Έχω ένα Kia Sportage του 2006 στο οποίο έβαλα υγραέριο πριν 1,5 χρόνο. Το σύστημα είναι brc sequent 32. Στην αρχή όλα καλά αλλά πριν λίγο καιρό άρχισε να μυρίζει ο καταλύτης με 4η η 5η ταχύτητα αλλά μόνο σε ανηφόρες και πάνω από τις 3300-3500 στροφές. Σε ταξίδι το καλοκαίρι μετά από κάποια ώρα το αυτοκίνητο δεν τραβούσε και ήταν σαν μπουκωμένο. Τα μίγματα όλα οκ στο αέριο. Η μυρωδιά ήταν επίσης και στην βενζίνη αλλά ανεπαίσθητη και το μπούκωμα επίσης μη εμφανές. Ο εγκατάστασης είπε ότι καλύτερα θα ήταν να μπει μεταλλικός καταλύτης ώστε να αντέχει καλύτερα. Μετά από ψάξιμο μπήκε μεταλλικός euro5 με 250€. Αλλά η μυρωδιά συνεχίζει να υπάρχει στα ίδια φορτία και στην βενζίνη(όχι τόσο έντονη) και στο αέριο. Στο αέριο περισσότερο. Το μπούκωμα δεν το δοκίμασα ακόμη καθώς δεν έχω βγει εθνική για αρκετή ώρα για να το ελέγξω
Σε ευθεία ή κατηφόρα κανένα θέμα. Τι μπορεί να φταίει; Σκέφτομαι μήπως τα μπουζί που δεν είναι για υγραέριο ή να γίνεται κάτι με λ ή maf. Έχει κανείς κάτι παρόμοιο ή κάποια γνώμη;