείνο το σημείο που απαιτεί παραπάνω βενζίνη λόγω φορτίου (πχ ανηφόρες) οριακά δεν επαρκεί η τροφοδοσία καυσίμου που θα διορθωθεί σταδιακά με τα χιλιόμετρα με βενζίνη μέχρι να έρθει εκεί που πρέπει το long trim για να δουλέψει σωστά η βενζίνη. Στο δικό μου όχημα κάπως έτσι είναι η κατάσταση αυτή τη στιγμή, με υγραέριο με τα χιλιόμετρα το long παίζει από -7% έως -2% και η βενζίνη από 3%-7%. Όταν μου κάνει "νερά" στη βενζίνη που το γυρνάω το short trim χτυπάει 25% αλλά δεν αλλάζει άμεσα το long να το φέρει εκεί που πρέπει και εκεί έχω έλλειψη τροφοδοσίας. Το βασικό ερώτημα είναι, αν έχεις αρνητικά trim γιατί έχουν φύγει στις αρνητικές τιμές στο υγραέριο, το ψάχνω και γω 2 χρόνια τώρα να πω την αλήθεια γιατί αυτή η απόσταση στα trims αν και οδηγικά δεν υπάρχει κανένα θέμα με το υγραέριο, τουλάχιστον δεν είναι lean μίγμα να με ανησυχεί παραπάνω. Αντίστοιχα το ερώτημα είναι γιατί έχουν φύγει σε θετικές τιμές η χρήση βενζίνης. Αν βγάλεις άκρη ενημέρωσε πάντως.
Corsa D 1.4 07' NIGS πνεύμονας/Zanardi B4 OBD/tunap. 72K km/64m -> 0.0252€/km καθ. κέρδος
apagogeas
 
Δημοσιευσεις: 385
Εγγραφή: Δευτ 18 Μαρ, 2013 22:42

Re: Πρόβλημα εκκίνησης

Δημοσίευσηαπό referravag » Δευτ 21 Αύγ, 2017 01:39

george7009 έγραψε:Παππού και στο δικό μου όχημα μου έκανε κάτι τέτοιες χαζομάρες στη βενζίνη .
Ψαχνόμουν για κανα 6μηνο .
Τελικά μίλησα με κάποιον μηχανικό της citroen (φοράει τον ίδιο κινητήρα με peugeot) που τον βρήκα τυχαία σε κάποιο συνεργείο και του είπα τα συμπτώματα .
Μου λέει να κάνω επαναφορά στον εγκέφαλο στις αρχικές ρυθμίσεις και να κάνει calibration ο εγκέφαλος από την αρχή .
Πράγματι πήγα σε ένα ηλεκτρολόγο ο οποίος κούμπωσε το διαγνωστικό και μου έκανε σβήσιμο προσαρμογής μνήμης (έτσι λεγεται η διαδικασία) .
Έσβησε όλες τις ρυθμίσεις των λ και ξαναρυθμίστηκε ο εγκέφαλος από την αρχή με καινούργιες μετρήσεις από τους λ .
Από τότε το αυτοκίνητο πετάει .
Αυτή η διαδικασία είναι χρήσιμη όταν κάνουμε επισκευή στο σύστημα εξάτμισης ή αλλάξουμε αισθητήρα λ .
Αυτά στα κάνει διότι ρυθμίζεται ο εγκέφαλος μακροπρόθεσμα από την λειτουργεία στο αέριο .


Φίλε Γιώργο στο ίδιο αυτοκίνητο και με το ίδιο σύστημα με το δικό σου αλλά με διαφορετικό κινητήρα (ΒΜW) δεν μας έχει παρουσιάσει το παραμικρό σαν τα συμπτώματα που αναφέρεις. Πάει από την πρώτη μέρα εξαιρετικά και καλύτερα από την βενζίνη. Το πιο πιθανό είναι πως για όλα αυτά τα συμπτώματα φταίει το ότι ο AGN δεν έβγαλε το αυτοκίνητο σου στον δρόμο για σωστή ρύθμιση όπως πρέπει σε όλες τις συνθήκες και φορτία αλλά στο ρύθμισε εν στάση... Και αυτός ήταν και ο λόγος που δεν τον προτιμήσαμε παρότι είχαμε πάρει και προσφορά καλύτερη από του LPGas. ;)
Peugeot 207 1.4 VTi
Citroën C4 1.4
KIT: BRC P&D MY10
Petrol Rst: LPGTECH EmuTECH Pb-Level-02
referravag
 
Δημοσιευσεις: 441
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Επόμενο

Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 28 επισκέπτες