Παιδιά δεν νομίζω ότι είναι θέμα ρύθμισης αλλά κάτι άλλο που ειδικά στις υψηλές θερμοκρασίες μπερδεύει τους εγκεφάλους ή
μάλλον ο εγκέφαλος του υγραερίου μπερδεύει τον άλλο.
Και λέω θερμοκρασίες γιατί το πρόβλημα εντείνεται το καλοκαίρι και το χειμώνα εξαφανίζεται.
Εφάρμοσα αυτό που είπε ο erimiths ζεστό το έβαλα μπροστά το γύρισα βενζίνη το άφησα για 1-2 λεπτό να δουλέψει στο ρελαντί δίνοντάς
του σιγά σιγά στροφές ξεκίνησε αρκετά καλά από άλλες φορές και έστρωσε τελείως μετά από 1-2 χιλιόμετρα.
Μάλλον αφού κρύο δεν έχω πρόβλημα ειδικά το πρωί είναι άψογο στη βενζίνη και μέχρι να γυρίσει υγραέριο θα το αφήσω ως έχει και αν σε
μεγάλη διαδρομή θέλω να το γυρίσω και λίγο σε βενζίνη θα το κάνω σε κατηφόρα ή ίσιωμα που δεν έχω πρόβλημα.
Δεν μας περισσεύουν για μαστόρους ψάχνοντας αιτία την οποία δύσκολα θα εντοπίσουμε.
Αν τυχαία και χωρίς έξοδα εντοπίσω την αιτία θα ενημερώσω.